Nou bevalt prima altijdquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ziggo laatst overgestapt
werd genaaid bij kpn
Op internetquote:
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Alleen maar mooi toch dat je het goed met die van jou kan vinden?quote:
Ja, dat laatste dus. Heb ik ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja het is vooral als je er bij stilstaat komt het hard binnen.. Normaal leef je maar gewoon beetje zonder dat je er bij nadenkt
Laat het je smakenquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:08 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kom even melden dat ik een nachteitje ga eten.
No one knows what it`s like to be the sad man, behind blue eyesquote:
So true!quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
No one knows what it`s like to be the sad man, behind blue eyes
quote:
ja fantastischquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Alleen maar mooi toch dat je het goed met die van jou kan vinden?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:14 schreef xcachet het volgende:
Maar heeft dat niet te maken met hoe snel je laptop is etc?
Hoe oud ben jij en hoe oud is je broertje?quote:
Neequote:Op donderdag 25 juli 2013 01:14 schreef xcachet het volgende:
Maar heeft dat niet te maken met hoe snel je laptop is etc?
Oh vast wel en anders maar nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt allemaal goed met zowel jou als fok-it
Wees eens wat positiever voor onsquote:
Slaapzequote:
quote:
Daar kom je niet ver meequote:Op donderdag 25 juli 2013 01:18 schreef Toto69 het volgende:
Stu en fokit wees eens ff positief johjullie zinn bekde tof
ik ben ook negatief vaak trouwensquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:18 schreef Toto69 het volgende:
Stu en fokit wees eens ff positief johjullie zinn bekde tof
En na zoveel jaar ellende wordt je gewoon negatief. Maargoed, ik blijf vast houden aan mijn doorzettingsvermogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwa, meeste is ook zelfkennis alleen soms sla ik doorquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook maar je schiet niks op met negatief zijn..
Jij bent dan ook stuk jonger met een stuk meer potentie in je leven.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook maar je schiet niks op met negatief zijn..
quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:23 schreef xcachet het volgende:
hahahahahaha, ik heb ook wat ontdekt hoorheb je x opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
hahahahahaha, ik heb ook wat ontdekt hoorWat een grote ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
hahahahahaha, ik heb ook wat ontdekt hoorBen jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Potentie zie ik zelf niet zo... Ik kan niet zo veel hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent dan ook stuk jonger met een stuk meer potentie in je leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |