quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Willem is jullie koning![]()
quote:
Dat zei hij alleen vanmiddag?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:35 schreef xcachet het volgende:
Binnen nu en een uur zoals Nodig dat altijd zegt.
* LETMEIN geeft xcachet een schouderklopjequote:Op donderdag 25 juli 2013 00:38 schreef xcachet het volgende:
* xcachet geeft zichzelf een schouderklopje
niet apart in jong zo wel hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Adoratietopics mogen niet meer.. Niet mijn idee, deze is tof
Spannunddquote:
ohquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou toen spatieloos deze TT deed werd ie verandert
Met mijn CC zekerquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:39 schreef xcachet het volgende:
Straks ben ik afgekickt van Fok en dan ga ik elke dag schoppen met een creditcard
Ah ok, Nederlands of wat?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Numerieke vaardigheden, taaltest en technische test.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Grapje, ik heb zelf een zwembad voor money
Ga je in falen, jij maakt zoveel spelfouten ;squote:
Jep ;squote:Op donderdag 25 juli 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je in falen, jij maakt zoveel spelfouten ;s
En ik maar wachtenquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Ik was gister helemaal niet meer in Hoofddorp
quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien komt deze schoonheid ooit wel langs gewandeld.
Ooit ga ik doodquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien komt deze schoonheid ooit wel langs gewandeld.
Misschien, ooit, een keer.. Weet je niet..quote:
Jaquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:50 schreef DrNick het volgende:
Oh, maar dan zit je in het buitenland Nederlandse gesprekken te doen? :p
Hoezo weet ik dat niet? Ken jij mensen die niet doodgaan danquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien, ooit, een keer.. Weet je niet..
WAquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb jij zo'n elektrische vliegenmepper?
It's true though. Iedereen walgt van Stuquote:
Whyquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik deze sc leuk begin te vinden
Als je dat vindt, dan mogen ze je niet meer in KLB hoor..quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik deze sc leuk begin te vinden
Nou, misschien vinden we wel wat uit, dat ons onsterfelijk maakt..quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo weet ik dat niet? Ken jij mensen die niet doodgaan dan
Geloof ik nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
It's true though. Iedereen walgt van Stu
daar zit ik nooitquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je dat vindt, dan mogen ze je niet meer in KLB hoor..
[..]
Nou, misschien vinden we wel wat uit, dat ons onsterfelijk maakt..
Ik zou dat niet eens willenquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je dat vindt, dan mogen ze je niet meer in KLB hoor..
[..]
Nou, misschien vinden we wel wat uit, dat ons onsterfelijk maakt..
Wel een kut TT trouwens vind je ook nietquote:
ja en net weer lapohuntenquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel een kut TT trouwens vind je ook niet![]()
TS is dan ook niet echt een kwaliteitsuser te noemenquote:
als het lichtquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vecht als een man en geef je over en zwicht
It's true thoughquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bullocks!
You've been here for five minutes and you're already lying!
Ik vroeg me af wat die laatste woorden warenquote:
It`s not I guessquote:
Het maakt me ook geen flikker uit eigenlijk. Ik ben gewoon niet de makkelijkste met mensen zeg maarquote:
dan nog " wheeeeh, ping"quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wat die laatste woorden warenDat dus
fap zequote:Op donderdag 25 juli 2013 01:00 schreef LETMEIN het volgende:
Jongens, ik ben mezelf even nuttig aan het maken
Mediteren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:00 schreef LETMEIN het volgende:
Jongens, ik ben mezelf even nuttig aan het maken
Het is nog pijnlijker als je dezelfde situatie hebt en wel makkelijk met mensen bent.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het maakt me ook geen flikker uit eigenlijk. Ik ben gewoon niet de makkelijkste met mensen zeg maar
Dat is waar!quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is nog pijnlijker als je dezelfde situatie hebt en wel makkelijk met mensen bent.
Je snapt dat ik het positief bedoel he.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het maakt me ook geen flikker uit eigenlijk. Ik ben gewoon niet de makkelijkste met mensen zeg maar
Ja wtfquote:
Natuurlijk jongen. Ik ken ook wel veel mensen hoor. Maar ik zie niemand als 'vriend'quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je snapt dat ik het positief bedoel he.
Hm ja hoe komt dat denk je?quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar!
Ik heb op zich geen moeite met mensen hoor, maar wel met het vertrouwen van mensen. Ik geef mensen niet echt een kans wat natuurlijk mijn 'schuld' is
ja :pquote:
Ach ik heb ook geen duizend vrienden hoor. Een paar maar. Ik vertrouw niemand echt door en door.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk jongen. Ik ken ook wel veel mensen hoor. Maar ik zie niemand als 'vriend'
Oh fijn is datquote:
Uitzonderingen daar gelaten... Sof...quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach ik heb ook geen duizend vrienden hoor. Een paar maar. Ik vertrouw niemand echt door en door.
Ken ik niet eens IRL en vertrouw ik ook niet oneindig.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Uitzonderingen daar gelaten... Sof...
ik alleen mijn broertjequote:Op donderdag 25 juli 2013 01:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach ik heb ook geen duizend vrienden hoor. Een paar maar. Ik vertrouw niemand echt door en door.
Lang verhaal. Misschien een beetje teleurgesteld in mensen in het verleden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja hoe komt dat denk je?
Ik geef ze wel een kans maar ik kom gewoon niet in de situatie, ligt ook aan mijn gebreken maarja. Ook aan dingen die gebeurt zijn
Ik dus ook niet. Ik vraag me altijd af, wat hebben ze van me nodigquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet alleen saai.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lang verhaal. Misschien een beetje teleurgesteld in mensen in het verleden.
Ik moet mensen gewoon een eerlijke kans geven. Zo alleen is eigenlijk ook best wel saai![]()
Ik was ook wel gek op mijn broertjequote:
Dat ken ik.. Kut gevoelquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Ik vraag me altijd af, wat hebben ze van me nodig
Dat kan ik me wel voorstellen al heb ik daar zelf niet zoveel last van. Ik kan vrij goed allen zijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen saai.
Het maakt je ook behoorlijk depressief met tijden
Naja het is vooral als je er bij stilstaat komt het hard binnen.. Normaal leef je maar gewoon beetje zonder dat je er bij nadenktquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen al heb ik daar zelf niet zoveel last van. Ik kan vrij goed allen zijn
Nou bevalt prima altijdquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ziggo laatst overgestapt
werd genaaid bij kpn
Op internetquote:
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Alleen maar mooi toch dat je het goed met die van jou kan vinden?quote:
Ja, dat laatste dus. Heb ik ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja het is vooral als je er bij stilstaat komt het hard binnen.. Normaal leef je maar gewoon beetje zonder dat je er bij nadenkt
Laat het je smakenquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:08 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kom even melden dat ik een nachteitje ga eten.
No one knows what it`s like to be the sad man, behind blue eyesquote:
So true!quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
No one knows what it`s like to be the sad man, behind blue eyes
quote:
ja fantastischquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Alleen maar mooi toch dat je het goed met die van jou kan vinden?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:14 schreef xcachet het volgende:
Maar heeft dat niet te maken met hoe snel je laptop is etc?
Hoe oud ben jij en hoe oud is je broertje?quote:
Neequote:Op donderdag 25 juli 2013 01:14 schreef xcachet het volgende:
Maar heeft dat niet te maken met hoe snel je laptop is etc?
Oh vast wel en anders maar nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt allemaal goed met zowel jou als fok-it
Wees eens wat positiever voor onsquote:
Slaapzequote:
quote:
Daar kom je niet ver meequote:Op donderdag 25 juli 2013 01:18 schreef Toto69 het volgende:
Stu en fokit wees eens ff positief johjullie zinn bekde tof
ik ben ook negatief vaak trouwensquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:18 schreef Toto69 het volgende:
Stu en fokit wees eens ff positief johjullie zinn bekde tof
En na zoveel jaar ellende wordt je gewoon negatief. Maargoed, ik blijf vast houden aan mijn doorzettingsvermogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwa, meeste is ook zelfkennis alleen soms sla ik doorquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook maar je schiet niks op met negatief zijn..
Jij bent dan ook stuk jonger met een stuk meer potentie in je leven.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook maar je schiet niks op met negatief zijn..
quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:23 schreef xcachet het volgende:
hahahahahaha, ik heb ook wat ontdekt hoorheb je x opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
hahahahahaha, ik heb ook wat ontdekt hoorWat een grote ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
hahahahahaha, ik heb ook wat ontdekt hoorBen jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Potentie zie ik zelf niet zo... Ik kan niet zo veel hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent dan ook stuk jonger met een stuk meer potentie in je leven.
hahahahahaha, ik heb ook wat ontdekt hoorWow, die pupillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Je hebt een redelijke jeugd gehad *denk ik dan* Behalve misschien je ouders, je hebt je studie gedaan, je hebt vrienden. En lichamelijk kan je prima compenseren met andere dingenquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Potentie zie ik zelf niet zo... Ik kan niet zo veel hoorlichamelijk dan
Ik heb geen redelijke jeugd gehad, tbh springen de tranen in mn ogen nuquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt een redelijke jeugd gehad *denk ik dan* Behalve misschien je ouders, je hebt je studie gedaan, je hebt vrienden. En lichamelijk kan je prima compenseren met andere dingen
Woef?quote:
Nawquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen redelijke jeugd gehad, tbh springen de tranen in mn ogen nu
ssssst, ze leest mee :squote:Op donderdag 25 juli 2013 01:26 schreef Tjacka het volgende:
heb je de snoepjes van je moeder gejat cachie?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen redelijke jeugd gehad, tbh springen de tranen in mn ogen nu
typt hij te hard ja?quote:
Kan jij niet weten kerel dus geeft niet. En jep life sucks sometimes. Maar je moet nooit opgeven...quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NawSorry dan
![]()
I guess we have something in comment then
dat was ikquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Er was gister zo'n jongen bij de kassa die me steeds aankeek en lief lachte en kwam zelfs 2 keer langs. Volgens mij zag ik hem vandaag ook nog eens
Dat snap ik best. Ik zou ook vriendelijk naar je lachenquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Er was gister zo'n jongen bij de kassa die me steeds aankeek en lief lachte en kwam zelfs 2 keer langs. Volgens mij zag ik hem vandaag ook nog eens
Hij wil je ploppenquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Im common*quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NawSorry dan
![]()
I guess we have something in comment then
Wow ik faalquote:
nawwquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat snap ik best. Ik zou ook vriendelijk naar je lachen
typoquote:
Trustenquote:
Zag er wel leuk uit opzich en ging zelfs met me pratenquote:
omg tofquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:30 schreef Tjacka het volgende:
V&A / [TK] BMW R1150R Rockster limited anniversary edition
Fuck it was ik maar paar jaar ouder
Misschien ook zn armen :squote:
nee gewoon van onderen toch.quote:
Awwquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zag er wel leuk uit opzich en ging zelfs met me praten
Ontharingscreme heeft ook zijn nadelen hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee gewoon van onderen toch.
met mesje is mij in iedegeval niet bevallen.
en nu moet het er afvallen volgens mij
wat danquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ontharingscreme heeft ook zijn nadelen hoor
Weggeschoren haren komen volgens mij sneller terugquote:
Oh I seequote:Op donderdag 25 juli 2013 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee gewoon van onderen toch.
met mesje is mij in iedegeval niet bevallen.
en nu moet het er afvallen volgens mij
met ontharingscrème onthaar je het dan tochquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weggeschoren haren komen volgens mij sneller terug
Tuurlijk maar nooit permanent.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met ontharingscrème onthaar je het dan toch
nope vrijdagquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
En die creme`s zorgen ook vaak voor irritatie dus
dat denkenquote:
Dat is zo hoorquote:
Een gele raincoat?quote:
denken dat permanent is bedoel ikquote:
Ohquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
denken dat permanent is bedoel ik
Waarom?quote:
Niet echtquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja daar betaal je duizenden euro`s voor
Altijd pinkassa grquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tof.
Ik voorzie een ongemakkelijke situatie als ik bij jou af zou rekenen
Doe niet zo rebelsquote:
ga ik zeker ooit doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja daar betaal je duizenden euro`s voor
maar regenbroeken zijn niet stylishquote:
overdrijf nietquote:
I couldn't care less. Ik zie er ongeacht wat ik draag toch wel geweldig uitquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
maar regenbroeken zijn niet stylish
paar honderd inderdaad.quote:
Jij met je regenpakkenquote:
Jaquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh oh oh, zijn er dan van die mensen die toch contant willen betalen?
Ik moest giechelenquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
I couldn't care less. Ik zie er ongeacht wat ik draag toch wel geweldig uit
Ik wil het gewoon hebben. Het lijkt me gewoon leuk om te hebben
tjackaquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]E.T phone homeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[..]oke mijn lijstje klopte welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
E.T?
[..]
Lijstje van top 10 randebielen?
Hahaquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jastomme duitsers
Zeg ik: U kunt hier alleen pinnen.
Zij: Ik heb geen pin
Awkward kijken ze me dan aan
Ik: Dan gaat u naar een andere kassa
Zij: Oke
terwijl ze steeds naae dat bord kijken en wijzen
ET niet kennenquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
E.T?
[..]
Lijstje van top 10 randebielen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |