abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129324303
Triest hoor, al die haters in dit topic
pi_129324865
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:42 schreef opgebaarde het volgende:
Triest hoor, al die haters in dit topic
TS is zelf de grootste hater
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:01:36 #203
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_129324882
quote:
Maar accepteer je nu wel de situatie dat je je recht echt niet gaat krijgen? Of heb je nog paden die je wilt gaan bewandelen. Ik vind het wel een shit situatie zo, voor het hele gezin.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:19:19 #204
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_129325459
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:21 schreef Underdoggy het volgende:
Ik zie niet in wat TS te winnen heeft in deze situatie. Omdat TS zijn vriendin een langer dan verwacht herstel nodig heeft krijgt de hele wereld de schuld en komt rechtsbijstand erbij. Natuurlijk is het balen dat het herstel langer duurt, echter is dat niet de schuld van de gynaecoloog. Wellicht had TS ook kunnen informeren dat je op vakantie ging, de zee in ging, ging sporten etc?

Bizar hoe makkelijk mensen het punt missen als ze hun fok-oogkleppen op hebben en in afzeikmodus zitten. De hele wereld krijgt niet de schuld: de gynaecoloog krijgt de schuld. Nee; de gynaecoloog heeft schuld. En dan niet wat de lengte van het herstel betreft, maar wat het gebrek aan informatie betreft. Het moge toch duidelijk zijn dat als iemand herhaaldelijk terugkomt met vragen, deze vragen ook beantwoord wil hebben. En wanneer dit niet gebeurt, ben je als medische professional toch echt duidelijk in gebreke. En dan kunnen zeikerds wel blijven hameren op het feit dat dit "slechts" een beperkte vakantie betreft, maar dat zijn vaak dezelfde mensen die wel hoog van de toren blazen als het sterfgevallen betreft, die ook door een gebrek aan informed conscent veroorzaakt worden.

Het gaat om de fouten die gemaakt zijn, niet of jullie het leed al dan niet als leed zien.
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:24:25 #205
34974 trigt013
pi_129325632
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:19 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Bizar hoe makkelijk mensen het punt missen als ze hun fok-oogkleppen op hebben en in afzeikmodus zitten. De hele wereld krijgt niet de schuld: de gynaecoloog krijgt de schuld. Nee; de gynaecoloog heeft schuld. En dan niet wat de lengte van het herstel betreft, maar wat het gebrek aan informatie betreft. Het moge toch duidelijk zijn dat als iemand herhaaldelijk terugkomt met vragen, deze vragen ook beantwoord wil hebben. En wanneer dit niet gebeurt, ben je als medische professional toch echt duidelijk in gebreke. En dan kunnen zeikerds wel blijven hameren op het feit dat dit "slechts" een beperkte vakantie betreft, maar dat zijn vaak dezelfde mensen die wel hoog van de toren blazen als het sterfgevallen betreft, die ook door een gebrek aan informed conscent veroorzaakt worden.

Het gaat om de fouten die gemaakt zijn, niet of jullie het leed al dan niet als leed zien.
Op sommige vragen zijn geen antwoord. Ook heeft niemand hier bij de gesprekken gezeten en weet je niet wat er precies gezegd is of "het herstel is twee weken" of "Het herstel is doorgaans twee weken". Dus jij en ik kunnen echt niet zeggen of er gebrek aan informatie is geweest. En daarnaast zou het dus een welles/nietus worden. Is dat het waard?

Hij trekt gewoon aan het kortste eind en aan genezing is geen garantie's te geven hoe lullig ook.
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:24:42 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129325646
Ik vind het heel begrijpelijk dat je er boos van wordt dat er zo gebrekkig is geïnformeerd.

Ik vrees alleen dat de betreffende artsen hier niet zo zwaar aan zullen tillen als jullie. Ze zullen misschien achteraf erkennen dat ze duidelijker hadden kunnen zijn. Maar meer niet.

Helaas.
The love you take is equal to the love you make.
pi_129325783
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:24 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het heel begrijpelijk dat je er boos van wordt dat er zo gebrekkig is geïnformeerd.

Ik vrees alleen dat de betreffende artsen hier niet zo zwaar aan zullen tillen als jullie. Ze zullen misschien achteraf erkennen dat ze duidelijker hadden kunnen zijn. Maar meer niet.

Helaas.
dit.

ik kan je helaas uit ervaring vertellen dat het verrekte lastig is om in de medische wereld je gelijk te krijgen, ook al heb je dat overduidelijk en helder.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_129326881
Ach de bloedingen
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
dat dit voorkomen had kunnen worden als de arts beter zijn werk had gedaan.
Gaat de genezing dan langzamer omdat de arts fouten heeft gemaakt? De enige fout is, voor zover ik uit dit topic heb begrepen, foute voorlichting. Als hij direct had gezegd dat herstel 2 maanden zou duren had je vriendin nu ook niet kunnen zwemmen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_129327497
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:19 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ach zo reageren wat fokkers hier, jij weer in Android topics.

Ga dan naar de viva ofzo.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_129327671
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:04 schreef DroogDok het volgende:
Ach de bloedingen

[..]

Gaat de genezing dan langzamer omdat de arts fouten heeft gemaakt? De enige fout is, voor zover ik uit dit topic heb begrepen, foute voorlichting. Als hij direct had gezegd dat herstel 2 maanden zou duren had je vriendin nu ook niet kunnen zwemmen.
Dan had TS geklaagd dat al na 2 weken de klachten over waren en dat de vakantie wel door had kunnen gaan en vrouwtje thuis zat te huilen tijdens het mooie weer.
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:18:24 #211
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_129331829
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:26 schreef Underdoggy het volgende:

[..]

Dan had TS geklaagd dat al na 2 weken de klachten over waren en dat de vakantie wel door had kunnen gaan en vrouwtje thuis zat te huilen tijdens het mooie weer.
Kun jij niet gewoon optyfen met je achterlijke reacties?
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:19:06 #212
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_129331847
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:04 schreef DroogDok het volgende:
Ach de bloedingen

[..]

Dan had de operatie na de vakantie gepland kunnen worden. Wat ook een optie was die pas achteraf werd aangeboden.
pi_129332257
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:19 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dan had de operatie na de vakantie gepland kunnen worden. Wat ook een optie was die pas achteraf werd aangeboden.
Heb je dat gevraagd dan? De arts weet toch niet of iemand wel of niet op vakantie gaat?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:00:28 #214
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_129333545
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:29 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Heb je dat gevraagd dan? De arts weet toch niet of iemand wel of niet op vakantie gaat?
Kan hij toch gewoon zeggen? Dat het herstel mogelijk 6 weken duurt?
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_129333622
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:00 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Het herstel kan mogelijk wel 6 maanden duren... :P
Mogelijk herstel je helemaal nooit.

En nu?
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:05:19 #216
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_129333757
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:29 schreef DroogDok het volgende:

[..]

De arts zei dat het herstel een week zou duren. Als achteraf blijkt dat van zes weken uitgegaan moet worden, en dat dit standaard informatie is die de arts behoort te geven, is de arts dus in gebreke.

Vakantie of niet.
pi_129333967
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:05 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De arts zei dat het herstel een week zou duren. Als achteraf blijkt dat van zes weken uitgegaan moet worden, en dat dit standaard informatie is die de arts behoort te geven, is de arts dus in gebreke.

Vakantie of niet.
Tuurlijk, maar dat is niet wat ik zei. Als jij niet zegt dat je op vakantie gaat, hoe kan de arts dan aangeven dat het wellicht beter is om de operatie uit te stellen tot na de vakantie?
pi_129334010
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:00 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Had gekund. TS had ook gewoon zijn vakantie kunnen annuleren aangezien zijn vriendin nog steeds last van bloedingen had.
pi_129334149
quote:

Vakantie of niet.
Dit is geen kwestie van je had uit moeten gaan van zes weken, dit is je moet uitgaan van 1-2 weken en er is een kans dat het langer duurt.
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:28:37 #220
34974 trigt013
pi_129334819
quote:

[..]

Vakantie of niet.
Nee, zo werkt in gebreken stelling niet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ingebrekestelling
pi_129334860
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:13 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dit is geen kwestie van je had uit moeten gaan van zes weken, dit is je moet uitgaan van 1-2 weken en er is een kans dat het langer duurt.
nee, want je mag dus 6 weken lang geen seks, geen tampons en niet zwemmen (of in bad ftm), in verband met infectiegevaar en dat is iets wat die arts zeker wel had moeten zeggen!

en dan kan je wel zeggen "had dat dan op internet opgezocht", maar als zo'n arts zegt "ach, 1 a 2 weken bloeden en klaar', dan geloven mensen dat.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:32:38 #222
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_129334962
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:09 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dat is niet wat ik zei. Als jij niet zegt dat je op vakantie gaat, hoe kan de arts dan aangeven dat het wellicht beter is om de operatie uit te stellen tot na de vakantie?
Je leest niet. Of je denkt niet na. De arts had moeten zeggen dat uitgegaan wordt van zes weken herstel. Niet een week.

Ik heb het nu expres zo basaal mogelijk uitgetypt. Snap je het nu?
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:33:50 #223
34974 trigt013
pi_129335015
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:30 schreef simmu het volgende:

[..]

nee, want je mag dus 6 weken lang geen seks, geen tampons en niet zwemmen (of in bad ftm), in verband met infectiegevaar en dat is iets wat die arts zeker wel had moeten zeggen!

en dan kan je wel zeggen "had dat dan op internet opgezocht", maar als zo'n arts zegt "ach, 1 a 2 weken bloeden en klaar', dan geloven mensen dat.
Je weet niet wat er wel of niet is gezegd. Dat word een welles nietus spelletje. Ja hij had het moeten zeggen, maar probeer eens op dat punt je recht te halen. Meestal geven ze deze informatie ook bij ontslag mondeling en op een nazorg advies in de vorm van een papiertje.
pi_129335020
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:30 schreef simmu het volgende:

[..]

Hier maak je zelf meerdere aannames. Enerzijds is het wellicht zo dat normaliter herstel echt maar 1 a 2 weken is, anderzijds dat dit niet verteld is.
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:32 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je leest niet. Of je denkt niet na. De arts had moeten zeggen dat uitgegaan wordt van zes weken herstel. Niet een week.

Ik heb het nu expres zo basaal mogelijk uitgetypt. Snap je het nu?
Ik denk dat het uitzonderlijk is dat herstel 6 weken duurt.
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:34:21 #225
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_129335036
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:10 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Had gekund. TS had ook gewoon zijn vakantie kunnen annuleren aangezien zijn vriendin nog steeds last van bloedingen had.
Weet je wat nog véél beter was geweest? De ingreep ná de vakantie. Wat gekund had. Als de arts goed voorgelicht had.
Zo moeilijk is het allemaal toch niet?
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')