thank you, I wish you and your wife a very nice periodquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Hehe, jitzzze is zo blauw
Het is je gegunt kerel.
Whehe, een echte kapitein bevaart ook de rode zeequote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
thank you, I wish you and your wife a very nice period
do you have any hamcitizens left for on the bbq?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Whehe, een echte kapitein bevaart ook de rode zee
I do have some vienna schnitzels thoughquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
do you have any hamcitizens left for on the bbq?
Teveel, afstand bepalen, windrichting, waar je 'm moet raken, situatie van 3 man welke je als eerst neerschiet etc. etc. etc. veel te veelquote:
twitter:nabv twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 21:04:09Airsoften in Nederland? Meld je aan bij de NABV! De enige nationale airsoftbond erkend door het ministerie.https://t.co/bBbjbtjKPa reageer retweet
Die bui is het toch niet geworden voor je hè?quote:
Het rommelt wat in de buurt maar het is hier langs gepasseerd. Op de zolder is het wat warmer dan de rest van het huis waardoor ik een prettige convectie heb,quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die bui is het toch niet geworden voor je hè?
Hier geen zuchtje wind, alles staat wel open, maar het koelt niet af.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het rommelt wat in de buurt maar het is hier langs gepasseerd. Op de zolder is het wat warmer dan de rest van het huis waardoor ik een prettige convectie heb,
Als je gewoon in de randstad blijft kan ik je mededelen dat men in WKN het er inmiddels wel over uit is dat we morgen géén regen krijgen.quote:
Ook 's avond niet?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je gewoon in de randstad blijft kan ik je mededelen dat men in WKN het er inmiddels wel over uit is dat we morgen géén regen krijgen.
quote:
Mooizoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..], zoals het er nu naar uitziet krijgt de randstad op zijn vroegst pas donderdagavond/nacht regen.
Iedere dag van het jaar mag het regenen van mij, als het morgen maar niet isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |