abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129330635
Hallo,

Ik zit met een dilemma. Ik heb bij meerdere accounts bij Wehkamp bestellingen met betaling in termijnen gedaan

Ik heb er ongeveer 5

Bij 3 daarvan zijn valse gegevens ingevuld zoals een ander huisnummer en hoger inkomen zogenaamd

Ik betaal verder wel elk termijn gewoon 5x af

Wat kan er nu gaan gebeuren??? Gaat wehkamp hier heel moeilijk over doen?
pi_129330706
Zoek even terug in oude topics want exact dit is al een keer voorbij gekomen.... En toen werd het desbetreffende topic ook al afgebrand.
Hier staat niets.
pi_129330727
Ik zou die valse maar heel snel afbetalen, hoe sneller hoe beter. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_129330745
1991 ;(
Tap tap tap
  donderdag 25 juli 2013 @ 14:47:27 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129330812
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:42 schreef anoniem1991 het volgende:
Hallo,

Ik zit met een dilemma. Ik heb bij meerdere accounts bij Wehkamp bestellingen met betaling in termijnen gedaan

Ik heb er ongeveer 5

Bij 3 daarvan zijn valse gegevens ingevuld zoals een ander huisnummer en hoger inkomen zogenaamd

Ik betaal verder wel elk termijn gewoon 5x af

Wat kan er nu gaan gebeuren??? Gaat wehkamp hier heel moeilijk over doen?
Hoi,

Wat is nu je dilemma?
The love you take is equal to the love you make.
pi_129330888
Fraude is strafbaar.
pi_129331259
Whooo, ik hoor het...

TOKKIE-ALARM!!!!
pi_129331339
Vooral zo door blijven gaan, tot ziens in de schuldsanering :W
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_129331355
goed bezig!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_129331552
quote:
13s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:44 schreef Prospos het volgende:
Zoek even terug in oude topics want exact dit is al een keer voorbij gekomen.... En toen werd het desbetreffende topic ook al afgebrand.
Volgens mij was dat topic al van TS :X
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_129331611
waarom heb je dat gedaan?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_129331670
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom heb je dat gedaan?
Het had te maken met een vorm van koopverslaving...

Overigens was het heel makkelijk om een nieuw account aan te maken...aangezien je slechts alleen een ander huisnummer hoefde te doen of bijv op iemand van je familie 's adres

Voor de rest krijg je zonder verdere controle een kooplimiet van 500 euro wanneer je een hoog inkomen invult of zegt dat je 22 euro per maand kan betalen en voila... start de "gratis producten met een klein maandbedrag aflossing"
pi_129331751
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:12 schreef anoniem1991 het volgende:

[..]

Overigens was het heel makkelijk om een nieuw account aan te maken...aangezien je slechts alleen een ander huisnummer hoefde te doen of bijv op iemand van je familie 's adres

Voor de rest krijg je zonder verdere controle een kooplimiet van 500 euro wanneer je een hoog inkomen invult of zegt dat je 22 euro per maand kan betalen en voila... start de "gratis producten met een klein maandbedrag aflossing"
en omdat het makkelijk is doe je het maar gewoon :? 8)7
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_129331788
gratis? :? 8)7
compact en kleverig.
pi_129331821
quote:

[..]

OMG, hoe dom kan je zijn zeg.
  Moderator donderdag 25 juli 2013 @ 15:19:46 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_129331870
Jij gaat naar de gevangenis wegens valsheid in geschrifte :7
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:20:52 #17
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_129331908
Dumb Asshole... :|W
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_129331975
quote:

[..]

Het is de schuld van de Wehkamp! :(

Jij hebt een heel ander probleem dan het hebben van vijf accounts.... ben jij degene met de koopverslaving en zo ja, ben je eraan aan het werken om er vanaf te komen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:22:39 #19
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_129331976
Wat is je echte naam + adres? Pas ik het even aan in het systeem ^O^
pi_129332030
Zolang jij trouwens je termijnen netjes kunt afbetalen zal de winkel niet zo moeilijk doen, schat ik, die maken pure winst op jouw aankopen en de rente die jij mag betalen op de openstaande bedragen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_129332117
quote:

[..]

Niets gratis producten...eerder extra dure producten. :') Gewoon niets meer via het internet kopen en alleen maar met contact geld een fysieke winkel in, ben je zo af van je "vorm van koopverslaving". :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_129332175
Koopverslaving is wel een heel slap excuus. :')
Dit heeft alles te maken met een gebrek aan discipline in combinatie met een lage intelligentie.
Edensnator over 'n out
pi_129332833
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:02 schreef DroogDok het volgende:
Vooral zo door blijven gaan, tot ziens in de schuldsanering :W
Liever niet, uiteindelijk betalen de mensen die wel met geld om kunnen gaan die rekening.

Voor TS. krediet, betalen in termijnen is niet gratis uiteindelijk betaal je meer en dan kan je minder kopen. Gewoon elke aankoop direct betalen, dan kan je ook meer kopen omdat je niks hoef af te dragen aan rente *O* *O*
Get it and Bet it
pi_129332987
Trololol _O_
pi_129333506
Beste TS,

We zullen het aan de hand van je IP-adres eens even allemaal in orde gaan brengen.

Met vriendelijke groet,

Willem Kamp
hét online warenhuis van Nederland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')