Zie: Bron.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is een niet onderbouwde bewering, en een statistische correlatie is geen bewijs
Jij ook. Geniet van het lekkere weer.quote:
't Is inderdaad niet makkelijk om dit te beboeten, omdat je, achteraf, niet weet wie die troep achter gelaten heeft.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En dan moeten we erop vertrouwen dat ze alleen maar terechte boetes uitschrijven. Dat geloof ik niet.
Heej, ik ben het een keer met je eensquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Boetes schofterig hoog en al het geld daarvan gebruiken voor het schoonmaken en houden, zodat het overal brandschoon is en geen zwerfvuil ligt.
Of, ipv een boete, 120 uur in een oranje vestje met daarop "ik gooide afval rond, en nu loopt het zweet in mijn kont" in een chaingang rotzooi laten ruimen.
Haha.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..] 120 uur in een oranje vestje met daarop "ik gooide afval rond, en nu loopt het zweet in mijn kont" in een chaingang rotzooi laten ruimen.
Omdat je het ook gewoon weer mee kan nemenquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:15 schreef Elan het volgende:
Ik laat soms ook rotzooi achter waarom niet? Op het strand staan ook geen vuilcontainers hier.
Ruim gewoon je zooi achter je reet op.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:24 schreef Janneke141 het volgende:
Het schoonmaken lijkt me trouwens een prima klusje dat bijstandstrekkers kunnen doen als tegenprestatie voor hun uitkering. Het lijkt me toch niet dat we daar de mensen mee op moeten zadelen die het hele jaar al hard hebben gewerkt en nu even komen relaxen.
Haha, dit herken ik.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:59 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Ja klopt ik zat ooit in zo klein gezellig Frans dorpje nooit Nederlander gezien heel schoon maar op zo typische Nederlandse camping in Frankrijkgelijk teringbende en teringherrie
Aan de andere kant, in landen als Spanje en Portugal is het een grote bende langs de (snel)wegen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Haha, dit herken ik.
Mijn vriend en ik hebben een vaste stek bij een dorpje in Zuid Frankrijk - wij zijn de enige Nederlanders daar.
En wat een toeval: blinkend schoon en niks geen gillende kinderen.
Niet overal, maar op sommige plaatsen wel, inderdaad.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aan de andere kant, in landen als Spanje en Portugal is het een grote bende langs de (snel)wegen.
Vieze frietbakjes in de auto bah nee zeg.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat je het ook gewoon weer mee kan nemen
Als je friet kan halen kan je ook je troep wegbrengen ipv het op het strand achter te latenquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Vieze frietbakjes in de auto bah nee zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |