omgquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:36 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb mijn eenhoorn afgerond.... (in juni al mee begonnen, maar een lange tijd laten liggen)
[ afbeelding ]
ik vind um cute![]()
meer foto's via ravelry
http://www.ravelry.com/projects/Tyler-girl/hugo-the-baby-unicorn
Klopt, I repeat my previous statement: niet haken als ik moe ben. Na 3x uithalen en proberen ging er ergens iets mis, geloof ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:52 schreef bietel het volgende:
Nanuke, op de foto vind ik het eruit zien alsof je binnenstebuiten gehaakt hebt. Je bovenste rij hangt zo naar binnen!
Die link van trui is een goeie inderdaad! Daar was ik ook zo blij mee, toen ik die hier tegen kwam! Maakt zoveel verschil!
Succes
Leuk zeg, dat wafeltjespatroon <3quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:12 schreef trui het volgende:
ik ben gisteravond begonnen met een wafeldekentje (babydekenformaat). gaat lekker snel, en die wafelstructuur voelt heel lekker aan (ook omdat het met Caron SimplySoft gemaakt wordt waarschijnlijk, maar allez). Echt een aanrader!
Wafel ziet er moeilijk uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:44 schreef trui het volgende:
wat bedoel je dat je de grote teckel hebt meegenomen? ik heb geen teckels, sorry creado.
en ja, leuk he miss_sly. en supersimpel! ik kon gewoon niet stoppen gisteravond.
Wat mooi!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:12 schreef trui het volgende:
ik ben gisteravond begonnen met een wafeldekentje (babydekenformaat). gaat lekker snel, en die wafelstructuur voelt heel lekker aan (ook omdat het met Caron SimplySoft gemaakt wordt waarschijnlijk, maar allez). Echt een aanrader!
laat maar ik heb hem gevonden. De teckel van stip en haakquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:57 schreef CREADO het volgende:
[..]
Wafel ziet er moeilijk uit. Ik heb het patroontje mee hihihi, maar pasgeleden heb ik de kleine teckel opgeslagen om mee te nemen op vakantie die iemand hier qua link had gepost, die bedoel ik
Heel mooi! is het zo simpel, ja? Ik kan er nu niet echt even naar kijken, maar het ziet er zo op de foto van het dekentje uit alsof het een ingewikkeld patroon is. Het is ook een draadvreter, of niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:44 schreef trui het volgende:
wat bedoel je dat je de grote teckel hebt meegenomen? ik heb geen teckels, sorry creado.
en ja, leuk he miss_sly. en supersimpel! ik kon gewoon niet stoppen gisteravond.
de kleur van wibra wol kun je navragen bij de klantenservice, maar houd er rekening mee dat een aantal verschillende bollen hetzelfde nummer heeft. Ze kunnen ook kijken welk filiaal het nummer in voorraad heeftquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:00 schreef annelotje het volgende:
is er iemand die thuis de middelste bol van de onderste rij heeft liggen en me kan vertellen wat het kleurnummer is?
http://www.google.nl/imgr(...)=1t:429,r:1,s:0,i:85
collega wil hier graag een vest van maar ik heb er niet genoeg van liggen en bij de wibra hier hadden ze er geen meer. Ik heb zelf pas morgenavond tijd om thuis door mn stash te gaan om het kleurnummer te zoeken.
hihi ja die thx anywayquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:09 schreef -Spring het volgende:
Deze teckel?
Ik heb m ook 'meegenomen' op vakantie.
http://stipenhaak.blogspot.nl/2013/07/teckeltje-sam.html?m=1
Ik wilde dus inderdaad gaan bellen maar ik ging er vanuit dat ik dan al het kleurnummer zou moeten weten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:10 schreef CREADO het volgende:
[..]
de kleur van wibra wol kun je navragen bij de klantenservice, maar houd er rekening mee dat een aantal verschillende bollen hetzelfde nummer heeft. Ze kunnen ook kijken welk filiaal het nummer in voorraad heeft
Het is echt niet ingewikkeld, en het draadvretende valt ook wel mee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heel mooi! is het zo simpel, ja? Ik kan er nu niet echt even naar kijken, maar het ziet er zo op de foto van het dekentje uit alsof het een ingewikkeld patroon is. Het is ook een draadvreter, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |