*henquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:19 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Juist niet voor hun is het te duur
Eigenlijk moet je die oproken..quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:07 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
wel eens op een druk strand geweest?
kinderen, daar heb je trouwens ook veel last van.
Mijn god. Jij weet echt geen enkele keer waar je het over hebt he?quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:19 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Juist niet voor hun is het te duur
door hun eigen grapjes uit te leggenquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rokers behoren meestal tot de lagere arbeidsklasse. Die moet je een beetje helpen.
Blijkbaar moest ik daar op harde wijze achter komen. 90% Amsterdams gewouwel en af en toe een disco liedje of iets dergelijks. Nope... eens en maar nooit weer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Naar de Toppers gaan en denken dat je uberhaupt kan genieten.
Jij laat hem binnen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:20 schreef Kreator het volgende:
Dat je zeg maar in je eigen huis niet meer gewoon kan doen wat je wil zonder de anti-rooknazi's op je dak te krijgen... zo erg is het al geworden.
zulke onderzoeken staan vol met leugens die ik niet erken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn god. Jij weet echt geen enkele keer waar je het over hebt he?
Of ben je 11?
http://www.nationaalkompa(...)misch-en-etniciteit/
Maar sowieso, hoe dom, als je (normaal) binnen zou roken zou hij dat toch ook wel ruiken?quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:20 schreef Kreator het volgende:
Ik rook thuis niet binnen (of onder de afzuigkap). Had gisteren zo'n fanatieke niet-roker op bezoek die altijd klaagt en zeikt over rokers.
Ik draai een shaggie op de bank (om die vervolgens buiten te gaan roken) en die mongool had nog het lef om in mijn huis te zeggen: "je gaat toch niet binnen roken hè. Dan ga ik weg, want het stinkt echt enorm. Ik vind het zo vies, dat roken. *heel verhaal over ex die rookt*."
Dat je zeg maar in je eigen huis niet meer gewoon kan doen wat je wil zonder de anti-rooknazi's op je dak te krijgen... zo erg is het al geworden.
Ik heb em overigens gezegd dat als hij er last van heeft dat ik een shaggie draai, dat ie op kon tiefen.
Ze hadden nauwelijks prullenbakken op het strand van Formentera.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:17 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
in het buitenland staan er asbakken op het strand, die die buitenlanders gebruiken.
Ik rookte ook bijna nooit binnen.. maar als ik zo'n opmerking krijg ging die echt zeker wel aan binnen op de bank..quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar sowieso, hoe dom, als je (normaal) binnen zou roken zou hij dat toch ook wel ruiken?
ik was pal naast hem gaan zitten, en had om de 5 minuten een sigaret opgestoken net zolang tot ie weg ging.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:20 schreef Kreator het volgende:
Ik draai een shaggie op de bank (om die vervolgens buiten te gaan roken) en die mongool had nog het lef om in mijn huis te zeggen: "je gaat toch niet binnen roken hè. Dan ga ik weg, want het stinkt echt enorm. Ik vind het zo vies, dat roken. *heel verhaal over ex die rookt*."
Ik stond laatst in de file. Ik heb iedereen 2x gevraagd of ze ergens anders wilden gaan staan, omdat ik er last van had. Niemand deed het! Tokkies! Allemaal!quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:18 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Roken tijdens een concert is nog tot daar aan toe en vind ik in het geheel nog niet zo heel erg (verbieden gaat mij te ver), maar als je naast onbekende mensen zit of staat en je trekt je nergens wat van aan, dan is dat storend ja. Ik heb die vent 2 keer gevraagd wat te minderen omdat ik last had van zijn rookgedrag + hij stonk uit zijn bakkes van de alcohol *moet ook kunnen tijdens een concert* maar dit was gewoon niet prettig meer.
Diep van binnen zijn we allemaal kutmarokkaanquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:23 schreef Hathor het volgende:
Aardig stormlooptopic aan het worden dit, en het gaat niet eens over Marokkanen.
En gelijk heb je.. Ik ben opgegroeid in een gezin waar ik op latere leeftijd de enige was die niet rookte. Ik was er aan gewend, ik zocht zelf wel de plekken uit waar ik het minste last van had. Heel soms rookt mijn vader nog wel eens sigaretten van het merk Camel. Dat rookte mijn ouders in de tijd dat we op vakantie gingen naar Zwitserland of Denemarken. Dan vind ik het gewoon lekker ruiken onderhand en brengt het herinneringen terugquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:20 schreef Kreator het volgende:
Ik rook thuis niet binnen (of onder de afzuigkap). Had gisteren zo'n fanatieke niet-roker op bezoek die altijd klaagt en zeikt over rokers.
Ik heb em overigens gezegd dat als hij er last van heeft dat ik een shaggie draai, dat ie op kon tiefen.
Ach joh, die worden ook nog wel verboden op stranden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:23 schreef Hathor het volgende:
Aardig stormlooptopic aan het worden dit, en het gaat niet eens over Marokkanen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Die roken toch ook?quote:
Het is ramadan die mogen niet roken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:23 schreef Hathor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |