Trusten en succes daarmee!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
Trusten allen.
Ik weet op wie Colbie Caillat lijkt, of in ieder geval aan wie ze me doet denkendus ik ga maar eens slapen
Tot morgen
Welterusten en tot morgen!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
Trusten allen.
Ik weet op wie Colbie Caillat lijkt, of in ieder geval aan wie ze me doet denkendus ik ga maar eens slapen
Tot morgen
Bien dormir Pino!quote:
Das op tijd voor jouw doenquote:
twitter:Sammaday twitterde op woensdag 24-07-2013 om 20:48:40Shooting the video of the new single... New single?! Yeah... New single!! http://t.co/mC7bbpGrIT reageer retweet
Mijn oren en ogenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
Sandra van Nieuwland komt met een nieuwe singletwitter:Sammaday twitterde op woensdag 24-07-2013 om 20:48:40Shooting the video of the new single... New single?! Yeah... New single!! http://t.co/mC7bbpGrIT reageer retweet
topsjoww.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
Sandra van Nieuwland komt met een nieuwe singletwitter:Sammaday twitterde op woensdag 24-07-2013 om 20:48:40Shooting the video of the new single... New single?! Yeah... New single!! http://t.co/mC7bbpGrIT reageer retweet
nu al MH waardigquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
Truste Muis!quote:
welke herrie? nu draaien ze Franz Ferdinand. dat vind ik niet echt herrie...quote:
Black Skinhead van Kanye West.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welke herrie? nu draaien ze Franz Ferdinand. dat vind ik niet echt herrie...
ga ik ff opzoekenquote:
mmm, ik vind het wel lekker eigenlijk. en tis iig beter dan de naam voor zijn pasgeboren koter....quote:
Lekker nummerquote:
Truste!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga pitten. ben al avonden op rij te laat naar bed gegaan. nu maar eens een half uurtje eerder. en nog steeds eigenlijk wel minimaal een half uurtje te laat
trusten
Ik ben dan ook geen fan van Kanye of rap in het algemeen.quote:
Salut!quote:
De 15 Minute Request was vandaag samengesteld door een ijssalon... al moest het natuurlijk eigenlijk 'baby it's cold INside' zijn.quote:
Ja ik moet ook eens meer kleurvariatie in m'n schoenen aan gaan brengenquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx. Tijd voor een andere kleur in de collectie
.
Ik heb alles tegen elkaar open staan als ik thuisb en. Heerlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo overal de boel maar weer eens dichtdoen.
Leuk hoor zomer. Uiteindelijk zit je toch nog binnen met deuren en ramen dicht. Net als in de winter.
Het is hier al weer bijna 24 graden buiten dus dan wil afkoelen niet zo goedquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb alles tegen elkaar open staan als ik thuisb en. Heerlijk
2 balkons aan tegenovergestelde zijden van het huis![]()
Nu, als ik niet thuis ben, staan al m'n bovenraampjes open. beetje luchten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
Vanavond naar de kapper... weet niet zo goed wat ik met m'n haar aanmoet
Denk dat ik weer voor de X-Files/Californication look gaKort pittig kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Dat kan niet als manquote:
Laat de kapster je gewoon wat aanpraten en als het je niet bevalt kun je altijd nog kaal gaan.quote:
Het is een man en ik kom er al sinds ik haar op m'n hoofd heb zittenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laat de kapster je gewoon wat aanpraten en als het je niet bevalt kun je altijd nog kaal gaan.
He Pino!quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet bekeken, maar sowieso. Die Perez is bij voorbaat een domme kut.
Wat is kort? Alles boven de schouders vind ik kortquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is een man en ik kom er al sinds ik haar op m'n hoofd heb zitten
Hij heeft dezelfde naam als ik ook
Hij heeft zo'n beetje alles met me meegemaakt, van lang, tot kort, van eigen kleur tot pikzwart
maar we zijn er beide uit: kort haar staat me niet
Lekkerquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
He Pino!
Hoest aan de goudkust?
Voor mannen is boven de schouders niet kort hoor...quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is kort? Alles boven de schouders vind ik kortVoorbij de oren is ultra kort
Ga je daar ook gezellig fietsen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker
Gaan nu richting de l'Huez, dus dan hoeven jullie niet meer aan chocolade te denken
Op m'n gewone fiets wil ik misschien wel een poging wagen ja, maar ver ga ik niet komenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je daar ook gezellig fietsen?
Ah Pino niet zo aanstellen. Gewoon dat bergie op karakter naar boven stoempenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op m'n gewone fiets wil ik misschien wel een poging wagen ja, maar ver ga ik niet komen
Ongetraind en drie versnellingen
Joh ik heb ooit als 13 jarige volbepakt door de ardennen met een 3 versnellingsfiets gefietst. Dan kan jij het ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op m'n gewone fiets wil ik misschien wel een poging wagen ja, maar ver ga ik niet komen
Ongetraind en drie versnellingen
Ik heb een paling in m'n aarsquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:52 schreef alors het volgende:
Leuk nummer, jammer dat die paling zo nodig mee moest doen.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:51 schreef remcoP het volgende:
Dit nummer was net zo lekker in de vergetelheid geraakt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:52 schreef alors het volgende:
Leuk nummer, jammer dat die paling zo nodig mee moest doen.
Volgens mij moet jij die hulplijn maar eens gaan bellen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen haar.
Sneltoets 2 in m'n telefoon.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij die hulplijn maar eens gaan bellen.
Deze man weet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet bekeken, maar sowieso. Die Perez is bij voorbaat een domme kut.
Wat een baasquote:
Oh jaquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag me toch af hoeveel mensen er al kratten bier hebben begraven daar op het festival terrein...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |