durft ie toch niet.quote:
Dat heb ik al jaren niet meer gedaanquote:
als iemand anders het zou hebben gepost welquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man hij is geweldig. Een God, een Hulk, een Adonis, de Baas van Superman zijn Baas. Dat staat al vele duizenden keren te lezen op dit forum. So many posts can't be wrong
ik ook soms Squote:
Ik ben gewoon bijzonderquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als iemand het zo hebben gepost wel
Nouquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik al jaren niet meer gedaan
Ah, zeg dan gewoon dat je per se een afbeelding van Power Rangers of Pokemon op de rug van je regenpak wiltquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG ik heb verder toch alleen maar mannenkleding?
Spijkerbroek maat 30, gympjes maat 42, polo's maat S en soms M![]()
Dus
Nee, ik wil gewoon geen heel suffe zwartequote:Op donderdag 25 juli 2013 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, zeg dan gewoon dat je per se een afbeelding van Power Rangers of Pokemon op de rug van je regenpak wilt
Sufquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon geen heel suffe zwarte
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, zeg dan gewoon dat je per se een afbeelding van Power Rangers of Pokemon op de rug van je regenpak wilt
Dan nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als iemand het zou hebben gepost wel
Dat scheelt ookquote:
Terugbrengen dusquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
bladblazer blijkt dus een 4 takt te zijn en daar heb ik dus geen benzine voor in huis![]()
start ik de kettingzaag loopt de ketting er meteen vanaf![]()
en die is splinternieuw
Jij kwam zelfs 2x naar London om mij te kunnen zienquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier, zelfs Fok! is niet geweldig genoeg om Stu zijn geweldigheid aan te kunnen.
Moet je er wat epo bij gooienquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
bladblazer blijkt dus een 4 takt te zijn en daar heb ik dus geen benzine voor in huis![]()
start ik de kettingzaag loopt de ketting er meteen vanaf![]()
en die is splinternieuw
Ik ben vaker voor jou naar London geweest dan voor Pippa Middletonquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij kwam zelfs 2x naar London om mij te kunnen zien
Dat kun je dus ook aanquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, grote dameskleding past ook wel, wat je je punt?
Thanks, means a lotquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben vaker voor jou naar London geweest dan voor Pippa Middleton
Ik heb vaak zat Nike Air Max voor vrouwen gehadquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kun je dus ook aan
Hoeft voor Stu niet eens groot te zijn.
Het gaat erom dat je het leuk vindt. Als jij een geweldig shirt vindt dat toevallig voor dames is, maar het past je en staat goed, waarom dan niet?
Het is niet alsof je áltijd aan de buitenkant ziet dat het een kinder- of damesshirt/regenpak is.
ben je homo?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben vaker voor jou naar London geweest dan voor Pippa Middleton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |