Da's wel een contradictio in terminis, maar ik begrijp jequote:Op zondag 10 juli 2011 04:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat, want op dat moment is jouw vriendin de heetste chick ooit. Voor mij dan.
Nee dat was Tatjanaquote:Op zondag 10 juli 2011 04:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zei ze "U" ? Zo van: "maar buurman wat doet U nu?"
Ik houd het positief, soort van.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:38 schreef naatje_1 het volgende:
ik had dan ook verwacht, 'maar ik niet', jou kennende.
Ze lag niet naakt met de benen weid.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's wel een contradictio in terminis, maar ik begrijp je
Weet ik, weet ik! Maar in de zin van de "U" hequote:
weetje, misschien wel een goed idee.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:39 schreef _Fanta het volgende:
Maargoed, ik ga nog us poging doen tot slapen.
Trusten
Nee, ik had het over de heetste chick ooit afwijzen, maar jij zei "de heetste chick is dan je vriendin" en zou haar afwijzen.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze lag niet naakt met de benen weid.Daarom pas ik niet
Ik faal gewoonquote:Op zondag 10 juli 2011 04:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik had het over de heetste chick ooit afwijzen, maar jij zei "de heetste chick is dan je vriendin" en zou haar afwijzen.
Enzo.
Fuck ik raka het even kwijt
Joh komt goed, ooit of nooit.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heloef, neger van me, ooit vind jij je chick en scheur je haar baarmoeder kapot met je 15 inch cock
Ben ik toch scherper dan ik dachtquote:Op zondag 10 juli 2011 04:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik faal gewoonIk hoopte dat je in mijn smoesje zou trappen
Haal wel die ondertitel weg, G, daar stoot je chicka's mee afquote:Op zondag 10 juli 2011 04:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Joh komt goed, ooit of nooit.
Maar in ieder geval ben ik heul blij voor mijn vriend Naat.
Hoezee!
Dwarsliggende ouders enzulks.quote:
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 04:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ouders deden moeilijk over het daar slapen.
Hij is toch homo dus who caresquote:Op zondag 10 juli 2011 04:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haal wel die ondertitel weg, G, daar stoot je chicka's mee af
Hoeft niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haal wel die ondertitel weg, G, daar stoot je chicka's mee af
En Fayke mocht wel?quote:Op zondag 10 juli 2011 04:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ouders deden moeilijk over het daar slapen.
Dat geen enkel vrouwmens me wil neuken maakt me geen homo.quote:
Die hebbe chillaxte ouders.quote:
Joke manquote:Op zondag 10 juli 2011 04:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat geen enkel vrouwmens me wil neuken maakt me geen homo.
Ben je nou nooit eens jaloers ?quote:
M'n buuv heet Joke.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Joke man
Dacht trouwens dat je veel ouder was
Dat denken er wel meer ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Joke man
Dacht trouwens dat je veel ouder was
Grapje zeker?quote:Op zondag 10 juli 2011 04:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n buuv heet Joke.
Die had geen vrolijke tijd toen ze door de USA cruisde met die naam
Met Myra? Nouja beter haar dan Outpostquote:Op zondag 10 juli 2011 04:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu wel. Ze heeft met myra lopen zoenen, zonder dat ik toe kon kijken
Neen.quote:
Goeden vraag.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe komen jullie trouwens aan je usernames?
Pak als wraak Heloef op de bekquote:Op zondag 10 juli 2011 04:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu wel. Ze heeft met myra lopen zoenen, zonder dat ik toe kon kijken
En als je dat scheldwoord vertaalt krijg je...?quote:
Zo wanhopig ben ik ook alweer niet.quote:
Hij misschien welquote:
Varken.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En als je dat scheldwoord vertaalt krijg je...?
Hey lekker ding!quote:
Jawel.quote:
Ik heb ooit tussen twee jongens ingeslapen.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maargoed, volgens mij had ik de goorste ontmaagding...
Nu wie het meeste lef heeft:
Ik heb een keer in een éénpersoons bed geslapen met een homo die knettergeil verliefd op me was.
Jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |