Wel lullig in een samenleving zonder overheid en zonder respect van je medemens.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als je vertrouwt in jezelf heb je geen bevestiging van anderen nodig.
Je kunt natuurlijk een goed woordje voor me doen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over, dat snap je zelf ook.
O? Heb jij ook gezien hoe ze denken over de inrichting van de maatschappij?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt ook die mensen zouden zomaar zichzelf libertarier kunnen noemen. Passen prima in de achterlijke doelgroep.
Die spelen het tenminste nog. Dit exemplaar meent het ben ik bang.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
"Ik schaam me godverdomme helemaal nergens meer voor!"
Klinkt bekend..
Anders is er altijd nog de overheid die respect voor je heeft?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wel lullig in een samenleving zonder overheid en zonder respect van je medemens.
Misschien een idee om eens beschaafd te doen via internet en niet om de haverklap mensen uitschelden, klapmongool.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, zorg dan dat ik een keer van die verrekte NWS-ban afkom.
Dat heb ik in POL.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk een goed woordje voor me doen.
De enige reden dat ik niet langer welkom ben in die contreien is omdat mijn mening vaak haaks staat op die van het clubje circle jerkers in NWS. Tsja, en dan ontstaat er gedonder. Net zoals nu telkens gebeurt, want bepaalde lieden worden nogal boos als je hun mening niet deelt.
Nee, maar deze beschermt je wel op bijna alle vlakken tegen rare individuen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Anders is er altijd nog de overheid die respect voor je heeft?
Ik scheld alleen jullie uit. Af en toe.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Misschien een idee om eens beschaafd te doen via internet en niet om haverklap mensen uitschelden, klapmongool.
Dat zegt alles over jouw denkbeelden.quote:
Net zo achterlijk en onrealistisch vermoedelijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
O? Heb jij ook gezien hoe ze denken over de inrichting van de maatschappij?
Jij gaat ook voor je lol in een kerk het atheïsme staan verdedigen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk een goed woordje voor me doen.
De enige reden dat ik niet langer welkom ben in die contreien is omdat mijn mening vaak haaks staat op die van het clubje circle jerkers in NWS. Tsja, en dan ontstaat er gedonder. Net zoals nu telkens gebeurt, want bepaalde lieden worden nogal boos als je hun mening niet deelt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Misschien een idee om eens beschaafd te doen via internet en niet om de haverklap mensen uitschelden, klapmongool.
Ik denk wel dat het aan het schelden ligt. Zelf geen probleem mee, maar niet iedereen snapt dat en dan krijg je 'discussies' die uit de hand lopen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik scheld alleen jullie uit. Af en toe.
Wordt wakker. Rare individuen houden zich niet aan de wet. Daarom zijn het rare individuen. De overheid maakt proces verbaal op voor de statistieken. (als je geluk hebt)quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, maar deze beschermt je wel op bijna alle vlakken tegen rare individuen.
Vermoedelijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net zo achterlijk en onrealistisch vermoedelijk.
Nee, en daarom gaan rare individuen de gevangenis in, of krijgen een taakstraf of boete.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:52 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wordt wakker. Rare individuen houden zich niet aan de wet. Daarom zijn het rare individuen. De overheid maakt proces verbaal op voor de statistieken. (als je geluk hebt)
Met deze opmerking doe je het erom.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
Koos is gewoon lekker overtuigd van zijn eigen gelijk.
Rare individuen lachen om een taakstraf en het intermezzo van de detentie gebruiken ze om nieuwe rare dingen te leren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, en daarom gaan rare individuen de gevangenis in, of krijgen een taakstraf of boete.
In jouw wereld blijft zo'n individu gewoon vrij rondlopen totdat een dappere burger hem neerknalt.
Gezien zijn doodsbedreigingen aan ondermeer mijn adres klopt dat doordraaien welquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:53 schreef Friek_ het volgende:
StefanP was bijvoorbeeld ook wel vermakelijk. Alleen bij die kerel kreeg ik het idee alsof 'ie langzaam maar zeker aan het doordraaien was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |