abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juli 2013 @ 14:55:39 #101
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_129292188
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Precies. Heerlijke ironie dat de mensen in hun verwoede pogingen de dader meer te straffen waarschijnlijk zijn straf met de dag lager maken. :')
Komt doordat die mensen ook niet bijster intelligent zijn. Dat straalt er vanaf vandaar dat ze doordraaien in die rechtszaal en beginnen als een stel debielen dan maar om zich heen te slaan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_129292195
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:54 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja, de straf die de rechter hem eventueel oplegt, niet de straf van het met naam en toenaam in de media vermeld staan. De kopschoppers van Eindhoven bijvoorbeeld vonden het veel erger om met naam en toenaam overal genoemd te worden dan de straf die rechter hen zou opleggen.
Namen worden vergeten, publieke opinie draait wel bij. Dat is minder ingrijpend dan een fikse celstraf - lijkt mij.
pi_129292222
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Komt doordat die mensen ook niet bijster intelligent zijn. Dat straalt er vanaf vandaar dat ze doordraaien in die rechtszaal en beginnen als een stel debielen dan maar om zich heen te slaan.
Dat spreekt voor zich. Als je onvrede over de eis gaat uiten door parketwachters te meppen heb ik sowieso geen greintje respect voor je.
pi_129292251
quote:
3s.gif Op woensdag 24 juli 2013 13:46 schreef Re het volgende:

[..]

ahh dat ten opzichte van de nu gestelde bedreiging van levenslang over de schouder kijken... ik vind het wat karig
Met een beetje voordeel duurt dat niet lang. Als hij slim is loopt hij volgende week door Scheveningen, krijgt hij klappen en is het klaar. Nu moet hij continue omkijken net zolang tot ze hem pakken. En pakken zullen ze hem.
pi_129292283
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:57 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

Met een beetje voordeel duurt dat niet lang. Als hij slim is loopt hij volgende week door Scheveningen, krijgt hij klappen en is het klaar. Nu moet hij continue omkijken net zolang tot ze hem pakken. En pakken zullen ze hem.
Verheug je je er op ofzo?
  woensdag 24 juli 2013 @ 14:58:01 #106
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_129292285
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:56 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat spreekt voor zich. Als je onvrede over de eis gaat uiten door parketwachters te meppen heb ik sowieso geen greintje respect voor je.
En je gaat ook niet in een korte broek naar een zitting.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 24 juli 2013 @ 14:58:13 #107
262 Re
Kiss & Swallow
pi_129292294
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Namen worden vergeten, publieke opinie draait wel bij. Dat is minder ingrijpend dan een fikse celstraf - lijkt mij.
nou ja, niet als de familie al heeft aangegeven hem niet met rust te laten... wat toch een vorm is van verspilde negatieve energie die makkelijk ergens anders voor gebruikt zou kunnen worden, zoiets als verwerking van de dood van die knul
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_129292299
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

En je gaat ook niet in een korte broek naar een zitting.
Hahaha. Touché.
  woensdag 24 juli 2013 @ 14:58:57 #109
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_129292317
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ga je nu de hele discussie hier mee doodmaken? :P Dat er geen vonnis is wil absoluut niet zeggen dat je niet over de zaak of de eis kunt praten.
Oh nee! Dat is de bedoeling niet :)
Er is nog ontzettend veel ook om over te discussieren. Zelfs of dat een kwestie van afwachten is of niet :Y
pi_129292330
quote:
3s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:58 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja, niet als de familie al heeft aangegeven hem niet met rust te laten... wat toch een vorm is van verspilde negatieve energie die makkelijk ergens anders voor gebruikt zou kunnen worden, zoiets als verwerking van de dood van die knul
Of in hun dochter, die het waarschijnlijk ook zwaar zat heeft op't moment.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_129292356
quote:
3s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:58 schreef Re het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat de hele woede eigenlijk een uiting is van onvermogen te accepteren dat hun zoon misschien zelf deels verantwoordelijk is voor het ongeluk. Maar in het kader van niet dingen roepen waar je eigenlijk geen verstand van hebt zal ik daar verder over ophouden. :')
pi_129292368
Gelukkig is het in Nederland mogelijk om mensen dood te rijden onder invloed en toch geen celstraf te krijgen. Net als de blowende coureur is er ook een GHB coureur die geen celstraf krijgt nadat hij iemand doodrijdt.:

http://www.telegraaf.nl/b(...)moet_afkicken__.html

quote:
Rechter: GHB niet van invloed bij doodrijden Camille (15)
DEN BOSCH -

Het is volgens de rechtbank in Den Bosch niet onomstootbaar bewezen dat het GHB-gebruik van de doodrijder van de 15-jarige Camille Haans uit Grave iets te maken heeft gehad met het dodelijke ongeluk.

De 29-jarige bestuurder, die destijds onver invloed was van GHB, heeft een jaar voorwaardelijke celstraf opgelegd gekregen. De rechter nam wel de eis van justitie over dat de verdachte verplicht moet afkicken van zijn verslaving.

Camille kwam om het leven toen ze in Grave op haar fiets geschept werd door de GHB-verslaafde. De man reed 20 kilometer per uur te hard.p
Ja mensen, 1 jaar voorwaardelijk :'(
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:00:36 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_129292369
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:41 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je een grens moet trekken, maar je weet zelf dat als je in zon korte tijd tig keer gepakt bent je je wel vaker schuldig maakt aan dit soort praktijken en in mijn ogen mag dat best zwaar meewegen. Deze meneer leert niet van zijn boetes en berispingen en is gewoon een gevaar op de weg.
wat we wel in deze maatschappij mogen verwachten is dat als je je constant niet aan de wet wil houden je daar consequenties aan zult moeten verbinden. Dat deze knul nog rond mag rijden is voor mij een belangrijk punt, maar staat natuurlijk los van deze zaak
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_129292400
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:00 schreef nolamoetblijven het volgende:
Gelukkig is het in Nederland mogelijk om mensen dood te rijden onder invloed en toch geen celstraf te krijgen. Net als de blowende coureur is er ook een GHB coureur die geen celstraf krijgt nadat hij iemand doodrijdt.:

[..]

Wat had je op de middelbare school voor selectief lezen?
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:01:41 #115
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_129292417
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:57 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

Een heksenjacht zeg maar.
Op de brandstapel ermee.
pi_129292419
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:58 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Verheug je je er op ofzo?
Wil je een eerlijk antwoord of een sociaal geaccepteerd antwoord?
pi_129292440
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:01 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat had je op de middelbare school voor selectief lezen?
Welke celstraf heeft hij gekregen?
pi_129292444
quote:
3s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:00 schreef Re het volgende:

[..]

wat we wel in deze maatschappij mogen verwachten is dat als je je constant niet aan de wet wil houden je daar consequenties aan zult moeten verbinden. Dat deze knul nog rond mag rijden is voor mij een belangrijk punt, maar staat natuurlijk los van deze zaak
Dat ben ik met je eens. Ik verbaasde me eerlijk gezegd ook over het feit dat je na 22 overtredingen in zeer korte tijd nog geen rijontzegging hebt gekregen.
pi_129292461
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:02 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

Welke celstraf heeft hij gekregen?
Een jaar voorwaardelijk.
pi_129292477
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:00 schreef nolamoetblijven het volgende:

Wie? Bron?
quote:

[..]

Onder de voorwaarde dat hij moet afkicken . Dan is een voorwaardelijke straf een goede stok achter de deur om herhaling te voorkomen.
pi_129292523
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Een jaar voorwaardelijk.
Over selectief lezen gesproken. Dat is dus GEEN celstraf, slechts als hij zich niet aan de voorwaarden (lees afkicken) houd. Maar ok, 20km te hard en onder invloed van GHB, straf...verplicht afkicken.... dat zal ze leren!!
pi_129292548
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:03 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

Over selectief lezen gesproken. Dat is dus GEEN celstraf, slechts als hij zich niet aan de voorwaarden (lees afkicken) houd. Maar ok, 20km te hard en onder invloed van GHB, straf...verplicht afkicken.... dat zal ze leren!!
Of in de herhaling valt.
pi_129292567
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:03 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

Een voorwaardelijke celstraf is ook een straf, hoor. En met selectief lezen bedoelde ik dat je fijntjes overslaat het stuk waarin staat dat de GHB geen invloed had op het ongeluk.

Maar nog afgezien daarvan heeft die zaak niets met deze te maken en maak je ook nog een ongefundeerde claim over het drugsgebruik van de bestuurder.
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:04:59 #124
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_129292571
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat de hele woede eigenlijk een uiting is van onvermogen te accepteren dat hun zoon misschien zelf deels verantwoordelijk is voor het ongeluk. Maar in het kader van niet dingen roepen waar je eigenlijk geen verstand van hebt zal ik daar verder over ophouden. :')
Ook daar kan over gediscussieerd worden :7

Want ongeacht de staat van dienst van de verdachte kan het natuurlijk zo zijn dat het slachtoffer totaal niet uitgekeken heeft bij het oversteken. En als je dan met 50 komt aanrijden komt dat ook hard aan.
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:05:11 #125
241662 Jian
Well, well, well
pi_129292576
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Eén van die jongens was vooral bang voor zijn toekomst, zoekmachines zijn net een olifanten en als je tegenwoordig solliciteert is er geen werkgever die je naam niet even op Google intikt. En daar sta je dan Pietje van Dijk, kopschopper, etc. etc. Ik zou 'm niet aannemen, jij wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')