Nou, voel je vrij om je te richten op kritiek op het atheisme in plaats van geleuter over de Bijbel. Geef het goede voorbeeld.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:18 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem, Aangezien dit draadje die over kritiek over het atheisme gaat vol staat met kritiek op de Bijbel. Moeten ze dat ook niet doen. Toch?
Leugenaar !quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:58 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Probeer je eens te verdiepen in de God van de Bijbel..Want ik weet meer over het ontstaan van het Christendom dan jij over de Bijbel.
Leuteren over de Bijbel is het beste wapen tegen kritiek op het atheisme. Ja dat is nu eenmaal het woord van God en dus de absolute waarheid. Wat is een beter middel om tegen het atheisme te gebruiken dan het woord van God.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nou, voel je vrij om je te richten op kritiek op het atheisme in plaats van geleuter over de Bijbel. Geef het goede voorbeeld.
Die vraag is aan dovemansoren gericht. Ik heb hem dat op de eerste pagina ook al gevraagd, en toen kreeg ik als antwoord dat ik beter moet lezen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nou, voel je vrij om je te richten op kritiek op het atheisme in plaats van geleuter over de Bijbel. Geef het goede voorbeeld.
Precies wat ik al dacht... atheisme is zelf niets anders dan kritiek op dit soort geleuter. Kritiek *daarop* kan alleen maar eindigen in meer van dat geleuter.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:27 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Leuteren over de Bijbel is het beste wapen tegen kritiek op het atheisme. Ja dat is nu eenmaal het woord van God en dus de absolute waarheid. Wat is een beter middel om tegen het atheisme te gebruiken dan het woord van God.
Voor atheïsten heeft de Bijbel niet meer waarde dan Puk van de Pettenflet. Daarmee ga je dus niemand overtuigen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:27 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Leuteren over de Bijbel is het beste wapen tegen kritiek op het atheisme. Ja dat is nu eenmaal het woord van God en dus de absolute waarheid. Wat is een beter middel om tegen het atheisme te gebruiken dan het woord van God.
Waarom zouden mensen moeten herhalen? Kwestie van beter lezen misschien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Overigens is dat hetzelfde antwoord dat de beruchte Kingdom gaf als je hem om argumenten vroeg. Die riep ook heel hard dat hij dat allang gegeven had, maar herhalen of citeren kon hij nooit.
En we weten hoe dat is afgelopen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Overigens is dat hetzelfde antwoord dat de beruchte Kingdom gaf als je hem om argumenten vroeg. Die riep ook heel hard dat hij dat allang gegeven had, maar herhalen of citeren kon hij nooit.
Kan ik hier een irritatie in lezen? Ja de waarheid bevat nooit aangename woorden. In tegenstelling tot de leugen, Die kan je zo lekker maken als je maar wil, Daarom vreten we het ook als zoete honing koek.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
Precies wat ik al dacht... atheisme is zelf niets anders dan kritiek op dit soort geleuter. Kritiek *daarop* kan alleen maar eindigen in meer van dat geleuter.
Het zal je misschien verrassen: ik heb niet de indruk dat iemand hier daarin is geinteresseerd. Dus ik zou zeggen... ga lekker de Bijbel lezen. Waarom zou je je tijd verdoen?
Omdat niet iedereen alle posts/topics kan hebben gelezen die er ooit over geschreven zijn. En je bent ook te beroerd om even te linken naar de posts waarin jij zogenaamd je argumenten uiteen hebt gezet. Waarschijnlijk omdat jij geen argumenten hebt, alleen gezwam.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:30 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen moeten herhalen? Kwestie van beter lezen misschien.
Inderdaad. Je leven heeft geen intrinsiek doel, de mensheid is een kosmisch toeval, er is geen leven na de dood, veel booswichten ontlopen gerechtigheid. Keiharde waarheden. Daartegenover plaats jij lekkere leugens als God, de hemel en het laatste oordeel. En afgaande op je fanatisme slik je het als zoete koek.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:32 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Kan ik hier een irritatie in lezen? Ja de waarheid bevat nooit aangename woorden. In tegenstelling tot de leugen, Die kan je zo lekker maken als je maar wil, Daarom vreten we het ook als zoete honing koek.
Als moderator begin ik inmiddels wel een tikje geirriteerd te raken ja. En niet omdat wij verschillende standpunten innemen, dat zal me worst zijn. Maar vooral omdat het grootste deel van je bijdragen off topic is en je pertinent weigert die bijdragen te beargumenteren met kreten als 'jullie nemen me toch niet serieus!'quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:32 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Kan ik hier een irritatie in lezen? Ja de waarheid bevat nooit aangename woorden. In tegenstelling tot de leugen, Die kan je zo lekker maken als je maar wil, Daarom vreten we het ook als zoete honing koek.
Dan heb ik ook geen aanleiding om ze te quoten, Dan wel naar te verwijzen. toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen alle posts/topics kan hebben gelezen die er ooit over geschreven zijn. En je bent ook te beroerd om even te linken naar de posts waarin jij zogenaamd je argumenten uiteen hebt gezet. Waarschijnlijk omdat jij geen argumenten hebt, alleen gezwam.
Nu dans je er weer omheen. Je kunt niet je stelling onderbouwen met argumenten die je niet wilt geven. Stel je voor dat iedereen dat zou doen, dan zou discussiëren onmogelijk worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:36 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Dan heb ik ook geen aanleiding om ze te quoten, Dan wel naar te verwijzen. toch?
Man dit hele draadje staat vol met kritiek op de Bijbel, Over offtopic gesproken of niet! En buiten dat om, het enige wat ik hier lees van sommige leiden zijn persoonlijke aanvallen gericht naar mijn persoon. Mag ik me niet verdedigen? Want als men kan aanvallen kan je toch ook incasseren?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:36 schreef Molurus het volgende:
Als moderator begin ik inmiddels wel een tikje geirriteerd te raken ja. En niet omdat wij verschillende standpunten innemen, dat zal me worst zijn. Maar vooral omdat het grootste deel van je bijdragen off topic is en je pertinent weigert die bijdragen te beargumenteren met kreten als 'jullie nemen me toch niet serieus!'
Je vraagt erom, op serieuze vragen ga je niet in, je loopt te zuigen en te trollenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:40 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Man dit hele draadje staat vol met kritiek op de Bijbel, Over offtopic gesproken of niet! En buiten dat om, het enige wat ik hier lees van sommige leiden zijn persoonlijke aanvallen gericht naar mijn persoon. Mag ik me niet verdedigen? Want als men kan aanvallen kan je toch ook incasseren?
Dat bedoel ik..Zou wel atheistisch moraal zijn!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Je vraagt erom, op serieuze vragen ga je niet in, je loopt te zuigen en te trollen
Dat is grotendeels aan jouw bijdragen te danken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:40 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Man dit hele draadje staat vol met kritiek op de Bijbel, Over offtopic gesproken of niet!
Je mag je inhoudelijk verdedigen op inhoudelijke kritiek. Reageren op persoonlijke aanvallen is geen plicht hoor, daar wordt niemand wijzer van.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:40 schreef Robmeister het volgende:
En buiten dat om, het enige wat ik hier lees van sommige leiden zijn persoonlijke aanvallen gericht naar mijn persoon. Mag ik me niet verdedigen?
Dat zou het zijn!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:01 schreef Molurus het volgende:
Dat is grotendeels aan jouw bijdragen te danken.
Ik heb inmiddels alle posts/topics gelezen, en inderdaad, ik ben precies nul inhoudelijke argumenten van Robmeister tegen gekomen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Omdat niet iedereen alle posts/topics kan hebben gelezen die er ooit over geschreven zijn. En je bent ook te beroerd om even te linken naar de posts waarin jij zogenaamd je argumenten uiteen hebt gezet. Waarschijnlijk omdat jij geen argumenten hebt, alleen gezwam.
Waarschijnlijk rekent-ie zelf de posts met Bijbelteksten tot de "inhoudelijke argumenten"quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:27 schreef Akziom het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels alle posts/topics gelezen, en inderdaad, ik ben precies nul inhoudelijke argumenten van Robmeister tegen gekomen.
Dan moet je beter lezen!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:27 schreef Akziom het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels alle posts/topics gelezen, en inderdaad, ik ben precies nul inhoudelijke argumenten van Robmeister tegen gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |