quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:23 schreef xcachet het volgende:
hahahahahaha, ik heb ook wat ontdekt hoorWow, die pupillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Je hebt een redelijke jeugd gehad *denk ik dan* Behalve misschien je ouders, je hebt je studie gedaan, je hebt vrienden. En lichamelijk kan je prima compenseren met andere dingenquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Potentie zie ik zelf niet zo... Ik kan niet zo veel hoorlichamelijk dan
Ik heb geen redelijke jeugd gehad, tbh springen de tranen in mn ogen nuquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt een redelijke jeugd gehad *denk ik dan* Behalve misschien je ouders, je hebt je studie gedaan, je hebt vrienden. En lichamelijk kan je prima compenseren met andere dingen
Woef?quote:
Nawquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen redelijke jeugd gehad, tbh springen de tranen in mn ogen nu
ssssst, ze leest mee :squote:Op donderdag 25 juli 2013 01:26 schreef Tjacka het volgende:
heb je de snoepjes van je moeder gejat cachie?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen redelijke jeugd gehad, tbh springen de tranen in mn ogen nu
typt hij te hard ja?quote:
Kan jij niet weten kerel dus geeft niet. En jep life sucks sometimes. Maar je moet nooit opgeven...quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NawSorry dan
![]()
I guess we have something in comment then
dat was ikquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Er was gister zo'n jongen bij de kassa die me steeds aankeek en lief lachte en kwam zelfs 2 keer langs. Volgens mij zag ik hem vandaag ook nog eens
Dat snap ik best. Ik zou ook vriendelijk naar je lachenquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Er was gister zo'n jongen bij de kassa die me steeds aankeek en lief lachte en kwam zelfs 2 keer langs. Volgens mij zag ik hem vandaag ook nog eens
Hij wil je ploppenquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Im common*quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NawSorry dan
![]()
I guess we have something in comment then
Wow ik faalquote:
nawwquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat snap ik best. Ik zou ook vriendelijk naar je lachen
typoquote:
Trustenquote:
Zag er wel leuk uit opzich en ging zelfs met me pratenquote:
omg tofquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:30 schreef Tjacka het volgende:
V&A / [TK] BMW R1150R Rockster limited anniversary edition
Fuck it was ik maar paar jaar ouder
Misschien ook zn armen :squote:
nee gewoon van onderen toch.quote:
Awwquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zag er wel leuk uit opzich en ging zelfs met me praten
Ontharingscreme heeft ook zijn nadelen hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee gewoon van onderen toch.
met mesje is mij in iedegeval niet bevallen.
en nu moet het er afvallen volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |