Da's wel een contradictio in terminis, maar ik begrijp jequote:Op zondag 10 juli 2011 04:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat, want op dat moment is jouw vriendin de heetste chick ooit. Voor mij dan.
Nee dat was Tatjanaquote:Op zondag 10 juli 2011 04:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zei ze "U" ? Zo van: "maar buurman wat doet U nu?"
Ik houd het positief, soort van.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:38 schreef naatje_1 het volgende:
ik had dan ook verwacht, 'maar ik niet', jou kennende.
Ze lag niet naakt met de benen weid.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's wel een contradictio in terminis, maar ik begrijp je
Weet ik, weet ik! Maar in de zin van de "U" hequote:
weetje, misschien wel een goed idee.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:39 schreef _Fanta het volgende:
Maargoed, ik ga nog us poging doen tot slapen.
Trusten
Nee, ik had het over de heetste chick ooit afwijzen, maar jij zei "de heetste chick is dan je vriendin" en zou haar afwijzen.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze lag niet naakt met de benen weid.Daarom pas ik niet
Ik faal gewoonquote:Op zondag 10 juli 2011 04:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik had het over de heetste chick ooit afwijzen, maar jij zei "de heetste chick is dan je vriendin" en zou haar afwijzen.
Enzo.
Fuck ik raka het even kwijt
Joh komt goed, ooit of nooit.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heloef, neger van me, ooit vind jij je chick en scheur je haar baarmoeder kapot met je 15 inch cock
Ben ik toch scherper dan ik dachtquote:Op zondag 10 juli 2011 04:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik faal gewoonIk hoopte dat je in mijn smoesje zou trappen
Haal wel die ondertitel weg, G, daar stoot je chicka's mee afquote:Op zondag 10 juli 2011 04:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Joh komt goed, ooit of nooit.
Maar in ieder geval ben ik heul blij voor mijn vriend Naat.
Hoezee!
Dwarsliggende ouders enzulks.quote:
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 04:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ouders deden moeilijk over het daar slapen.
Hij is toch homo dus who caresquote:Op zondag 10 juli 2011 04:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haal wel die ondertitel weg, G, daar stoot je chicka's mee af
Hoeft niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haal wel die ondertitel weg, G, daar stoot je chicka's mee af
En Fayke mocht wel?quote:Op zondag 10 juli 2011 04:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ouders deden moeilijk over het daar slapen.
Dat geen enkel vrouwmens me wil neuken maakt me geen homo.quote:
Die hebbe chillaxte ouders.quote:
Joke manquote:Op zondag 10 juli 2011 04:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat geen enkel vrouwmens me wil neuken maakt me geen homo.
Ben je nou nooit eens jaloers ?quote:
M'n buuv heet Joke.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Joke man
Dacht trouwens dat je veel ouder was
Dat denken er wel meer ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Joke man
Dacht trouwens dat je veel ouder was
Grapje zeker?quote:Op zondag 10 juli 2011 04:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n buuv heet Joke.
Die had geen vrolijke tijd toen ze door de USA cruisde met die naam
Met Myra? Nouja beter haar dan Outpostquote:Op zondag 10 juli 2011 04:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu wel. Ze heeft met myra lopen zoenen, zonder dat ik toe kon kijken
Neen.quote:
Goeden vraag.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe komen jullie trouwens aan je usernames?
Pak als wraak Heloef op de bekquote:Op zondag 10 juli 2011 04:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu wel. Ze heeft met myra lopen zoenen, zonder dat ik toe kon kijken
En als je dat scheldwoord vertaalt krijg je...?quote:
Zo wanhopig ben ik ook alweer niet.quote:
Hij misschien welquote:
Varken.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En als je dat scheldwoord vertaalt krijg je...?
Hey lekker ding!quote:
Jawel.quote:
Ik heb ooit tussen twee jongens ingeslapen.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maargoed, volgens mij had ik de goorste ontmaagding...
Nu wie het meeste lef heeft:
Ik heb een keer in een éénpersoons bed geslapen met een homo die knettergeil verliefd op me was.
Jullie?
Met Drizzt de nacht door toch?quote:Op zondag 10 juli 2011 04:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverredomme ik wilde nog wel vroeg naar bed vanavond
Inmiddels zit ik alweer bijna 3u te draaien
Daar gaat het wel op lijken jaquote:
Morgen of later vandaag? Hoe dan ook succes!quote:Op zondag 10 juli 2011 04:58 schreef heloef het volgende:
Nou jongens en dame ik ga maar slapen en krijg morgen misschien voor het eerst in mijn leven een kater.
Ik hoop voor je van nietquote:Op zondag 10 juli 2011 04:58 schreef heloef het volgende:
Nou jongens en dame ik ga maar slapen en krijg morgen misschien voor het eerst in mijn leven een kater.
Later vandaag.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Morgen of later vandaag? Hoe dan ook succes!
Met blote borsten?quote:Op zondag 10 juli 2011 05:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die zit ik dan nog even uit en dan zal ik ook maar moeten gaan slapen denk ik.
Doe ik en doe ikquote:Op zondag 10 juli 2011 05:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik slaap in alleen een slipje jadus slaap lekker zometeen en check KPD
quote:Op zondag 10 juli 2011 05:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En SAM sloeg vast toen ik KPD wilde kijken
Je borsten zijn gewoon teveel voor m'n internetquote:
Dankjequote:Op zondag 10 juli 2011 05:10 schreef MsMessy het volgende:
Well early morning lover... voor wat het waard is jij draait lekkere muziek!
Nu al wakker? In dat geval..... goede morgen!quote:
Goede morgen!quote:
jawel hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede morgen!![]()
Leuke verjaardag gehad gisteren?
quote:Op zondag 10 juli 2011 08:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jawel hoor
Was jij ook naar de meet?
Dat was misschien nadat ik naar huis was gegaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 08:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag... 1 grote orgie zials altijd
quote:Op zondag 10 juli 2011 08:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was misschien nadat ik naar huis was gegaan.![]()
Maar volgens mij waren Ratelslang en ik de oudste.... de rest was veel jonger......
quote:Op zondag 10 juli 2011 09:06 schreef robdriessen het volgende:
Ah, het was muziekbot. Gup zwemt weer, kom maar op met verzoekjes!
Hey Rob, nog naar die kroegentocht geweest?quote:Op zondag 10 juli 2011 09:06 schreef robdriessen het volgende:
Ah, het was muziekbot. Gup zwemt weer, kom maar op met verzoekjes!
Ja, maar niet gevonden. Half uur geprobeerd om het feestvarken te bellen zo van "WAAR ZITTEN JULLIE IN GODSNAAM?", paar kroegen in en uit geweest, toen de strijd opgegeven, naar huis gegaan en ingestortquote:Op zondag 10 juli 2011 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey Rob, nog naar die kroegentocht geweest?
Organiseer er maar één.quote:Op zondag 10 juli 2011 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
Oke op naar de volgende meet
Ik wil ook
Dat heb ik 1 keer gedaan en dat was een DRAMA...quote:
Was tegen half elf op het Eendrachtsplein, rond elf uur weer naar huis gereden en om half 1 belt ze me halfdronken op dat ze haar telefoon he-le-maal niet gehoord had, hihihi. Ik heb haar nog veel plezier gewenst met de rest van de kroegentocht en dat ze het kadootje binnenkort wel zou krijgen.quote:Op zondag 10 juli 2011 09:12 schreef Melting het volgende:
Hoe laat was je daar dan?
Halverwege de nacht?
Jammer. Was toch best een leuke afsluiter geweest van de avond denk ik zo.quote:Op zondag 10 juli 2011 09:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Was tegen half elf op het Eendrachtsplein, rond elf uur weer naar huis gereden en om half 1 belt ze me halfdronken op dat ze haar telefoon he-le-maal niet gehoord had, hihihi. Ik heb haar nog veel plezier gewenst met de rest van de kroegentocht en dat ze het kadootje binnenkort wel zou krijgen.
Ik heb gisteren het idee opgevat om een keer een yuppenmeet te organiseren. Max 20 man, geen bier, maar wijn, tapas, sushi en smooth jazz op de achtergrondquote:Op zondag 10 juli 2011 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
Oke op naar de volgende meet
Ik wil ook
Rob!quote:Op zondag 10 juli 2011 09:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb gisteren het idee opgevat om een keer een yuppenmeet te organiseren. Max 20 man, geen bier, maar wijn, tapas, sushi en smooth jazz op de achtergrond
Tapasquote:Op zondag 10 juli 2011 09:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb gisteren het idee opgevat om een keer een yuppenmeet te organiseren. Max 20 man, geen bier, maar wijn, tapas, sushi en smooth jazz op de achtergrond
Nou vooruit, misschien loungemuziek dan ipv de jazzquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 09:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nou vooruit, misschien loungemuziek dan ipv de jazz
Wat zal ik zeggen? Mijn eigen, nieuwe, opgeknapte, mooie huisje is niet bestand tegen een meet zoals gisterenquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 09:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen? Mijn eigen, nieuwe, opgeknapte, mooie huisje is niet bestand tegen een meet zoals gisteren
Ok.... snap ik. Maar dan nog.... wijn en sushi?quote:Op zondag 10 juli 2011 09:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen? Mijn eigen, nieuwe, opgeknapte, mooie huisje is niet bestand tegen een meet zoals gisteren
Wat stel jij dan voor? Tequila en vlammetjes?quote:Op zondag 10 juli 2011 09:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ok.... snap ik. Maar dan nog.... wijn en sushi?
Of je moet selectief te werk gaan en alleen mensen uitnodigen waarvan je weet dat ze WEL maat kunnen houden. Ik wil graag de goede relatie met mijn buren behoudenquote:Op zondag 10 juli 2011 09:27 schreef Annnet het volgende:
[..]Als je FOK!kers uitnodigt draait het vanzelf uit op een verschrikkelijke chaos.
tequilaquote:Op zondag 10 juli 2011 09:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat stel jij dan voor? Tequila en vlammetjes?
Dan zul je, uitgezonderd huppel, toch de 30+ers moeten uitnodigenquote:Op zondag 10 juli 2011 09:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Of je moet selectief te werk gaan en alleen mensen uitnodigen waarvan je weet dat ze WEL maat kunnen houden. Ik wil graag de goede relatie met mijn buren behouden
quote:Op zondag 10 juli 2011 09:32 schreef robdriessen het volgende:
De Fok! Seniorenmeet, hahahahahahahahahahaha.
Misschien beter als je dit met gewone vrienden gaat doen ipv FOK!kersquote:Op zondag 10 juli 2011 09:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Of je moet selectief te werk gaan en alleen mensen uitnodigen waarvan je weet dat ze WEL maat kunnen houden. Ik wil graag de goede relatie met mijn buren behouden
Cola light en vlammetjes.quote:Op zondag 10 juli 2011 09:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat stel jij dan voor? Tequila en vlammetjes?
quote:Op zondag 10 juli 2011 09:32 schreef robdriessen het volgende:
De Fok! Seniorenmeet, hahahahahahahahahahaha.
Jij moet dan wel komen.quote:Op zondag 10 juli 2011 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom niet ... zo oud ben ik nou ook weer nie
Wat is er mis met een theemeet?quote:
Nou..... een frismeet dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg koffie en theemeets als vaste user van de KSC
En dat drink jij dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 09:49 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb ook wel eens een rare drankjes meet gedaan met vrienden. Iedereen op zoek geweest in toko's en poolse supermarktjes en men kwam aan met de meest vreemde drankjes in blik. En ook geen idee wat er in zat, omdat er geen Engels op die blikjes stond.
Living on the edge, babyquote:
Verstand is soms ver te zoeken.quote:
Als het in een toko of supermarkt in blik verkocht wordt, is het waarschijnlijk wel veilig. Of het lekker is is een tweede. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik oktopus-chips heb gehad, of kokosdrank met chocoladepareltjes er in. Tenminste, dat leidde ik af uit het plaatje op het blikje.quote:
Dit klinkt wel vaag...... maar als het werkt!quote:Op zondag 10 juli 2011 09:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh en helemaal bizar: wonderberries! Is een pilletje, laat je op je tong smelten en daarna smaakt alles wat zuur is ineens zoet! Bitter lemon smaakt naar sinas, jus d'orange naar perziknectar, grapefruit, citroen, je kunt het ineens wegeten zonder dat je scheef wegtrekt.
quote:Op zondag 10 juli 2011 10:06 schreef robdriessen het volgende:
Hey, volgens mij is Outpost wakker, ik zie een verzoekje voor Black Or White binnenkomen.
quote:
ik heb geen diepe slaapquote:Op zondag 10 juli 2011 10:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik van 1 tot 10 voor 10. Toen kreeg ik een sms binnen.
ach vanmiddag weer Tour de Francequote:Op zondag 10 juli 2011 10:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wel.Zeker na zo een bier avond als gister.
Gesink faalt ten zeerstequote:Op zondag 10 juli 2011 10:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooi.Doet er nog een Nederlander mee die potten breken kan of zijn we weer eens kansloos?
Goed idee, maar dan met thee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Outpost dus!quote:Op zondag 10 juli 2011 10:20 schreef Melting het volgende:
Welke clown heeft Britt aangevraagd in Guppie?
quote:Op zondag 10 juli 2011 10:20 schreef Melting het volgende:
Welke clown heeft Britt aangevraagd in Guppie?
Gesink staat wel goed in het klassement hoor. heeft witte trui maar werd makkelijk gisteren van een berg van C2 afgeredenquote:Op zondag 10 juli 2011 10:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus geen Nederlanders die een beetje baas kunnen zijn?
Ik zag het ja!quote:
C2quote:Op zondag 10 juli 2011 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gesink staat wel goed in het klassement hoor. heeft witte trui maar werd makkelijk gisteren van een berg van C2 afgereden
Neequote:Op zondag 10 juli 2011 10:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag het ja!
Wil je dat nooit meer doen!
Oh dus t was niet eens een moeilijk bergjequote:Op zondag 10 juli 2011 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HC is buitencategorie. c1 is een na zwaarst enzovoort
het gaat tot c4quote:Op zondag 10 juli 2011 10:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dus t was niet eens een moeilijk bergje
Ik dus ook niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:39 schreef Outpost76 het volgende:
Whahahaha wtf is dit![]()
![]()
ja ok andre van duin maar ik ken deze niet.
Ja ok maar om er dan al af gereden te worden....quote:Op zondag 10 juli 2011 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het gaat tot c4dus hij was nog redelijk
Thx voor je moeite maar ehm dit zegt me nog niets.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:40 schreef robdriessen het volgende:
Even opgezocht: De tourdirectie kent classificaties toe aan beklimmingen afhankelijk van de lengte en hoogte van de klim, en de plek van de klim in de etappe:
4th Category - the lowest category, climbs of 200-500 feet(70-150m).
3rd Category - climbs of 500-1600 feet(150-500m).
2nd Category - climbs of 1600-2700 ft.(500-800m)
1st Category - climbs of 2700-5000ft(800-1500m)
Hors Category - the hardest, climbs of 5000ft+(1500m+) (Buitencategorie)
Mocht je Studio Sport kijken of iets opvangen over de tour "En ze beginnen nu aan een berg van de derde categorie", dan weet je dat dat niet al te zwaar is. Eerste categorie en buitencategorie, dat zijn de grote, steile bergen, waar men (bijvoorbeeld) 10 km lang gemiddeld 7% stijgingspercentage heeft.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx voor je moeite maar ehm dit zegt me nog niets.
Ja okquote:Op zondag 10 juli 2011 10:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mocht je Studio Sport kijken of iets opvangen over de tour "En ze beginnen nu aan een berg van de derde categorie", dan weet je dat dat niet al te zwaar is. Eerste categorie en buitencategorie, dat zijn de grote, steile bergen, waar men (bijvoorbeeld) 10 km lang gemiddeld 7% stijgingspercentage heeft.
Morrege. Aan het kotsen?quote:
Al eens op 1 been geprobeerd?quote:Op zondag 10 juli 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
Heerlijk al die brakke mensen.. het is dat ik niet kan springen van fitheid maar anders deed ik het
Hehehehe ik heb ook bijna nergens last van.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
Heerlijk al die brakke mensen.. het is dat ik niet kan springen van fitheid maar anders deed ik het
Graag gedaan mang.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:52 schreef robdriessen het volgende:
Outpost, met dit verzoekje maak je een hoop goedBill Withers, mang!
Ik helemaal nergens!quote:Op zondag 10 juli 2011 10:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe ik heb ook bijna nergens last van.
Helemaal geen!quote:Op zondag 10 juli 2011 10:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En hoeveel biertjes had je op gister?
Maak een lijstje en stuur dat via pm naar hem dan ehm kan ie t er misschien inzetten.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Robbie: ik mis apollo 440 in Gup, en eigenlijk nog wel een hoop
Dit.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maak een lijstje en stuur dat via pm naar hem dan ehm kan ie t er misschien inzetten.
Aardig jaquote:Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef Melting het volgende:
Wat ben ik toch een aardige zoon hè?
Ik heb mijn moeder uitgenodigd om straks mee te gaan lunchen.
Weet ze ook al dat zij gaat betalen?quote:Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef Melting het volgende:
Wat heb je van haar nodig?quote:Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef Melting het volgende:
Nee... op mijn kosten!quote:Op zondag 10 juli 2011 11:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Weet ze ook al dat zij gaat betalen?
Helemaal niets. Ze heeft het gewoon zwaar de laatste tijd.quote:
Whehehe was maar een grapje.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee... op mijn kosten!
[..]
Helemaal niets. Ze heeft het gewoon zwaar de laatste tijd.
Wat zijn jullie toch wantrouwend naar mij toe.
Niet zo grommen.... het is lekker weer en het is zondag!quote:
Ik moet eerst aan een koffie infuus worden gelegd voor ik dat een beetje kan inzien.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet zo grommen.... het is lekker weer en het is zondag!
Lekker toch?
Kater?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kijken of het beter gaat als ik een stuk fruit eet
Hier gaat alles perfect!quote:Op zondag 10 juli 2011 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet eerst aan een koffie infuus worden gelegd voor ik dat een beetje kan inzien.De tering wat ben ik naar de klote zeg....
Hoestie hier?
Whehehe teveel wiskey op gister.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet eerst aan een koffie infuus worden gelegd voor ik dat een beetje kan inzien.De tering wat ben ik naar de klote zeg....
Hoestie hier?
Nee dat valt op zich wel mee, alleen heb ik gisternacht maar hooguit 4 uur geslapen. Als ik zulk slaaptekort inhaal, ben ik vaak de ochtend erop zwaar naar de klote.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehe teveel wiskey op gister.
Mja rustig en lekker met guppie nummertjes aan t aanvragen.
HÉquote:Op zondag 10 juli 2011 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zul je, uitgezonderd huppel, toch de 30+ers moeten uitnodigen
Oh hehehe ja dat doet wel een aanslag op je lichaam als je oud bent. Ehh ouder wordt.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat valt op zich wel mee, alleen heb ik gisternacht maar hooguit 4 uur geslapen. Als ik zulk slaaptekort inhaal, ben ik vaak de ochtend erop zwaar naar de klote.
Zo eerst maar ff drie kwartier gaan douchen of zo....
Is altijd al zo geweest!quote:Op zondag 10 juli 2011 11:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh hehehe ja dat doet wel een aanslag op je lichaam als je oud bent. Ehh ouder wordt.
en bedankt.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:13 schreef ToT het volgende:
Goed, ik ga mijn naakte lichaam ff uitgebreid strelen onder het stromende water.Veel plezier met de mental images!
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:13 schreef ToT het volgende:
Goed, ik ga mijn naakte lichaam ff uitgebreid strelen onder het stromende water.Veel plezier met de mental images!
Oh bij mij niet. Ik merk all1 wel dat t de laatste tijd steeds belangrijker wordt een goede "nacht"rust.quote:
Reclame voor stereotools of zo?quote:
Omdat die man Dr. Dre (met punt) heet?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:02 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom staat Dr Dre niet meer in guppie?![]()
Maar ehm dan moet ie t toch ook gewoon vinden als ik dre intoets?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Omdat die man Dr. Dre (met punt) heet?
Oh hehehe ik had t nog niet eerder gehoord.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:19 schreef robdriessen het volgende:
Die Stereo Tool reclame komt 1x per 12 uur voorbij, in ruil voor gratis digitale geluidsprocessie voor Guppie. Reclame afkopen kost 30 euri
Nee. We hebben guppie juist strenger gemaakt omdat je 'vroeger' met het intoetsen van 'dre' ook alles van AnDRE hazes en AnDREa Bocelli vond.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar ehm dan moet ie t toch ook gewoon vinden als ik dre intoets?
Volgens mij voor altijd. Maar voor die 1 a 2 keer per dag dat je het hoort, vind ik het niet zo erg. Als mensen zich er enorm aan storen, mogen jullie gaan inzamelen, hahaa.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh hehehe ik had t nog niet eerder gehoord.
30 eu voor altijd of voor een half jaar oid?
Oh okquote:Op zondag 10 juli 2011 11:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee. We hebben guppie juist strenger gemaakt omdat je 'vroeger' met het intoetsen van 'dre' ook alles van AnDRE hazes en AnDREa Bocelli vond.
Ja mij boeit t ook niet maar vroeg t me even af voor als mensen zich er aan storen.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Volgens mij voor altijd. Maar voor die 1 a 2 keer per dag dat je het hoort, vind ik het niet zo erg. Als mensen zich er enorm aan storen, mogen jullie gaan inzamelen, hahaa.
De laatste keer dat ik keek stond ik op 1 en 3x in dit lijstjequote:Spam-records
112 posts - Drizzt_DoUrden - [Radio 49] #352 fuck me im horny and black
108 posts - Outpost76 - [Radio 49] #219 FOOD FIGHT!!!
102 posts - 08gnoT. - [X-Raydio] #60: Wat een prachtvrouwen in het Topic!
100 posts - Carooltje79 - [Radio 49] #221 Draaien vanaf een meet!
98 posts - Drizzt_DoUrden - [Radio 49] #331 Waar de nacht met metal opvullen
Die 3 kwartier zijn voorbij gevlogen zeg.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:28 schreef ToT het volgende:
Zo, mijn lichaam is weer nat geweest, gestreeld en fris!
Nu nog een beetje wakker zien te worden!
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:28 schreef ToT het volgende:
Zo, mijn lichaam is weer nat geweest, gestreeld en fris!
Nu nog een beetje wakker zien te worden!
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Die 3 kwartier zijn voorbij gevlogen zeg.
quote:
Trouwens jij moet vanavond inval Surinamer spelen omdat Viro er niet is.quote:
Weet niet of dat zal lukken, maar ik doe mijn best.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens jij moet vanavond inval Surinamer spelen omdat Viro er niet is.
Maar maar eehm ze zijn toch niet slecht die ik aanvraag?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:33 schreef robdriessen het volgende:
Jemig Outpost is een beetje requestjes aan het spammen, geef 'm eens tegengas mensen! Voer Guppie!
Nee hoor, beetje plagen omdat je de actiefste aanvrager bent op dit momentquote:Op zondag 10 juli 2011 11:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar maar eehm ze zijn toch niet slecht die ik aanvraag?
Ja bijna niemand vraagt aan zag ik ook al...quote:Op zondag 10 juli 2011 11:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee hoor, beetje plagen omdat je de actiefste aanvrager bent op dit moment
Hola supermercado!quote:
Okee in dat geval:quote:Op zondag 10 juli 2011 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is jofu een supermarkt?
quote:
Dat heb ik ook al een half jaar niet gedaanquote:Op zondag 10 juli 2011 11:47 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, ik ga eens iets doen wat ik in geen maanden heb gedaan. In BAD liggen met een goed boek. Ik spreek u later weer. Veel plezier met Gup.
Nah precies als ik dit nummer voor je aanvraagquote:Op zondag 10 juli 2011 11:47 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, ik ga eens iets doen wat ik in geen maanden heb gedaan. In BAD liggen met een goed boek. Ik spreek u later weer. Veel plezier met Gup.
Top.quote:
Zal ik doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mocht het nodig zijn, stuur je me even op tijd een pm/dm?
Hallonquote:
ja lekker lekkerquote:Op zondag 10 juli 2011 12:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hey meisje moet me ff recept pm-en
*knetter
Ik ben naar de klotequote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik moet eerst een database installeren/aanmaken voordat ik sam kan installeren?
wtfquote:Your request failed because of the following reason
Request limit reached. You can only request 30 songs per day
Wat is sam?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik moet eerst een database installeren/aanmaken voordat ik sam kan installeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |