Dan hoef je punkbuster ook niet aan te zetten op een serverquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, maar punkbuster houdt niet alles tegen.
Tja, waarom hebben we wetten als sommige mensen die toch overtreden?quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan hoef je punkbuster ook niet aan te zetten op een server
Maar Rossie heeft al het enige goeie antwoord gegeven
Goed goed, rustig op werk, beetje interwebzen en ouwehoeren met bejaardenquote:
Om de algemene orde te handhaven, desnoods met geweldquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tja, waarom hebben we wetten als sommige mensen die toch overtreden?
Godverdomme, het is zondag ja!quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed goed, rustig op werk, beetje interwebzen en ouwehoeren met bejaarden
Ik heb vaak door de week ook geen idee wat voor dag het isquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:17 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Godverdomme, het is zondag ja!
Ik zou zweren dat het maandag was
Dat is het beste, je zou je maar druk maken om wat voor een dag het is!quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb vaak door de week ook geen idee wat voor dag het is
Zoveel vrije tijd dat weekend geen betekenis meer heeft voor mijquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:20 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dat is het beste, je zou je maar druk maken om wat voor een dag het is!
Natte ouwe raveteef van me hoe gaat het met je babyface?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:20 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dat is het beste, je zou je maar druk maken om wat voor een dag het is!
Stef ouwe vetputschrobber, hoe staat het leven?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natte ouwe raveteef van me hoe gaat het met je babyface?
En rol nog steeds rustug op mijn verrotte fietsquote:
Duitse muziek? wow netjes stef!quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zelfs uit die kant van het land komt wel eens iets positiefs Teun
Die komt niet uit oostenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fresku maakt ook wel relaxte nummers maar ook veel rotzooi
Duvel blijft een baas!quote:
Hey chickie, mijn gezicht is weer bijna heel, 3wk en dan worden de schroeven uit me kaak gehaald!quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natte ouwe raveteef van me hoe gaat het met je babyface?
brrrrrrrquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
3wk en dan worden de schroeven uit me kaak gehaald!
Daarna ben je gewoon nog heterquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hey chickie, mijn gezicht is weer bijna heel, 3wk en dan worden de schroeven uit me kaak gehaald!
Maar nu verjaardag van moeders vieren, beetje bier drinken en genieten vd zon!
Je weet het, al die vrouwen smelten als ik ook maar in hun ooghoek verschijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarna ben je gewoon nog heter
Heb hem alweer aan de kant gelegdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
waneer gaan we met wat lui Diablo doen dan?
Had hem 3 weken na de launch ook al aan de kant gelegd, maar misschien helemaal opnieuw met paar lui wel leuk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb hem alweer aan de kant gelegdWel bijna Inferno uit met mijn barb, dus kan wel hard gaan farmen nu.
Ben ik wel bij. Laatst met mich stukje gedaan. Was lache.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Had hem 3 weken na de launch ook al aan de kant gelegd, maar misschien helemaal opnieuw met paar lui wel leuk.
Ben ik ook wel bij!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Had hem 3 weken na de launch ook al aan de kant gelegd, maar misschien helemaal opnieuw met paar lui wel leuk.
Zat er net aan te denken jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:54 schreef Rossdale het volgende:
Nick! Vanavond verder gaan met HAWX?
Er voor danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zat er net aan te denken ja. Uhm word wel voor of na het voetbal kerel
Ja zoiets idd, tussendoor nog wel ff eten maar komt goedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er voor danIk ben rond 5 uur thuis
Voetbal begint hoe laat? Half 9 ofzo?
Gewoon biefstukje op schoot tijdens het vliegen, kan primaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zoiets idd, tussendoor nog wel ff eten maar komt goed
Ik raad je aan om eerst wat commenterries te kijken van bekende youtubers zijn hebben vaak hele goeden tips en trucs.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:02 schreef Pino0 het volgende:
Ik probeer al een paar dagen een beetje te quickscopen, soms lukt het maar meestal verlies ik echt hard.
Ik weet niet hoe ik moet aimen, moet ik eerst richten op iemand die ik zie lopen en dan stil staan? of stilstaan, richten en dan schieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |