Als Limburger erger ik me eigenlijk zelf aan een Limburgs accent op televisie, vooral als het zo overdreven klinkt als bij haar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:26 schreef DSMichaelfan het volgende:
Af en toe kom je wel eens heerlijk ironische uitspraken tegen in oude interviews over GTST. Zoals bijvoorbeeld dit interview met Anique Pappers (Wiet #1):
http://goedetijdenslechte(...)pappers-wiet-terlake
[..]
Neemt niet weg dat ik ontzettend blij ben dat Anique Pappers nooit is teruggekeerd als Wiet, wat een vreselijk mens was dat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inhoud:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook goh,zou het Hotel zijn?quote:
Heb je spelletjes gespeeld? en de vide's gekeken? Ik kreeg op bij die weken gewoon op vrijdag de badges.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier ook goh,zou het Hotel zijn?
En een tweede badge er bij kado ik snap nog steeds niet hoe je die badges uit week twee en drie moet krijgen.
Ja gewoon allemaal gedaan zou wel weer aan die app liggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je spelletjes gespeeld? en de vide's gekeken? Ik kreeg op bij die weken gewoon op vrijdag de badges.
Dat is dan wel heel vraag..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja gewoon allemaal gedaan zou wel weer aan die app liggen.
Weet je zeker dat je geen codes en filmpjes bent kwijtgeraakt? Was bij mij ook gebeurt en toen ik alle codes opnieuw had ingevuld kreeg ik alsnog de badge voor week 3.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja gewoon allemaal gedaan zou wel weer aan die app liggen.
je hebt er alleen weer niks aanquote:
Ik moest de spelletjes nog een keer doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:38 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen codes en filmpjes bent kwijtgeraakt? Was bij mij ook gebeurt en toen ik alle codes opnieuw had ingevuld kreeg ik alsnog de badge voor week 3.
quote:Ik vraag me wel af wie boven Janine zit en wie ook al weer die man is boven die mevrouw met groene jurk op de dvd box?
Is dat nou Bowien die naast Jessica staat?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Paul mag wel terugkomen als mannetje van Ludo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sowieso zijn de opmerkingen van Ludo tegen die mannetjes daar geniaal
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:02 schreef DSMichaelfan het volgende:
Ik zat gisteren de sterfscénes van Anita terug te kijken, ben vervolgens een beetje gaan knutselen enn... Voila:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:02 schreef DSMichaelfan het volgende:
Ik zat gisteren de sterfscénes van Anita terug te kijken, ben vervolgens een beetje gaan knutselen enn... Voila:
Ah, okéquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:11 schreef DSMichaelfan het volgende:
Ja klopt, het liedje was zo'n 5 seconde korter dan de aftiteling dus ik moest een beetje manipuleren om ervoor te zorgen dat er geen stilte viel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |