abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juli 2013 @ 21:32:22 #76
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_129414803
Ansar al-Khilafa Brigadeleden (islamisten) hebben bij hun tijdelijke inname van de provinciestad Khan al-Assal nabij de stad Aleppo een massamoord aangericht onder de burgers.

Beelden op de staatstelevisie van Syri:

Khan al-Assal is opnieuw ingenomen door het Syrische regeringsleger, de terroristen trokken zich terug in oostelijke richting.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 21:36:08 #77
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_129414916
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:17 schreef Djibril het volgende:

[..]

Juist tegen de buitenlandse terroristen kunnen de Koerden stand houden, ze houden het niets voor niets al eeuwen uit tegen legers die beter bewapend waren dan de Al Nusra. Kijk eens hoe redelijk makkelijk ze de ene naar de andere dorp in nemen in hen regio.
Zij zijn gemaakt voor guerilla oorlog en hebben veel meer ervaring dan Al Nusra, vooral ook omdat het op Koerdisch gebied zich afspeelt.
Ook zie je dat die jihadi’s met tanks Koerden aanvallen zonder succes want die tanks worden binnen no time kapot gemaakt door Koerden en daar hebben de Koerden Assad echt niet bij nodig.

Aloulou legt dat goed uit:

[..]

Assad is een terrorist die zogenaamd seculier en democratisch is? Duik jij even weer de boeken in want blijkbaar weet jij niet wat democratie is. En dan bedoel ik niet de bijbel of zo.
Is Assad seculier? Als hij zo seculier was dan deed hij de Alawieten niet voor trekken.
Wellicht vond jij Saddam Hussein ook seculier en democratisch sinds hij een Chirsten hoog had in zijn regime. Zou me niks verbazen als jij ook een Saddam aanhanger bent.

Leef er maar mee, Assad is controle kwijt over heel Noord-Syrie, want hoe lang gaat dat nog duren dat Aleppo offensief?

[..]

:')

[ afbeelding ]
Syrisch Koerdistan nu *O*
Hoe verklaar je dit dan in Al-Hasakah:

Er is meer aan de gang, een overleg en dialoog. Een compromis. Assad Jr. wil en moet wel.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 21:39:40 #78
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_129415012
Het Syrische Arabische leger zuivert de dorpen rondom de stad Darayya (provincie Damascus) van terroristen en jihadisten.

De Syrische burgers hebben de tanks van hun volksleger versierd met bloemen en de vlag van Syri (5:19). Heel opmerkelijk.

zaterdag 27 juli 2013 @ 21:43:02 #79
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_129415099
De dag van 26 juli in een voorstad van Damascus en beelden uit de wijk ten noorden van het enorme Palestijnse Yarmouk-vluchtelingenkamp (dat al in meerderheid bevrijd en gezuiverd is van terroristen).

Het dagelijkse leven herneemt zijn gang. Rusland, Oekrane, Brazili en Zuid-Afrika leveren voedsel aan Syri. De voedselsituatie is sterk verbeterd in de regeringsgebieden, zeer goed op dit moment. Zelfs het risico om de rebellen voedsel te laten in beslag nemen, werd in Aleppo genomen en zelfs enkele terroristen bevrijd. De terroristen van Syrische komaf zijn gedemoraliseerd en willen de opstand neerleggen en stoppen. De buitenlandse meerderheid van terreurjihadi's vechten helaas door.

Toch positief deze beelden.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 22:00:07 #80
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_129415553
De Palestijnse volkscomits van het Palestijnse Volksbevrijdingsfront-Algemeen Commando (PFLP-GC) in Yarmouk bij Damascus vechten zijde aan zijde met het Syrische regeringsleger tegen buitenlandse terroristen en de kleine minderheid van takfiri-terroristen uit eigen kringen....

zondag 28 juli 2013 @ 14:11:45 #81
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_129432060
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 21:43 schreef Veldkamp het volgende:
De dag van 26 juli in een voorstad van Damascus en beelden uit de wijk ten noorden van het enorme Palestijnse Yarmouk-vluchtelingenkamp (dat al in meerderheid bevrijd en gezuiverd is van terroristen).

Het dagelijkse leven herneemt zijn gang. Rusland, Oekrane, Brazili en Zuid-Afrika leveren voedsel aan Syri. De voedselsituatie is sterk verbeterd in de regeringsgebieden, zeer goed op dit moment. Zelfs het risico om de rebellen voedsel te laten in beslag nemen, werd in Aleppo genomen en zelfs enkele terroristen bevrijd. De terroristen van Syrische komaf zijn gedemoraliseerd en willen de opstand neerleggen en stoppen. De buitenlandse meerderheid van terreurjihadi's vechten helaas door.

Toch positief deze beelden.
Over het geheel genomen goed nieuws, het lijkt erop dat de situatie in Syrie zich aan het stabiliseren is. Nu de terroristenbendes nog opruimen en dan kan het land weer opgebouwd worden. Nu maar hopen dat die buitenlandse terroristen snel een kopje kleiner gemaakt worden.
  zondag 28 juli 2013 @ 14:25:28 #82
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_129432430
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:11 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Over het geheel genomen goed nieuws, het lijkt erop dat de situatie in Syrie zich aan het stabiliseren is. Nu de terroristenbendes nog opruimen en dan kan het land weer opgebouwd worden. Nu maar hopen dat die buitenlandse terroristen snel een kopje kleiner gemaakt worden.
Wij denken dat het goed nieuws is.

En dat is ook op zich! Zeker voorlopig voor de arme Syrische burgerbevolking die voor de terroristen gevlucht is.

Maar ik ben ingelezen, belezen en wijs genoeg om me te realiseren dat de Verenigde Staten, Isral en onze NAVO (o.a. Nederland en Duitsland) nu met de wahabitische Golfmonarchien en Turkije een grootschalige militaire aanval op Syri voorbereiden.

Niet slechts via proxy-agenten zoals de rebellen/terroristen, niet slechts een geplande noflyzone, maar openlijke aanvallen en bombardementen op Damascus (ernstiger dan op Joegoslavi/Servi in 1999).

Dat zal een grote regionale oorlog en uiteindelijk een wereldoorlog tot gevolg hebben. Vergis je dus niet.

Wat wel bewezen is, is dat de Syrische bevolking geen islamistische Moslimbroederschap- en zeker geen buitenlandse salafistenregering wenst te accepteren. We zien ook steeds meer "gematigde" islamisten van de VSL-brigades overlopen naar de regeringszijde en gebruik maken van de amnestieregeling die Assad voor huurlingen afkomstig uit Syri heeft in werking gesteld.

Hoe goed de vernietiging van de terroristenbendes ook is en blijft, een vredesconferentie is noodzakelijk.

Anders zal een overwinning van het Syrische Arabische nationale leger en de Syrische regering-Assad alleen maar leiden tot een open regionale oorlog.

Erdogan en Isral hebben al aanvallen gelanceerd, Isral zelfs meermaals openlijk en ver op Syrisch territorium met special forces. Dit om de Syrische luchtafweer te vernietigen en te verzwakken. Dat is een voorbereiding op een conventionele echte luchtoorlog. Dat is zinloos voor de rebellen of voor "voorkoming van bewapeningn van Hezbollah" (zoals Isral beweert steeds).

Ik vrees dus voor de komende maanden. Juist als de vredesconferenties rondom Syri en de Palestijnen gaan lopen, zal de boel kunnen escaleren bij een impasse.

We staan op een splitsing van wegen in onze wereldgeschiedenis.

Daarna - bij uitbraak van een regionale oorlog daar met betrekking van Rusland - zijn wij aan de genade van God overgelaten.

Rusland zal dan eerst misschien relatief afzijdig of alleen binnen Syri opereren, maar Rusland zal ook een preventieve aanval tegen de Amerikaanse bases en NAVO-arsenaal in ons West- en Midden-Europa ondernemen. Want na Irak, Libi, Syri en Iran volgt Rusland, dat weet Poetin. En Rusland zal zich niet zomaar laten vernietigen noch veroveren.
  zondag 28 juli 2013 @ 15:22:42 #83
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_129434195
Heeft Obama nu de terroristen al weten te bewapenen of wat? Volgens goede traditie natuurlijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_129435406
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:22 schreef popolon het volgende:
Heeft Obama nu de terroristen al weten te bewapenen of wat? Volgens goede traditie natuurlijk.
Dat gaat hij nu natuurlijk niet zeggen. Maar ik denk dat we er over 20 jaar wel het fijne van krijgen te horen.
  zondag 28 juli 2013 @ 16:14:16 #85
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_129435756
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:22 schreef popolon het volgende:
Ik snap dat niet. Ze weten daar toch ook dat er tussen die rebellen een hele grote groep salafisten/jihadisten wandelt? Dat soort lui zullen er alles aan doen om de macht te grijpen mocht Assad verliezen. Uit westerse landen stromen ze nu ook toe naar Syri en dat zijn niet alleen mensen met een verbanddoos en een vrijwilligershart.

In deze zaak zit er ongetwijfeld meer achter, eerst vecht je tegen terroristen en daarna ga je ze bewapenen. Flashbacks naar de jaren 80 in dat gebied.
pi_129435970
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 21:36 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dit dan in Al-Hasakah:

[ afbeelding ]

Er is meer aan de gang, een overleg en dialoog. Een compromis. Assad Jr. wil en moet wel.
Waarom kan je maar met een foto terug reageren? en uuh als Hassakeh zo veilig voor hem is dan zou ik hem vragen om Hassakeh te bezoeken. Als Syrie hem echt wil dan wil ik hem wel eens in Idlib, Deir Zoo, Hama, Darayaa of Ras Al Ain zien.

Assad jr. heeft niks te willen maar moet terecht staan voor zijn daden. Of gaat Staphorst hem redden?
pi_129436489
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:25 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Wij denken dat het goed nieuws is.

En dat is ook op zich! Zeker voorlopig voor de arme Syrische burgerbevolking die voor de terroristen gevlucht is.

Maar ik ben ingelezen, belezen en wijs genoeg om me te realiseren dat de Verenigde Staten, Isral en onze NAVO (o.a. Nederland en Duitsland) nu met de wahabitische Golfmonarchien en Turkije een grootschalige militaire aanval op Syri voorbereiden.

Niet slechts via proxy-agenten zoals de rebellen/terroristen, niet slechts een geplande noflyzone, maar openlijke aanvallen en bombardementen op Damascus (ernstiger dan op Joegoslavi/Servi in 1999).

Dat zal een grote regionale oorlog en uiteindelijk een wereldoorlog tot gevolg hebben. Vergis je dus niet.

Wat wel bewezen is, is dat de Syrische bevolking geen islamistische Moslimbroederschap- en zeker geen buitenlandse salafistenregering wenst te accepteren. We zien ook steeds meer "gematigde" islamisten van de VSL-brigades overlopen naar de regeringszijde en gebruik maken van de amnestieregeling die Assad voor huurlingen afkomstig uit Syri heeft in werking gesteld.

Hoe goed de vernietiging van de terroristenbendes ook is en blijft, een vredesconferentie is noodzakelijk.

Anders zal een overwinning van het Syrische Arabische nationale leger en de Syrische regering-Assad alleen maar leiden tot een open regionale oorlog.

Erdogan en Isral hebben al aanvallen gelanceerd, Isral zelfs meermaals openlijk en ver op Syrisch territorium met special forces. Dit om de Syrische luchtafweer te vernietigen en te verzwakken. Dat is een voorbereiding op een conventionele echte luchtoorlog. Dat is zinloos voor de rebellen of voor "voorkoming van bewapeningn van Hezbollah" (zoals Isral beweert steeds).
Dit is ongetwijfeld waar.

quote:
Ik vrees dus voor de komende maanden. Juist als de vredesconferenties rondom Syri en de Palestijnen gaan lopen, zal de boel kunnen escaleren bij een impasse.
Hier zit ook een kern van waarheid in.

quote:
We staan op een splitsing van wegen in onze wereldgeschiedenis.
Ik zie niet in waarom dit een splitsing van wegen in onze wereldgeschiedenis is. Hoe catastrofaal het conflict voor Syri ook is gebleken, voor de beleidsmakers is dit niet meer dan business as usual.

quote:
Daarna - bij uitbraak van een regionale oorlog daar met betrekking van Rusland - zijn wij aan de genade van God overgelaten.

Rusland zal dan eerst misschien relatief afzijdig of alleen binnen Syri opereren, maar Rusland zal ook een preventieve aanval tegen de Amerikaanse bases en NAVO-arsenaal in ons West- en Midden-Europa ondernemen. Want na Irak, Libi, Syri en Iran volgt Rusland, dat weet Poetin. En Rusland zal zich niet zomaar laten vernietigen noch veroveren.
Te speculatief. Of beter gezegd, waarom ben je er zo van overtuigd dat Rusland betrokken zal raken in dit conflict? Rusland heeft de tijd aan haar zijde. Terwijl Amerika met het jaar armer wordt, het volk steeds verder in het hoekje wordt gedreven en het gezicht van Amerika demografisch een ingreep krijgt (steeds groter aandeel van Hispanics).

Klimt Rusland steeds verder uit het dal. De economie is beter dan ooit, het geboortecijfer is beter dan ooit, het leger wordt steeds professioneler. Rusland zit in een opwaartse spiraal, terwijl het tegenovergestelde voor de VS geldt. Waarom zou Rusland alles op het spel volgens jou?
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_129440235
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:14 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Ik snap dat niet. Ze weten daar toch ook dat er tussen die rebellen een hele grote groep salafisten/jihadisten wandelt? Dat soort lui zullen er alles aan doen om de macht te grijpen mocht Assad verliezen. Uit westerse landen stromen ze nu ook toe naar Syri en dat zijn niet alleen mensen met een verbanddoos en een vrijwilligershart.

In deze zaak zit er ongetwijfeld meer achter, eerst vecht je tegen terroristen en daarna ga je ze bewapenen. Flashbacks naar de jaren 80 in dat gebied.
Op een kleine periode begin dit jaar uitgezonderd heb ik nog geen wapens gezien wat uit het Westen komt, dus ik denk niet dat ze er al mee begonnen zijn.

Ik denk trouwens niet dat het zozeer het probleem van het Westen is dat die lui de macht willen in Syri en daarvoor "onze" wapens kunnen gebruiken, maar of ze een bedreiging zouden kunnen vormen voor ons. Het lukt die jihadisten niet eens om een Islamitische staat op te bouwen in een zandwoestijn zoals Jemen en Somali dus dat kon nog een knap lastig worden in Syri, dichtbevolkter en een meer seculiere traditie. Wel gaat er een keiharde strijd losbarsten tussen de gematigden en hardliners wanneer Assad weg is dat staat vast.

De boel laten zoals het is, is ook niet erg aantrekkelijk. Zo'n beetje alle partijen aan de kant van Assad zijn ook terroristen: shabiha, Quds, PFLP, PFLP-GC, Hezbollah en ga zo maar door. Vervolgens hebben we aan de kant van de rebellen ook nog eens Al-Nusra en ISIS(al-qaida)etc. En Assad kan er zelf ook wat van. Die kerel trekt terroristen aan zoals stront vliegen aantrekt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frikandelbroodje op 28-07-2013 21:16:36 ]
Incelfrikandel
  zondag 28 juli 2013 @ 19:48:32 #89
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_129441689
Dat is ook het drama met dit conflict. Je hebt twee partijen die allebei niet fris zijn en er vallen alleen maar bergen slachtoffers. De uitkomst is nooit gunstig.
  zondag 28 juli 2013 @ 20:49:04 #90
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_129444469
Je kunt alleen maar hopen dat de Russen er bij grotere bemoeienis en militair ingrijpen hard ingaan, beter een wereldoorlog dan nog een land laten inpikken!!! dan maar all the way!!
  maandag 29 juli 2013 @ 09:23:16 #91
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_129460666
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:47 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Dit is ongetwijfeld waar.

[..]

Hier zit ook een kern van waarheid in.

[..]

Ik zie niet in waarom dit een splitsing van wegen in onze wereldgeschiedenis is. Hoe catastrofaal het conflict voor Syri ook is gebleken, voor de beleidsmakers is dit niet meer dan business as usual.

[..]

Te speculatief. Of beter gezegd, waarom ben je er zo van overtuigd dat Rusland betrokken zal raken in dit conflict? Rusland heeft de tijd aan haar zijde. Terwijl Amerika met het jaar armer wordt, het volk steeds verder in het hoekje wordt gedreven en het gezicht van Amerika demografisch een ingreep krijgt (steeds groter aandeel van Hispanics).

Klimt Rusland steeds verder uit het dal. De economie is beter dan ooit, het geboortecijfer is beter dan ooit, het leger wordt steeds professioneler. Rusland zit in een opwaartse spiraal, terwijl het tegenovergestelde voor de VS geldt. Waarom zou Rusland alles op het spel volgens jou?
Een leger wordt slechts dan gemoderniseerd, als het een doel heeft en inzetbaar moet zijn.

Natuurlijk lijkt hetgeen ik schrijf speculatief, maar wacht maar af.

Wat betreft Amerika en Rusland: Amerika zou isolationistischer kunnen worden, verarmd, maar niet zeer veel meer. Daarvoor zijn de Amerikanen te interventionistisch in de regio Midden-Oosten. Alleen hun nederlaag daar kam tot terugtrekking leiden.

Dan ligt ook West Europa vrij om te verslaan voor Rusland, want onze legers zijn wegbezuinigd. Behalve in Engeland en Frankrijk misschien.
  maandag 29 juli 2013 @ 09:25:28 #92
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_129460691
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:10 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Op een kleine periode begin dit jaar uitgezonderd heb ik nog geen wapens gezien wat uit het Westen komt, dus ik denk niet dat ze er al mee begonnen zijn.

Ik denk trouwens niet dat het zozeer het probleem van het Westen is dat die lui de macht willen in Syri en daarvoor "onze" wapens kunnen gebruiken, maar of ze een bedreiging zouden kunnen vormen voor ons. Het lukt die jihadisten niet eens om een Islamitische staat op te bouwen in een zandwoestijn zoals Jemen en Somali dus dat kon nog een knap lastig worden in Syri, dichtbevolkter en een meer seculiere traditie. Wel gaat er een keiharde strijd losbarsten tussen de gematigden en hardliners wanneer Assad weg is dat staat vast.

De boel laten zoals het is, is ook niet erg aantrekkelijk. Zo'n beetje alle partijen aan de kant van Assad zijn ook terroristen: shabiha, Quds, PFLP, PFLP-GC, Hezbollah en ga zo maar door. Vervolgens hebben we aan de kant van de rebellen ook nog eens Al-Nusra en ISIS(al-qaida)etc. En Assad kan er zelf ook wat van. Die kerel trekt terroristen aan zoals stront vliegen aantrekt.
Shabiha zijn een illusie. PFLP en Hezbollah worden door de VS als terroristisch gezien, maar niet door de internationale gemeenschap als geheel. Integendeel zelfs.

Jij bent gewoon nogal anti-Assad om andere regionale redenen. Zonder echt eerlijke kennis van zaken.

Anders zou je de strijd van een legitiem staatsleger nooit gelijkstellen aan stront en terrorisme.
  maandag 29 juli 2013 @ 09:26:24 #93
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_129460703
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:49 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Je kunt alleen maar hopen dat de Russen er bij grotere bemoeienis en militair ingrijpen hard ingaan, beter een wereldoorlog dan nog een land laten inpikken!!! dan maar all the way!!
Ik vrees dat het gebeurt. Maar niet direct en niet spectaculair.

Al sinds 1999 en de bombardementen op Joegoslavi bereidt Rusland zich weer voor door versterkingen. Zie ook Georgi 2008.
pi_129468608
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:25 schreef Veldkamp het volgende:
Waarom denk je dit? Heb je hier mss bron voor oid? Als je dit correct kan voorspellen, kan je heel rijk worden.
  maandag 29 juli 2013 @ 14:13:27 #95
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_129468861
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:06 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Waarom denk je dit? Heb je hier mss bron voor oid? Als je dit correct kan voorspellen, kan je heel rijk worden.
Vijf oorlogsplannen door VS-legerleider gepresenteerd voor aanval Syri:
http://www.focus.de/polit(...)atz_aid_1051043.html

http://www.globalresearch(...)regional-war/5336100

Het gaat om te veel geld bij deze proxy-oorlog.

En natuurlijk ben ik geen profeet, maar ik lees wel eens wat. 1+1=2.

Ik hoef geen geld te krijgen als "profeet" of voorspeller. Misschien moet ik maar beurshandelaar worden?

Verder ken ik toevallig uit particulier interesse wat helderzienden en voorspellingen uit vroege 20e eeuw. Die hebben de situatie rondom Syri (en Iran) toen al voorzien. Ook de vredesgesprekken nu (Shalom rond Isral en Palestine). Die gingen volgens die zieners onmiddellijk vooraf aan een totale militaire escalatie en oorlog in de regio. Waarbij overigens volgens hen (Duitsers) de Amerikanen zouden verliezen uiteindelijk, of terugtrekken.
pi_129468953
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:13 schreef Veldkamp het volgende:
Het gaat om te veel geld bij deze proxy-oorlog.

En natuurlijk ben ik geen profeet, maar ik lees wel eens wat. 1+1=2.

Ik hoef geen geld te krijgen als "profeet" of voorspeller. Misschien moet ik maar beurshandelaar worden?
Jep. Een invasie van Syrie, zoals jij suggereert, zal deolieprijs flink doen stijgen. Niet omdat Syrie zelf nu zoveel produceert, maar omdat met name Iran en Saudi betrokken zijn.

Anyway, ik hoopte op wat smeuig leesvoer van jouw kant :P.
  maandag 29 juli 2013 @ 14:17:54 #97
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_129469035
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:15 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Jep. Een invasie van Syrie, zoals jij suggereert, zal deolieprijs flink doen stijgen. Niet omdat Syrie zelf nu zoveel produceert, maar omdat met name Iran en Saudi betrokken zijn.

Anyway, ik hoopte op wat smeuig leesvoer van jouw kant :P.
Zie boven. Gedit.
pi_129469119
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:17 schreef Veldkamp het volgende:
Zie boven. Gedit.
Die 5 oorlogsplannen had ik al ergens over gelezen. Ik dacht eigenlijk dat het de bedoeling was van die general om het publiek te wijzen op de kosten van een oorlog in Syrie om op die manier ingrijpen te voorkomen.

Die andere link ziet er interessanter uit, dank :).
  maandag 29 juli 2013 @ 14:49:41 #99
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_129470050
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:19 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Die 5 oorlogsplannen had ik al ergens over gelezen. Ik dacht eigenlijk dat het de bedoeling was van die general om het publiek te wijzen op de kosten van een oorlog in Syrie om op die manier ingrijpen te voorkomen.

Die andere link ziet er interessanter uit, dank :).
My pleasure.
pi_129473844
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:25 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Shabiha zijn een illusie.
Christus, wat kraam jij toch altijd onzin uit. Net of de perswoordvoerder van Kim Jong Un aan het woord is.
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')