SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pff. Even een klein beetje mijn ei kwijt hoor. Ik heb net een 1,5 uur durende preek gehad van mijn moeder over hoe superieur zij is en hoe erge teleurstelling ik ben als kind. Om een klein beetje on topic te blijven, een van de minst onaardige dingen die ze zei was dat ze iemand kent die dezelfde stofwisselingsziekte heeft als ik maar die persoon is niet aangekomen.
Ik geloof dat het tijd is om elkaar weer even een paar maanden niet te zien. Ik heb braaf mijn mond gehouden, ik kan namelijk wel nadenken voor ik iets zeg. Ik ga geen zin in een compleet uit de hand gelopen hysterische situatie dus ik heb het maar over me heen laten komen. Maar ik ben er wel weer even klaar mee voorlopig. Ik had de afgelopen week al het gevoel dat het er weer aan zat te komen. Zo eens in de zoveel tijd is ze op oorlogspad. Mevrouw de psycholoog
Nou ja, ze bedoelt het in essentie goed. Ze is bezorgd over mijn financiele toekomst. Als mijn vriend en ik uit elkaar gaan of hij overlijdt, heb ik helemaal niets. Geen huis, geen baan, geen pensioen, geen ww recht, nauwelijks iets op mijn cv. Dat is zorgelijk, voor mij ook. Ik spreek haar daarbij niet tegen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het eigenlijk echt heel erg als een moeder zo tegen haar dochter doet, Lucky! Ik hoop dat je het je niet te veel aantrekt, want volgens mij heb je nog een schat van een vriend die je wel ten alle tijden steunt
Ze is psycholoogquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:38 schreef douche-eendje het volgende:
Och lucky, dat is gewoon niet leuk als ze zo doet. Je bent onwijs goed bezig!Heeft ze het ook niet in de gaten dat dit nou niet bepaald motiverend voor je is?
Be kind to your enemies... nothing annoys them as much...quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik voelde dat er het aan zat te komen dus kreeg als appjes van mijn vriend dat ik me niet uit mijn tent moest laten lokken. Ik weet dat het er alleen maar erger op wordt als ik me verlaag tot haar gedrag, dat heeft echt geen enkele zin. Mijn moeder is trouwens de enige die me dit zo af en toe mag flikken, ieder ander krijgt mooi wat hij verdient van mij.
En Isa, voor ik ziek werd was ik niet te zwaar. Mja, misschien 5 kilo ofzo. Mijn 25 extra kil's zijn echt aan de ziekte te wijten. Dat ze er nog steeds voor een groot deel aanzitten, is ook mede aan mijn gedrag te wijtenMaar wat jij bedoelt is in dit geval dus geen oorzaak.
Thanks lieverds![]()
o hai, ik ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Deel 2?
Ik heb net op het station de neiging onderdrukt om iets ongezonds te kopen. Moest weer denken aan die uitspraak dat als je een lekke band hebt je die repareert en niet de andere drie banden lek prikt. Of wat ik onlans las: today is the tomorrow you yesterday intended to start your diet on. Oftewel: ik zeg al dagenlang dat ik 'morgen' weer normaal ga doen.
Vooral het gevoel 'mijn dag/week/maand is nu toch al verpest, dus 1 extra ijsje/croissantje/big mac maakt nu toch niets meer uit' weten te onderdrukken en rationaliseren. En ik moet in ieder geval een paar dagen helemaal geen extraatjes nemen. Dus niet 1 koekje, 1 pepermuntje, 1 klein ijsje etc. Gewoon helemaal niets van dat alles. Dat werkt wel vaak, zo'n zero tolerance beleidquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:21 schreef Claudia_x het volgende:
Isa, ik hoop dat het gauw weer makkelijker wordt om weerstand te bieden aan het snaaien! Heb je wat strategieën waarop je terug kunt vallen waarmee je de schade beperkt kunt houden?
Succes! Ik doe met je mee! Rare patronen die er weer in slijten als je er eenmaal mee begint. Zo rond een uur of 15.30 ben ik m'n water zat en neem ik een beker chocomelk uit de automaatquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral het gevoel 'mijn dag/week/maand is nu toch al verpest, dus 1 extra ijsje/croissantje/big mac maakt nu toch niets meer uit' weten te onderdrukken en rationaliseren. En ik moet in ieder geval een paar dagen helemaal geen extraatjes nemen. Dus niet 1 koekje, 1 pepermuntje, 1 klein ijsje etc. Gewoon helemaal niets van dat alles. Dat werkt wel vaak, zo'n zero tolerance beleid
Ik probeer me juist heel erg te focussen op de goede patronen die ik me eigen heb gemaaktquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:42 schreef _Dido_ het volgende:
Succes! Ik doe met je mee! Rare patronen die er weer in slijten als je er eenmaal mee begint. Zo rond een uur of 15.30 ben ik m'n water zat en neem ik een beker chocomelk uit de automaat
Wou dat ik geen trek hadquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:43 schreef Sarabi het volgende:
Ik eet nog steeds veelste weinig, heb gewoon helemaal geen trek met dit weer![]()
Vandaag twee bakjes kwark en avondeten op.
Vanavond nog wat groente en nootjes er in gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |