Zeg dat dan, ipv ps2quote:
ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2quote:
Wie niet!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:19 schreef Bozz187 het volgende:
wie wil er een beta key voor payday 2 op de pc via steam?
ja die is 4p coop die gamequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:31 schreef KoningStoma het volgende:
Kende dat coop doen? Dan wil ik hem wel proberen.
geen ideequote:
zieve racist, het is roetmoppenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:25 schreef Fsmxi het volgende:
Gebeurt mij ook nog wat vandaag joh, zit ik in de hitte op de bus te wachten met nog een of andere meid, loopt er zo'n groep zwarten langs.(inb4 oooooh zwarten mag niet)
Een van die lui echt helemaal zo van "HEY MEISJE, LEKKER DING, KOM MET ONS MEE DAN" en beetje de lucht te zoenen. Ik denk us, hé, dat kan ik ook, dus blaas ik hem zo'n luchtkus. Begint die helemaal te flippen.
Klacht: mensen die er niet mee om kunnen gaan
Ontstond er een schermutseling? Een handgemeen, if you will?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:25 schreef Fsmxi het volgende:
Gebeurt mij ook nog wat vandaag joh, zit ik in de hitte op de bus te wachten met nog een of andere meid, loopt er zo'n groep zwarten langs.(inb4 oooooh zwarten mag niet)
Een van die lui echt helemaal zo van "HEY MEISJE, LEKKER DING, KOM MET ONS MEE DAN" en beetje de lucht te zoenen. Ik denk us, hé, dat kan ik ook, dus blaas ik hem zo'n luchtkus. Begint die helemaal te flippen.
Nee, denk dat ze te lui waren om de straat over te stekenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ontstond er een schermutseling? Een handgemeen, if you will?
Dit vind ik echt racistischquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:49 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Nee, denk dat ze te lui waren om de straat over te steken
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:12 schreef Rossdale het volgende:
Payday 2 lijkt me awesome, maar mijn pc trekt dat niet.
Binnenkort gewoon voor de 360
Ooh dus jij was dat, heel.die telefoon leeg want al die swa's bellen smsen en app'en omdat een tatta het zou krijgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:25 schreef Fsmxi het volgende:
die game was toch niet heel verkeerd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:29 schreef Pino0 het volgende:
Ik hoop dat degene die Painkiller heeft bedacht, doods bedreigingen ontvangt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:29 schreef Pino0 het volgende:
Ik hoop dat jij een cursus Nederlands gaat volgen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:29 schreef Pino0 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:29 schreef Pino0 het volgende:
Nerdje. Ga je wel eens naar buiten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een cursus Nederlands gaat volgen.
nee, jij wel dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Nerdje. Ga je wel eens naar buiten?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:15 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Nee, ik let op spelfouten van mensen op internet, de hele dag lang en confronteer ze daarmee.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:15 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Nee, ik let op spelfouten van mensen op internet, de hele dag lang en confronteer ze daarmee.
Geen anti-cheat server?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:25 schreef KoningStoma het volgende:
Er zijn bij BF3 op de pc blijkbaar zelfs cheats voor jets. Jammer.
Het is me watquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:36 schreef KoningStoma het volgende:
Ach, het is wel leuk om dan te zeggen dat je het opgenomen hebt, en het filmpje bij de report stopt.
Dan gaan ze van trollerig naar angstig in de chat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |