Trusten en succes daarmee!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
Trusten allen.
Ik weet op wie Colbie Caillat lijkt, of in ieder geval aan wie ze me doet denkendus ik ga maar eens slapen
Tot morgen
Welterusten en tot morgen!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
Trusten allen.
Ik weet op wie Colbie Caillat lijkt, of in ieder geval aan wie ze me doet denkendus ik ga maar eens slapen
Tot morgen
Bien dormir Pino!quote:
Das op tijd voor jouw doenquote:
twitter:Sammaday twitterde op woensdag 24-07-2013 om 20:48:40Shooting the video of the new single... New single?! Yeah... New single!! http://t.co/mC7bbpGrIT reageer retweet
Mijn oren en ogenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
Sandra van Nieuwland komt met een nieuwe singletwitter:Sammaday twitterde op woensdag 24-07-2013 om 20:48:40Shooting the video of the new single... New single?! Yeah... New single!! http://t.co/mC7bbpGrIT reageer retweet
topsjoww.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
Sandra van Nieuwland komt met een nieuwe singletwitter:Sammaday twitterde op woensdag 24-07-2013 om 20:48:40Shooting the video of the new single... New single?! Yeah... New single!! http://t.co/mC7bbpGrIT reageer retweet
nu al MH waardigquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
Truste Muis!quote:
welke herrie? nu draaien ze Franz Ferdinand. dat vind ik niet echt herrie...quote:
Black Skinhead van Kanye West.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welke herrie? nu draaien ze Franz Ferdinand. dat vind ik niet echt herrie...
ga ik ff opzoekenquote:
mmm, ik vind het wel lekker eigenlijk. en tis iig beter dan de naam voor zijn pasgeboren koter....quote:
Lekker nummerquote:
Truste!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga pitten. ben al avonden op rij te laat naar bed gegaan. nu maar eens een half uurtje eerder. en nog steeds eigenlijk wel minimaal een half uurtje te laat
trusten
Ik ben dan ook geen fan van Kanye of rap in het algemeen.quote:
Salut!quote:
De 15 Minute Request was vandaag samengesteld door een ijssalon... al moest het natuurlijk eigenlijk 'baby it's cold INside' zijn.quote:
Ja ik moet ook eens meer kleurvariatie in m'n schoenen aan gaan brengenquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx. Tijd voor een andere kleur in de collectie
.
Ik heb alles tegen elkaar open staan als ik thuisb en. Heerlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo overal de boel maar weer eens dichtdoen.
Leuk hoor zomer. Uiteindelijk zit je toch nog binnen met deuren en ramen dicht. Net als in de winter.
Het is hier al weer bijna 24 graden buiten dus dan wil afkoelen niet zo goedquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb alles tegen elkaar open staan als ik thuisb en. Heerlijk
2 balkons aan tegenovergestelde zijden van het huis![]()
Nu, als ik niet thuis ben, staan al m'n bovenraampjes open. beetje luchten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
Vanavond naar de kapper... weet niet zo goed wat ik met m'n haar aanmoet
Denk dat ik weer voor de X-Files/Californication look gaKort pittig kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Dat kan niet als manquote:
Laat de kapster je gewoon wat aanpraten en als het je niet bevalt kun je altijd nog kaal gaan.quote:
Het is een man en ik kom er al sinds ik haar op m'n hoofd heb zittenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laat de kapster je gewoon wat aanpraten en als het je niet bevalt kun je altijd nog kaal gaan.
He Pino!quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet bekeken, maar sowieso. Die Perez is bij voorbaat een domme kut.
Wat is kort? Alles boven de schouders vind ik kortquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is een man en ik kom er al sinds ik haar op m'n hoofd heb zitten
Hij heeft dezelfde naam als ik ook
Hij heeft zo'n beetje alles met me meegemaakt, van lang, tot kort, van eigen kleur tot pikzwart
maar we zijn er beide uit: kort haar staat me niet
Lekkerquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
He Pino!
Hoest aan de goudkust?
Voor mannen is boven de schouders niet kort hoor...quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is kort? Alles boven de schouders vind ik kortVoorbij de oren is ultra kort
Ga je daar ook gezellig fietsen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker
Gaan nu richting de l'Huez, dus dan hoeven jullie niet meer aan chocolade te denken
Op m'n gewone fiets wil ik misschien wel een poging wagen ja, maar ver ga ik niet komenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je daar ook gezellig fietsen?
Ah Pino niet zo aanstellen. Gewoon dat bergie op karakter naar boven stoempenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op m'n gewone fiets wil ik misschien wel een poging wagen ja, maar ver ga ik niet komen
Ongetraind en drie versnellingen
Joh ik heb ooit als 13 jarige volbepakt door de ardennen met een 3 versnellingsfiets gefietst. Dan kan jij het ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op m'n gewone fiets wil ik misschien wel een poging wagen ja, maar ver ga ik niet komen
Ongetraind en drie versnellingen
Ik heb een paling in m'n aarsquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:52 schreef alors het volgende:
Leuk nummer, jammer dat die paling zo nodig mee moest doen.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:51 schreef remcoP het volgende:
Dit nummer was net zo lekker in de vergetelheid geraakt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:52 schreef alors het volgende:
Leuk nummer, jammer dat die paling zo nodig mee moest doen.
Volgens mij moet jij die hulplijn maar eens gaan bellen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen haar.
Sneltoets 2 in m'n telefoon.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij die hulplijn maar eens gaan bellen.
Deze man weet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet bekeken, maar sowieso. Die Perez is bij voorbaat een domme kut.
Wat een baasquote:
Oh jaquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag me toch af hoeveel mensen er al kratten bier hebben begraven daar op het festival terrein...
Dat is wel vaker. Met een beetje Googlen kom je er doorgaans wel uit. En dan zijn het vaak ook nog platen die vaker gedraaid worden op 3FM of welke andere zender dan ook.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was laatst nog op de radio... Echt soms vind ik de patienten van dr. pop een beetje dom.
Zie FP bericht.quote:
NOSop3 ergens bij laatste nieuws staat een link.quote:
Ja die had ik ook gezien, vooral die foto waar je nog mensen in die treinen ziet..quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
NOSop3 ergens bij laatste nieuws staat een link.
En anders de FP idd...
Heftige foto's ook in de spaanse media. Niet voor de zwakke magen (nee geen ranzige foto's, maar sommige wel onprettig)
Ik vind eerder die ene foto waar die man met bebloed gezicht voor zich uit zit te staren, tussen de mensen die onder dekens liggen...quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gezien, vooral die foto waar je nog mensen in die treinen ziet..
Goede herinneringen aan dit nummer. Waardoor ik het welquote:
Wat voor herinneringen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goede herinneringen aan dit nummer. Waardoor ik het welvind. Anders was het een
nummer geweest.
Want?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goede herinneringen aan dit nummer. Waardoor ik het welvind. Anders was het een
nummer geweest.
Het zingen inclusief alle stemmetjes enzoquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
Wat deden ze perfect?
Voor het zingen de kerk uit?
Mss ik ook wel als ik in een beter humeur was geweest.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik mis Wolf
Die had in een scheur gelegen om mijn opmerking14.gif
Gewoon elke dag vrolijk zijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss ik ook wel als ik in een beter humeur was geweest.
Normaal gesproken is vrolijkheid de standaard bij mij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon elke dag vrolijk zijn
Waarom je stemming laten afhangen van allemaal externe factorenBlijheid trekt blijheid aan
![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
Wat deden ze perfect?
Voor het zingen de kerk uit?
Henkquote:
Ik deed een wolfje voor jouquote:
Dat wordt altijd zeer gewaardeerdquote:
Een feestelijke fax met mais confettiquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat wordt altijd zeer gewaardeerd
Heb je me ook al gefaxed? of vraag ik nu teveel van je?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een feestelijke fax met mais confetti
Nou ik gooi mijn soepele Groningse heupen even los hoorquote:
Leukquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nou ik gooi mijn soepele Groningse heupen even los hoor
Dat is altijd zo. En de eerste week nádat je geweest bent zit het voor geen meter (tenminste, bij mij dan).quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
Altijd op de dag dat ik naar de kapper ga zit m'n haar fantastisch, dat ik denk: waarom heb ik ook alweer afgesproken![]()
Klopt, meestal heb ik dat ook. Laatste keer dat ik ging echter niet, uitzonderingquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. En de eerste week nádat je geweest bent zit het voor geen meter (tenminste, bij mij dan).
Idd en dan denk je wrm ging ik ookal weer naar de kapper?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. En de eerste week nádat je geweest bent zit het voor geen meter (tenminste, bij mij dan).
Dan had je geluk. De laatste keer dat ik het liet knippen hing een lok nog de hele tijd in mijn oog omdat die net niet achter mijn oor konquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, meestal heb ik dat ook. Laatste keer dat ik ging echter niet, uitzondering
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan had je geluk. De laatste keer dat ik het liet knippen hing een lok nog de hele tijd in mijn oog omdat die net niet achter mijn oor kon
Actionquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:29 schreef henkde_j het volgende:
Tondeuse erover![]()
Alleen is mijn tondeuse stuk
Inderdaad. Sindsdien laat ik het ook bijna nooit meer knippen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Of zeggen dat het nog wel in een staart moet kunnen en dan in een staart indoen en dat de helft er nog uit pleurt.
quote:
Nee in de hoek in zijn eigenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ik hoop het niet. Ik ben er wel een beetje klaar mee. Morgen gelukkig regenquote:
Bazenspul, gewoon geen last gehad van dazen bij toen ik bij mn peerd wasquote:
Dazenquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:41 schreef alors het volgende:
[..]
Bazenspul, gewoon geen last gehad van dazen bij toen ik bij mn peerd was
En je kan bij vrienden snoeven dat je in het weekend gaat deetenquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:41 schreef alors het volgende:
[..]
Bazenspul, gewoon geen last gehad van dazen bij toen ik bij mn peerd was
Heb nog 3 flesjes 50% staan van mijn reisje naar Ghana. Bazenspul om ook in Nederland te gebruiken. De mug vloog gisteren letterlijk voor mij weg toen ik hem dood wilde meppen.quote:
Vieze kutbeesten zijn het ja, vroeger zag je ze nooit, maar de laatste 5 jaar hebben ze echt een gigantische opmars gemaaktquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dazen
Toen ik bij m'n ouders was 2x gestoken op m'n bovenbeen.
Horzels noem je die!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:44 schreef alors het volgende:
[..]
Vieze kutbeesten zijn het ja, vroeger zag je ze nooit, maar de laatste 5 jaar hebben ze echt een gigantische opmars gemaakt
Met wiequote:
Een beest in bed die je helemaal leegzuigtquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een beest in bed die je helemaal leegzuigt
[..]
[..]
zou ik ook doen als ik ergens weg ging waar ik 20 jaar werkzaam was geweestquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:53 schreef alors het volgende:
Ach gos Toine v Peperstraten helemaal emo op 1 nu
HAMBURGERS MET KORTING JALALALALA!!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:59 schreef henkde_j het volgende:
aar eens boodshappen doen. De honger speelt me op
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
HAMBURGERS MET KORTING JALALALALA!!!
ook lekker. maak je dan ook het deeg zelf?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]![]()
Nee.
ZELFGEBAKKEN PIZZA OOHOOHOOHO!
Ja alles. Al heb ik keihard gefaald en heb ik nu een reuzenpizzaquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ook lekker. maak je dan ook het deeg zelf?
Met dit weer kokenquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja alles. Al heb ik keihard gefaald en heb ik nu een reuzenpizza
Ik heb ook maar friet gehaald vandaagquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met dit weer koken![]()
Ik begin er niet aan.
patat!!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb ook maar friet gehaald vandaag
quote:
Pff 27c voelt na een paar dagen boven de 30 als 18cquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met dit weer koken![]()
Ik begin er niet aan.
Ja, lekker!quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:18 schreef Evertjan het volgende:
veels te warm voor patat ik neem wel een sorbetijsje als avondeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dan ook Bier & Pizza Avond bij MetMichiel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:28 schreef henkde_j het volgende:
Goddelijke pizza. Zou prima op 3fm passen (om ontopic te blijven)
Ohjaquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is dan ook Bier & Pizza Avond bij MetMichiel.
Wat heb je gegeten?quote:
quote:
Ik ben jaloers. Hier gaat het morgenmiddag pas los.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens buienradar krijg ik hier om 10 over 8 een stortbui. Ik ga alvast op balkon zitten
Kan ook zomaar zijn dat de bui is opgelost voordat hij hier is. Dat doet het al tenminste de hele dag of het trekt net hierlangs heen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Hier gaat het morgenmiddag pas los.
De regen trolt mij weer. Dikke bui, ik blij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens buienradar krijg ik hier om 10 over 8 een stortbui. Ik ga alvast op balkon zitten
Jij en regen liggen elkaar niet zo goed deze weekquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De regen trolt mij weer. Dikke bui, ik blij.
Kom ik er na een kwartier achter dat m'n schoenen nog buiten staan
Toen was het wegrennen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:26 schreef SilentChaos het volgende:
Kaarsen gekochtbij de blokker... Mooi Kassameisje maar m'n moeder was erbij
Die overigens een gesprekje met haar begon... Wat een wingwoman
Totdat de zin: "m'n zoon is vrijgezel..." Of iets in die strekking eruit komt
We gingen voor wat anders (meubel in m'n keuken) dus daarna samen f winkelcentrum afstruinen... Niks mis meequote:Op donderdag 25 juli 2013 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toen was het wegrennen?
Maar wrm zou je samen met je ma kaarsen gaan kopen?
Ik zeg nietsquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We gingen voor wat anders (meubel in m'n keuken) dus daarna samen f winkelcentrum afstruinen... Niks mis mee
quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:26 schreef SilentChaos het volgende:
Kaarsen gekochtbij de blokker... Mooi Kassameisje maar m'n moeder was erbij
Die overigens een gesprekje met haar begon... Wat een wingwoman
Totdat de zin: "m'n zoon is vrijgezel..." Of iets in die strekking eruit komt
Ze hield zich nu inquote:
Prachtigquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze hield zich nu in
Maar ze hadden het over nagellak (meisje had mooie nagellak schijnbaar)
Dus ze vertelde dat het helemaal uit Parijs kwam...
ik zeg: dan heb je er toch wel meer gekocht?
zij: nee...
ik: Nou ja, goede reden om weer naar Parijs te gaan...
Mijn moeder is het type wat het volgende daarop zou zeggen: "Dan ga je met m'n zoon!"
Gelukkig hield ze zich in, ik denk dat ze dronken was.
Jouw moeder!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze hield zich nu in
Maar ze hadden het over nagellak (meisje had mooie nagellak schijnbaar)
Dus ze vertelde dat het helemaal uit Parijs kwam...
ik zeg: dan heb je er toch wel meer gekocht?
zij: nee...
ik: Nou ja, goede reden om weer naar Parijs te gaan...
Mijn moeder is het type wat het volgende daarop zou zeggen: "Dan ga je met m'n zoon!"
Gelukkig hield ze zich in, ik denk dat ze dronken was.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Prachtig
Je moet je moeder mee op stap nemen![]()
Of als je samen in de auto zit en wat langs ziet lopen. Beiden zo'n kop trekken van "jaaaa, ik zag je wel kijkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja een ding is dan zeker: Pandapunten verzamelen for life
Je kan beter met m'n pa op stap gaanDie wijst ze aan: KIJK SC, DAAR IS EEN MOOIE!!!!
waarop ik meestal zeg: daar zat ik al naar te kijken...
hij: DAT DACHT IK AL![]()
![]()
Op het optreden samen met m'n vaders band, dat meisje wat ons aan- en afkondigde... Je had m'n vader moeten horenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Of als je samen in de auto zit en wat langs ziet lopen. Beiden zo'n kop trekken van "jaaaa, ik zag je wel kijken
Op de TU hosselt hij ook wat afquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op het optreden samen met m'n vaders band, dat meisje wat ons aan- en afkondigde... Je had m'n vader moeten horen
"Ja ik moet nog wat regelen, misschien ook voor volgend jaar en anders voor de opnames, ik ga even met haar praten"
I know... kreeg laatst natuurlijk die foto van hem, met al die studentes die een taart voor hem hadden gemaaktquote:
Whaha jammer dat ik er nog maar nauwelijks komquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
I know... kreeg laatst natuurlijk die foto van hem, met al die studentes die een taart voor hem hadden gemaakt
Hij had ook letterlijk een foto van mij laten zien en tegen die 5 vrouwen gezegd: Zullen we even samen op de foto, dat vindt mijn zoon altijd interessant...
Idd... Industrieel Ontwerpen vrouwenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whaha jammer dat ik er nog maar nauwelijks kom
hahaha held, je paquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja een ding is dan zeker: Pandapunten verzamelen for life
Je kan beter met m'n pa op stap gaanDie wijst ze aan: KIJK SC, DAAR IS EEN MOOIE!!!!
waarop ik meestal zeg: daar zat ik al naar te kijken...
hij: DAT DACHT IK AL![]()
![]()
Hall0n wofljequote:
net als z`n pa, blijkbaarquote:
Ik lijk in elk opzicht op m'n pa... dus zou zomaar kunnenquote:
Mijn pa op de basquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whaha jammer dat ik er nog maar nauwelijks kom
bestemming?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanaf morgenavond ben ik op vakantie.
WHAT????? en wij danquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanaf morgenavond ben ik op vakantie.
Slaap lekker!quote:
Zie twitterquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
WHAT????? en wij dan
Ik ga pitten.
Zwollywoodquote:
Prima hotel, ik neem ook altijd Hotel Mama als ik op vakantie gaquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zwollywood5 sterren Hotel Mama.
Goede keuzequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie twitter
[..]
Zwollywood5 sterren Hotel Mama.
Nee SC z'n pa is een goede kerelquote:
Ja dat laatste wist iedereen hier al.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee SC z'n pa is een goede kerel
(ken hem)
Dat het een goede kerel is jaquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat laatste wist iedereen hier al.
Truste Muis!quote:
Hoi!quote:
er is nog iemand wakkerquote:
Ik kan toch niet slapen met deze warmte.quote:
ik had er al in moeten liggenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan toch niet slapen met deze warmte.
GEEN PIZZAquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had er al in moeten liggen
morgen pittig dagje: werken, oude bank bellen om daar een rekening weg te krijgen waar ik weinig gegevens van heb, naar m'n oude huis en daarna het verkoopcontract tekenen. daardoor iig een deel EW missenen waarschijnlijk geen pizza
![]()
Oh, nou....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, krijg last van mn ogen. tijd om mn bed in te duiken.
trusten Chatgirl! (en alle anderen die dit nog lezen natuurlijk![]()
tis niet om jou hoor! als het daaraan zou liggen zou ik nog nachten hier met je door willen brengen *zwijmel*. maar helaas gaat het wekkertje om 6.45u en heb ik eigenlijk wel 6 uurtjes slaap nodig, die ik toch niet ga redden...quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis niet om jou hoor! als het daaraan zou liggen zou ik nog nachten hier met je door willen brengen *zwijmel*. maar helaas gaat het wekkertje om 6.45u en heb ik eigenlijk wel 6 uurtjes slaap nodig, die ik toch niet ga redden...
slaap zacht, wrede wereld....
ja, dat was het wel zo ongeveer ja...quote:
*Ziet Pino met een WC rolletje over de camping scharrelenquote:
"En iedereen weet dat je gaat schijten, want je loopt met een pleerol over de camping"quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
*Ziet Pino met een WC rolletje over de camping scharrelen
Ik zat al te wachten op een videofuckquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Als je de liefde van de boer wilt proeven, probeer dan Boer & Land." En dan suggestief een hap yoghurt nemen; ik weet het niet.
Nee, liever vandaagquote:
Echte campings hebben toiletpapier gewoon bij de wc hangen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
*Ziet Pino met een WC rolletje over de camping scharrelen
Idd, volgens mij is Henk al jaren niet meer op een camping geweest...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Echte campings hebben toiletpapier gewoon bij de wc hangen.
Helaas voor jou.
Wildkamperenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd, volgens mij is Henk al jaren niet meer op een camping geweest...
Dan mag je niet eens schijten, dat is milieuvervuiling.quote:
Wildkamperen?quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan mag je niet eens schijten, dat is milieuvervuiling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |