Nee, dan ben je homoquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
wij hadden er vrij voor genomen en ineens werd de datum anders. Daar mag ik dan toch wat van zeggen?
Jij mag het aan hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Dames- of kindershirt?
Dat ligt aan hoe je het bezoek een invulling geeftquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:23 schreef Stuart het volgende:
Ik bedoel, London is toch wel iets spannender dan bijvoorbeeld Emmen om maar iets te noemen
Oh, was je toen bij QB op bezoek?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dus ook niet
Op de bank met mn hello Kitty slipje erbij en mn haar in twee staartjes wél
Ja, dat is waar. Zelfs in Emmen zou men een geweldige tijd beleven met mijquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe je het bezoek een invulling geeft:P
Ja ja ja ... dat zou jij wel willen hequote:Op donderdag 25 juli 2013 16:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je liegt man, jij bent iets van 1.68
Hoaxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent kleiner dan dat ik benquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja ja ja ... dat zou jij wel willen he
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, was je toen bij QB op bezoek?
Scooterquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:26 schreef Fascination het volgende:
Zeg, hebben jullie wel respect voor de man in de ijscowagen?
Geen idee die van mij is antiekquote:
quote:
Dat klinkt net als een maagd die gigolo wil wordenquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:26 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg om voor mezelf te beginnen. Zoiets als 'rent a friend.nl' en dan kunnen eenzame mensen mij uitnodigen voor een leuke dag. Tegen betaling natuurlijk
Ik vind een tanktop soms wel erg geil staan hoorquote:
Dat wil ik helemaal nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:26 schreef D. het volgende:
[..]
Dat klinkt net als een maagd die gigolo wil worden
Die van mij is nog antiekerquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Geen idee die van mij is antiek
Het zou mij geweldig staanquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind een tanktop soms wel erg geil staan hoor
(Kan alleen maar plaatjes vinden van té gespierde mannen)
Jij kijkt anders naar een man gok ikquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind een tanktop soms wel erg geil staan hoor
Daaromquote:(Kan alleen maar plaatjes vinden van té gespierde mannen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |