quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef arjan1212 het volgende:
Er is ook maar 1 probleem in Nederland, en dat is de behandeling van de rokers door de niet rokers. Hathor.
Wat zijn nou eigenlijk de wat betere plekken? Bloemendaal is ook helemaal vertokkied. Zeker rond vier uur als de eerste tenten hun muziek beginnen heb je een enorme influx van bourgeoisie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat jij gewoon in de mindere contreien van Nederland op het strand ligt
Nee de gezondheidszorg, de veiligheid en de economische crisis zijn geen probleem!quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef arjan1212 het volgende:
Er is ook maar 1 probleem in Nederland,
Ik voel me echt niet verkeerd behandeld anders hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef arjan1212 het volgende:
Er is ook maar 1 probleem in Nederland, en dat is de behandeling van de rokers door de niet rokers. Hathor.
Nah, het is dat rokers zich niet schamen voor hun verslaving maar er trots op zijn en er respect voor willenquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef arjan1212 het volgende:
Ga dan maar eens bij de Rabobank naar binnen en steek een sigaret op.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik voel me echt niet verkeerd behandeld anders hoor.
en het klimaat!quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef arjan1212 het volgende:
geen ideequote:Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat zijn nou eigenlijk de wat betere plekken? Bloemendaal is ook helemaal vertokkied. Zeker rond vier uur als de eerste tenten hun muziek beginnen heb je een enorme influx van bourgeoisie.
Nee het is meten met 2 maten.... op het station mag een dieseltrein wel roken, en een mens niet....quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:25 schreef Grouch het volgende:
[..]
Nah, het is dat rokers zich niet schamen voor hun verslaving maar er trots op zijn en er respect voor willen
Ik was in Bergen 2 maanden geleden. En Bergen aan Zee. Prima, heerlijk. Weinig tokkies. Lekker roken op het strand.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef speknek het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de wat betere plekken?
had je het niet koud in de winter?quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Duindorp, heb mijn hele jeugd voor (de) Pampus gelegen!
komt wel stoom uit af en toequote:
Nee joh, wij tokkies waren bikkels. Pallets stapelen met oud en nieuw voor 't vreugdevuur, jeweetsch.quote:
Alleen als ie een groepje Marokkanen ziet...quote:
en roken natuurlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh, wij tokkies waren bikkels. Pallets stapelen met oud en nieuw voor 't vreugdevuur, jeweetsch.
Hangt de reactie dan niet een beetje af van wat er op je rekening staat?quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:25 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Ga dan maar eens bij de Rabobank naar binnen en steek een sigaret op.
Ik rook over het algemeen slecht biologisch afbreekbare sigaretten. Maar dan nog heb ik een paar van die inklapbare zakasbakjes gekocht, omdat dat afbreken even duurt. Die zitten standaard in mijn zomerjas, sporttas, strandtas etc.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Valt wat voor te zeggen. Als al die rokers nou ook eens al die peuken opruimden in het openbaar die ze achterlaten. Op de meest mooie natuurplekken op de wereld kom je altijd peuken tegen.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:28 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Alleen als ie een groepje Marokkanen ziet...
Slaat nergens op. Het is een domme verslaving en ik wil er graag vanaf. Dat geldt voor veel rokers. Ik denk dat 90% van de rokers al heel veel doen om geen overlast te veroorzaken. Het probleem is dat niet-rokers steeds verder gaan met hun hetze.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:25 schreef Grouch het volgende:
[..]
Nah, het is dat rokers zich niet schamen voor hun verslaving maar er trots op zijn en er respect voor willen
Ach, en je kent me. Oppertokkie die ik d'r ben.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
en roken natuurlijk
vuur is vuur, das warm
Ja hallo, je mag al eeuwen niet roken in openbare gebouwen, dat zou niet eens in me opkomen. Overigens, om de een of andere reden heb ik sowieso nooit de behoefte om te roken als ik buiten loop, ik neem niet eens wat te roken mee als ik effe een uurtje of zo de deur uit moet. De enige keren dat ik echt met regelmaat een peuk opsteek is als ik achter de computer zit zoals nu, met een bakkie kofffie erbij, of als ik naar een film zit te kijken. En dan nog alleen maar als ik in de huiskamer ben, als ik effe lekker op bed een filmpje wil gaan kijken rook ik ook niet, in de slaapkamer rook ik nooit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:25 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Ga dan maar eens bij de Rabobank naar binnen en steek een sigaret op.
Eigenlijk kun je dus net zo goed stoppenquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja hallo, je mag al eeuwen niet roken in openbare gebouwen, dat zou niet eens in me opkomen. Overigens, om de een of andere reden heb ik sowieso nooit de behoefte om te roken als ik buiten loop, ik neem niet eens wat te roken mee als ik effe een uurtje of zo de deur uit moet. De enige keren dat ik echt met regelmaat een peuk opsteek is als ik achter de computer zit zoals nu, met een bakkie kofffie erbij, of als ik naar een film zit te kijken. En dan nog alleen maar als ik in de huiskamer ben, als ik effe lekker op bed een filmpje wil gaan kijken rook ik ook niet, in de slaapkamer rook ik nooit.
daarom is Duindorp nu natuurlijk zo fijn, de Matriarch is verhuisd en nu blijven ze binnenquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, en je kent me. Oppertokkie die ik d'r ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Iemand die 30 dagen per maand niet gokt en 1x per maand al zijn geld erdoor jaagt, is alsnog een verslaafde hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je dus net zo goed stoppen
Inderdaad. Rokend lopen vind ik sowieso ook gewoon kut. Was sowieso bij mij ook niet echt dwangmatig; ik vond een peuk gewoon lekker en wilde daar dan ook wel van genieten, en ze niet dwangmatig roken door de een met de ander aan te steken. Daarom was stoppen voor mij misschien ook zo makkelijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja hallo, je mag al eeuwen niet roken in openbare gebouwen, dat zou niet eens in me opkomen. Overigens, om de een of andere reden heb ik sowieso nooit de behoefte om te roken als ik buiten loop, ik neem niet eens wat te roken mee als ik effe een uurtje of zo de deur uit moet. De enige keren dat ik echt met regelmaat een peuk opsteek is als ik achter de computer zit zoals nu, met een bakkie kofffie erbij, of als ik naar een film zit te kijken. En dan nog alleen maar als ik in de huiskamer ben, als ik effe lekker op bed een filmpje wil gaan kijken rook ik ook niet, in de slaapkamer rook ik nooit.
Als ik wat vaker de deur uit zou gaan zou dat zomaar eens een optie kunnen zijn. Alleen al vanwege de huidige tabaksprijzen zou het niet eens verkeerd zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je dus net zo goed stoppen
Dat vind ik niet vergelijkbaar. Rookverslaafden hebben meestal niet de keuze om nee te zeggen omdat het verlangen te groot is. Ik vind het altijd knap dat er rokers zijn die hun momenten kunnen kiezen, maar ik snap dan weer niet waarom ze niet stoppenquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Iemand die 30 dagen per maand niet gokt en 1x per maand al zijn geld erdoor jaagt, is alsnog een verslaafde hoor.
Ja, dat is een goede reden om te stoppen. Ik zeg niet dat je het moet doen hoor. Ik denk alleen maar dat je het kunt gezien de manier waarop je rookt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ik wat vaker de deur uit zou gaan zou dat zomaar eens een optie kunnen zijn. Alleen al vanwege de huidige tabaksprijzen zou het niet eens verkeerd zijn.
naja het is niet echt een keuzequote:Op donderdag 25 juli 2013 10:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik niet vergelijkbaar. Rookverslaafden hebben meestal niet de keuze om nee te zeggen omdat het verlangen te groot is. Ik vind het altijd knap dat er rokers zijn die hun momenten kunnen kiezen, maar ik snap dan weer niet waarom ze niet stoppen
Laat jij er maar rustig een vliegen hoor, dan denk ik gewoon dat ie van mezelf is, dan vind het wel lekker.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:34 schreef Snowballed het volgende:
Ach... als er in de buitenlucht iemand komt zeiken dat iemand last van me heeft laat ik gewoon een vreselijk smerige scheet....
Hetzelfde geld bij reggae concerten... daar steek ik gewoon gezellig een joint op..
Wat een gezeur....quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede reden om te stoppen. Ik zeg niet dat je het moet doen hoor. Ik denk alleen maar dat je het kunt gezien de manier waarop je rookt.
Dat geldt voor élke verslaving.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:34 schreef Disana het volgende:
Rookverslaafden hebben meestal niet de keuze om nee te zeggen omdat het verlangen te groot is
Bij mij was dat dus heel anders, ik moest er echt regelmatig eentje opsteken anders kreeg ik ontwenningsverschijnselen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja het is niet echt een keuze
sommige momenten heb je meer zin in een sigaret dan andere
Ik ben ook nog aardig groot... ben jij klein..? Dan ruik je hem nog beter...quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Laat jij er maar rustig een vliegen hoor, dan denk ik gewoon dat ie van mezelf is, dan vind het het lekker.
Ik weet dat ik het kan, als je een half jaar gestopt bent denk je er niet eens meer aan. Waarom ik dan toch weer begonnen ben is me eigenlijk echt een raadsel, zal wel verveling zijn geweest. Als ik zou stoppen zou me dat toch al gauw een kleine 80-90 Euro in de maand besparen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede reden om te stoppen. Ik zeg niet dat je het moet doen hoor. Ik denk alleen maar dat je het kunt gezien de manier waarop je rookt.
Volgens mij begrijp je me niet goedquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat een gezeur....
Je kunt ook stoppen op FOK! gezien de manier waarop je post....
Ik zou 't wel weten! Roken hier (VK) is overigens ook sowieso wel ziekelijk duur... maar als je ziet wat hier nog weggepaft wordtquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het kan, als je een half jaar gestopt bent denk je er niet eens meer aan. Waarom ik dan toch weer begonnen ben is me eigenlijk echt een raadsel, zal wel verveling zijn geweest. Als ik zou stoppen zou me dat toch al gauw een kleine 80-90 Euro in de maand besparen.
Je hebt online van die tellers die bijhouden hoeveel je al hebt bespaard. Is best leuk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het kan, als je een half jaar gestopt bent denk je er niet eens meer aan. Waarom ik dan toch weer begonnen ben is me eigenlijk echt een raadsel, zal wel verveling zijn geweest. Als ik zou stoppen zou me dat toch al gauw een kleine 80-90 Euro in de maand besparen.
nah, 1 meter 86ish, maar ik buk wel even.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aardig groot... ben jij klein..? Dan ruik je hem nog beter...
quote:
quote:
Ik begrijp je dus heeeel goed...quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt online van die tellers die bijhouden hoeveel je al hebt bespaard. Is best leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |