Hoi,quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:42 schreef anoniem1991 het volgende:
Hallo,
Ik zit met een dilemma. Ik heb bij meerdere accounts bij Wehkamp bestellingen met betaling in termijnen gedaan
Ik heb er ongeveer 5
Bij 3 daarvan zijn valse gegevens ingevuld zoals een ander huisnummer en hoger inkomen zogenaamd
Ik betaal verder wel elk termijn gewoon 5x af
Wat kan er nu gaan gebeuren??? Gaat wehkamp hier heel moeilijk over doen?
Volgens mij was dat topic al van TSquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:44 schreef Prospos het volgende:
Zoek even terug in oude topics want exact dit is al een keer voorbij gekomen.... En toen werd het desbetreffende topic ook al afgebrand.
Het had te maken met een vorm van koopverslaving...quote:
en omdat het makkelijk is doe je het maar gewoonquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:12 schreef anoniem1991 het volgende:
[..]
Het had te maken met een vorm van koopverslaving...
Overigens was het heel makkelijk om een nieuw account aan te maken...aangezien je slechts alleen een ander huisnummer hoefde te doen of bijv op iemand van je familie 's adres
Voor de rest krijg je zonder verdere controle een kooplimiet van 500 euro wanneer je een hoog inkomen invult of zegt dat je 22 euro per maand kan betalen en voila... start de "gratis producten met een klein maandbedrag aflossing"
OMG, hoe dom kan je zijn zeg.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:12 schreef anoniem1991 het volgende:
[..]
Overigens was het heel makkelijk om een nieuw account aan te maken...aangezien je slechts alleen een ander huisnummer hoefde te doen of bijv op iemand van je familie 's adres
Voor de rest krijg je zonder verdere controle een kooplimiet van 500 euro wanneer je een hoog inkomen invult of zegt dat je 22 euro per maand kan betalen en voila... start de "gratis producten met een klein maandbedrag aflossing"
Het is de schuld van de Wehkamp!quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:12 schreef anoniem1991 het volgende:
[..]
Niets gratis producten...eerder extra dure producten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:12 schreef anoniem1991 het volgende:
[..]
Liever niet, uiteindelijk betalen de mensen die wel met geld om kunnen gaan die rekening.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:02 schreef DroogDok het volgende:
Vooral zo door blijven gaan, tot ziens in de schuldsanering
Wehkamp gemaild dat iemand zich hier voordoet als medewerker van Wehkamp.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:59 schreef Wehkamp_Webcare het volgende:
Beste TS,
We zullen het aan de hand van je IP-adres eens even allemaal in orde gaan brengen.
Met vriendelijke groet,
Willem Kamp
Beste Efjaar,quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:03 schreef ejfaar het volgende:
Beste TS,
Op basis van de gegevens in dit topic gaan we een onderzoek starten. Indien blijkt dat er daadwerkelijk fraude gepleegd is, kunt u een boete van ¤370 tegemoet zien. Ook zien we ons helaas geneigd aangifte te doen bij de politie.
Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
Ejfaar,
Directeur van de Wehkamp-webcare
Beste Hank,quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Wehkamp gemaild dat iemand zich hier voordoet als medewerker van Wehkamp.
Geneigd?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:03 schreef ejfaar het volgende:
Ook zien we ons helaas geneigd aangifte te doen bij de politie.
Beste baas,quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beste Efjaar,
gelieve TS niet meer lastig te vallen met die zogenaamde boete. We weten allemaal dat die boete niet bestaat. De aangifte gaan we natuurlijk wel doen.
Twan Schmidt,
CEO van de Wehkamp-webcare
Beste Meneer de Directeur,quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:05 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Beste Hank,
Bedankt voor uw mail. We hebben inmiddels dit forum op de hoogte gesteld en gaan aangifte doen tegen de valse webcare.
Met vriendelijke groet,
Ejfaar
Directeur van de Wehkamp-webcare
Beste Hank,quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Beste Meneer de Directeur,
Krijg ik nu een gratis krediet van 500 euro?
Groetjens thuis aan de kids
Beste Efjaar,quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:06 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Beste baas,
Helaas staat zulks een boete in de algemene voorwaarden, welke zijn opgesteld conform de wettelijke bepalingen.
Ik zal deze boete dus gewoon berekenen,
Met vriendelijke groet,
Ejfaar
Beste Twan,quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beste Efjaar,
dat is correct, ik vergiste me. Zand erover. Heb je de kaartjes voor De Toppers In Concert al kunnen bestellen? Heb er zin in!
Twan Schmidt,
Beste Efjaar,quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Beste Twan,
De kaarten komen deze week binnen. Heb het tripje naar de wallen ook vast geboekt.
Ejfaar,
Directeur van Wehkamp-webcare
Beste Twan,quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beste Efjaar,
ik kan niet wachten. Liggen we weer samen op één kamer? Dat wordt genieten!
Twan Schmidt,
Heb je gelijk inquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel maar ik zou eerder genoodzaakt hebben gebruikt.
Geachte mevrouw Karina,quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel maar ik zou eerder genoodzaakt hebben gebruikt.
Geachte meneer Walnuts,quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:13 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wehkamp is juist blij met al die mensen die met torenhoge rentes van alles op afbetaling kopen. Hoe meer 'valse' namen des te beter.
Beste Wilma,quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:12 schreef Wehkamp_Webcare het volgende:
Hallo hallo,
Wil er ook iemand bij mij op de kamer?
Willem zegt dat ie liever bij Wim ligt.
Gr. Gr.
Wilma Kamp
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:13 schreef Wehkamp_Webcare het volgende:
[..]
Geachte mevrouw Karina,
Dat bepalen wij wel.
Met vriendelijke groet,
Wietske Kamp
Forum Opties | |