ja :pquote:
Ach ik heb ook geen duizend vrienden hoor. Een paar maar. Ik vertrouw niemand echt door en door.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk jongen. Ik ken ook wel veel mensen hoor. Maar ik zie niemand als 'vriend'
Oh fijn is datquote:
Uitzonderingen daar gelaten... Sof...quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach ik heb ook geen duizend vrienden hoor. Een paar maar. Ik vertrouw niemand echt door en door.
Ken ik niet eens IRL en vertrouw ik ook niet oneindig.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Uitzonderingen daar gelaten... Sof...
ik alleen mijn broertjequote:Op donderdag 25 juli 2013 01:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach ik heb ook geen duizend vrienden hoor. Een paar maar. Ik vertrouw niemand echt door en door.
Lang verhaal. Misschien een beetje teleurgesteld in mensen in het verleden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja hoe komt dat denk je?
Ik geef ze wel een kans maar ik kom gewoon niet in de situatie, ligt ook aan mijn gebreken maarja. Ook aan dingen die gebeurt zijn
Ik dus ook niet. Ik vraag me altijd af, wat hebben ze van me nodigquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet alleen saai.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lang verhaal. Misschien een beetje teleurgesteld in mensen in het verleden.
Ik moet mensen gewoon een eerlijke kans geven. Zo alleen is eigenlijk ook best wel saai![]()
Ik was ook wel gek op mijn broertjequote:
Dat ken ik.. Kut gevoelquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Ik vraag me altijd af, wat hebben ze van me nodig
Dat kan ik me wel voorstellen al heb ik daar zelf niet zoveel last van. Ik kan vrij goed allen zijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen saai.
Het maakt je ook behoorlijk depressief met tijden
Naja het is vooral als je er bij stilstaat komt het hard binnen.. Normaal leef je maar gewoon beetje zonder dat je er bij nadenktquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen al heb ik daar zelf niet zoveel last van. Ik kan vrij goed allen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |