176 is Squote:Op donderdag 25 juli 2013 16:03 schreef D. het volgende:
[..]
S mag ook, zolang je de cijfers (want dat zijn kindermaten) maar achterwege laat
dusquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is gewoon maat S maar dan in een andere kleur
Thank youquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Genoeg mannen met maat S hoor
Niks mis mee.
En maat 176 als dat goed zit, is ook niets mis.
quote:
hoe kan je dat nou zeggenquote:
dus hij is echt een smurfquote:
Dus ondanks dat het even groot is vind jij het dan een verschilquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, het is wellicht even groot, maar 176 voor kinderen
Je weet dat ik de meest volwassen persoon ben hierquote:
Dus kun je het als volwassene aanquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, het is wellicht even groot, maar 176 voor kinderen
Nee man hij is geweldig. Een God, een Hulk, een Adonis, de Baas van Superman zijn Baas. Dat staat al vele duizenden keren te lezen op dit forum. So many posts can't be wrongquote:
Preciesquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus kun je het als volwassene aan
Dan koop jij maar grote kinderkleding ipv kleine herenmodequote:Op donderdag 25 juli 2013 16:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus ondanks dat het even groot is vind jij het dan een verschil
Dankjequote:Op donderdag 25 juli 2013 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man hij is geweldig. Een God, een Hulk, een Adonis, de Baas van Superman zijn Baas. Dat staat al vele duizenden keren te lezen op dit forum. So many posts can't be wrong
Als je wilt bbq'enquote:
dan kom je ook maar hierquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:58 schreef wel.o.k het volgende:
Stu, wanneer gaan wij meeten? ik heb honger
Ja, grote dameskleding past ook wel, wat je je punt?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus kun je het als volwassene aan
OMG ik heb verder toch alleen maar mannenkleding?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dan koop jij maar grote kinderkleding ipv kleine herenmode
durft ie toch niet.quote:
Dat heb ik al jaren niet meer gedaanquote:
als iemand anders het zou hebben gepost welquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man hij is geweldig. Een God, een Hulk, een Adonis, de Baas van Superman zijn Baas. Dat staat al vele duizenden keren te lezen op dit forum. So many posts can't be wrong
ik ook soms Squote:
Ik ben gewoon bijzonderquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als iemand het zo hebben gepost wel
Nouquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik al jaren niet meer gedaan
Ah, zeg dan gewoon dat je per se een afbeelding van Power Rangers of Pokemon op de rug van je regenpak wiltquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG ik heb verder toch alleen maar mannenkleding?
Spijkerbroek maat 30, gympjes maat 42, polo's maat S en soms M![]()
Dus
Nee, ik wil gewoon geen heel suffe zwartequote:Op donderdag 25 juli 2013 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, zeg dan gewoon dat je per se een afbeelding van Power Rangers of Pokemon op de rug van je regenpak wilt
Sufquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon geen heel suffe zwarte
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, zeg dan gewoon dat je per se een afbeelding van Power Rangers of Pokemon op de rug van je regenpak wilt
Dan nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als iemand het zou hebben gepost wel
Dat scheelt ookquote:
Terugbrengen dusquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
bladblazer blijkt dus een 4 takt te zijn en daar heb ik dus geen benzine voor in huis![]()
start ik de kettingzaag loopt de ketting er meteen vanaf![]()
en die is splinternieuw
Jij kwam zelfs 2x naar London om mij te kunnen zienquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier, zelfs Fok! is niet geweldig genoeg om Stu zijn geweldigheid aan te kunnen.
Moet je er wat epo bij gooienquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
bladblazer blijkt dus een 4 takt te zijn en daar heb ik dus geen benzine voor in huis![]()
start ik de kettingzaag loopt de ketting er meteen vanaf![]()
en die is splinternieuw
Ik ben vaker voor jou naar London geweest dan voor Pippa Middletonquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij kwam zelfs 2x naar London om mij te kunnen zien
Dat kun je dus ook aanquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, grote dameskleding past ook wel, wat je je punt?
Thanks, means a lotquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben vaker voor jou naar London geweest dan voor Pippa Middleton
Ik heb vaak zat Nike Air Max voor vrouwen gehadquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kun je dus ook aan
Hoeft voor Stu niet eens groot te zijn.
Het gaat erom dat je het leuk vindt. Als jij een geweldig shirt vindt dat toevallig voor dames is, maar het past je en staat goed, waarom dan niet?
Het is niet alsof je áltijd aan de buitenkant ziet dat het een kinder- of damesshirt/regenpak is.
ben je homo?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben vaker voor jou naar London geweest dan voor Pippa Middleton
Toen ik 15wasquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toen ik 14 was had ik nog maat 164 ofzo volgens mij
Really? Dus ik wacht groot toen ik 14 was?quote:
en nou 1.65quote:
Vraag je dat ook aan MPG als hij je weer eens opzoekt voor een meetquote:
met hakkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat Nike Air Max voor vrouwen gehad
ligt aan de dame. Mijn ene nichtje kan het wel hebben. De aangetrouwde niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Dames- of kindershirt?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vraag je dat ook aan MPG als hij je weer eens opzoekt voor een meet
Wrom nietquote:
daar zijn vrouwen bijquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vraag je dat ook aan MPG als hij je weer eens opzoekt voor een meet
Kan beide, maar het is niets voor Stuquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Dames- of kindershirt?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Dames- of kindershirt?
gmtaquote:
Daar gaat het dus niet om, dit zíjn officieel damesshirts.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ligt aan de dame. Mijn ene nichtje kan het wel hebben. De aangetrouwde niet.
Die zijn er inderdaad niet in Londonquote:
Hij heeft nog pijn aan zijn oog?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Wrom niet![]()
Wat weet jij wat stu nog niet weet
denk dat MoKa dat niet kan waarderen. Als je nog voor je voor te stellen aan haar tieten zit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Wrom niet![]()
Wat weet jij wat stu nog niet weet
Waar staat dat?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:15 schreef Toekito het volgende:
Maar MoKa met niet maagden meet je niet?
Precies. Mensen kunnen niet lezenquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had het er niet over dat het iets voor Stu zou zijn, maar dat je het verschil niet perse ziet
hahaha xDquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
jawel maar voor Fles was jij de reden erheen te gaan. Mpg was niet mijn reden om te sjoelen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zijn er inderdaad niet in London
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou die hello kitty shirts niet aan doen naar buiten
Zou nogal vreemd zijn als dat zo zou zijn, niet? Waarom vraag je naar de bekende weg?quote:
Maar de hele KSC meet draait om jou, MPG en Mart. Hoe zit dat dan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel maar voor Fles was jij de reden erheen te gaan. Mpg was niet mijn reden om te sjoelen.
Ik dus ook nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou die hello kitty shirts niet aan doen naar buiten
vond ik leukquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou nogal vreemd zijn als dat zo zou zijn, niet? Waarom vraag je naar de bekende weg?
geen idee, ben nu 1.80 / 1.82quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Really? Dus ik wacht groot toen ik 14 was?![]()
Je liegt man, jij bent iets van 1.68quote:
Ik heb helemaal geen hemdjequote:Op donderdag 25 juli 2013 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een koekiemonster hemdje
En daarna neukseks?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dus ook niet
Op de bank met mn hello Kitty slipje erbij en mn haar in twee staartjes wél
het draait in september om wok en pien hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar de hele KSC meet draait om jou, MPG en Mart. Hoe zit dat dan?
Hoe weet jij nou wat de reden voor Fles was om naar London te gaan? Het kan niet zo zijn dat hij daar naartoe wilde en omdat hij daar toch was ook wel iets met mij kon afspreken?
Hou ik hoop dat je veel lol hadquote:
Nou, die hadden daar nauwelijks gepost. Als een van jullie 3 niet kan/kon ging het niet doorquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
het draait in september om wok en pien hoor
Man neem een appel/zak chips/wortel/rijsttafel maar hap niet zo
oehquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dus ook niet
Op de bank met mn hello Kitty slipje erbij en mn haar in twee staartjes wél
Heb ik ookquote:
wij hadden er vrij voor genomen en ineens werd de datum anders. Daar mag ik dan toch wat van zeggen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, die hadden daar nauwelijks gepost. Als een van jullie 3 niet kan/kon ging het niet door
Nee, dan ben je homoquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
wij hadden er vrij voor genomen en ineens werd de datum anders. Daar mag ik dan toch wat van zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |