Hoi,quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:42 schreef anoniem1991 het volgende:
Hallo,
Ik zit met een dilemma. Ik heb bij meerdere accounts bij Wehkamp bestellingen met betaling in termijnen gedaan
Ik heb er ongeveer 5
Bij 3 daarvan zijn valse gegevens ingevuld zoals een ander huisnummer en hoger inkomen zogenaamd
Ik betaal verder wel elk termijn gewoon 5x af
Wat kan er nu gaan gebeuren??? Gaat wehkamp hier heel moeilijk over doen?
Volgens mij was dat topic al van TSquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:44 schreef Prospos het volgende:
Zoek even terug in oude topics want exact dit is al een keer voorbij gekomen.... En toen werd het desbetreffende topic ook al afgebrand.
Het had te maken met een vorm van koopverslaving...quote:
en omdat het makkelijk is doe je het maar gewoonquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:12 schreef anoniem1991 het volgende:
[..]
Het had te maken met een vorm van koopverslaving...
Overigens was het heel makkelijk om een nieuw account aan te maken...aangezien je slechts alleen een ander huisnummer hoefde te doen of bijv op iemand van je familie 's adres
Voor de rest krijg je zonder verdere controle een kooplimiet van 500 euro wanneer je een hoog inkomen invult of zegt dat je 22 euro per maand kan betalen en voila... start de "gratis producten met een klein maandbedrag aflossing"
OMG, hoe dom kan je zijn zeg.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:12 schreef anoniem1991 het volgende:
[..]
Overigens was het heel makkelijk om een nieuw account aan te maken...aangezien je slechts alleen een ander huisnummer hoefde te doen of bijv op iemand van je familie 's adres
Voor de rest krijg je zonder verdere controle een kooplimiet van 500 euro wanneer je een hoog inkomen invult of zegt dat je 22 euro per maand kan betalen en voila... start de "gratis producten met een klein maandbedrag aflossing"
Het is de schuld van de Wehkamp!quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:12 schreef anoniem1991 het volgende:
[..]
Niets gratis producten...eerder extra dure producten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:12 schreef anoniem1991 het volgende:
[..]
Liever niet, uiteindelijk betalen de mensen die wel met geld om kunnen gaan die rekening.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:02 schreef DroogDok het volgende:
Vooral zo door blijven gaan, tot ziens in de schuldsanering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |