Nee ik was dat ook niet van plan hehe.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik wilde zeggen, neem een Horizon box, maar dat wil ik je niet aandoen
de 360 was stil zat, moest je alleen wel je games op de hdd instaleren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:22 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, dat er nu een generatie consoles komt die echt stil is.
Dat kon pas 200 jaar nadat de box uitwas, laten we eerlijk wezenquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de 360 was stil zat, moest je alleen wel je games op de hdd instaleren.
Dan zet je m toch op.speciale dempers?quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zo'n ding:
[ afbeelding ].
Hopelijk is de Xbox One niet zo'n herriebak. Ik heb hem op het zeil moeten zetten want op een harde ondergrond wordt je gek van het gezoem.
Eh, alleen de slim was redelijk stil, de classic blies het stof door je huis.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ik moet mijn tv altijd een paar standen harder zetten om de 360 wat minder te horen, dat ding maakt bijna net zoveel herrie als m'n stofzuiger.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Misschien af en toe eens stofzuigen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 06:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, alleen de slim was redelijk stil, de classic blies het stof door je huis.
Dat hoefde met dat ding wat minderquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien af en toe eens stofzuigen?
Je kan dus wel gewoon PVR's aansluiten.twitter:elgatogaming twitterde op donderdag 01-08-2013 om 20:00:40Great news: @XBox has confirmed that the Xbox One will support Elgato Game Capture HD: http://t.co/i2ZM4Wk2He We're thrilled, how about you? reageer retweet
Yes, ze hebben aangegeven dat ze geen HDCP gebruiken tijdens het spelen van games, tijdens films kijken echter wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:31 schreef Gramulanion het volgende:
Je kan dus wel gewoon PVR's aansluiten.twitter:elgatogaming twitterde op donderdag 01-08-2013 om 20:00:40Great news: @XBox has confirmed that the Xbox One will support Elgato Game Capture HD: http://t.co/i2ZM4Wk2He We're thrilled, how about you? reageer retweet
Ik wacht het iig nog het eerste jaar af, zou nu echt nog geen keuze willen maken. Sowieso PC ftw natuurlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
Spank wat jij gaat halen weet ik ook nog niet?
Ik ook! Op dat pc gekwijl na.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik wacht het iig nog het eerste jaar af, zou nu echt nog geen keuze willen maken. Sowieso PC ftw natuurlijk
Xbox AQquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog even en ze kunnen het Xbox Two noemen na al die veranderingen
Ze noemen hem niet voor niets al Xbox 180.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog even en ze kunnen het Xbox Two noemen na al die veranderingen
Dat was geloof ik toch niet waar, maar verwacht wel iets in elk geval.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik las trouwens datz e tijdens gamescom de xbox opnieuw gingen promoten en een 2e leven gingen inblazen. Wat willen ze doen, betere pr praat, hardware upgrade? prijs verlaging, bundels, verlies, andere naam, ander uiterlijk?
Zo noemden ze de 360 in eerste instantie ook...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ze noemen hem niet voor niets al Xbox 180.
Kon ook niet slechterquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De One ziet er in elk geval steeds beter uit!
Dat is al ontkracht. [Upd] Geen frisse restart voor Xbox Onequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik las trouwens datz e tijdens gamescom de xbox opnieuw gingen promoten en een 2e leven gingen inblazen. Wat willen ze doen, betere pr praat, hardware upgrade? prijs verlaging, bundels, verlies, andere naam, ander uiterlijk?
Wat is er goed te maken dan? Alsof ze verplicht zijn dezelfde prijs te hebben alsl Sony?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
Doe in elk geval nog iets aan de prijs of doe er een extra controller bij of een game of anders XBL tegoed ofzo om die 100 euro verschil wat goed te maken (naast kinect 2.0)
Ze moeten iets doen aan die 100 euro dat lijkt me duidelijk!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er goed te maken dan? Alsof ze verplicht zijn dezelfde prijs te hebben alsl Sony?
Geeft Sony dan ook extra dingen tov Wii U om hun prijsverschil 'goed te maken'?
Waarom moeten ze dat. Aan wie zijn ze dat verplicht? Je kiest zelf of je een duurdere Xbox One wil of een PS4 (of helemaal niets).quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze moeten iets doen aan die 100 euro dat lijkt me duidelijk!
Ik verwacht dat ook nog wel (alhoewel alleen een headset er nog bij doen me niet genoeg lijkt)
Gewaagd maar tof!quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:27 schreef Reintji het volgende:
Mja, toch maar pre-ordertje geplaatst voor een Day-One.
Trololoreintji?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:27 schreef Reintji het volgende:
Mja, toch maar pre-ordertje geplaatst voor een Day-One.
Want? Je moet als schaap achter alle trolls aanlopen en de Xbox One haten?quote:
Nee :-( niet eensquote:
Gezien de developer Kinect 400 euro gaat kosten, denk ik niet dat er veel rek in zit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was geloof ik toch niet waar, maar verwacht wel iets in elk geval.
Doe in elk geval nog iets aan de prijs of doe er een extra controller bij of een game of anders XBL tegoed ofzo om die 100 euro verschil wat goed te maken (naast kinect 2.0)
De One ziet er in elk geval steeds beter uit!
Doe ik dat dan? Volgens mij haat ik de One helemaal niet namelijk, maargoed dat weet jij vast beter natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want? Je moet als schaap achter alle trolls aanlopen en de Xbox One haten?
Nope, maar nu een Xbox one al pre-orderen lijkt me niet heel hendig..quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook als een schaap op goed geloof iets pre-orderen waar je niet zo heel veel van af weet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want? Als de prijs zakt, zakt je preorder echt wel meequote:Op maandag 5 augustus 2013 17:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nope, maar nu een Xbox one al pre-orderen lijkt me niet heel hendig..
Nee dat maakt me niet veel uit maar even afwachten hoe het gaat lopen lijkt me nu wel aan te raden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Want? Als de prijs zakt, zakt je preorder echt wel mee
zoals, wat verwacht je nu nog danquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee dat maakt me niet veel uit maar even afwachten hoe het gaat lopen lijkt me nu wel aan te raden.
Of die überhaupt wel gaat lopen....quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zoals, wat verwacht je nu nog dan
jawel, je krijgt een mooie day one editiequote:Op maandag 5 augustus 2013 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Of die überhaupt wel gaat lopen....
Nee dat zal wel goedkomen maar pre-order is in elk geval geen voordeel en dat lijkt me niet de bedoeling.
Zowel Sony, als Microsoft houden nog een persconferentie op de Gamescom. Die wil ik zeker nog even afwachten voordat ik een definitieve keuze maak.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zoals, wat verwacht je nu nog dan
ik verwacht niet dat ze nog wat spannends gaan vertellen over de console zelf, meer over de launchgamesquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zowel Sony, als Microsoft houden nog een persconferentie op de Gamescom. Die wil ik zeker nog even afwachten voordat ik een definitieve keuze maak.
Dat is opzich wel cool gedaan ja!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jawel, je krijgt een mooie day one editie
Ik wacht ook nog wel even, hoe graag ik de Xbox One ook wil hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is opzich wel cool gedaan ja!
Maar ik wacht het nog een aantal maanden af, speel nog even de dingen die ik heb liggen voor de 360 en dan kijk ik welke.
Of ze moeten echt een day One toffe exclusive hebben maar die zie ik nog niet.
Jawel maar dat is dan gewoon een minder mooie versie. Net als AC4.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:51 schreef JohnB52 het volgende:
Watch Dogs zal toch niet uitkomen voor de 360?
Ik ook maar dan positief. De gulden snede is AC 40% en AC2.x 60% imo, bij AC3 ging het fout. Weg sfeer, weg gameplay, weg verhaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:57 schreef L3viathan het volgende:
Ik heb bij Watchdogs altijd zo'n Assassins Creed 1 gevoel, maar hopelijk zit ik ernaast
AC 1 vond ik echt gruwelijk vet! Hij werd wel eentonig na een tijdje dat wel maar gewoon de eerste paar uren waren zo tof!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:57 schreef L3viathan het volgende:
Ik heb bij Watchdogs altijd zo'n Assassins Creed 1 gevoel, maar hopelijk zit ik ernaast
Dit heb ik met bijna alle Ubisoft games. Alles van Watch_Dogs doet mij denken aan de introductie van AC1. Alles zo "innovatief", "nieuw", "next-gen", etc.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:57 schreef L3viathan het volgende:
Eh, sterf.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:21 schreef emokid het volgende:
En AC ging pas goed worden na deel 2/3 dus ik wacht nog wel even af met Watch_Dogs.
Nog steeds een doodsverwensingquote:
Nope. Gewoon een woord. Hooguit een suggestie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nog steeds een doodsverwensing
O ja, dat was het. Dat een gemiddelde van 80+ uit 100 op een metacritic als wanstaltig misbaksel wordt gezien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Deel 3 wordt nagenoeg unaniem uitgekotst, alleen 2.x wordt echt goed ontvangen.
Ik heb AC3 niet gespeeld. Ik bedoelde 2 en Brotherhood, dat zijn de beste delen uit de serie vind ik. Revelations was wel in orde, maar voelde overbodig aan.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nope. Gewoon een woord. Hooguit een suggestie.
Kweek wat meer humor mensen, en kijk naar PI's.
Metacritic: 85% van media, 71% van gamers. Inderdaad, hevig uitgekotst.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Deel 3 wordt nagenoeg unaniem uitgekotst, alleen 2.x wordt echt goed ontvangen.
-gebrek aan pakkend verhaal nadat je connor bent wat aansluit op het overkoepelende verhaalquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:17 schreef Godtje het volgende:
Daarbij een ernstig te kort aan chicks in AC3. Het is 1 grote mannen festijn. Dat is zonde.
Okay knul.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
-gebrek aan pakkend verhaal nadat je connor bent wat aansluit op het overkoepelende verhaal
-gebrek aan sfeervolle steden en hoge gebouwen
-gebrek aan focus
-gebrek aan een fatsoenlijk einde
-gebrek aan puzzles en moorden
-overvloed aan tegenstanders
-overvloed aan "toffe" gameplay die mijlen van AC concept staan
Voor iemand die het overal kudt vond vind ik het knap dat je het nog tot het eind gespeeld hebtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
-gebrek aan pakkend verhaal nadat je connor bent wat aansluit op het overkoepelende verhaal
-gebrek aan focus
Bij gebrek aan X1 nieuwtjes mogen we toch wel even over iets anders zeiken?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:45 schreef Pheno het volgende:
Oh, dit was Xbox One, dacht dat ik in het AC-topic zat
Ontopic maar weer: wie gaat er naar gamescom om te zien of de One iets voor hem of haar is?
Dan kan je beter zeiken op de nr1 sidekick op IGN.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:56 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Bij gebrek aan X1 nieuwtjes mogen we toch wel even over iets anders zeiken?
Overigens ben ik wel benieuwd of er nog wat leuk nieuws vanaf gamescom gaat komen
Er zijn iig nog geen afspraken voor media, daar zijn ze nog mee bezig. Die hoop ik deze week toch langzamerhand te krijgen, we gaan met zes man en de agenda begint toch aardig gevuld te rakenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:56 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Bij gebrek aan X1 nieuwtjes mogen we toch wel even over iets anders zeiken?
Overigens ben ik wel benieuwd of er nog wat leuk nieuws vanaf gamescom gaat komen
Des te groter de irritatie omdat ze na 4 (5 als je deel 3 meetelt) delen opbouw het verhaal laat eindigen in een flauw filmpje.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor iemand die het overal kudt vond vind ik het knap dat je het nog tot het eind gespeeld hebt
Aliens: CM was vetter!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
-gebrek aan focus
Pheno ik ga er vanuit dat jij hoogst persoonlijk de Xbox One en alles daarom heen gaat onderzoeken en dat hier report zodat ik dan mijn definitieve keuze kan maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn iig nog geen afspraken voor media, daar zijn ze nog mee bezig. Die hoop ik deze week toch langzamerhand te krijgen, we gaan met zes man en de agenda begint toch aardig gevuld te raken
Nee, alleen de booth babes. Kijken hoe ze bewegen met een Kinect 2-game.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pheno ik ga er vanuit dat jij hoogst persoonlijk de Xbox One en alles daarom heen gaat onderzoeken en dat hier report zodat ik dan mijn definitieve keuze kan maken.
Alvast bedankt,
AQ
Stikt!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, alleen de booth babes. Kijken hoe ze bewegen met een Kinect 2-game.
Pheno kent zijn prioriteitenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee, toch?quote:
Ga zelf dan naar gamescom, check het zelf met eigen ogen. En kijk daarna ook naar de booth babes die Dance Central 4 met Justin Bieber demo'en.quote:
Hier verwacht ik ook een uitgebreide reportage vanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan wordt je toch tussen het gepeupel verdrukt? Maargoed ik moet dan opzoek naar andere bronnen!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga zelf dan naar gamescom, check het zelf met eigen ogen. En kijk daarna ook naar de booth babes die Dance Central 4 met Justin Bieber demo'en.
Mvg,
Pheno
Half europa is er, dus dat moet wel lukken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan wordt je toch tussen het gepeupel verdrukt? Maargoed ik moet dan opzoek naar andere bronnen!
Toch bedankt.
De andere helft zit op F5 te drukken wachtende op een nieuwe screenshot van GTA5quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Half europa is er, dus dat moet wel lukken.
GK, PU sowieso, zou de DGVF show er ook zijn?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Half europa is er, dus dat moet wel lukken.
Die laatste schop ik .quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GK, PU sowieso, zou de DGVF show er ook zijn?
Wees gerust, die komt erquote:Toch had ik ondanks alles toch wel vertrouwen in een oordeel van jou!
Dan heb je al zijn buddy's in je nek hangen denk ik....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die laatste schop ik .
[..]
Wees gerust, die komt er
Ik heb een flinke nek.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:57 schreef AQuila360 het volgende:
Dan heb je al zijn buddy's in je nek hangen denk ik....
De majoor is zich al druk aan het voorbereidenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een flinke nek.
Maar ben benieuwd wat Microsoft gaat doen op gamescom. Ze moeten nog aardig wat damage control gaan doen, dus laat maar komen
twitter:majornelson twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 00:42:56Doing a lot of prep work here in LA for gamescom - a lot. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |