thank you, I wish you and your wife a very nice periodquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Hehe, jitzzze is zo blauw
Het is je gegunt kerel.
Whehe, een echte kapitein bevaart ook de rode zeequote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
thank you, I wish you and your wife a very nice period
do you have any hamcitizens left for on the bbq?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Whehe, een echte kapitein bevaart ook de rode zee
I do have some vienna schnitzels thoughquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
do you have any hamcitizens left for on the bbq?
Teveel, afstand bepalen, windrichting, waar je 'm moet raken, situatie van 3 man welke je als eerst neerschiet etc. etc. etc. veel te veelquote:
twitter:nabv twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 21:04:09Airsoften in Nederland? Meld je aan bij de NABV! De enige nationale airsoftbond erkend door het ministerie.https://t.co/bBbjbtjKPa reageer retweet
Die bui is het toch niet geworden voor je hč?quote:
Het rommelt wat in de buurt maar het is hier langs gepasseerd. Op de zolder is het wat warmer dan de rest van het huis waardoor ik een prettige convectie heb,quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die bui is het toch niet geworden voor je hč?
Hier geen zuchtje wind, alles staat wel open, maar het koelt niet af.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het rommelt wat in de buurt maar het is hier langs gepasseerd. Op de zolder is het wat warmer dan de rest van het huis waardoor ik een prettige convectie heb,
Als je gewoon in de randstad blijft kan ik je mededelen dat men in WKN het er inmiddels wel over uit is dat we morgen géén regen krijgen.quote:
Ook 's avond niet?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je gewoon in de randstad blijft kan ik je mededelen dat men in WKN het er inmiddels wel over uit is dat we morgen géén regen krijgen.
quote:
Mooizoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..], zoals het er nu naar uitziet krijgt de randstad op zijn vroegst pas donderdagavond/nacht regen.
Iedere dag van het jaar mag het regenen van mij, als het morgen maar niet isquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Iedere dag van het jaar mag het regenen van mij, als het morgen maar niet is
Varenquote:
En eea slik jij natuurlijk als zoete koek van zo'n BF2 veteraan...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Teveel, afstand bepalen, windrichting, waar je 'm moet raken, situatie van 3 man welke je als eerst neerschiet etc. etc. etc. veel te veel
Juistquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
En eea slik jij natuurlijk als zoete koek van zo'n BF2 veteraan...
Waarom lees ik BF2 niet als Battlefield 2 (ik denk tenminste dat je dat bedoeld) maar als Baviaan veteraanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
En eea slik jij natuurlijk als zoete koek van zo'n BF2 veteraan...
1993 verwisselde m.k. net zijn korte broek voor een langequote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden in Seedorf...
andere mensen in dit topic verwisselden net hun vloeibare voor hun vaste gedaantequote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
1993 verwisselde m.k. net zijn korte broek voor een lange
proest, drankmisbruik, pils tegen beeldschermquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
andere mensen in dit topic verwisselden net hun vloeibare voor hun vaste gedaante
Sommigen hun ouders kenden elkaar nog niet eens...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
andere mensen in dit topic verwisselden net hun vloeibare voor hun vaste gedaante
En had mijn pa nog maar een jaar te levenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sommigen hun ouders kenden elkaar nog niet eens...
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:30 schreef Royyy het volgende:
Wtf is er nu weer op facebook aan de hand... m'n newsfeed opeens vol staan met tientallen van die InstaWeather plaatjes
Vroeger noemden we dat gewoon een mooie zomer.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Joh, hittegolf in NL, iedereen in rep en roer, Rampenplan in werking gesteld en zo
Ja, maar dat was in '76 en de meesten in dit topic kunnen zich die niet herinnerenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroeger noemden we dat gewoon een mooie zomer.
Ach, er is tenminste een eind gekomen aan de stortvloed van foto's van terrasjes...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Joh, hittegolf in NL, iedereen in rep en roer, Rampenplan in werking gesteld en zo
'83 deed ook leuk mee.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar dat was in '76 en de meesten in dit topic kunnen zich die niet herinneren
Iedereen moet toch weten hoe een ander dit schitterende, eindelijk zomerweer kan handlenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ach, er is tenminste een eind gekomen aan de stortvloed van foto's van terrasjes...
Nu vindt iedereen het opeens nodig om foto's van het mini-zwembadje in hun tuin en InstaWeather shit te posten
'83 kan ik mij niet herinneren als bijzonder warm jaar. Zal wel gewoon normaal warm warm geweest zijn dat niemand er echt veel ophef over maakte. Maar toen bestond FOK! ook nog niet.quote:
hahaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
proest, drankmisbruik, pils tegen beeldscherm
Mjah, men valt tegenwoordig wel erg snel om, in '79 werden we gewoon te poot op pad gestuurd omdat de auto ingesneeuwd was en de schuur waar de fietsen in stonden toch wel. Dan stond je maar 2 uur eerder op.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
'83 kan ik mij niet herinneren als bijzonder warm jaar. Zal wel gewoon normaal warm warm geweest zijn dat niemand er echt veel ophef over maakte. Maar toen bestond FOK! ook nog niet.
Las van de week een berichtje dat de zomers van 2003 en 2006 in de top 5 van NL natuurrampen zouden staan voor wat betreft dodental. Nog geen betrouwbare bron gevonden.
Ja, maar toen reden treinen en bussen ook nog gewoon door tot ze niet meer konden rijden. Feb '86 was wel zo extreem dat alle wissels van de trams in Amsterdam vastgevroren zaten. Ik mocht gewoon op het fietsje naar school, om daar in de kantine te horen dat alle lessen afgelast waren en we de elfstedentocht gingen kijkenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mjah, men valt tegenwoordig wel erg snel om, in '79 werden we gewoon te poot op pad gestuurd omdat de auto ingesneeuwd was en de schuur waar de fietsen in stonden toch wel. Dan stond je maar 2 uur eerder op.
Na it sil heve en it giet oan hebben we in Fryslân bij voorbaat vrij van alle dienst.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar toen reden treinen en bussen ook nog gewoon door tot ze niet meer konden rijden. Feb '86 was wel zo extreem dat alle wissels van de trams in Amsterdam vastgevroren zaten. Ik mocht gewoon op het fietsje naar school, om daar in de kantine te horen dat alle lessen afgelast waren en we de elfstedentocht gingen kijken
Nog voor de Friezen dat tegenwoordig zeggen is de randstad al plat gelegdquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Na it sil heve en it giet oan hebben we in Fryslân bij voorbaat vrij van alle dienst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |