Is gewoon open dus je voelt aan de achterkant het toetsenbord...tenminste! zo kwam hij uit de doos! ik zal vanmiddag wel effe foto's maken..maar heb hem meteen in de kast gemieterd omdat ik een Harmony AB hebquote:Op donderdag 25 juli 2013 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
zit dat nou achter een klepje oid of voel je het toetsenbord als je de AB in je hand hebt?
uh ik heb een tv, horizon, soundbar en blurayspeler dus had er 4 liggen....ik heb een wat ouder model harmony en moest met een programmatje van logitech handmatig de commando's invoeren in dat ding via usb maar het werkt nu...de nieuwere harmonys zijn wat makkelijker werken te krijgen...maar ik ben er blij mee...je hebt niet alle functionaliteit zoals een direct key naar de tvgids etc. maar okquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
zo'n harmony. ik heb een horizon box, samsung se6100 en een recente LG 2.1 HCS gekocht. Zijn alle (belangrijke) functies voor deze drie apparaten simpel in te stellen?
liggen nu drie AB's in de woonkamer en dat is soms een puntje van onenigheid...
quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
zit dat nou achter een klepje oid of voel je het toetsenbord als je de AB in je hand hebt?
Het blijft een bedrijf dat winst wil maken natuurlijk. Dat is gewoon hun werkwijze, doe je niks aan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:41 schreef Iwanius het volgende:
Gisteren even bij UPC geweest om wat te vragen en eerste wat mij opviel terwijl ik van te voren duidelijk aangaf naar een goedkoper abonnement te willen, was dat men mij probeerde een duurder abonnement te laten afsluiten. Wel met meer inhoud (sneller internet e.d.) maar toch.
(uiteindelijk niks veranderd aan mijn huidige abonnement)
Is dat geprogrammeerd bij die mensen van UPC of gewoon simpelweg niet goed luisteren wat de klant zegt.
Het is geen liefdadigheidsinstellingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:41 schreef Iwanius het volgende:
Gisteren even bij UPC geweest om wat te vragen en eerste wat mij opviel terwijl ik van te voren duidelijk aangaf naar een goedkoper abonnement te willen, was dat men mij probeerde een duurder abonnement te laten afsluiten. Wel met meer inhoud (sneller internet e.d.) maar toch.
Is dat geprogrammeerd bij die mensen van UPC of gewoon simpelweg niet goed luisteren wat de klant zegt.
Zelf op de site kijken wat je evt goedkoper uitkunt zijn met de nieuwe abbo en dan bellen met de helpdesk. Zo doe ik het al jaren. Ze gaan je uit eigen beweging niks goedkopers geven ben ik bang.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:41 schreef Iwanius het volgende:
Wat is vaag? Het mailtje is duidelijk toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:41 schreef Injetta het volgende:
Gaat het vanzelf of moet je de box echt uitzetten ( stroom eraf)?
Ik vind dat mailtje nogal vaag.
Het gaat helemaal vanzelf u hoeft niets te doen, en dan iets met 2 minuten aan en 10 minuten uit.
Is dat dus gewoon standbye uit of met de knop op de achterkant?
1 x per dag haal ik wel. Vastloper.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Traag etc zou ik mee kunnen leven na de update, als dat grafding maar niet 2-4 per dag uit en aan moet.
Echt knullig hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:02 schreef nelisb het volgende:
[..]
1 x per dag haal ik wel. Vastloper.
Dat had ik ook al voor de upgrade, had eigenlijk gehoopt dat het opgelost zou zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Traag etc zou ik mee kunnen leven na de update, als dat grafding maar niet 2-4 per dag uit en aan moet.
Rotterdam is na Noord-Holland aan de beurt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 06:51 schreef DroogDok het volgende:
In Rotterdam nog geen update gezien.....
Rotterdammers die niet weten dat Rotterdam in Zuid Holland ligtquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:15 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Rotterdam is na Noor-Holland aan de beurt.
Quote van UPC mederwerker.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:16 schreef Breuls het volgende:
Rotterdam komt vanavond. Althans, mijn aansluiting (Rotterdam Centrum) wordt vanavond bijgewerkt.
quote:Maandagavond laat starten we met de uitrol van de software-update H2 voor Horizon TV in de regio Zuid Holland. De nieuwe software-update zal automatisch via het netwerk gedownload worden.
Inderdaad, vanochtend stond de nieuwe software erop. Even door de menu's heen gescrolled, zag behalve de kleinere letters niet echt hele grote verbeteringen. Het aantal handelingen dat je moet verrichten om bijvoorbeeld een opname te verwijderen blijft gelijk, ook vond ik de snelheid niet ineens veel beter.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:16 schreef Breuls het volgende:
Rotterdam komt vanavond. Althans, mijn aansluiting (Rotterdam Centrum) wordt vanavond bijgewerkt.
Dat kon voor de update ook alquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:30 schreef Injetta het volgende:
De scrollfunctie is er wel heb ik ontdekt.
Als je op het pijltje naar beneden drukt en de infobalk is er en je drukt dan op het pijltje naar boven kun je door alle kanalen scrollen, zelf nog met een klein beeldje erbij.
Dit kun je ook doen met 'straks'.
Het is ook echt supersnel allemaal en het beeld is nog mooier.
Best goeie update dus.
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:44 schreef donald_dick het volgende:
Ik vind die kleinere letters wel aardig enzo, maar wat heeft het nou voor zin als de zwarte balk in de achtergrond nog steeds dezelfde grote hebt en je feitelijk hetzelfde ziet?
Dat meen je niet dat dat al kon voor de update.... Ha ha....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat kon voor de update ook al.
Hij is wel flink sneller zeg, verder heb ik nog niet echt gekeken naar veranderingen.
[..]
Dat dacht ik ook.
Series downloaden die al op tv zijn geweest of series downloaden (gratis?) die in Nederland nog niet zijn uitgekomen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:08 schreef delano.888 het volgende:
Moet zeggen sinds ik ***horizon heb ben ik een stuk meer series gaan downloaden en kijk vrijwel geen tv meer
Volgens mij kun je ook met de 'oude' box online tv kijken. Tenminste, ik kan op de website inloggen met de gegevens van m'n vader en daar zijn extra zenderpakket kijkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Series downloaden die al op tv zijn geweest of series downloaden (gratis?) die in Nederland nog niet zijn uitgekomen?
andere vraag: kan je alleen met UPC Horizon tv kijken op je computer (zo een progje ervoor installeren?) of op je iPad of ook met de aloude DIG Box van UPC (die zilveren dus)
Volgens mij vanavond na tienenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:34 schreef w00h00 het volgende:
Iemand enig idee wanneer regio Arnhem aan de beurt is?
Waar haal je dat vandaan? Ik heb nog geen mail of afstandsbediening gezien!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij vanavond na tienen
Ik woon volgens mij in de regio Arnhem en heb een mail gehad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Ik heb nog geen mail of afstandsbediening gezien!
Afstandsbediening word uiterlijk 7 september geleverd kon mijn vader uit de mail opmaken, geduldquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Ik heb nog geen mail of afstandsbediening gezien!
In mijn mail stond uiterlijk 14 septemberquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:31 schreef Fritter het volgende:
[..]
Afstandsbediening word uiterlijk 7 september geleverd kon mijn vader uit de mail opmaken, geduld
oja 14 vergiste mequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mijn mail stond uiterlijk 14 september
Hier ook helemaal deaud idd (ook geen rood lampje zoals normaal). Misschien is hij bezig ofzo? Wel helemaal stil ook. Ik zie wel of hij het morgen weer doet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:45 schreef CherryLips het volgende:
De box wil niet meer aan. Pareltje dit.
Je hebt zeker de knop achterop omgezet? Das echt heel slim tijdens een update jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem gereanimeerd en ik heb gedaan wat er in de mail stond maar die hele update is niet uitgevoerd. Waarom hield ie er dan ineens mee op?
Ik kijk ook eens tv.
Ja, na twintig minuten vastlopen en helemaal niks doen heb ik even die knop gebruikt. Anders was ie morgen nog niet verder gekomen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt zeker de knop achterop omgezet? Das echt heel slim tijdens een update ja
Jij trekt zeker ook de stekker eruit tijdens een windows update?![]()
Ik wacht gewoon rustig af.
Ik dacht ook dat internet hier liep te baggeren, maar t bleek alleen bij fok te zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:59 schreef Rainesz het volgende:
Hier ligt alleen internet er om de haverklap uit.
Horizon box blijft werken. Zal de update morgenvroeg wel zien.
nee echt hele modem eruit om vage redenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat internet hier liep te baggeren, maar t bleek alleen bij fok te zijndaar ook?
Beetje naïef om een goed update te veranderen van UPC.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:39 schreef delano.888 het volgende:
En hij startte dus nu weer wel op, maar nee geen update! Vreemd, dus handmatig gedaan.
Toch een beetje teleurgesteld, ok, het is een verbetering, maar niet zo geweldig als ik had verwacht helaas.
Ik heb het net ook maar handmatig gedaan, want anders gebeurde er niks. Was zo gepiept, kijk zo wel even verderquote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
Heb het zojuist handmatig gedaan cia het menu. 5 minuten en alles ging zowaar in 1 keer goed
En wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:02 schreef fotostarter het volgende:
Nog steeds troep. UPC gaat de deur uit.
Al gedaan, een reset gedaan, en de regiocode gewisseld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:35 schreef Rainesz het volgende:
[..]
En wat is het probleem dan?
vastloper na de update? Haal dan even 30sec stroom van de box.
zender 221.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:25 schreef nelisb het volgende:
Enig idee hoe ik de wedstrijd Ajax - Feyenoord kan bestellen?
252-253-254-255 staat programma naam niet bekend.
Bij de andere zenders kan ik niet kiezen.
Kanaal 15 dan? Gaat je wel 12 euro kostenquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:28 schreef nelisb het volgende:
Maar daar zegt UPC u heeft niet het juiste abonnement.
quote:
Hoe bedoel je met "niet het juiste abonnement"quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:28 schreef nelisb het volgende:
Maar daar zegt UPC u heeft niet het juiste abonnement.
Hè wat hoequote:Op zondag 18 augustus 2013 14:30 schreef donald_dick het volgende:
Oke, sinds de nieuwe update kan je door middel van DLNA de afleveringen zien die je hebt opgenomen op je box. Alleen in Windows Media Player zegt hij dat de afleveringen niet afspeelbaar zijn. Heeft iemand anders een oplossing hiervoor?
Bij mij doet hij dat wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:32 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik had verwacht dat ze onder de kleine lettertjes programma-informatie zouden neerzetten. Helaas...
quote:
Dat is echt een drama idd, dat "vergeet"ie steeds.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:07 schreef PPL het volgende:
Wat ik wel eens zou willen weten:
Hoe regel je dat je met de AB alleen door de favorieten zapt?
De ene keer worden alle kanalen steeds gevonden, dan lijk ik weer alleen door de fav's te zitten.
Volgens mij mis ik iets (...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |