Denken dat hij sneller topics kan openen dan ik ze kan sluitenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn reacties wat doe je.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denken dat hij sneller topics kan openen dan ik ze kan sluitenhij is zeker nog nooit de eerste van de maand hier geweest om 12:00.
Horkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denken dat hij sneller topics kan openen dan ik ze kan sluitenhij is zeker nog nooit de eerste van de maand hier geweest om 12:00.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:55 schreef -niemand- het volgende:
[..]
mijn reacties wat doe je.
stop eens met topics verwijderen![]()
Sluiten is minder inspannend. Kost hem meer moeite een topic te maken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:55 schreef -niemand- het volgende:
[..]
mijn reacties wat doe je.
stop eens met topics verwijderen![]()
Te druk bezig met topics openenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:58 schreef deadprez het volgende:
Waarom post ts hier niet meer eigenlijk?
Hij is te druk met nieuwe topics openen. Heeft -ie eindelijk een succesvol, snellopend topic, blijft -ie zelf weg.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:58 schreef deadprez het volgende:
Waarom post ts hier niet meer eigenlijk?
Niet te lang hoop ik. Kun je het niet zo adminnen dat hij alleen in DIT topic kan posten?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:59 schreef Pharkus het volgende:
TS is even gestopt met posten, hij is gauw weer terug.
Goed plan wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet te lang hoop ik. Kun je het niet zo adminnen dat hij alleen in DIT topic kan posten?
Fok! voelt nu al heel leeg aan...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Te druk bezig gebanned te worden, toch zondeik mis mijn liefje nu al.
ik zat al te kijkenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet te lang hoop ik. Kun je het niet zo adminnen dat hij alleen in DIT topic kan posten?
Boooeeeeeeequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:59 schreef Pharkus het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Arme TS. Gelukkig voor hem gaat -ie morgen op vakantie. Hopelijk naar IJsland, zodat -ie lekker kan afkoelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:59 schreef Pharkus het volgende:
Je kort 'hij' niet af met '-ie'quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Arme TS. Gelukkig voor hem gaat -ie morgen op vakantie. Hopelijk naar IJsland, zodat -ie lekker kan afkoelen.
Weet je ook hoe lang?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Arme TS. Gelukkig voor hem gaat -ie morgen op vakantie. Hopelijk naar IJsland, zodat -ie lekker kan afkoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |