SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Piel_de_Sapo.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Was iets met ierse muziek in elk geval...wij zagen in gedachte Micheal Flatley al crowdsurfend voorbij komenquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:26 schreef Kally het volgende:
Dat heeft ToT zijn moeder hem geleerd, als je niks aardigs kan zeggen, zeg dan niks
Helaas, had ik dat geluk maar, inpandig balkon komen duiven niet snel, want een gebraden duifjequote:Op woensdag 24 juli 2013 23:26 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb ooit eens een 'zonwerendscherm' gemaakt van afgeschreven cd's. Succes, duiven aan de andere kant van het balkon begonnen te braden, best lekker.
JIj bent hier voor het jubileumquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:26 schreef Kally het volgende:
Dat heeft ToT zijn moeder hem geleerd, als je niks aardigs kan zeggen, zeg dan niks
Spijtigquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Helaas, had ik dat geluk maar, inpandig balkon komen duiven niet snel, want een gebraden duifje
Slaap lekkerquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga pitten. Bedankt voor de muziek Kally
Trusten
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]Dat was geen uitspraak van mijn moeder, maar haar boodschappen kwamen idd vaak wel daar op neer.
Slaap lekkerquote:
voor een echt jubileum nog ff 1100 topics volplempenquote:
quote:
Trustenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
Trusten
quote:
Truste Vinniiee graag gedaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
Trusten
Niet te stoppenquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
Trusten
Je coureur of jij?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Omg mn coureur in Gt is echt een jostie ....
Dikke auto onder zn kont en dan 8e worden
Hoe lang zal dat nog duren...jaar?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor een echt jubileum nog ff 1100 topics volplempen
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Moet de jostie wat vaker naar R49 luisterenquote:
In dit tempo volgende weekquote:
Nee je kan op 2 manieren spelen, Zelf racen of met een poppetje ..quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Muis is on a rollquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Moet de jostie wat vaker naar R49 luisteren
wil hier nog wel eens schelen, erg drukke weken gevolgd door traagheidquote:
Afgelopen nacht hebben jullie alleen al 30 topics volgeluldquote:
Dat doet ie al de hele avond,zou dat het soms zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Moet de jostie wat vaker naar R49 luisteren
wist ik niet eensquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Laat me! Laat me!"
Ja kut dat je dan in een museum ligt, Ramses!
Hij ligt wel mooi in foetushoudingquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Laat me! Laat me!"
Ja kut dat je dan in een museum ligt, Ramses!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Afgelopen nacht hebben jullie alleen al 30 topics volgeluld
Dit nummer heeft hij trouwens geschreven toen hij in de cellen onder de torenbrug woonde.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:28 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben echt niet begaan met Amsterdam, maar Ramses is gewoon een heldliefde voor die kerel.
Denk het ja xDquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Te laag niveau zeker nog voor zo'n dikke kar ?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Afgelopen nacht hebben jullie alleen al 30 topics volgeluld
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Dat doet ie al de hele avond,zou dat het soms zijn
Ja zelfs de doden gaan janken van sommige verzoekjes!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij ligt wel mooi in foetushouding
Dat wist ikquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit nummer heeft hij trouwens geschreven toen hij in de cellen onder de torenbrug woonde.
Ik dacht even teruglezen....oh zoveel topics...laat maar zittenquote:
Heb eigenlijk nog nooit gehad dat een coureur van me heeft verlorenquote:
\dat is niet te doen neequote:Op woensdag 24 juli 2013 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht even teruglezen....oh zoveel topics...laat maar zitten
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zelfs de doden gaan janken van sommige verzoekjes!
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zelfs de doden gaan janken van sommige verzoekjes!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ramses II
Oh, jongens/meisjes proest, veeg mij op hier
Nee je verspilt bierquote:
Ik lik het opquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee je verspilt bier
Ik las André Ramses en wilde al zeggen..Hazes...nee die hebben ze afgeschotenquote:
Goed zoquote:
KSC, maak je borstjes maar natquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:31 schreef Koen66 het volgende:
echt 30 topics?
dan binnen 2 maanden de #5000
Pfff was net in Runescape met een groep lui aan het kletsen op een slagveld. Had er eentje het over bier.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee je verspilt bier
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:32 schreef LompeHork het volgende:
ZAL IK JOU EENS SERIEUS NEMEN GODVERDOMME?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las André Ramses en wilde al zeggen..Hazes...nee die hebben ze afgeschoten
Ik ga geen constructieve bijdrage leveren aan dit topic vandaag....maar dat is geen enkele reden om te gaan slapen
HOE had je in GODSNAAM iets anders verwacht?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Pfff was net in Runescape met een groep lui aan het kletsen op een slagveld. Had er eentje het over bier.
Echt LADINGEN anderen daar allemaal: "Bier is vies!"
Stelletje fucking 14-jarigen daarzo ook!
Hahaha shake it.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Pfff was net in Runescape met een groep lui aan het kletsen op een slagveld. Had er eentje het over bier.
Echt LADINGEN anderen daar allemaal: "Bier is vies!"
Stelletje fucking 14-jarigen daarzo ook!
Puss in boots?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, mag ik een raar verzoekje indienen Kally <insert push-and-boots-smeek-smiley>
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja dat André las ik zelf zelfs toen ik het postte!
Understatement.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vond het wel tof dat ik Kally weer even hoorde lachen
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Hahaha shake it.
Daar post ik overdag
Meh, er zitten ook echt wel lui daar die ouder zijn dan ik!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
HOE had je in GODSNAAM iets anders verwacht?
*proest*quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:33 schreef dekatophetspek het volgende:
Ingezonden brief in het weekblad Story:
"Lieve Mona,
Mijn man wil dat ik hem pijp. Moet ik dat slikken?
afz. Mevr. X"
R&P / Na eerste date al intiem geweest, relatie nu kapot.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:33 schreef dekatophetspek het volgende:
"Lieve Mona,
afz. Mevr. X"
Samen met stu dusquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:33 schreef dekatophetspek het volgende:
"Lieve Mona,
afz. Mevr. X"
D'oh!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:33 schreef dekatophetspek het volgende:
"Lieve Mona,
afz. Mevr. X"
Ik suggereer niksquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:33 schreef dekatophetspek het volgende:
"Lieve Mona,
afz. Mevr. X"
Ohquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, er zitten ook echt wel lui daar die ouder zijn dan ik!
Kunnen jullie dan niet gewoon hier komen postenquote:
Opgehouden met lezen na de fipoquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
R&P / Na eerste date al intiem geweest, relatie nu kapot.
Deze dan, zie fipo en daarna de rest.
Tijdje geleden zelfs een oma daar ontmoet. Haar dochter vond Runescape in ieder geval niks aan.quote:
vergeet Fuub nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij bent de enige (geloof ik) die ik uit de KSC ken
Nee, is normaal.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Opgehouden met lezen na de fipo
Daarom zitten we toch op FOK! of ben ik nu weer dom blond en debiel ?
Ik klikte..zag een wirwar aan letters en sloot afquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Opgehouden met lezen na de fipo
Daarom zitten we toch op FOK! of ben ik nu weer dom blond en debiel ?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijdje geleden zelfs een oma daar ontmoet. Haar dochter vond Runescape in ieder geval niks aan.En ze was lekker bezig om gemuteerde reuzenschildpadden af te slachten!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, is normaal.
Hoewel ik ook wel eens contact zoek: ONZ / [GEZ] Maatje gezocht
grotjes barry
Nee nee lees het verhaal!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik klikte..zag een wirwar aan letters en sloot af
woehahahahaquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, is normaal.
grotjes barry
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik klikte..zag een wirwar aan letters en sloot af
[..]
Nee, is normaal.
grotjes barry
Op dit moment is er een giga gevecht bezig tussen 2 goden die in ieder geval de komende 7 weken lang een kamehameha naar elkaar gooien, waarbij je partij voor 1 moet kiezen en die moet helpen.quote:
Geiten en mieren... Hmmmmquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, is normaal.
grotjes barry
Jezus, welkom bij DBZ ofzoquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Op dit moment is er een giga gevecht bezig tussen 2 goden die in ieder geval de komende 7 weken lang een kamehameha naar elkaar gooien, waarbij je partij voor 1 moet kiezen en die moet helpen.
Barry is nog op zoek?quote:
[..]
Nee, is normaal.
grotjes barry
Ik twijfel bij zoveel domheid altijd of het een trol is...maar ik vrees het ergste hier.quote:
Weet niet, maar ik vond de reacties prachtigquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]waarom is zo'n topic allen maar grappig en leuk als je al te lang op FOK! zit
Was ook lastig zoeken voor joof, koffie of radioquote:
Dag broertje slaapquote:
Trusten Broertjequote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus, welkom bij DBZ ofzoik kan het geduld niet opbrengen daarvoor
ik zit nu ff niet bij de koffie, wel op een andere SCquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook lastig zoeken voor joof, koffie of radio
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:41 schreef BredeBroeder het volgende:
In slaap komen met R49, gaat zo dus niet lukken
Zo was er ook in [WGR] een griet die een half jaartje een relatie met een gozer gehad zou hebben, bij wie ze in die tijd gratis ingewoond heeft en nooit voor eten enzo betaald zou hoeven hebben, en nu het uit is, vraagt ze daar dus of ze nu recht heeft op een deel van zijn inkomen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik twijfel bij zoveel domheid altijd of het een trol is...maar ik vrees het ergste hier.
Ook niet, gewoon wat R&B, dance etc.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij hoort liever een van de sonates van Chopin gepost door Sammie
PoHi doorspittenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:42 schreef MsMessy het volgende:
Vraag me ineens af sinds welk topicnummer ik meepost in R49?
Dat soort vragen moet je je niet stellenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:42 schreef MsMessy het volgende:
dat kan je geheid opzoekenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:42 schreef MsMessy het volgende:
ik ken iemand die ook zo'n vriendin had...en die heeft via de rechter wel de helft van al zijn geld toegewezen gekregen. Maar dat ging om een relatie van een paar jaar.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo was er ook in [WGR] een griet die een half jaartje een relatie met een gozer gehad zou hebben, bij wie ze in die tijd gratis ingewoond heeft en nooit voor eten enzo betaald zou hoeven hebben, en nu het uit is, vraagt ze daar dus of ze nu recht heeft op een deel van zijn inkomen.
Succesful troll was VERY succesful!
geniet morgen van je vrije dagquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:43 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben een ster in opzoeken van data, maar ik ben nu gewoon even een bruine.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik ken iemand die ook zo'n vriendin had...en die heeft via de rechter wel de helft van al zijn geld toegewezen gekregen. Maar dat ging om een relatie van een paar jaar.
Die posthistorie is het meest onoverzichtelijke wat ik ooit gezien hebquote:
Is dat net zo iets als een blauwe zijn in abo? de rest hier is namelijk gewoon zwartquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:43 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben een ster in opzoeken van data, maar ik ben nu gewoon even een bruine.
Zwarte sterren moet je mijden, die zijn over datumquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat net zo iets als een blauwe zijn in abo? de rest hier is namelijk gewoon zwart
Eerste post die ik tegen kom is in topic #353, maar het lijkt wel of ik er toen al langer zat.quote:
quote:
Is het ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die posthistorie is het meest onoverzichtelijke wat ik ooit gezien heb
je zoekt je de krampenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zat je hier niet ook al tijdens X-Raydio en Onzin Radio?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Eerste post die ik tegen kom is in topic #353, maar het lijkt wel of ik er toen al langer zat.
[..]
Ik ben hier pas sinds eind februariquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zoekt je de krampen
weet wel dat ik op 4/12/10 voor het eerst in KSC postte (zocht laatst een ander op)
PR gemachtquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:45 schreef LompeHork het volgende:
WIR MUSSEN DIE JUDEN VERGA...oh wacht ik ben mod.
Klik eens.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:45 schreef LompeHork het volgende:
Toch even wat verder zoeken ?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Eerste post die ik tegen kom is in topic #353, maar het lijkt wel of ik er toen al langer zat.
[..]
2 jaar.. kan wel kloppen ongeveerquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:45 schreef LompeHork het volgende:
Daar heb ik maar een heel kleine periode van meegemaakt. Ik ben geregistreerd op 5 april 2011quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat je hier niet ook al tijdens X-Raydio en Onzin Radio?
quote:
Altijdquote:
Hey hey heyquote:
X was ze er al bij geloof ikquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat je hier niet ook al tijdens X-Raydio en Onzin Radio?
Goed puntquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Altijdin het ergste geval heb ik er een positieve note bij
Das ist das slimstes Verrät !!quote:
quote:
Ik kreeg een dm dat ik hier even moest posten..en toen niet meer weggegaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:48 schreef Koen66 het volgende:
ik weet niet eens meer hoe ik hier terecht kwam eigenlijk
Geheid dat iemand een keer riep hoe gezellie het hier was ofzo
Was Bart toch, die mijn eerste note gafquote:
Ik ga na de show van Kally wel naar bed.quote:
Ik weet nog wel hoe ik hier kwamquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:48 schreef Koen66 het volgende:
ik weet niet eens meer hoe ik hier terecht kwam eigenlijk
Geheid dat iemand een keer riep hoe gezellie het hier was ofzo
waar zat je voor die tijd?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kreeg een dm dat ik hier even moest posten..en toen niet meer weggegaan
Kat gaat weer draaien ?quote:
TAL...2 dagenquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Verrat auf höchster Ebene!!!
Ich lasse Sie fussielieren!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet nog wel hoe ik hier kwam
"He mensen van UDOWU verneuken dit topic, je hebt vrij spel"
En ik was niet eens mod op ONZ toen
Ow, volgens mij heb ik daar nog een staartje van meegekregen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet nog wel hoe ik hier kwam
"He mensen van UDOWU verneuken dit topic, je hebt vrij spel"
En ik was niet eens mod op ONZ toen
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kreeg een dm dat ik hier even moest posten..en toen niet meer weggegaan
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kat gaat weer draaien ?![]()
Ik ben denk ik echt de enige muis in Amsterdam die gek is op Kat
Hoe dan ook lijkt het wel of ik er altijd al wasquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
X was ze er al bij geloof ik
Toen ik nog volop nachtbraakte
Was in de periode dat het kut ging met m'n werk volgensmij..
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kan de pokemon theme song in het Duits zingen
Geen grapquote:
Kloptquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, volgens mij heb ik daar nog een staartje van meegekregen.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nu alleen nog het Wilhelmus in het Nederlandsquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja ik meen me er ook wel wat van te herinneren ja!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen grapik moest het fixen, gelukt wel, al zeg ik het zelf
Ik kan het nog steeds nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu alleen nog het Wilhelmus in het Nederlands
Truequote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hoe dan ook lijkt het wel of ik er altijd al was
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu alleen nog het Wilhelmus in het Nederlands
Nah, meer modjes die hier niets voor elkaar kregenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik meen me er ook wel wat van te herinneren ja!
Toen liepen hier toch wel meer modjes rond, die er amper wat op uit deden?
Mjah, die lieten we lullenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, meer modjes die hier niets voor elkaar kregen
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ow en Uccie als je denkt dat jouw muis-experimenten eng op mij zijn, die van LompeHork met zijn toen net verkregen mod-powers waren veel enger
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:52 schreef robdriessen het volgende:
Manmanman, wat een geklets hier. Even een middagje niet opletten en BAM 5 topics vol
Ga nu niet roepen dat dit de nieuwe nachtbagger is. Het is m.i. nu net echt gezellig hier, weer een plek waar ik gewoon mijn pootjes op de tafel kan gooien, peukie kan opsteken en zoquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:52 schreef LompeHork het volgende:
Eik moeten we mensen hier ook lokken die gewoon geen kroeg meer hebben om naartoe te gaan, soort van nachtbagger van the good old days. Zo voelt dit altijd, soort van thuiskomst zeg maar
quote:
Sowieso waren die modjes qua persoon wel echt hartstikke tof hier!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
*kuch* geldt ook voor ex-mods *kuch*quote:
En als modje zijnde niks voor elkaar krijgen is mij helaas niet onbekend!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En er werd naar Gup geluisterd enquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:52 schreef robdriessen het volgende:
Manmanman, wat een geklets hier. Even een middagje niet opletten en BAM 5 topics vol
Maar met een ECKTE nachtbagger kan dat ook, dat is het punt, dat is er niet meer, maar die sfeer is hier welquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga nu niet roepen dat dit de nieuwe nachtbagger is. Het is m.i. nu net echt gezellig hier, weer een plek waar ik gewoon mijn pootjes op de tafel kan gooien, peukie kan opsteken en zo
Mij welquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En als modje zijnde niks voor elkaar krijgen is mij helaas niet onbekend!
Whut, jij ooit blauw geweest?quote:
Ik niet...maar een zeker iemand anders met een 3-letterige username welquote:
Lang geledenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik niet...maar een zeker iemand anders met een 3-letterige username wel
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met enkel een rode ertussenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:55 schreef MsMessy het volgende:
Dit topic zag af en toe zo blauw dat het wel een kolonie voor modjes leek
Die hebben nu allemaal een exodus naar ABO gehouden!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:55 schreef MsMessy het volgende:
Ik ben hier gewoon zichtbaar zwart toch? TOCH?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:55 schreef MsMessy het volgende:
De ECKTE nachtbagger was (zo staat het in mijn geheugen) ooit begonnen in GC, zaten toen ook voornamelijk nachtwerkers in, werd ook om stipt 0700 dichtgegooid met eenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar met een ECKTE nachtbagger kan dat ook, dat is het punt, dat is er niet meer, maar die sfeer is hier wel(dus nee niet een baggertopic deze
)
*traantje wegpinkt*quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En er werd naar Gup geluisterd enDJ's draaien, je kan trots zijn
Op Fok ben ik gewoon kleurenblindquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon zichtbaar zwart toch? TOCH?
Met een blauw tintjequote:Op woensdag 24 juli 2013 23:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon zichtbaar zwart toch? TOCH?
Nee, klopt wel, maar ook met dronkaards die een laatste plekje vroegen om te kunnen postenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De ECKTE nachtbagger was (zo staat het in mijn geheugen) ooit begonnen in GC, zaten toen ook voornamelijk nachtwerkers in, werd ook om stipt 0700 dichtgegooid met een![]()
Maar soms denk ik dingen die ik niet meer op FOK! kan terugvinden
Ow, ToTquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
* MaryMouse Zakdoekje geeftquote:
Ja ik heb mijn verbazing hier denk ik weleens geuit over dat subforumquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ToTbekend, maar dat was van zo'n vaag sub-forum van FOK!
Nogal ja!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ToTbekend, maar dat was van zo'n vaag sub-forum van FOK!
Dank jequote:
Hooikoorts.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, branderige ogen al de hele dag op momenten, maar ik snap de oorzaak niet..
De idioten die er nu zitten zijn knettergek...aluminiumfolie is niet genoeg, loden hokken moeten ze in gaan zittenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Nogal ja!Ach die jongens daar hadden soms echt wel een goed punt, er speelt veel in deze wereld waar je je echt zorgen om zou moeten maken, maar ze draafden 99 van de 100 keer VEEEEEEEEL te ver door!
Dat heeft Radio49 bij mij veroorzaakt omdat er zoveel kleuren langs kwamen en niemand uiteindelijk verantwoordelijk leek te zijn, doet een kleur me niets meerquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ookhoort ook eik.
[..]
Acceptabel
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, klopt wel, maar ook met dronkaards die een laatste plekje vroegen om te kunnen postengood old enzuks
De die-hards daar vonden dat de FA's en ik van de Illuminati waren, omdat we hen monddood maakten door hen naar "het afvoerputje van Fok!" te verbannen en hen geen spreekrecht gaven in andere subfora, en in het afvoerputje werden ze ook nog eens gemodereerd!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn verbazing hier denk ik weleens geuit over dat subforum
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
De idioten die er nu zitten zijn knettergek...aluminiumfolie is niet genoeg, loden hokken moeten ze in gaan zitten
Beetje verlate hooikoorstontwikkeling?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, branderige ogen al de hele dag op momenten, maar ik snap de oorzaak niet..
Hooikoorts? Nah.. Dan zou ik het buiten vooral moeten hebben, niet binnen..quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Nogal ja!Ach die jongens daar hadden soms echt wel een goed punt, er speelt veel in deze wereld waar je je echt zorgen om zou moeten maken, maar ze draafden 99 van de 100 keer VEEEEEEEEL te ver door!
Oranjequote:Op donderdag 25 juli 2013 00:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat heeft Radio49 bij mij veroorzaakt omdat er zoveel kleuren langs kwamen en niemand uiteindelijk verantwoordelijk leek te zijn, doet een kleur me niets meerHell mijn lief is oranje
Wel joh, acht per nacht ofzo!quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en er ging zelden meer dan een topic per dag door.
Niet genoeg met je ogen knipperen doordat je te geconcentreerd bezig bent?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hooikoorts? Nah.. Dan zou ik het buiten vooral moeten hebben, niet binnen..
Geen hooikoorts hier.. zo heb ik nergens last van en dan opeens bam branderig en tranen..
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
De idioten die er nu zitten zijn knettergek...aluminiumfolie is niet genoeg, loden hokken moeten ze in gaan zitten
Kan wel, of huismijt, gewoon even een allergietest aanvragen bij je je huisarts man, niet cool om daar mee door te lopenquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hooikoorts? Nah.. Dan zou ik het buiten vooral moeten hebben, niet binnen..
Geen hooikoorts hier.. zo heb ik nergens last van en dan opeens bam branderig en tranen..
Whehehe I know!quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ToTje je kent mij toch.
Je Muffin verhalen vond ik leuker leesvoer
Zou kunnen..quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niet genoeg met je ogen knipperen doordat je te geconcentreerd bezig bent?
Ditquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan wel, of huismijt, gewoon even een allergietest aanvragen bij je je huisarts man, niet cool om daar mee door te lopen
Er zat er pas weer eentje in het mazelentopic van NWS, die was zo knetter dat die in BNW niet meer welkom was, nou dan zit werkelijk waar geen enkel draadje meer vast in je bovenkamer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee ik geef ze op een aantal punten absoluut wel gelijk, maar hun paranoia gaat idd echt wel te ver, en fantasie van anderen is voor hen vaak werkelijkheid.
Ik heb het alleen vandaag, en een aantal dagen geleden.. beide dagen veel fok.. Dus ik denk dat het meer is wat Messy zegtquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan wel, of huismijt, gewoon even een allergietest aanvragen bij je je huisarts man, niet cool om daar mee door te lopen
Hij wou geen oranje op koninginnedag en vervolgens bleef hij oranje dankzij zijn klacht. We hebben echt ons kapot gelachen, serieus ROFLOL.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oranjeik weet
Hij wilde niet oranje he?dat was wel m'n bro in ABO een tijdje, totdat hij geen ABO meer wilde
!!!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAT????quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zat er pas weer eentje in het mazelentopic van NWS, die was zo knetter dat die in BNW niet meer welkom was, nou dan zit werkelijk waar geen enkel draadje meer vast in je bovenkamer.
Ah ja, dan is die kans groterquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb het alleen vandaag, en een aantal dagen geleden.. beide dagen veel fok.. Dus ik denk dat het meer is wat Messy zegt
Je bent allergisch voor Modjes.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb het alleen vandaag, en een aantal dagen geleden.. beide dagen veel fok.. Dus ik denk dat het meer is wat Messy zegt
quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hij wou geen oranje op koninginnedag en vervolgens bleef hij oranje dankzij zijn klacht. We hebben echt ons kapot gelachen, serieus ROFLOL.
Serieus een flat niet ver bij mij vandaan, heeft alle ramen geblindeerd met alu-folie en gekke sprietjes uit de ramen stekenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |