SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Poll: Wie valt er te pletter?
• Nuran
• Mike
• Lorena
• Aysen
• Maxime
• Rikki
• Noud
• Nina
• Wiet
Tussenstand:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-_-![]()
AudreyParker postte:
Zelf denk ik dat Maxime de saboteur is en dat ze de parachute van Mike onklaar wilde maken maar die controleerde als ervaren springer zijn parachute voor de sprong en zag dat deze gesaboteerd was. Hij dacht waarschijnlijk dat Ludo daar achterzat en heeft zijn parachute verwisseld met die van Nina. Nina raakt in coma door de val en Lorena krijgt eerst de schuld ivm de vingerafdrukken op de tang (maar kan met die foto van Wiet bewijzen dat ze de tang heeft gebruikt om haar rits open te knippen) en daarna krijgt Wiet de schuld (die heeft toch tegen haar hulpverlener verteld, en tegen Nuran trouwens, dat ze bang was Nina iets aan te doen?). Uiteindelijk komt toch de waarheid boven tafel en komt uit dat Maxime het gedaan heeft. In een ruzie met Ludo gooit ze er uit dat zij achter zijn huwelijksproblemen zit en dan komen Ludo en Janine weer bij elkaar.
Wooow dit is echt goed bedacht!
-_-![]()
Er is al een spin-off.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:02 schreef PeterKelder het volgende:
Reactie op de TT:
[ afbeelding ]
Spin-off voor GTST?
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nóg meer familieleden?quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om een of andere reden dacht ik eerst trouwens altijd dat Trix een bitch was. Bleek het een hele lieve vrouw te zijn.
Waarom, omdat ze een huurmoordenaar op Frits had afgestuurd?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:18 schreef Frey het volgende:
![]()
Om een of andere reden dacht ik eerst trouwens altijd dat Trix een bitch was. Bleek het een hele lieve vrouw te zijn.![]()
![]()
Nee, want ik dacht dankzij de site altijd dat Jan-Henk dat gedaan had.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarom, omdat ze een huurmoordenaar op Frits had afgestuurd?
Hoe stond het nou eigenlijk op de cd-rom, goed of fout?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, want ik dacht dankzij de site altijd dat Jan-Henk dat gedaan had.![]()
Geen ideequote:Op woensdag 24 juli 2013 18:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoe stond het nou eigenlijk op de cd-rom, goed of fout?
Zo vond ik haar eruit zien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah
Maar waarom dacht je nu eigenlijk waarom Trix een bitch was?
Op de CD-rom stond dat Jan-Henk een huurmoordenaar had ingehuurd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoe stond het nou eigenlijk op de cd-rom, goed of fout?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Het valt me nu op dat Terra er niet in zit. En Sylvester, iemand hem in die video gezien?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:18 schreef Frey het volgende:
![]()
Om een of andere reden dacht ik eerst trouwens altijd dat Trix een bitch was. Bleek het een hele lieve vrouw te zijn.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Jawel hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het valt me nu op dat Terra er niet in zit. En Sylvester, iemand hem in die video gezien?
Ook fout dusquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Op de CD-rom stond dat Jan-Henk een huurmoordenaar had ingehuurd.![]()
![]()
quote:![]()
Ik vond haar vanaf het begin er al uit zien als een fragiel vrouwtje, bleek ze het nog te zijn ook![]()
![]()
Zo jammer dat Jan Henk niet meer terug gekomen is.
Ik had zijn gezicht wel willen zien in het 4e seizoen, als hij zijn huis binnen was gelopen. En hij ziet daar Janine en Marieke met een paar modellen staan van flash!![]()
Beetje rare exit had hij ook.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:06 schreef Koosnaam het volgende:
Ik had zijn gezicht wel willen zien in het 4e seizoen, als hij zijn huis binnen was gelopen. En hij ziet daar Janine en Marieke met een paar modellen staan van flash!Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Absoluut.quote:
Er waren toch ook geen bewijzen, dat hij de schutter was. Ondanks dat hij loog over zijn alibi!
Maar ja, je hoorde er ook niets meer over eigenlijk he!![]()
![]()
2:45quote:Het valt me nu op dat Terra er niet in zit. En Sylvester, iemand hem in die video gezien?
Jan, Petra, Nico en Emiel zitten er niet in. Opzich niet zo bijzonder, maar aangezien Martin Helmink, Robin, Hennie, Stef, Emma, Anne de Jager en nog wat andere bijrollen er wel in zitten toch best bijzonder.![]()
Zeker jammer, naast het feit dat Jan Henk een zeer aangenaam personage was, vind ik Joop Wittermans ook een bijzonder goed acteur en waren zijn scènes met Frits ook altijd erg leuk om te zienquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:06 schreef Koosnaam het volgende:
Ik had zijn gezicht wel willen zien in het 4e seizoen, als hij zijn huis binnen was gelopen. En hij ziet daar Janine en Marieke met een paar modellen staan van flash!![]()
![]()
Och, vergeleken met sommige exits in seizoen 2 en 3 van ONM was de exit van Jan Henk nog niet eens zo raarquote:Het is alleen jammer dat er daarna niets meer van hem vernomen is, had hem graag nog eens terug willen zien komen
![]()
![]()
Conciërge Piet in Fort Alphaquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker jammer, naast het feit dat Jan Henk een zeer aangenaam personage was, vind ik Joop Wittermans ook een bijzonder goed acteur en waren zijn scènes met Frits ook altijd erg leuk om te zien
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Zoals iemand op het forum van de GTST fanclub al opmerkte over de kleur:quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:26 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Ondanks de kleur ben ik toch heel blij dat ze deze foto genomen hebben.![]()
quote:Jammer van die lelijke, blauwgrijze verwassen-gordijnenkleur op de achtergrond.![]()
![]()
![]()
Vrouwenvleugelquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel mooie rollen gespeeld
Zeker ja! Zijn rol had ondanks de dood Trix ook best wel gehandhaafd kunnen blijven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker jammer, naast het feit dat Jan Henk een zeer aangenaam personage was, vind ik Joop Wittermans ook een bijzonder goed acteur en waren zijn scènes met Frits ook altijd erg leuk om te zien
Ik vond de gesprekken tussen hem en Daniel ook altijd leuk. Zo heerlijk rechtlijnig vaak!quote:![]()
Daar kende ik hem ook vooral van.
Doet niet ter zake. Maar vergeet ook nooit dat ik zelf op de middelbare school kwam en 1 van de conciërges erg op hem leek. Ook wel qua gedrag.![]()
![]()
Zijn vriendschap met Daniël was inderdaad super, evenals die met Peterquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:50 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zeker ja! Zijn rol had ondanks de dood Trix ook best wel gehandhaafd kunnen blijven.
Ik vond de gesprekken tussen hem en Daniel ook altijd leuk. Zo heerlijk rechtlijnig vaak!Alleen zijn "relatie" met Suzanne was een groot minpunt
Hahaquote:[..]![]()
Daar kende ik hem ook vooral van.
Doet niet ter zake. Maar vergeet ook nooit dat ik zelf op de middelbare school kwam en 1 van de conciërges erg op hem leek. Ook wel qua gedrag.![]()
![]()
Over mooie vriendschappen gesproken:
Deze verhaallijn wil ik ook graag weer zien.
Heb nog een paar stukken op die hele slechte LP-VHS staanquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:02 schreef Frey het volgende:
Deze verhaallijn wil ik ook graag weer zien.Zo onder meer dat ze een slang mollen, opeten en scheurbuik ofzo oplopen
Inderdaad. Hoewel je het pas amper een relatie kon noemen met Suzanne. Voordat ze in de rolstoel kwam.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zijn vriendschap met Daniël was inderdaad super, evenals die met PeterAlleen zijn "relatie" met Suzanne was een groot minpunt
[..]
Haha
Gelukkig duurde haar (zogenaamde) verlamdheid niet al te lang. Want Suzanne kon alleen maar zeuren in die periode!![]()
Zo te zien zat Benjamin tijdens die verhaallijn niet in de serie: vervangers Banjamin en Bejamin namen de rol tijdelijk overquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:02 schreef Frey het volgende:
Deze verhaallijn wil ik ook graag weer zien.![]()
![]()
Hup, online met die beelden!quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heb nog een paar stukken op die hele slechte LP-VHS staanZo onder meer dat ze een slang mollen, opeten en scheurbuik ofzo oplopen
![]()
![]()
Onbekijkbare kwaliteit, man... Écht heel erg slecht. Zo ook het begin van de verhaallijn rondom Tracey (Oh godquote:) en tegelijk de verhaallijn rondom de bedreigende/mishandelende Ray.
Dat krijg je als je VHS-tapes van Raks koopt. Je kent het merk niet? This is why.
Hij heeft verdomme ook de 1 euro scène met Ludo en Yasmin inclusief Ludo tune.quote:![]()
![]()
Whahaha ja, dat kloptquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij heeft verdomme ook de 1 euro scène met Ludo en Yasmin inclusief Ludo tune.![]()
![]()
Ik heb ook de seizoen 10-opener, maar het punt met al deze dingen is: Nog een paar boxen wachten en jullie kunnen het allemaal terugzien. Dat, plus ik wil geen gezeik met RTL hebben.
Godsamme nou zeg, inderdaadquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:05 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoewel je het nog amper een relatie kon noemen met Suzanne. Voordat ze in de rolstoel kwam.
Gelukkig duurde haar (zogenaamde) verlamdheid niet al te lang. Want Suzanne kon al maar zeuren in die periode!![]()
Jan Henk zag de bui volgens mij al hangen en heeft zich gewoon vrijwillig aangegeven in Australië![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo te zien zat Benjamin tijdens die verhaallijn niet in de serie: vervangers Banjamin en Bejamin namen de rol tijdelijk over![]()
![]()
Suzanne kon ook zeuren in seizoen 6. Begin seizoen 4 vond ik haar onredelijk tegenover Peter, in seizoen 6 deed ze wazig tegenover de komst van Peter (Hij is geen vader en blabla, kwam ze wel op terug) en toen ze Arthur vertelde wat er gebeurd was met Wassenaar. "Je moet naar me luisteren!" is nou niet de beste manier iemand naar je te laten luisteren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Godsamme nou zeg, inderdaad![]()
Jan Henk zag de bui volgens mij al hangen en heeft zich gewoon vrijwillig aangegeven in Australië
Haquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo te zien zat Benjamin tijdens die verhaallijn niet in de serie: vervangers Banjamin en Bejamin namen de rol tijdelijk over
Dat verklaart een hoop ja!quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Godsamme nou zeg, inderdaad![]()
Jan Henk zag de bui volgens mij al hangen en heeft zich gewoon vrijwillig aangegeven in Australië![]()
![]()
![]()
Uh... Je hebt het nu over de laatste - pak 'm beet - 4 jaar?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Onbekijkbare kwaliteit, man... Écht heel erg slecht.Traceyquote:Zo ook het begin van de verhaallijn rondom Tracey (Oh god) en tegelijk de verhaallijn rondom de bedreigende/mishandelende Ray.
_______ Het erge is: Rohan herinnert haar nog
![]()
![]()
![]()
Geloof me: ze is nog vele malen erger tijdens haar rolstoelperiode in seizoen 3quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Suzanne kon ook zeuren in seizoen 6. Begin seizoen 4 vond ik haar onredelijk tegenover Peter, in seizoen 6 deed ze wazig tegenover de komst van Peter (Hij is geen vader en blabla, kwam ze wel op terug) en toen ze Arthur vertelde wat er gebeurd was met Wassenaar. "Je moet naar me luisteren!" is nou niet de beste manier iemand naar je te laten luisteren.![]()
![]()
![]()
![]()
Hét minpunt van seizoen 3? of is er nog iets erger? (Ben even kwijt of Julie in seizoen 2 of 3 opduikt, ik geloof 2, toch?)quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geloof me: ze is nog vele malen erger tijdens haar rolstoelperiode in seizoen 3![]()
![]()
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |