Jij mag het aan hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Dames- of kindershirt?
Dat ligt aan hoe je het bezoek een invulling geeftquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:23 schreef Stuart het volgende:
Ik bedoel, London is toch wel iets spannender dan bijvoorbeeld Emmen om maar iets te noemen
Oh, was je toen bij QB op bezoek?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dus ook niet
Op de bank met mn hello Kitty slipje erbij en mn haar in twee staartjes wél
Ja, dat is waar. Zelfs in Emmen zou men een geweldige tijd beleven met mijquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe je het bezoek een invulling geeft:P
Ja ja ja ... dat zou jij wel willen hequote:Op donderdag 25 juli 2013 16:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je liegt man, jij bent iets van 1.68
Hoaxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent kleiner dan dat ik benquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja ja ja ... dat zou jij wel willen he
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, was je toen bij QB op bezoek?
Scooterquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:26 schreef Fascination het volgende:
Zeg, hebben jullie wel respect voor de man in de ijscowagen?
Geen idee die van mij is antiekquote:
quote:
Dat klinkt net als een maagd die gigolo wil wordenquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:26 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg om voor mezelf te beginnen. Zoiets als 'rent a friend.nl' en dan kunnen eenzame mensen mij uitnodigen voor een leuke dag. Tegen betaling natuurlijk
Ik vind een tanktop soms wel erg geil staan hoorquote:
Dat wil ik helemaal nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:26 schreef D. het volgende:
[..]
Dat klinkt net als een maagd die gigolo wil worden
Die van mij is nog antiekerquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Geen idee die van mij is antiek
Het zou mij geweldig staanquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind een tanktop soms wel erg geil staan hoor
(Kan alleen maar plaatjes vinden van té gespierde mannen)
Jij kijkt anders naar een man gok ikquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daaromquote:(Kan alleen maar plaatjes vinden van té gespierde mannen)
Dat heet een gigoloquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:26 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg om voor mezelf te beginnen. Zoiets als 'rent a friend.nl' en dan kunnen eenzame mensen mij uitnodigen voor een leuke dag. Tegen betaling natuurlijk
Een tankdop?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
(Kan alleen maar plaatjes vinden van té gespierde mannen)
Nee, dan komt er seks bij kijken en daar doe ik niet aanquote:
okeyquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dan komt er seks bij kijken en daar doe ik niet aan
Later misschien wel, als je groot bentquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dan komt er seks bij kijken en daar doe ik niet aan
Niet voor te huurquote:
Byequote:Op donderdag 25 juli 2013 16:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
lees straks wel ff terug
nu snel naar huis huis
Logisch, ik noem een slagroomtaart ook altijd kerstboomquote:
Doe niet zo ouderwets manquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Logisch, ik noem een slagroomtaart ook altijd kerstboom![]()
![]()
Ja, ik heb die naam ook niet bedacht hoor. Ik noem het gewoon een mouwloos shirtquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Logisch, ik noem een slagroomtaart ook altijd kerstboom![]()
![]()
zoiets moet je ook niet plannenquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet voor te huur
Verder weet ik nog niet wanneer
Wanneer kwam je bbq`en?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:31 schreef Stuart het volgende:
Ik zie er zo uit ongeveer
[ afbeelding ]
Ik vrees het laatstequote:Op donderdag 25 juli 2013 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh een tanktop, okee. Ninja edit of ben ik een schele os?
Da's toch iets anders volgens mij, meer richting hemdquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb die naam ook niet bedacht hoor. Ik noem het gewoon een mouwloos shirt.
Ik ben nog 5 weken in NL dus dat moet wel een keer lukken toch?quote:
Ja, anders zou iemand anders zijn fout moeten toegevenquote:
Dat zeg je elke keer maar je zegt nooit een datumquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nog 5 weken in NL dus dat moet wel een keer lukken toch?
Precies!quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, anders zou iemand anders zijn fout moeten toegevenEn dat kan natuurlijk niet
Dat gaat dan toch in overleg?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer maar je zegt nooit een datum
Like what?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:38 schreef sararaats het volgende:
in sommige dingen moet ik een L, anders een M
m'n bra is een L omdat m'n boobies nogal euh bloemkoolachtig zijnquote:
Vreemd, ik dacht dat die maten waren zoiets als 34D bijvoorbeeld of in cm misschien 75Cquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
m'n bra is een L omdat m'n boobies nogal euh bloemkoolachtig zijn
Ik zeg regenpakquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
omg zet 1 stap buiten de deur ... en het begint gewoon te regenen ....
neuh weg naar het station is bijna helemaal overdekt.quote:
dat zijn gewone BH's. ik draag sportbra's.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd, ik dacht dat die maten waren zoiets als 34D bijvoorbeeld of in cm misschien 75C
Ik dacht dat het 2km fietsen wasquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
neuh weg naar het station is bijna helemaal overdekt.
Oooohquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat zijn gewone BH's. ik draag sportbra's.
Ahaquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
gemakkelijk aan en uit te trekken
Zie je, ik let wel opquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
van mn huis naar het station ja pannekoek
moet welquote:
Jawel. Je rechterarm op de foto is heel dun.quote:
dat ben jij dus niet op die fotoquote:
Ik ben meer man dan jij jaquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet wel![]()
hij vind jou er ook als een vent uit zien
Ja, maar ik ben gewoon een mens, geen hulk hequote:Op donderdag 25 juli 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel. Je rechterarm op de foto is heel dun.
Mijn bovenarmen scheuren vaak uit de mouwen omdat ik gespierd ben
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel. Je rechterarm op de foto is heel dun.
Mijn bovenarmen scheuren vaak uit de mouwen omdat ik gespierd ben
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
dat komt omdat jij kindermaten koopt![]()
Nee, dat snap ik. Maar ik dacht dat jij wel een soort Jason S. wasquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben gewoon een mens, geen hulk he
quote:
Niet, mijn polo's zijn allemaal heel groot. M of L ofzoquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
dat komt omdat jij kindermaten koopt![]()
Dat was jij tochquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar ik dacht dat jij wel een soort Jason S. was
Je zeurt als een vrouw aan mijn kopquote:
daar heb jij geen ervaring mee maagdquote:
dikkerdquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet, mijn polo's zijn allemaal heel groot. M of L ofzo
Ik ben boogschutterquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb jij geen ervaring mee maagd
Coolquote:
okéquote:
Het is op 4kg na perfectquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oké
je lichaam is te klein voor je gewicht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |