Exact hetzelfde wat jij nu doet toch? Pot verwijt de ketel, maak maar weer in orde.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:40 schreef Liefde1op1 het volgende:
Hij wil niet met mij of zijn vrienden persoonlijke problemen bespreken maar met vreemden op het web.
Badum, tss.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Exact hetzelfde wat jij nu doet toch? Pot verwijt de ketel, maak maar weer in orde.
Haha, die zit idd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Exact hetzelfde wat jij nu doet toch? Pot verwijt de ketel, maak maar weer in orde.
Je maakt het drama zelf schatje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:40 schreef Liefde1op1 het volgende:
Ik wil niet meer alleen zijn, ik wil bij hem zijn maar zonder drama.
hopquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooie Fipo dit.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij is jarenlang zelf een wanhopig/onzeker meisje geweest. Professioneel en betaald, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:12 schreef stefanhaan het volgende:
Hork kent al die struggles van het leven op de straat.
Dat hij met andere meiden kletst is niets verkeerds aan, moet kunnen. Zolang het gewoon bij kletsen blijft en niet op sex uit draait.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:40 schreef Liefde1op1 het volgende:
Hij is ouder en een paar jaar single en zat dus vaak online te chatten met meiden op het internet. Vaak gingen deze gesprekken over seks. Hij zei dat die het allemaal gestopt had maar dat was niet waar, zijn reden: ik voel mij eenzaam als jij er niet bent en als ik mij verveel ga ik oppervlakkige gesprekken aan met dat soort meisjes. Hij wil niet met mij of zijn vrienden persoonlijke problemen bespreken maar met vreemden op het web.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
dit ook iddquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:09 schreef Dennis_enzo het volgende:
Het is ook gewoon fijn om problemen te bespreken met mensen waar je in het echt niet mee om hoeft te gaan. En verder:
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |