abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123301908
Deel 1: DIG / UPC Horizon

En hier verder

pi_123302088
Maar ik zit eraan te denken om mijn internet gewoon via de MB te laten gaan. Was bang voor storingen dat ik dan niets had.
  zondag 24 februari 2013 @ 22:36:10 #3
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_123305130
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 21:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
Maar ik zit eraan te denken om mijn internet gewoon via de MB te laten gaan. Was bang voor storingen dat ik dan niets had.
alles loopt bij mij via de mediabox, werkt prima, hij is mijn router, wireless accesspoint en mediabox.
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_123306454
Ja het zal vast en zeker prima verlopen, maar ik heb er geen zin in dat als de MB vastloopt of storing heeft ik geen tv en geen internet meer heb,
pi_124061464
Nou heb internet via de box lopen. Gaat allemaal prima. Maar je kan toch apparaten op een netwerk aansluiten? Mijn laptop zeg maar?
  donderdag 14 maart 2013 @ 20:26:28 #6
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_124061887
Hier sinds gisteren weer problemen. Geen internet. Ik dacht ik reset gewoon naar fabrieksinstellingen, dat werkte bij de installatie een paar weken terug ook. Nu zit ik weer met de foutcodes 1010 en 1030. Die had ik in het begin ook en toen hielp die reset wel, maar nu niet.

Iemand een oplossing ? Monteur kan maandag pas :{ .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_124062706
Email van UPC;

quote:
Beste Adolecens,

Als één van de allereerste abonnees koos u voor het Alles-in-1 Horizon TV-pakket. Hiervoor zijn we u erg dankbaar. We beseffen ons dat de eerste periode met Horizon niet altijd de makkelijkste was. Uw Horizon TV-beleving is wellicht niet optimaal geweest. Dat vinden wij vervelend.

Verlenging introductieaanbieding
Graag willen we uw vertrouwen in ons belonen. Daarom mag u langer van onze introductieaanbieding gebruikmaken. U behoudt de korting op het abonnement, het uitgebreide zenderpakket, het HD-pakket én Film1 tot en met 31 mei 2013. Hier hoeft u niets voor te doen.

Verbetering Horizon Mediabox
Uw Horizon Mediabox heeft inmiddels diverse updates gehad. De mediabox is nu stabieler, werkt beter en reageert sneller. Ook in de komende periode brengen we nog verbeteringen aan. Wilt u meer uit Horizon TV halen? Ga dan naar onze gebruikerstips.

2 maanden extra volgens mij.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_124063283
Nergens last van hier. Eerder last van dichtgetimmerde poorten op de MB, zo moet ik nu een aparte router aan houden voor de ipcam + opslag.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  donderdag 14 maart 2013 @ 21:41:19 #9
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_124066035
Jeej, ik weet niet wat ik gedaan heb, maar het werkt weer *O* .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Admin vrijdag 15 maart 2013 @ 10:08:13 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_124082565
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 20:39 schreef Adolecens het volgende:
Email van UPC;

[..]

2 maanden extra volgens mij.
Die heb ik ook. Mijn eerste zes maanden waren afgelopen maandag voorbij. Nette actie dat er een verlenging van de aanbieding is. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_124082842
Voor wie dit interessant vindt:

Hebben jullie veel last gehad van de storing die het UPC netwerk had op digitaal gebied en waar je vooraf voor werd gewaarschuwd via mail? (werkzaamheden) Het zou op 14 of 15 maart jl. tussen 01:00 uur en 07:00 uur gebeuren, een tijdstip dat elk weldenkend mens slaapt.

Ik heb er niks van gemerkt i.i.g daar ik zoals verwacht sliep.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2013 10:18:26 ]
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:35:40 #12
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_124089687
Ik heb er wel eens last van dat ik de box op pauze zet omdat ik bv een film wil kijken, en dat ik hem dan niet van pauze af krijg. ik kan dan alleen stoppen.

Wat dan wel lijkt te werken is terug spoelen, ik zie dan beelden, maar zodra ik terug spoel naar het begin van het programma blijft hij weer in pauze modus hangen.

volgensmij komt het doordat ik na het zappen hem direct pauze zet.

bv ik zit het journaal op ned1 te kijken, en daarna begint een film op veronica.

Ik zap dan na het journaal naar veronica, knal hem direct (zegmaar zodra ik beeld heb) op pauze om wat drinken te halen. volgensmij zit hier het probleem, als je wat langer kijkt en dan op pauze zet is het geen probleem.

hebben jullie dat ook?
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_124098878
Is er ook ergens een handleiding voor de HB te downloaden?
  vrijdag 15 maart 2013 @ 17:45:25 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_124099730
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:22 schreef OxygeneFRL het volgende:

Is er ook ergens een handleiding voor de HB te downloaden?
Hiero.

Maar je krijgt dat boekje er toch gewoon bij?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_124100161
Ik wilde laatst de reclame doorspoelen van een programma dat ik had opgenomen, maar hij bleef hangen en wilde niet meer stoppen en spoelde zo door naar het eind :')
Verder werkt het wel prima, alleen als je alle afleveringen van een serie op wilt nemen, dat doet ie dus niet.
Tap tap tap
pi_124102034
Vet...ik heb Twonky geinstalleerd zodat ik muziek etc kan afspelen op me tv..ik had alleen gehoopt dat ik mijn beeldsignaal op de tv kon toveren
pi_124128526
Gisteren gebeld met UPC, omdat ik wel alle HD zenders nog had maar niet de extra zenders.
Daarna met hele gezellige gozert heel lijstje doorgelopen met dingen waar ik recht op had maar ik niet had gekregen :') Ook die email dus niet van 2 maanden extra.
Dus aankomende maand financiele vergoeding en Film1/Sport1 nogmaals 3 maanden voor 5¤.
Inmiddels werken alle zenders weer, en gaf hij ook nog de tip als je films snel wilt zien, ga lekker downloaden :P

Al met al zijn dit dus de grootste problemen die ik heb gehad met me Horizon. *O*
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 14:32:15 #18
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_124129373
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
Vet...ik heb Twonky geinstalleerd zodat ik muziek etc kan afspelen op me tv..ik had alleen gehoopt dat ik mijn beeldsignaal op de tv kon toveren
Met Twonky kan je muziek en film-bestanden van je PC op de TV afspelen. Je PC-scherm naar de TV sturen gaat niet werken. (of bedoel je heel iets anders?)
pi_124129423
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:32 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Met Twonky kan je muziek en film-bestanden van je PC op de TV afspelen. Je PC-scherm naar de TV sturen gaat niet werken. (of bedoel je heel iets anders?)
Ja dat bedoel ik. Kan wel via een kabel op je tv aansluiten maar had gehoopt dat ik idd mijn pc scherm op de tv kon doen ofzo
  zaterdag 16 maart 2013 @ 14:44:37 #20
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_124129660
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:34 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. Kan wel via een kabel op je tv aansluiten maar had gehoopt dat ik idd mijn pc scherm op de tv kon doen ofzo
Dan moet je de TV op een of andere manier als extra scherm aan je pc koppelen, dat kan de HB niet. Misschien kan je met dit speeltje en remote desktop iets bereiken. Ik ken het niet, lijkt me wel leuk speelgoed ;)
pi_124159276
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:34 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Er is een manier om met vlc je scherm op te nemen en te streamen via twonky naar je tv.
pi_124559435
UPC geeft alle klanten gratis digitale tv
quote:
UPC geeft alle klanten kosteloos digitale tv. Daarvoor is geen nieuw kastje of een andere kabel nodig. Alle klanten die nu analoge tv kijken, gaan per 3 april automatisch over op het digitale signaal. Dat laat het bedrijf woensdag weten.

Het gaat om de 29 populairste zenders en 12 regionale en lokale zenders. Nederland 1, 2 en 3 zijn zelfs in HD beschikbaar. Klanten hoeven geen nieuw abonnement af te sluiten en de prijs van het analoge kabelabonnement blijft ondanks de toevoeging van digitaal signaal gelijk.

Het digitale signaal wordt via de bestaande kabels doorgegeven in alle huishoudens die UPC afnemen. Dat zijn er in totaal 1,7 miljoen. De tv moet wel geschikt zijn om dit digitale signaal te ontvangen. Hiervoor is een DVB-C-ontvanger nodig.

Volgens UPC zit die ontvanger in 90 procent van de tv's die momenteel in Nederland verkocht worden. "Op dit moment heeft ten minste 40 procent van alle UPC-klanten één of meerdere televisies met zo'n ontvanger", aldus het bedrijf. De rest van de klanten ontvangt voorlopig dus nog het analoge signaal.

De maatregel betekent ook dat klanten die nu via een settopbox (het kastje van providers als UPC, Ziggo en KPN) digitale tv in hun woonkamer ontvangen, maar analoge tv hebben in bijvoorbeeld de slaapkamer, op alle tv-toestellen een digitaal signaal krijgen.

Voor het gebruik van interactieve tv is wel een mediabox nodig. Daarmee kunnen bijvoorbeeld programma's opgenomen worden, is een elektronische tv-gids beschikbaar, kunnen gemiste programma's teruggekeken worden en is het mogelijk films te huren.

UPC heeft 1,7 miljoen klanten, waarvan 1,1 miljoen digitale televisie afnemen. De overige 600.000 klanten kijken dus analoge tv. Hoeveel klanten naast digitale tv op een tweede toestel een analoog signaal gebruiken, is niet bekend.
Bron: nu.nl

Zou dit een vervanger zijn voor dat tweede kastje wat je zou krijgen en ze dat niet voor elkaar krijgen, of worden we hier gewoon genaaid :?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_124559492
Verdwijnt het kabelpakket dan ook vna de rekening?
pi_124559558
Ja kak, ik heb in de slaapkamer gewoon een beeldbuis-tv staan.
Tap tap tap
  woensdag 27 maart 2013 @ 12:29:11 #25
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_124562012
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ja kak, ik heb in de slaapkamer gewoon een beeldbuis-tv staan.
Dat... gvd.

Edit: Oh wacht.

quote:
Daarnaast gaat UPC de digitale tv vanaf 3 april ongecodeerd aanbieden. Daardoor hoeft een abonnee van de provider geen insteekmodule meer te gebruiken om digitale tv te kunnen kijken, mits zijn tv over een dvb-c-module beschikt. Er blijven echter wel beperkingen: alleen de 29 populairste zenders, 12 regionale zenders en de plaatselijke kunnen zonder insteekmodule in sd-kwaliteit worden bekeken. Daarnaast worden Nederland 1, 2 en 3 in hd-kwaliteit geleverd. Wie meer zenders wil bekijken, meer zenders in hd-kwaliteit wil of betaalzenders wil kijken, blijft een ci+-insteekmodule nodig hebben.

Volgens UPC heeft 90 procent van de tv's die vandaag de dag worden verkocht een dvb-c-ontvanger aan boord; 40 procent van de UPC-klanten zou een of meer tv's met een dergelijke ontvangers hebben. De digitale tv is ook beschikbaar voor klanten die nu alleen nog analoge tv kijken. Om de digitale kanalen te kunnen kijken, het is wel nodig dat ze hun tv opnieuw tunen. De wijziging heeft vooralsnog geen gevolgen voor het analoge zenderpakket. Tegelijk erkent Kroes dat analoge tv op de lange termijn zal verdwijnen. Dit jaar zal er echter sowieso nog niets veranderen, belooft hij. "We hebben nog geen concrete plannen."
Tweakers

Analoog blijft gewoon, een deel wordt ongecodeerd uitgezonden.

[ Bericht 34% gewijzigd door AchJa op 27-03-2013 12:36:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')