Och, vergeleken met sommige exits in seizoen 2 en 3 van ONM was de exit van Jan Henk nog niet eens zo raarquote:
Conciërge Piet in Fort Alphaquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker jammer, naast het feit dat Jan Henk een zeer aangenaam personage was, vind ik Joop Wittermans ook een bijzonder goed acteur en waren zijn scènes met Frits ook altijd erg leuk om te zien
Zoals iemand op het forum van de GTST fanclub al opmerkte over de kleur:quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:26 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Ondanks de kleur ben ik toch heel blij dat ze deze foto genomen hebben.![]()
![]()
quote:Jammer van die lelijke, blauwgrijze verwassen-gordijnenkleur op de achtergrond.
Vrouwenvleugelquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel mooie rollen gespeeld
Zeker ja! Zijn rol had ondanks de dood Trix ook best wel gehandhaafd kunnen blijven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker jammer, naast het feit dat Jan Henk een zeer aangenaam personage was, vind ik Joop Wittermans ook een bijzonder goed acteur en waren zijn scènes met Frits ook altijd erg leuk om te zien
quote:
Zijn vriendschap met Daniël was inderdaad super, evenals die met Peterquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:50 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zeker ja! Zijn rol had ondanks de dood Trix ook best wel gehandhaafd kunnen blijven.
Ik vond de gesprekken tussen hem en Daniel ook altijd leuk. Zo heerlijk rechtlijnig vaak!
Hahaquote:[..]![]()
Daar kende ik hem ook vooral van.
Doet niet ter zake. Maar vergeet ook nooit dat ik zelf op de middelbare school kwam en 1 van de conciërges erg op hem leek. Ook wel qua gedrag.
Heb nog een paar stukken op die hele slechte LP-VHS staanquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:02 schreef Frey het volgende:
Over mooie vriendschappen gesproken:
Deze verhaallijn wil ik ook graag weer zien.
Inderdaad. Hoewel je het pas amper een relatie kon noemen met Suzanne. Voordat ze in de rolstoel kwam.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zijn vriendschap met Daniël was inderdaad super, evenals die met PeterAlleen zijn "relatie" met Suzanne was een groot minpunt
[..]
Haha
Zo te zien zat Benjamin tijdens die verhaallijn niet in de serie: vervangers Banjamin en Bejamin namen de rol tijdelijk overquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:02 schreef Frey het volgende:
Over mooie vriendschappen gesproken:
Deze verhaallijn wil ik ook graag weer zien.
Hup, online met die beelden!quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heb nog een paar stukken op die hele slechte LP-VHS staanZo onder meer dat ze een slang mollen, opeten en scheurbuik ofzo oplopen
Onbekijkbare kwaliteit, man... Écht heel erg slecht. Zo ook het begin van de verhaallijn rondom Tracey (Oh godquote:
Hij heeft verdomme ook de 1 euro scène met Ludo en Yasmin inclusief Ludo tune.quote:
Whahaha ja, dat kloptquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij heeft verdomme ook de 1 euro scène met Ludo en Yasmin inclusief Ludo tune.![]()
![]()
Godsamme nou zeg, inderdaadquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:05 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoewel je het nog amper een relatie kon noemen met Suzanne. Voordat ze in de rolstoel kwam.
Gelukkig duurde haar (zogenaamde) verlamdheid niet al te lang. Want Suzanne kon al maar zeuren in die periode!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo te zien zat Benjamin tijdens die verhaallijn niet in de serie: vervangers Banjamin en Bejamin namen de rol tijdelijk over
Suzanne kon ook zeuren in seizoen 6. Begin seizoen 4 vond ik haar onredelijk tegenover Peter, in seizoen 6 deed ze wazig tegenover de komst van Peter (Hij is geen vader en blabla, kwam ze wel op terug) en toen ze Arthur vertelde wat er gebeurd was met Wassenaar. "Je moet naar me luisteren!" is nou niet de beste manier iemand naar je te laten luisteren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Godsamme nou zeg, inderdaad![]()
Jan Henk zag de bui volgens mij al hangen en heeft zich gewoon vrijwillig aangegeven in Australië![]()
Haquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo te zien zat Benjamin tijdens die verhaallijn niet in de serie: vervangers Banjamin en Bejamin namen de rol tijdelijk over
Dat verklaart een hoop ja!quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Godsamme nou zeg, inderdaad![]()
Jan Henk zag de bui volgens mij al hangen en heeft zich gewoon vrijwillig aangegeven in Australië![]()
Uh... Je hebt het nu over de laatste - pak 'm beet - 4 jaar?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Onbekijkbare kwaliteit, man... Écht heel erg slecht.
Traceyquote:Zo ook het begin van de verhaallijn rondom Tracey (Oh god) en tegelijk de verhaallijn rondom de bedreigende/mishandelende Ray.
Geloof me: ze is nog vele malen erger tijdens haar rolstoelperiode in seizoen 3quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Suzanne kon ook zeuren in seizoen 6. Begin seizoen 4 vond ik haar onredelijk tegenover Peter, in seizoen 6 deed ze wazig tegenover de komst van Peter (Hij is geen vader en blabla, kwam ze wel op terug) en toen ze Arthur vertelde wat er gebeurd was met Wassenaar. "Je moet naar me luisteren!" is nou niet de beste manier iemand naar je te laten luisteren.
Hét minpunt van seizoen 3? of is er nog iets erger? (Ben even kwijt of Julie in seizoen 2 of 3 opduikt, ik geloof 2, toch?)quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geloof me: ze is nog vele malen erger tijdens haar rolstoelperiode in seizoen 3![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |