quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je laptop laten snelwandelen is dan ook geen goed idee.
Nee, mazzelgoaltje zoals heel vaak.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
Over sport gesproken, tweede helft Zwe-Dui is bezig. 0-1 nu.
Duitsers weer beter dus.
Ik heb de 1e helft niet gezien. Vandaar dat ik het dacht. Omdat ze voor staan dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, mazzelgoaltje zoals heel vaak.
Een vrouw toch? Dat lijkt helemaal niet op een manquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Is die rechter in de OP een man of vrouw?
Dat is Elflettering.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Is die rechter in de OP een man of vrouw?
Ja dat vond ik ook, maar links is wel ern man (hoop ik toch). Is snelwandelen dan een gemengde sport?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vrouw toch? Dat lijkt helemaal niet op een manAlleen het pakje al.
Dacht het niet eigenlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook, maar links is wel ern man (hoop ik toch). Is snelwandelen dan een gemengde sport?
Links is echt een lelijke mannenkont. Dus dat moet welquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook, maar links is wel ern man (hoop ik toch). Is snelwandelen dan een gemengde sport?
Hier ook niet, het is gewoon windstilquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
Ik wil een ander huishet koelt hier maar niet af.
Met je (blote) voeten in de koelkast gaan zitten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
Ik wil een ander huishet koelt hier maar niet af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |