quote:Op donderdag 25 juli 2013 @ 00:16 schreef Ollin het volgende:
volgens TVE een van de hypotheses is dat ze op een te hoge snelheid reden, boven de 180 km/u...
quote:Op donderdag 25 juli 2013 @ 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[UPD] TVE 0:18 uur
218 passagiers in de trein
35 doden
te hoge snelheid door de bocht
juistquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:22 schreef superworm het volgende:
Strani, één van de machinisten zei "descarrilé, qué le voy a hacer, qué voy a hacer". Betekent dat iets als "Ontspoord! Wat kan ik doen, wat moet ik doen..."
Wat moet ik doen, wat moet ik doen?quote:
Tsja, dan is het niet 'belangrijk' genoeg voor de Nederlandse media, hè...quote:
Ik las hetzelfde. Ongeveer wel ja, ik zou het meer richting 'wat kan ik er aan doen' sturen kwa vertaling.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:22 schreef superworm het volgende:
Strani, één van de machinisten zei "descarrilé, qué le voy a hacer, qué voy a hacer". Betekent dat iets als "Ontspoord! Wat kan ik doen, wat moet ik doen..."
Een topsnelheid wel (250 km/u), maar geen automatische begrenzer voor elke bocht in het spoor lijkt mequote:Op donderdag 25 juli 2013 00:22 schreef sonnyspek het volgende:
Zit er niet een limiet op zo'n trein?
Op zich zou dat een stuk veiliger zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een topsnelheid wel (250 km/u), maar geen automatische begrenzer voor elke bocht in het spoor lijkt me
Ik heb al je posts al gequote hierquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zijn wel snel met de info.
In Nederland zou het maanden duren na tientallen commissies en onderzoeken.
Hier zijn er al feiten vrijgegeven.
35 doden
De 2 conducteurs leven nog, waarvan één al heeft gezegd dat het een menselijke fout was.
De trein reed met 180 door een bocht, waarbij 100 het max was en 80 geadviseerd.
Ik weet niet waar jij die info vandaan hebt, maar live op TVE hebben ze het nog steeds over 35 doden.quote:
Feiten...Zeiden ze ook niet dat ETA die aanslagen hadden gepleegd?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
35 doden
De 2 conducteurs leven nog, waarvan één al heeft gezegd dat het een menselijke fout was.
De trein reed met 180 door een bocht, waarbij 100 het max was en 80 geadviseerd.
Gracias. Heb ik niet helaas, en mijn Spaans is ook niet je datquote:
Van El País.quote:El delegado del Gobierno en Galicia, Samuel Juárez, ha declarado: "No podemos descartar ninguna hipótesis". "No tenemos ningún indicio de que haya sido una causa externa".
Er zijn nog genoeg mensen die het negen jaar na dato nog altijd denken, dat het de ETA was.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:27 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Feiten...Zeiden ze ook niet dat ETA die aanslagen hadden gepleegd?
Heb ik het mogelijk verkeerd gehoord... maar goed... teveel iig... We horen later wel de details ..quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij die info vandaan hebt, maar live op TVE hebben ze het nog steeds over 35 doden.
En 2 zeer zwaar gewonden, waarvoor het leven wordt gevreesd.
El Pais nu ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Reuters heeft het over 45 doden.
http://www.nu.nl/buitenla(...)eluk-in-spanje.html#
Aanrijding vorig jaar in Amsterdam was ook vlot hoor. De hoofdoorzaak wordt meestal wel snel naar buiten gebracht, daarna is er nog een rapport met aanvullende informatie wat een paar maanden duurt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
35 doden
Kijk wel goed gehoordquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
El Pais nu ook
http://elpais.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |