Diep van binnen zijn we allemaal kutmarokkaanquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:23 schreef Hathor het volgende:
Aardig stormlooptopic aan het worden dit, en het gaat niet eens over Marokkanen.
En gelijk heb je.. Ik ben opgegroeid in een gezin waar ik op latere leeftijd de enige was die niet rookte. Ik was er aan gewend, ik zocht zelf wel de plekken uit waar ik het minste last van had. Heel soms rookt mijn vader nog wel eens sigaretten van het merk Camel. Dat rookte mijn ouders in de tijd dat we op vakantie gingen naar Zwitserland of Denemarken. Dan vind ik het gewoon lekker ruiken onderhand en brengt het herinneringen terugquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:20 schreef Kreator het volgende:
Ik rook thuis niet binnen (of onder de afzuigkap). Had gisteren zo'n fanatieke niet-roker op bezoek die altijd klaagt en zeikt over rokers.
Ik draai een shaggie op de bank (om die vervolgens buiten te gaan roken) en die mongool had nog het lef om in mijn huis te zeggen: "je gaat toch niet binnen roken hè. Dan ga ik weg, want het stinkt echt enorm. Ik vind het zo vies, dat roken. *heel verhaal over ex die rookt*."
Dat je zeg maar in je eigen huis niet meer gewoon kan doen wat je wil zonder de anti-rooknazi's op je dak te krijgen... zo erg is het al geworden.
Ik heb em overigens gezegd dat als hij er last van heeft dat ik een shaggie draai, dat ie op kon tiefen.
Ach joh, die worden ook nog wel verboden op stranden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:23 schreef Hathor het volgende:
Aardig stormlooptopic aan het worden dit, en het gaat niet eens over Marokkanen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Die roken toch ook?quote:
Het is ramadan die mogen niet roken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:23 schreef Hathor het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef arjan1212 het volgende:
Er is ook maar 1 probleem in Nederland, en dat is de behandeling van de rokers door de niet rokers. Hathor.
Wat zijn nou eigenlijk de wat betere plekken? Bloemendaal is ook helemaal vertokkied. Zeker rond vier uur als de eerste tenten hun muziek beginnen heb je een enorme influx van bourgeoisie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat jij gewoon in de mindere contreien van Nederland op het strand ligt
Nee de gezondheidszorg, de veiligheid en de economische crisis zijn geen probleem!quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef arjan1212 het volgende:
Er is ook maar 1 probleem in Nederland,
Ik voel me echt niet verkeerd behandeld anders hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef arjan1212 het volgende:
Er is ook maar 1 probleem in Nederland, en dat is de behandeling van de rokers door de niet rokers. Hathor.
Nah, het is dat rokers zich niet schamen voor hun verslaving maar er trots op zijn en er respect voor willenquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef arjan1212 het volgende:
Ga dan maar eens bij de Rabobank naar binnen en steek een sigaret op.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik voel me echt niet verkeerd behandeld anders hoor.
en het klimaat!quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef arjan1212 het volgende:
geen ideequote:Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat zijn nou eigenlijk de wat betere plekken? Bloemendaal is ook helemaal vertokkied. Zeker rond vier uur als de eerste tenten hun muziek beginnen heb je een enorme influx van bourgeoisie.
Nee het is meten met 2 maten.... op het station mag een dieseltrein wel roken, en een mens niet....quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:25 schreef Grouch het volgende:
[..]
Nah, het is dat rokers zich niet schamen voor hun verslaving maar er trots op zijn en er respect voor willen
Ik was in Bergen 2 maanden geleden. En Bergen aan Zee. Prima, heerlijk. Weinig tokkies. Lekker roken op het strand.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef speknek het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de wat betere plekken?
had je het niet koud in de winter?quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Duindorp, heb mijn hele jeugd voor (de) Pampus gelegen!
komt wel stoom uit af en toequote:
Nee joh, wij tokkies waren bikkels. Pallets stapelen met oud en nieuw voor 't vreugdevuur, jeweetsch.quote:
Alleen als ie een groepje Marokkanen ziet...quote:
en roken natuurlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh, wij tokkies waren bikkels. Pallets stapelen met oud en nieuw voor 't vreugdevuur, jeweetsch.
Hangt de reactie dan niet een beetje af van wat er op je rekening staat?quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:25 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Ga dan maar eens bij de Rabobank naar binnen en steek een sigaret op.
Ik rook over het algemeen slecht biologisch afbreekbare sigaretten. Maar dan nog heb ik een paar van die inklapbare zakasbakjes gekocht, omdat dat afbreken even duurt. Die zitten standaard in mijn zomerjas, sporttas, strandtas etc.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Valt wat voor te zeggen. Als al die rokers nou ook eens al die peuken opruimden in het openbaar die ze achterlaten. Op de meest mooie natuurplekken op de wereld kom je altijd peuken tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |