quote:
En ditquote:
Ik snap TS wel. Als ik zo diep in de kast zou zitten zou ik ook niet er constant aan herinnert willen worden dat Gay zijn wel ok is. De sociale druk wat doe jequote:
waaarom ga je dan op ROZE MAANDAG naar de kermis in Tilburg, als je er niet mee geconfronteerd wil worden?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:06 schreef Iwanius het volgende:
sociale druk. Die is goed!
Maar ik heb niks tegen homo's maar om nu de hele dag dat nichterige om mij heen te zien, mensen die volgens mij verre van dat zijn maar die dag plotseling met zo een verhoogd stemmetje gaan praten en ander gedrag vertonen dan normaal alleen maar omdat het een thema dag is, vind ik![]()
Misschien ben ik gewoon te nuchter voor deze onzin.
ja, gewoon lekker op dat zolderkamertje blijvenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
en wat heb je nu geleerd?
gewoon thuisblijven in het vervolg, dan minimaliseer je de kans op dergelijke ongewenste ervaringen.
tut tut, niet van die aannames meteen he.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:12 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
ja, gewoon lekker op dat zolderkamertje blijven
je hebt wel een kans gemist me een homo te noemen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:24 schreef GoedeVraag het volgende:
Teregtem klakt.
Of mannen hun pener in elkaars strontgat willen drukken moeten ze zelf weten, maar waarom moet daar zoveel over geschreeuwd worden de hele tijd?
Rugridder ! Anaalfister ! Reetracer !quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je hebt wel een kans gemist me een homo te noemen.
teleurstellend
dank je welquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rugridder ! Anaalfister ! Reetracer !
Zoals ik al eerder zei:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:20 schreef Karina het volgende:
Maarreh was je nou in het roze gekleed of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |