hahaha xDquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, zeg dan gewoon dat je per se een afbeelding van Power Rangers of Pokemon op de rug van je regenpak wilt
jawel maar voor Fles was jij de reden erheen te gaan. Mpg was niet mijn reden om te sjoelen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zijn er inderdaad niet in London
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou die hello kitty shirts niet aan doen naar buiten
Zou nogal vreemd zijn als dat zo zou zijn, niet? Waarom vraag je naar de bekende weg?quote:
Maar de hele KSC meet draait om jou, MPG en Mart. Hoe zit dat dan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel maar voor Fles was jij de reden erheen te gaan. Mpg was niet mijn reden om te sjoelen.
Ik dus ook nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou die hello kitty shirts niet aan doen naar buiten
vond ik leukquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou nogal vreemd zijn als dat zo zou zijn, niet? Waarom vraag je naar de bekende weg?
geen idee, ben nu 1.80 / 1.82quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Really? Dus ik wacht groot toen ik 14 was?![]()
Je liegt man, jij bent iets van 1.68quote:
Ik heb helemaal geen hemdjequote:Op donderdag 25 juli 2013 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een koekiemonster hemdje
En daarna neukseks?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dus ook niet
Op de bank met mn hello Kitty slipje erbij en mn haar in twee staartjes wél
het draait in september om wok en pien hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar de hele KSC meet draait om jou, MPG en Mart. Hoe zit dat dan?
Hoe weet jij nou wat de reden voor Fles was om naar London te gaan? Het kan niet zo zijn dat hij daar naartoe wilde en omdat hij daar toch was ook wel iets met mij kon afspreken?
Hou ik hoop dat je veel lol hadquote:
Nou, die hadden daar nauwelijks gepost. Als een van jullie 3 niet kan/kon ging het niet doorquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
het draait in september om wok en pien hoor
Man neem een appel/zak chips/wortel/rijsttafel maar hap niet zo
oehquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dus ook niet
Op de bank met mn hello Kitty slipje erbij en mn haar in twee staartjes wél
Heb ik ookquote:
wij hadden er vrij voor genomen en ineens werd de datum anders. Daar mag ik dan toch wat van zeggen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, die hadden daar nauwelijks gepost. Als een van jullie 3 niet kan/kon ging het niet door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |