ja heb ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:41 schreef trui het volgende:
dat wil ik ooit ook nog eens proberen, ynske. had je een goed patroon?
ik ben bezig met die babyslofjes van 'repeat after me', die ItsyBitsySpider hier liet zien. maar bij mij worden ze minder mooi, wat plattig en ik kom ook soms niet helemaal goed uit met de steken.
dacht even een klein cadeautje te maken, hmm. Twijfel nu of ik niet een ander slofjespatroon moet zoeken.
Misschien goed om een linkje te posten o.i.d.? Voor als anderen met dezelfde vraag zitten?quote:
Ja ik wil ook wel een patroonquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:05 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Misschien goed om een linkje te posten o.i.d.? Voor als anderen met dezelfde vraag zitten?
dat gaat niet, want ze wilden niet dat er gelinkt werd vanaf andere sites, zijn al aardig wat mailtjes over verstuurd...quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:05 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Misschien goed om een linkje te posten o.i.d.? Voor als anderen met dezelfde vraag zitten?
kan of twee halve stokjes en afmaken tot 1 stokje (dus t laatste lusje op de naald houden zijn) of gewoon 2 stokjes in in gaatjequote:Op maandag 12 augustus 2013 12:05 schreef blabbel6 het volgende:
Even een vraagje: ik ben aan de blue jeans shawl begonnen. In de 2e toer staat een paar keer: 2dc together. Wat is dat? Moet ik dan de eerste dc niet afhaken maar gelijk een tweedemaken en ze dan samen afhaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |