nope, in tegenstelling tot Masterchef interesseren die bakprogramma's me nietsquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Iedereen de finale van heel holland bakt aan t kijken?
Wat Majo zegt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Iedereen de finale van heel holland bakt aan t kijken?
ik ook met verbazing. Op die leeftijd dacht ik niet aan koken en ik vind het altijd moeilijk te geloven dat die kinderen het vrijwillig zo leuk vinden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb vol verbazing naar die kinder editie zitten kijken. Wat die op tafel konden toveren.
Over het paard getilde kutkoters zaten er ook tussen en zo eentje won er ook nog...quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb vol verbazing naar die kinder editie zitten kijken. Wat die op tafel konden toveren.
Ik denk nog steeds niet aan koken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ook met verbazing. Op die leeftijd dacht ik niet aan koken en ik vind het altijd moeilijk te geloven dat die kinderen het vrijwillig zo leuk vinden.
ik vind het nu wel leuk om af en toe uitgebreid te koken. En doordeweeks kook ik eigenlijk iedere dag, of omdat ik alleen ben of omdat ik als eerste thuis benquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds niet aan koken.
Alleen op papier en koffie kan ik ook wel zetten...
doe maar 23 graden en droog alsjeblieftquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Ieder uur dat ik op weeronline kijk, gaat er voor morgen een graad van de temperatuur af...![]()
Ik klik vanavond nog een paar keer.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Ieder uur dat ik op weeronline kijk, gaat er voor morgen een graad van de temperatuur af...![]()
Ik klik vanavond nog een paar keer.
De stand staat nu op 26 graden met een spatje regen morgen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
doe maar 23 graden en droog alsjeblieft
Ik heb een keukenprinses in huis.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik vind het nu wel leuk om af en toe uitgebreid te koken. En doordeweeks kook ik eigenlijk iedere dag, of omdat ik alleen ben of omdat ik als eerste thuis ben
Koffie laat ik dan meestal voor me zetten 's avonds
dank u!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De stand staat nu op 26 graden met een spatje regen morgen.
Klik, klik, klik...
die heb ik dus niet, wel een prinses, maar niet in de keukenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een keukenprinses in huis.
Ik ken de recepten en zo, maar mijn timing in de keuken is niet best...
Ik heb een keuken en een prinses, alsmede twee kleine prinsjes maar helaas geen bediende(n)quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die heb ik dus niet, wel een prinses, maar niet in de keuken
Geweldige speakerquote:
Jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:23 schreef iamredleader het volgende:
Dat is echt een hele gave ervaring, lijkt me
Pics van jou en POTUS!quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jazat er nog geen 10 meter vandaan
en later was ik er nog dichter bij
ssssttttt.quote:
nu weten ze je meteen op waarde te schattenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:46 schreef iamredleader het volgende:
Hallon NSA, gr gr en een poot van de hont en een scheet van de kadden.
Eens kijken wat ze daar van maken
Waarde? Wat is dat?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nu weten ze je meteen op waarde te schatten
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Er ging hier trouwens net een zwaailicht branden, het is bijna 23 uur en red post nog in de sc
5 posts voor jou postquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ehm, ik heb iets gemist hier zeker ?
Nee hoor, ik ben het gewoonquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Er ging hier trouwens net een zwaailicht branden, het is bijna 23 uur en red post nog in de sc
quote:
Enorm gezellig.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb trouwens volgens mij nog een bbq gemist.. hoe was dat?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:17 schreef Soempie het volgende:
We moesten M. ophalen bij z'n opa en oma vandaan en daarna direct door naar een verjaardag. Heb het nog niet eens mijn familie kunnen vertellen, dus niks op facebook zetten.![]()
Alles is goed! En het is een meisje.![]()
Wel een heel erg eigenwijs meisje. Ik moest verschillende keren opstaan om rond te hupsen en springen in de hoop dat ze goed ging liggen om alles te kunnen zien (hartje, geslacht, enz.).
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:17 schreef Soempie het volgende:
We moesten M. ophalen bij z'n opa en oma vandaan en daarna direct door naar een verjaardag. Heb het nog niet eens mijn familie kunnen vertellen, dus niks op facebook zetten.![]()
Wel een heel erg eigenwijs meisje. Ik moest verschillende keren opstaan om rond te hupsen en springen in de hoop dat ze goed ging liggen om alles te kunnen zien (hartje, geslacht, enz.).
Dan hoop ik dat die twee beter met elkaar om kunnen gaan dan mijn zusje en ik de eerste 20 jaar.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:19 schreef Soempie het volgende:
Ja, M. krijgt zo'n vervelend jonger zusje.
Oh, zo bedoelde ik het niet. Ik ben benieuwd hoe de date is gegaan/ gaat!quote:
Jaaa, nu word ik ook meisjesmama.quote:
Nee, maar hij begrijpt wel wat een baby is (kan het benoemen als hij er een ziet).quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:22 schreef MaJo het volgende:
Wat tof soemp! En leuk dat je het geslacht nu wel verteldeen meisje
heeft M al enig besef van het feit dat er een baby in je buik zit?
Wat vonden jullie vervelend aan elkaar?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat die twee beter met elkaar om kunnen gaan dan mijn zusje en ik de eerste 20 jaar.
Euhm, alles? Wij waren elkaars grootste vijanden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat vonden jullie vervelend aan elkaar?
Mooi zo, goed nieuws!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:17 schreef Soempie het volgende:
Foei MaJo, ik ben beter van je gewendquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:22 schreef MaJo het volgende:
Wat tof soemp! En leuk dat je het geslacht nu wel verteld
quote:
quote:
quote:
En dit, dames en heren, is de reden dat een reeks van vier posts op een rij een Soempie heetquote:
Moet je vaker langskomenquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
hmm.. ik had helemaal gemist dat B. weer op de markt was ? Ben ik dan nu alweer te laat ?
[ afbeelding ]
Sorry bro, too latequote:Op donderdag 25 juli 2013 00:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
hmm.. ik had helemaal gemist dat B. weer op de markt was ? Ben ik dan nu alweer te laat ?
[ afbeelding ]
Tof!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:17 schreef Soempie het volgende:
Dat klinkt tof.quote:Op donderdag 25 juli 2013 07:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tof!!een eigenwijs meisje met een grote broer en een jongensmama, dat kan alleen maar leuk worden
http://www.nu.nl/binnenla(...)-ongeval-walibi.htmlquote:Zagen we inderdaad bij het weggaan. Was alleen ter assistentie, het meisje is met een gewone ambulance afgevoerd en heeft alleen iets aan haar been.
feitelijk klopt het wat B zegtquote:
Voet kwijt is inderdaad heftig. Waarom kan zo'n kind zich niet gewoon aan de regels houden / waarom hebben haar ouders haar niet in het gareel? Veiligheidsvoorschriften zijn er niet voor niets en is dat meisje getekend voor het levenquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
feitelijk klopt het wat B zegtmaar wel heftig!
En ja hoor, blaasontsteking te pakken
Totdat je een zoon en dochter hebt die beiden stronteigenwijs zijn en continu een front vormen tegen jequote:
Maar hoe tof is het dan weer dat je stronteigenwijze koters het goed met elkaar kunnen vinden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Totdat je een zoon en dochter hebt die beiden stronteigenwijs zijn en continu een front vormen tegen je
Ga even lekker aan het zwembad liggen...quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Die hitte is niet te harden. Echt niet. 0 energie, wachten tot het afkoelt
ik heb jullie toch vrijwel allemaal op FBquote:Op donderdag 25 juli 2013 07:06 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
![]()
voor Soempie (en Wiebel en M.
)
voor PS (je naam is wel goed te lezen daar
)
Aan zijn ogen te zien zit die kurk van die fles in z'n kont.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Deze vindt het niet zo feestelijk![]()
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aan zijn ogen te zien zit die kurk van die fles in z'n kont.
Shit, m'n koffiequote:Op donderdag 25 juli 2013 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aan zijn ogen te zien zit die kurk van die fles in z'n kont.
Goede user ookquote:
Dank uquote:
Ghehe!! Er zijn mensen die denken dat dat mijn echte naam isquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je FB-naam is trouwens wel grappiger...
Ik welquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe!! Er zijn mensen die denken dat dat mijn echte naam is![]()
Heb ik jou op FB dan?
Nee, op FB heb je me niet, maar ik zie wel eens wat van anderen opoppen waar je genoemd wordt en te zien bent...quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe!! Er zijn mensen die denken dat dat mijn echte naam is![]()
Heb ik jou op FB dan?
Spannendquote:
Hmm stalker?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, op FB heb je me niet, maar ik zie wel eens wat van anderen opoppen waar je genoemd wordt en te zien bent...
Ik ben het stalken sowieso waardquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Policy van FB, ik word door hen verplicht om te stalken...
Ik ben nu stalker af...quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het stalken sowieso waard![]()
Alleen met de allereerste bezetting, na de vervangingen vond ik het minder...quote:Echt he, Are you being served blijft een geweldige serie
Mwoah, of ik heb het stalken net iets makkelijker gemaakt voor je!quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nu stalker af...
[..]
Alleen met de allereerste bezetting, na de vervangingen vond ik het minder...
Ik wilde je net uitnodigen, maar je was me voor...quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah, of ik heb het stalken net iets makkelijker gemaakt voor je!
quote:
Helemaal toepasselijk, heb solliciatiegesprek in Chicago dinsdagquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Helemaal toepasselijk, heb solliciatiegesprek in Chicago dinsdag
niet dat ik weet hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:12 schreef B.ertha het volgende:
Niet? Waarom lees ik dan overal over dat je de bestanden moet converten?
Veelbelovendquote:Playing iTunes Music on Android? Yes
Music and podcasts downloaded from iTunes are compatible with Android phones in most cases. Music purchased from iTunes is in the AAC format, which Android plays.
Als je er voor wilt betalen, wil ik je wel een paar Terrabyte aan muziek verkopen...quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:36 schreef B.ertha het volgende:
Dit is een heel erg stomme vraag, maar...
Waar koop je muziek digitaal? Niet via iTunes want ik heb geen Apple. Sheep regelde dat altijd voor mij maar ik wil er gewoon voor betalen en ik zou niet weten waar
Mooi. Geen backfire, maar gewoon grappig.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
WGR / Valse gegevens wehkamp
Pareltje
oeh lekkerquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:01 schreef TradeMarkie het volgende:
De plaatselijke ijssalon had weer limoncello ijs
goeie vraag, ik durf het je niet te zeggenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooi. Geen backfire, maar gewoon grappig.![]()
TM, zit er ook echt drank in de limoncello-ijs?
Zo, even 1 van mijn laatste blauwe posts gedaan daarquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
WGR / Valse gegevens wehkamp
Pareltje
Uitgemodderd?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zo, even 1 van mijn laatste blauwe posts gedaan daar
Doe eens delen!quote:
Ik heb geen vervoerquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:07 schreef iamredleader het volgende:
Er zijn hier meer dan genoeg ijsjes, wil je ook? Come and get some
Ik ben gek maar ik ga echt niet van Gorinchem naar Amstelveen wandelen voor een ijsjequote:
Wie ging er open?quote:
Oh.quote:
Welterustenquote:
nee hoor, we zijn gewoon heel goed in strategisch negerenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 04:00 schreef lubje25 het volgende:
[..]
WelterustenSoms heb ik het idee dat mijn posts niet te zien zijn of zo
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 04:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee hoor, we zijn gewoon heel goed in strategisch negeren
goed hoor. Met jou?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 04:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]behoorlijk goed, hoe is gaat het met je PS?
geniet er vanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 05:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Prima, bijna vakantie, al is het maar kort
Tofquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Volgens mij heeft m'n vriendinnetje net een bak cd singles gewonnen bij giel op de radio
Je lijkt wel een vent met dit soort uitspraken...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:43 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben voor de tweede dag op rij chagrijnig![]()
Vandaag omdat ik denk dat mijn date misschien te snel wil en ik daar nog niet aan toe benEen beetje lol hebben en kijken waar het toe leidt, prima. Maar hij moet niet nu al verliefd gaan worden
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:44 schreef B.ertha het volgende:
En ik heb net iTunes gedownload. Ik dacht, laat ik het eens proberen. Wil ik een album kopen, moet ik me registreren maar dat lukte niet omdat ik de invulvelden niet kon aanklikken
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vent met dit soort uitspraken...
Het is echt raar. Ik kan wel opties kiezen in de drop-down vensters maar niet mijn e-mailadres, naam etc. invullen omdat er gewoon geen cursor tevoorschijn komt. Misschien PC een keer herstarten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]Vanaf een Windoos-PC?
Dat euvel ken ik niet...
die fout heb ik ook wel eens gemaakt, dat werkte nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:43 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben voor de tweede dag op rij chagrijnig![]()
Vandaag omdat ik denk dat mijn date misschien te snel wil en ik daar nog niet aan toe benEen beetje lol hebben en kijken waar het toe leidt, prima. Maar hij moet niet nu al verliefd gaan worden
te snel verliefd geworden, vond ze niet zo'n goed ideequote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:57 schreef B.ertha het volgende:
Verliefd worden of juist proberen niet verliefd te worden?
Ah okéquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
te snel verliefd geworden, vond ze niet zo'n goed idee
Wat is er trouwens erg aan als iemand verliefd op je wordt, maar jij nog niet zo ver bent?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ah okéHij is echt heel leuk maar ik zoek niets vastigs nu. En hij zegt wel dat hij ook geen haast heeft, maar zijn acties zeggen iets anders. Dus ik vermoed dat hij dat zegt omdat ie ook wel doorheeft dat ik het tempo wat lager wil.
Hij mag best verliefd worden, ik ben hooguit bang dat hij van mij hetzelfde verwacht.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is er trouwens erg aan als iemand verliefd op je wordt, maar jij nog niet zo ver bent?
Zo lang je het samen leuk hebt, maakt die status toch niet uit?
Ik geloof niet dat je al dan niet 'verliefd worden' kan voor jezelf beïnvloeden, dat overkomt je gewoon...
Eerste leugen dus, hij heeft toch (weliswaar met een reden) wel haast...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hij mag best verliefd worden, ik ben hooguit bang dat hij van mij hetzelfde verwacht.
Het lijkt mee te vallen, hij had vooral haast omdat hij volgend weekend niet in het land is en geen twee weken wil wachten. Ik ben meteen een stuk vrolijker
Mazeltje, (geen) Prikje...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet voor dat soort mensen. Elke frivoliteit is verboden, zeker op zondag. Tenzij je het thuis doet met de gordijnen dicht.
Preciesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerste leugen dus, hij heeft toch (weliswaar met een reden) wel haast...
Maar... het is beter dat ze om je vechten dan met je vechten...
Ik bekijk die website nooit, ook niet op andere dagen dan zondag...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gaat de website van de SGP Grrristenbroeders nog steeds op zwartop zondag?
ik was het nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:03 schreef B.ertha het volgende:
Marktplaatsadvertentie van de dag komt uit Barneveld: "Niet op zondag reageren"x
shit je hebt me doorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jawel, het zit te vol bij jou op zondag en dus heb je geen tijd om te reageren en dat vindt je onfatsoenlijk. Geldige reden
Oplichters!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:37 schreef Cobra4 het volgende:
Voor een liefhebber heb ik weer een ¤20 kortingscode voor Hello Fresh.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zoveel geef ik ook uit aan boodschappen per week, maar op zo'n pakket red ik het niet
Mij te gezond.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig dat jullie hem zelf niet gebruiken...
Die zijn er meer dan je denkt, het is me al vaker opgevallenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:03 schreef B.ertha het volgende:
Marktplaatsadvertentie van de dag komt uit Barneveld: "Niet op zondag reageren"
Die laatste zin, wtf, waarom in hemelsnaam niet de kosten van die hele reddingsactie op de ouders verhalen?quote:Baby gered uit bloedhete auto in Ouddorp, ouders op strand
Binnenland Op de Brouwersdam in Ouddorp is vanmiddag een baby gered uit een bloedhete auto. Omstanders zagen het kind daarin liggen, zonder ouders, en waarschuwden de politie. De baby verkeert volgens de politie in goede gezondheid.
De ouders van het kindje waren op het strand. Het is niet duidelijk waarom ze het kind hebben achtergelaten. Ook is niet duidelijk hoe lang de baby in de auto heeft gelegen.
De ouders zijn gevonden op het strand door leden van de reddingsbrigade, zo meldt de NOS. De politie heeft ze niet bekeurd.
Dat staat er niet hequote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die laatste zin, wtf, waarom in hemelsnaam niet de kosten van die hele reddingsactie op de ouders verhalen?
Als ze een boete krijgen, is het volgens mij ook niet meer mogelijk om ze daarna voor hetzelfde vergrijp ook nog voor de rechter te dagen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die laatste zin, wtf, waarom in hemelsnaam niet de kosten van die hele reddingsactie op de ouders verhalen?
Waarom die ouders niet meteen opknopenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
IK!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
En: weekend!!![]()
Wie heeft er leuke plannen? Ik ben een beetje afwezig geweest hier, sorry!
Het bericht is aangepast. Er is proces verbaal opgemaakt lees ik nu. De baby sliep en de ouders wisten niet dat het zo heet zou worden in een auto, met dit weer. Ze zouden ook om de zoveel tijd even gaan kijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gezellig! Theeleuten? Museumbezoek? Shoppen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
IK!Morgen met B. naar Utrecht.
En Zweeds leren op zondag.
Je moet examen afleggen om te rijden, om een school af te maken, om iets te worden, verklaringen van goed gedrag voor bepaalde functies hebben. Maar élke halfgare idiote tokkie kan ouder worden als de natuur dat toelaatquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het bericht is aangepast. Er is proces verbaal opgemaakt lees ik nu. De baby sliep en de ouders wisten niet dat het zo heet zou worden in een auto, met dit weer. Ze zouden ook om de zoveel tijd even gaan kijken.hoe dom ben je dan.
Zorg dan dat ze t hier ook ff meldt, ik ben ook wel nieuwsgierig namelijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:46 schreef Soempie het volgende:
Ja, superleuk! Sowieso bijkletsen over die scharrel, want daar heb ik hier nog amper iets over gelezen.en lunchen, winkelen?, museum, geen idee. Zien we daar dan wel. Ik zag dat de parade er ook is, maar ik vond de site maar onoverzichtelijk.
En zelfstudie.Wiebel solliciteert ook in Zweden namelijk.
![]()
En jouw weekend, LB?
Ik ben ook niet gelovigquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:52 schreef Soempie het volgende:
Lekker lang weekend! Hoe vindt je moeder het om oma te zijn? Jullie wonen best ver uit elkaar. Komt ze regelmatig langs?
En nooit gedacht dat je gelovig zou zijn. Wanneer wordt E. gedoopt? En gaat dat dan ook met zo'n lange witte jurk voor het kindje? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en mijn moeder is door het dolle heen![]()
die heeft nu ook een smartphone zodat ik haar fotootjes van E kan whatsappen
en daarnaast heeft ze toch ook maar een mapje met foto's in haar tas
Deze is irl heel schattigquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:56 schreef LadyBlack het volgende:
En ik trek E natuurlijk wel een mooi jurkje aan jamaar da's meer voor de leuk. Net zoals ik zelf bij ons geregistreerd partnerschap wel een wit jurkje aanhad, maar dan gewoon een stretchy positiejurkje van de hennes
Ik heb er vandaag mee in mn handen gestaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Deze is irl heel schattig(en ik ben normaal echt meer van het stoere) Al kan ik me voorstellen dat je misschien meer iets bijzonders zoekt.
Doen. En zo'n kort broekje met ruches op de kont om het af te maken!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag mee in mn handen gestaanben gek op zulke jurkjes!
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
IK!Morgen met B. naar Utrecht.
En Zweeds leren op zondag.
hoi zwarte poster : Wquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:45 schreef Lotusss het volgende:
Dit weekend heb ik HELEMAAL NIETS gepland staan. Heerlijk
Ik moet bekennen dat ik me die aflevering niet zo 1, 2, 3 herinnerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:17 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie! Ik zie nu voor het eerst die NCIS aflevering waarin Gibbs en Fornell de verdwijning van de man van hun gezamelijke ex onderzoeken.
Geweldig!![]()
![]()
Oh. Diane, de ex van Gibbs en Fornell belt dat haar man verdwenen is en vraagt hen beiden te helpen. Zij verklap vervolgens heel wat grappige geheimen over Gibbs en Fornell aan het team van Gibbs.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik me die aflevering niet zo 1, 2, 3 herinnerwel vaag een beetje, maar details/verhaallijn echt niet meer
![]()
Truste!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik herinner me in elk geval dat DiNozzo een field day had
Tijd voor wat slaap hier![]()
Leuk zo'n enthousiaste oma.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en mijn moeder is door het dolle heen![]()
die heeft nu ook een smartphone zodat ik haar fotootjes van E kan whatsappen
en daarnaast heeft ze toch ook maar een mapje met foto's in haar tas
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Doen. En zo'n kort broekje met ruches op de kont om het af te maken!![]()
![]()
(nu echt weg ...)
een verjaardag in den haag, daarna een barbecue.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand nog leuke plannen op deze kleffe dag?
nog steeds geloof ikquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoor het net op de radio. Code oranje voor het zuiden van het land
Meeste wel, zijn een paar deels ingestort. Hekwerk is aan de zuidkant omgedonderdquote:
Er stonden ook hekken met zeilen op de keten bij de entree, die er af zijn gewaaid. Als dáár iemand onder had gelopen was dat heel naar afgelopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |