Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Haha, ach als je er eenmaal bent gaat het wel. Toch zou ik liever om 6 uur beginnen dit soort dagen, wat zeg ik 5 uur nog beter.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
Of lekker naar het strand en als het te warm wordt een duik in zee .
Nou ja, het is ook heerlijk om te mogen werken
Het is op mijn werk koeler dan thuis. Thuis is het coolerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha, ach als je er eenmaal bent gaat het wel. Toch zou ik liever om 6 uur beginnen dit soort dagen, wat zeg ik 5 uur nog beter.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is op mijn werk koeler dan thuis. Thuis is het cooler
I wishquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heb je een zwembad achter huis of niet?
Dat is toch anders. Doe mij maar zo'n sub-tropisch zwemparadijs zoals theguyver heeft.quote:
Ja, dat is natuurlijk niet te overtreffen hequote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is toch anders. Doe mij maar zo'n sub-tropisch zwemparadijs zoals theguyver heeft.
Die is eigenlijk te mooi voor de SC. Kun je een nieuw topic over openen Maron.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:11 schreef Maron het volgende:
Ik dacht uit de TT op te maken dat het over het nieuwe koningskind in England ging..
Dit is uiteindelijk toch BNW..![]()
Het is meer een paradijsjequote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is meer een paradijsje
Misschien wil the guyver de foto nog wel een keer plaatsen. Tenzij hij net lekker ligt te dobberen en geen tijd heeft voor FOK!
check.. idd staat nu palmboompje naastquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk niet te overtreffen he
Het formaat is niet belangrijk. Als hij de job maar doetquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
op de foto lijkt ie klein....... en dat is ie ook
we hadden net een vloedgolf ding is niet gebouwd voor 2quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het formaat is niet belangrijk. Als hij de job maar doet
Gewoon een er naast zetten. Tafeltje erbij voor de snacks en drankjes. Of nog beter: een klein koelkastjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
we hadden net een vloedgolf ding is niet gebouwd voor 2
check check check checkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon een er naast zetten. Tafeltje erbij voor de snacks en drankjes. Of nog beter: een klein koelkastje
quote:
Je boft met zo'n schatjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:01 schreef theguyver het volgende:
[..]mijn schatje heeft mijn favo eten gemaakt bami met een coca cola glazen fles en als toetje een cheesecake
![]()
er viel niet aan mijn verjaardag te ontkomen![]()
Junkfood voor het lagere volk - zoals het hoortquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:01 schreef theguyver het volgende:
[..]mijn schatje heeft mijn favo eten gemaakt bami met een coca cola glazen fles en als toetje een cheesecake
![]()
er viel niet aan mijn verjaardag te ontkomen![]()
Wat bazel jij nou?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:37 schreef MayerAmschelRothschild het volgende:
[..]
Junkfood voor het lagere volk - zoals het hoort
Goeie goy geniet van je GMOs en cola met foetale cellen~
Daar doelde ik idd op.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:11 schreef Maron het volgende:
Ik dacht uit de TT op te maken dat het over het nieuwe koningskind in England ging..
Dit is uiteindelijk toch BNW..![]()
Jij ook truste. Leuk topic trouwens, ga het morgen wat beter bekijken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:02 schreef Maron het volgende:
[..]
Okay..truste Blaadjes..sweat dreams..;) pff wat een temperaturas..
simpel maar 2 dingen die je niet snel zal vinden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:37 schreef MayerAmschelRothschild het volgende:
[..]
Junkfood voor het lagere volk - zoals het hoort
Goeie goy geniet van je GMOs en cola met foetale cellen~
vandaag regen, ..... hoop ik voor je..quote:
Heey Dotje!quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:52 schreef Dotteke het volgende:
Morguh all, en de hitte goed doorstaan??
Hoi Dot,quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:52 schreef Dotteke het volgende:
Hoi Dot, ja hoor, ben weer uitgepuft, en jij?quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:52 schreef Dotteke het volgende:
Fok dat werk eh ik bedoel werkend fokkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh L.
Lekker aan het fokken werk?
hahaha.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fok dat werk eh ik bedoel werkend fokken
Hier is de zon al weg hoor, ik verwacht over een uurtje wel regen. Al is het nog steeds 20 graden zie ik op mijn phone, dus best warm.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hahaha.
Ach ik zou eigenlijk vrij zijn maar nou mag ik toch weer van 12 tot 10.![]()
Waar blijft dat rot weer verdorie! Nu wil ik geen zon zien ook!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:43 schreef Dotteke het volgende:
Ben weer een beetje uitgepuft, heb het echt warm gehad en tot overmaat van ramp werd hier nieuw laminaat gelegd, en was ik deuren en deurposten aan het schuren.
En wat denk je van de rotzooi, ben 4 dagen zo druk geweest. Niet goed voor me rug en dat is te voelen ook nu, maar goed het is bijna klaar en heb het toch maar weer gedaan of niet dan, moet alleen nog schilderen en twee deuren schuren maar kan me er even niet meer toe zetten, dus heb me bedacht dat ik dat laat liggen, volgende week weer een week.
Morgen eerst naar Enschede dan het weekend weg.Zie volgende week wel weer eerst me brakke lijf ff rust geven.
The Gyver lees me berichtjes maar niet, het is al warm zat
Sterkte dan maar Jacq.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemiddag luitjes hier alles oke hoor. maar werken en werken en nog eens werken....
werk op mijn eigen afdeling en mijn oude afdeling kampt met zieken dus val ik daar ook in dus elke dag nu aan het werk ook het weekend even de komende twee weken
hey lavenderr ik vind het niet erg hoor .;) erna ga ik naar tunesiequote:
Je kunt net zogoed hier blijven. Warm genoeg toch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey lavenderr ik vind het niet erg hoor .;) erna ga ik naar tunesie![]()
poeh je bent lekker druk dusquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemiddag luitjes hier alles oke hoor. maar werken en werken en nog eens werken....
werk op mijn eigen afdeling en mijn oude afdeling kampt met zieken dus val ik daar ook in dus elke dag nu aan het werk ook het weekend even de komende twee weken
Ja maar komt goed uit ( man lief is nl voor maand in buitenland werkbezoek zeg maar)quote:
pff een maand.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja maar komt goed uit ( man lief is nl voor maand in buitenland werkbezoek zeg maar)
Hij trekt het beter als mij zeg maar .;)quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
pff een maand.
ben ik ff blij dat bij mij 1 x in de maand een paar dagen is. en niet zo lang.. dat trek ik echt niet..
Je bent getrouwd met Ruttequote:Op woensdag 24 juli 2013 12:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hij trekt het beter als mij zeg maar .;)
Hoi Blaadjes. How was work?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:55 schreef Blaadjes het volgende:
Avond mensen.![]()
Als je hoopt op slecht weer komt het niet.
Hoi L. Ja heerlijk gewerkt. Was super druk dus die 10 uurtjes waren zo voorbij.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Blaadjes. How was work?
In de koeling gewerkt?
Het was raar weer. Ik hoopte op wat regen en dat dreigde even, maar toch ook maar weer niet. Wel een beetje wind dus ik heb alles tegen elkaar opengezet en dat friste lekker op in huis dus hopelijk is het niet zo benauwd vannacht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L. Ja heerlijk gewerkt. Was super druk dus die 10 uurtjes waren zo voorbij.
Overal gewerkt. Maakt mij ook allemaal niet zo veel uit als ik maar wat te doen heb.
En jij, nog in de tuin kunnen zitten of was het slecht?
Nou probeer dan maar lekker te slapen. Truste L.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was raar weer. Ik hoopte op wat regen en dat dreigde even, maar toch ook maar weer niet. Wel een beetje wind dus ik heb alles tegen elkaar opengezet en dat friste lekker op in huis dus hopelijk is het niet zo benauwd vannacht.
Denk dat ik er zo maar in duike, want moe en niet echt in mijn hum.
Morgen beter hoop ik.
Fijn dat je het naar je zin hebt op je werk. Dan vliegen de uren idd voorbij.
Truste Bquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou probeer dan maar lekker te slapen. Truste L.
moest net fietsen en was toen vrij koel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker merk je dat. Maar nu is het wéér benauwd en dat is 's nachts toch wel erg vervelend.
Waar woon jij Tjacka? Hoef het niet precies te weten hoor. Maar de provincie?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moest net fietsen en was toen vrij koel.
West-Frieslandquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar woon jij Tjacka? Hoef het niet precies te weten hoor. Maar de provincie?
oh niet zover weg dusquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, ik woon ook in NoordHolland, in de Haarlemmermeer.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Alkmaar dus een echte WestFriese kaaskop.
jij volg mij gewoonquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Hey y'all. Even een kort berichtje.
Deze was weg uit myAT zomaar.
Dat merk je niet meer als je hier een poosje woont. Dan merk je het pas als er een poosje géén vliegtuigen opstijgen. Vreemde stilte.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
maar heb je niet vaak last van schiphol
Hey you!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Hey y'all. Even een kort berichtje.
Deze was weg uit myAT zomaar.
Trustenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat merk je niet meer als je hier een poosje woont. Dan merk je het pas als er een poosje géén vliegtuigen opstijgen. Vreemde stilte.
En nu:
Ook goeiemorgen morgen!quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:57 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Het heeft heel lafjes een beetje geregend maar het is alweer voorbij
Bij jou waren het 4 druppels?quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen morgen!
Dan is er bij jou meer gevallen dan hier.
Sterkte, je gaat hárdquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:15 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh en doei!![]()
Onderweg naar 57 uur deze week.
Zelfs dat nog niet eens.quote:
wtf dan kan je bijna een ei op je bureau bakkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:48 schreef theguyver het volgende:
toppunt van het warme weer, collega van mij in dubai vertelde me net dat het 56C is bij haar kantoor buiten en binnen is het ook maar paar graden minder, ze zijn nu bezig. let op met een brandslang de sprinklers te besproeien, omdat de glaasjes bij een tempratuur van 57 graden kapot springen.![]()
gevoels tempratuur... schrok al...quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wtf dan kan je bijna een ei op je bureau bakken
ja heerlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En, gehaald en zo ja, wat een supergevoel is dat he?
En nu kijken naar een leuk wagentje?
Logisch, dat is een enorme afknapper.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja heerlijk.
ben al bezig sinds vorige week dinsdag, maar ik kwam bij een particulier reed heerlijk dat autootje. en ik wou hem graag kopen, kwam ze er nog even mee dat het elecktrische raam stuk was. dat kost wel 235 euroom te laten maken. en zij zei een paar tientjes. dus toen had ik er geen zin meer in.
al afkickverschijnselen van de tdf?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Logisch, dat is een enorme afknapper.
Gewoon rustig verder kijken Tjack
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best wel.
Gelukkig vanaf volgende week maandag VI.
Dat compenseert behoorlijk!
Nee, nog nooit gepost daar, maar misschien ga ik het wel doen nu. Heb er een paar wat beter leren kennen op de TDF-topics dus dat zijn geen vreemden meer voor me.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]post jij altijd al bij de VI-hooligans?
maar nog even 2 uur werken en dan 3 weken vakantie
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gepost daar, maar misschien ga ik het wel doen nu. Heb er een paar wat beter leren kennen op de TDF-topics dus dat zijn geen vreemden meer voor me.
Oh lekker zeg, vakantie. Ga je nog weg?
En werk ze nog die twee uurtjes
Tof. Lloret om te feesten en te beestenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]leuk ik post soms tijdens uitzendingen.
ja, met vrienden naar liorret en ook nog lekker met mijn ouders naar kroatie.
ja, maar dat culturele is meer mijn vakantie hoor. laatste jaar met de jongens maakt niet uit hoe deze vakantie word.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tof. Lloret om te feesten en te beestenen met je ouders cultureel doen
Okee. Cultureel is dan ook hartstikke leuk. Dat feesten en beesten ken je nu wel (denk ik).quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, maar dat culturele is meer mijn vakantie hoor. laatste jaar met de jongens maakt niet uit hoe deze vakantie word.
inderdaad. ben sowieso meer een kroegmens hoor. laat mij maar zitten en met mensen praten, dansen ken ik toch niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Okee. Cultureel is dan ook hartstikke leuk. Dat feesten en beesten ken je nu wel (denk ik).
Heerlijk. Beetje slap kletsen in een kroeg en langzaam een beetje dronken worden terwijl het bandje speelt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inderdaad. ben sowieso meer een kroegmens hoor. laat mij maar zitten en met mensen praten, dansen ken ik toch niet.
Nét op tijd! Wilde het net a day callen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:55 schreef Blaadjes het volgende:
Avond mensen. lekker dagje gehad allemaal?
hallo ome blaadjesquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:55 schreef Blaadjes het volgende:
Avond mensen. lekker dagje gehad allemaal?
Ja ook lekker gewerkt. Wel een lange dag maar op een gegeven moment ben je over je dipje heen. Nu dus nog totaal niet moe. :Squote:Op donderdag 25 juli 2013 23:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nét op tijd! Wilde het net a day callen.
Lekker gewerkt . Jij ook?
Wens ik je nu welterusten. Je zal wel bekaf zijn.
Zullen we lekker gaan?
Promisequote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ook lekker gewerkt. Wel een lange dag maar op een gegeven moment ben je over je dipje heen. Nu dus nog totaal niet moe. :S
Maar goed ik drink nog een biertje en dan kom ik er ook aan. Niet op mijn plek gaan liggen he! zodat jij straks weer een koud plekje hebt.
Ok, Hier heb je vast een nachtzoen dan word je straks niet weer wakker als je al slaapt.quote:
Mogguh theguyver, heb je nog mooie verhalen over het feestje?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:21 schreef theguyver het volgende:
goeie morgen, zo was weer gezellig feestje gister
anarchie wasdag vandaag [ afbeelding ]
Pre-party voor het echte feestje komende zaterdag.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh theguyver, heb je nog mooie verhalen over het feestje?
Oh nou dat komt dan zondag of maandag wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Pre-party voor het echte feestje komende zaterdag.
En ik ben gewoon aan werk, dus... helaas moet ik je telleur stellen dit keer, zo spannend was het niet.
ehm?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh nou dat komt dan zondag of maandag wel.
Ben benieuwd of Dotteke zich een beetje weet te gedragen.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:43 schreef Dotteke het volgende:
Morgen eerst naar Enschede dan het weekend weg.
The Gyver lees me berichtjes maar niet, het is al warm zat
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oeps..
je komt op mijn feestje![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:33 schreef Blaadjes het volgende:
Tjonge m'n vader en een aantal collega's zijn al een poos in gevecht met de provincie zeeland(hun oude werkgever) over, en dat is heel beknopt, de vertrek regeling voor 57 jaar en ouder waar afgesproken was dat de breedste schouders de zwaarste lasten zouden dragen.
Nu is gebleken dat de 2 directeuren met veel meer naar huis gingen. Dus zijn ze een poos terug een procedure gestart met 5 man(waren er eerst ruim dertig van de 160 maar die durfden allemaal niet meer)
De provincie doet natuurlijk erg moeilijk en verzet zich op alle mogelijke manieren. Eergister mochten ze een band beluisteren van een eerdere zitting(na tussenkomst van een rechter) Nu blijkt de voorzitter niet te horen te zijn op die band want zijn mic. was stuk maar hij was destijds gewoon te horen via de boxen.![]()
Er is ineens besloten dat er van rechtbank gewisseld moest worden vanwege iemand met dezelfde naam, hahahaha
En sinds gister zetten ze ook de oude media in want er stond ineens in de krant dat ze met een zak met geld naar huis zijn gegaan, wat niet zo is.
Damn dit wordt nog eens een BNW topic dit hele verhaal.
Nou wazig is het zeker ja. Maar ik volg het natuurlijk al vanaf het begin en het is gewoon ongelooflijk als je ziet hoe moeilijk het is een zaak tegen de staat te houden. Geluk is wel dat 1 van de 5 een oud jurist is van de provincie dus kent hun spelletjes goed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:36 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
beetje wazig slecht onderbouwt en geen bronnen.
JUP![]()
Smerige spelletjes worden er gespeeld. Hoop dat men krijgt waar men recht op heeft. En dat de 'dapperen' volhouden. Want men probeert natuurlijk de boel te rekken zodat zelfs de grootste volhouder straks denkt: laat ook maar zitten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou wazig is het zeker ja. Maar ik volg het natuurlijk al vanaf het begin en het is gewoon ongelooflijk als je ziet hoe moeilijk het is een zaak tegen de staat te houden. Geluk is wel dat 1 van de 5 een oud jurist is van de provincie dus kent hun spelletjes goed.
Niet zo moeilijk, als je insomnia hebt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
En the guyver, alweer een feestje?
Man, hoe hou je het allemaal vol
Je dieselt nog even door op je adrenaline.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, als je insomnia hebt.
btw wat me op valt aan mijzelf, als ik behoorlijk heb doorgezakt ben ik de volgende dag veel fitter en actiever op mijn werk bezig...
zit met kegel en droge bek maar heb nu al meer gedaan als gisteren
Ik denk eerder om 02:00 vanachtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je dieselt nog even door op je adrenaline.
Straks om een uur of 2 zak je in. Wat ik je brom.
Dat proberen ze zeker. Maar deze 5 willen zelf niet meer geld maar dat de directeuren minder krijgen. Helaas is dat vrijwel onmogelijk dus willen ze dat de provincie met de billen bloot gaat en de smalste schouders alsnog 100% krijgen ipv 80%(net als de directeuren die overigens al lang weer een andere baan hebben wat voor een laag opgeleide van 57 of ouder vrijwel onmogelijk is en daar zit je dan met je eigen huis en levenstijl gebaseerd op 100% ipv 80)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Smerige spelletjes worden er gespeeld. Hoop dat men krijgt waar men recht op heeft. En dat de 'dapperen' volhouden. Want men probeert natuurlijk de boel te rekken zodat zelfs de grootste volhouder straks denkt: laat ook maar zitten.
En goeiemorgen
Werk ze B en je hoeft nog maar even nuquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:59 schreef Blaadjes het volgende:
Zo de regen is er bijna. check de buienradar. Ik krijg zo de volle laag(schouwen duiveland).
Lekker regen
Tijd om zo te gaan werken. Fijne dag allemaal en misschien tot vanavond laat.
Mwa morgen nog en zondag avond de nacht in...maandag vrij.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Werk ze B en je hoeft nog maar even nu
Pfff het is wel buffelen wat jij doet zegquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mwa morgen nog en zondag avond de nacht in...maandag vrij.
Hoe is het hier?
Theguyver gaat trouwen?
Ja die duitsers vreten en drinken heel wat op.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pfff het is wel buffelen wat jij doet zeg![]()
Ja theguyver krijgt de ball and chain
En dan? Dagdienst?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja die duitsers vreten en drinken heel wat op.
Nog 2 3 weken en dan is het ergste voorbij. Nou ja ergste...zit er niet zo mee.
Vind dit zo leuke foto hè.quote:
Verliefd niet maar je bent niet de enige die Kate leuk vindt hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind dit zo leuke foto hè.
Vind kate zo leuk, ik ben een beetje verliefd
Ze heeft zo'n klein, ondeugend lachje, dus dat kan ik me wel voorstellenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind dit zo leuke foto hè.
Vind kate zo leuk, ik ben een beetje verliefd
Is dat goed of juist niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou voorlopig nog ploegen maar met minder mensen.
Dat is goed hoor. Er zijn tijdelijke krachten voor de topdrukte maar daar hoor ik niet bij.quote:
Feli!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook goed. Diploma opgestuurd gekregen vandaag![]()
Oh. Mooi zo!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is goed hoor. Er zijn tijdelijke krachten voor de topdrukte maar daar hoor ik niet bij.
Zeker mooi. Maar nu ga ik nog even voor de tv hangen met een lekker Duveltje en daarna naar bed. Dus weltrusten alvast allemaal!quote:
Dag dagquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker mooi. Maar nu ga ik nog even voor de tv hangen met een lekker Duveltje en daarna naar bed. Dus weltrusten alvast allemaal!
Truste B. Geniet van je Duveltje en tot morgen? Trustequote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker mooi. Maar nu ga ik nog even voor de tv hangen met een lekker Duveltje en daarna naar bed. Dus weltrusten alvast allemaal!
Ja morgen ben ik er weer hoor! Truste.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Truste B. Geniet van je Duveltje en tot morgen? Truste
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja morgen ben ik er weer hoor! Truste.
Ik zie het. Komt een lading onweer aan bij jouquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:14 schreef Blaadjes het volgende:
good murning.
Nou er zit weer een dikke wolkbreuk aan te komen hier.
Zo het gaat tekeer nu!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie het. Komt een lading onweer aan bij jou
Oh jasses, vind dat zo eng he, onweer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo het gaat tekeer nu!![]()
Wel sneu als je nu op de camping zit.
Nu heel dichtbij. flits..boem flits..boem.
Gek maar ik heb het altijd al zo mooi gevonden. Zeker vroeger in de ardeche op de camping. Dan bleef dat een beetje hangen tussen de bergen. man man wat een klappen waren dat.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jasses, vind dat zo eng he, onweer.
En over een paar uurtjes is het hier.
Duik wel onder de trap
Die zijn met 1 klap wegquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gek maar ik heb het altijd al zo mooi gevonden. Zeker vroeger in de ardeche op de camping. Dan bleef dat een beetje hangen tussen de bergen. man man wat een klappen waren dat.
Heb je nog plannen vandaag?
Ja, dat gaat mijn cluppie dus winnen hequote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha tja...
Vanavond jouw cluppie tegen het mijne he.
Zo niet dan bak jij een appeltaart voor mij ok?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat gaat mijn cluppie dus winnen he
Okquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo niet dan bak jij een appeltaart voor mij ok?
quote:
Sterkte vandaag en ik hoop dat bij jou het onweer nu voorbij is.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maar ik ben er weer vandoor. De plicht roept. Fijne middag en ik hoop dat het onweer meevalt voor je!
Pakt ajax wel jammer genoeg 6/7-0 denk ikquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat gaat mijn cluppie dus winnen he
Zou je denken? Wie weet verrast AZ wel .quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pakt ajax wel jammer genoeg 6/7-0 denk ik
Denk het niet, AZ gaat baasje maher missenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou je denken? Wie weet verrast AZ wel .
Oh ja, dacht ik niet aanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het niet, AZ gaat baasje maher missen
Ik moet nog boodschappen doen, maar dacht even het onweer af te wachten. Maar zit nu al uren te wachten op iets wat maar niet doorzetquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles goed verder?
harde onweer net hier
Succesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen, maar dacht even het onweer af te wachten. Maar zit nu al uren te wachten op iets wat maar niet doorzetdus ga zo maar op pad.
Goh wat was dat extreem zeg
Valt mee he?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het niet, AZ gaat baasje maher missen
Appeltaart!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
AJAX toch gewonnen, maar AZ heeft verdienstelijk gespeeld, en zelfs met 2-0 voorgestaan, hetgeen niemand verwacht had. Dus toch trots op mijn cluppie.
is niet mijn schoen, ben er nog niet achter wie er 1 mist..quote:Op zondag 28 juli 2013 11:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe komt die daar nu weer terecht?
Wat jij ook allemaal uitspookt
De inbreker?quote:Op zondag 28 juli 2013 11:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
is niet mijn schoen, ben er nog niet achter wie er 1 mist..
+ ik kan er geneens bij![]()
Jummiequote:Op zondag 28 juli 2013 11:26 schreef Lavenderr het volgende:
Hij is wel een beetje oud en je moet hem delen met TRU OH maar dat geeft niet he?
[ afbeelding ]
Enjoy!
En gefeliciteerd met Ajax, goede prestatie en leuk om het seizoen met zo'n mooie prijs te beginnen
Je zal wel bekaf zijn na zo'n zware werkweek . Nou ja, morgen vrijquote:Op zondag 28 juli 2013 11:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jummie![]()
Nee een halve kan ik wel missen.
Niet meer haha, vannacht en morgen nachtdienst. Dan een dagje vrij.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zal wel bekaf zijn na zo'n zware werkweek . Nou ja, morgen vrij
Nóg een dag extra werken? Jemig zeg. Ja, je zegt iets te snel ja vermoed ikquote:Op zondag 28 juli 2013 11:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niet meer haha, vannacht en morgen nachtdienst. Dan een dagje vrij.
Ik zeg te snel ja denk ik.
Je hoeft het maar te vragen hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nóg een dag extra werken? Jemig zeg. Ja, je zegt iets te snel ja vermoed ik
misschien beter idee met bezem steel kwam ik er niet bij..quote:Op maandag 29 juli 2013 09:39 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen luitjes
En weer een warme dag. Het kan niet op.
theguyver, pak een hengel en vis die schoen uit de goot
Dat komt vaker voorquote:Op maandag 29 juli 2013 10:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
misschien beter idee met bezem steel kwam ik er niet bij..
denk dat deze schoen van de straat in mijn goot is gegooid.
iedereen nagebeld of ze schoen kwijt waren.
enige wat sommige kwijt waren was een stuk van het feest
eigen ervaring?quote:
Wees blij dat het dit keer een real lady was ipv zo'n nietszeggend snoetje van een opblaaspopquote:Op maandag 29 juli 2013 10:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
eigen ervaring?
ik kwam wel zondag achter dat er schijnbaar nog 1 in mijn bed lag te ronken..
we dachten allemaal dat die naar huis was, maar blijkbaar was er 1 in mijn bed beland, heeft even een pizza op de grond gelegd en is gaat tukken, waar sliep ik.. ja nou niet thuis dus en gister druk met schoonmaken. toen deze dame de trap af kwam strompelen
Of een man.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wees blij dat het dit keer een real lady was ipv zo'n nietszeggend snoetje van een opblaaspop
nou... was druk aan schoonmaken, tikt ze me op de schouder.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wees blij dat het dit keer een real lady was ipv zo'n nietszeggend snoetje van een opblaaspop
Jemig! Had ze met haar gezicht ín de pizza margaritha gelegen?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou... was druk aan schoonmaken, tikt ze me op de schouder.
eerlijk gezegd schrok wel van hoe ze er uit zag..
..... kleine impressie
[ afbeelding ]
wou al bijna mijn zombie appocalypse survival kit er bij halen.
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig! Had ze met haar gezicht ín de pizza margaritha gelegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.onsmakelijk sorry ... heb in spoiler gezet
[ Bericht 21% gewijzigd door theguyver op 29-07-2013 12:28:55 ]Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:
Nee dat zal best. Jammer altijd dat degene die dan over hun nek gaan bijna altijd niet lang daarvoor enige vorm van eten naar binnen hebben gewerkt..quote:Op maandag 29 juli 2013 14:23 schreef theguyver het volgende:
[..]moge en... jah was geen prettig gezicht.
al helemaal niet omdat ze de wc niet haalde...
Hoi L. Ja hoor lekker uitgeslapen. Krijg alleen dat wijf niet uit m'n kop. Moest vannacht order picken en dat werkt met een koptelefoon en spraak herkenning maar ze heeft zo'n rot stem.quote:
Oh waardeloos is dat he? Die zou je het liefste blocken dan.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L. Ja hoor lekker uitgeslapen. Krijg alleen dat wijf niet uit m'n kop. Moest vannacht order picken en dat werkt met een koptelefoon en spraak herkenning maar ze heeft zo'n rot stem.
Ik wil gewoon een hele zwoele stem en het liefst ook een foto erbij zodat ik weet tegen wie ik zit te lullen.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh waardeloos is dat he? Die zou je het liefste blocken dan.
Mooi moment lijkt me dat. Voelde ze zich een beetje ongemakkelijk?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:51 schreef theguyver het volgende:
borrel nootjes...
zoute stokjes.
hips word weer beetje misselijk als ik er aan denk.
Schijnbaar dacht ze aan wat leuks om in mijn bed te gaan liggen of zo..
moest al een en ander gaan uitelggen toen ik benee aan opruimen was en zij kwam van mijn kamer af..
ze liep langsquote:Op maandag 29 juli 2013 15:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooi moment lijkt me dat. Voelde ze zich een beetje ongemakkelijk?
mogguhquote:Op dinsdag 30 juli 2013 06:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen allemaal
de eerste vreemde die in mij bed gaat liggen mijn slaap kamer onder kots kan gaan vliegen..
das pas echt goor![]()
![]()
![]()
fijne dinsdag luitjes
haha jup was ook niet echt gecharmeerd..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 06:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen allemaal
de eerste vreemde die in mij bed gaat liggen mijn slaap kamer onder kots kan gaan vliegen..
das pas echt goor![]()
![]()
![]()
fijne dinsdag luitjes
quote:
Jijquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:31 schreef theguyver het volgende:
[..]goeie morgen Lavenderr...
nog twee dagen en dan heb ik ook ongeveer een week vrij..
en verveel me echt de pleuris.. alle inkoop afdelingen in europ zijn zo'n beetje gesloten en er komt dus nagenoeg geen werk binnen. als ik nog langzamer ga typen val ik in slaap.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij
kunt
de
hele
dag
op FOK!
Wat klaag je nou
Die tijd komt vast wel weer. Enjoy while it lastquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:38 schreef theguyver het volgende:
[..]back at yah..
En ik zit niet op mijn werk om de hele dag maar op Fok! te zitten, wil wel wat nuttigs doen voor mijn geld
Zelfde als werkeloos zijn ik kan maar een week thuis zitten..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die tijd komt vast wel weer. Enjoy while it last
Jaaa, lekker hoor!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
mogge!
[..]
truste B
en als je wakker wordt heb je fijn een vrije dag
Ben je alweer uitgeslapen of duik je er zo nog een uurtje in?quote:
Ja ben uitgeslapen. Kwam een f-16 heel laag over toen was ik gelijk wakker.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je alweer uitgeslapen of duik je er zo nog een uurtje in?
Het is hier gelukkig wat koeler, bij jou ook?
Je hebt het verdiendquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ben uitgeslapen. Kwam een f-16 heel laag over toen was ik gelijk wakker.
Lekker weer is het wel, bewolkt maar mooie temp. Vanmiddag maar eens een terrasje of zo pakken.
Sorry dat ik gister een biertje over je heen had gesopt..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ben uitgeslapen. Kwam een f-16 heel laag over toen was ik gelijk wakker.
Lekker weer is het wel, bewolkt maar mooie temp. Vanmiddag maar eens een terrasje of zo pakken.
inderdaad maar je bent niet de enige op fok hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zelfde als werkeloos zijn ik kan maar een week thuis zitten..
Daarna word ik gek... ik moet wat doen!!!
Ben maar reminders aan sturen van openstaande orders van gisteren...
nadeel ik kan niet echt sloom typen....
sommige hier denken, wut wat een weirdo![]()
true. goedemiddag trouwens iedereenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:28 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
inderdaad maar je bent niet de enige op fok hoor
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
true. goedemiddag trouwens iedereen
zeker.. nog 3 uurtjes..quote:
Ik zeg alleen nog even welterusten B.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:33 schreef Blaadjes het volgende:
Lekker druk hier. Weet niet op wie eerst te reageren!
np, truste wijfie!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zeg alleen nog even welterusten B.
En tot morgenavond . Sleep well
Hey, alles goedquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:48 schreef Blaadjes het volgende:
Wow gezellig dagje in de SC.
Avond.
Zeker, net nog even gezwommen na het werk. Dat was wel lekker. Bij jou ook alles goed?quote:
Jawel, maar ik denk dat ik ziek wordquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker, net nog even gezwommen na het werk. Dat was wel lekker. Bij jou ook alles goed?
Heerlijk, nog even zwemmen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker, net nog even gezwommen na het werk. Dat was wel lekker. Bij jou ook alles goed?
Ja bij ons op het werk zijn er ook ineens opvallend veel zieken. Zal wel met het weer te maken hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk dat ik ziek word
Maar verder wel goed hoor.
Dat zit er wel in. Koude kruik mee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heerlijk, nog even zwemmen.
Het is hier nu vies benauwd. Nog steeds 24 graden. Dat gaat een broeierig nachtje worden.
Ventilatortje aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat zit er wel in. Koude kruik mee.
Schijnt alleen maar de warme lucht rond te pompen.quote:
Ik vind het in ieder geval wel als een lekker fris windje aanvoelenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
Schijnt alleen maar de warme lucht rond te pompen.
En dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval wel als een lekker fris windje aanvoelen
Op je werk? Geen airco?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:08 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Verdomme nou. Niet te harden hier.
Nu lijkt me dat nog wel te doen.quote:
Nou ja, het is per definitie beter als op het werk. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu lijkt me dat nog wel te doen.
Later kan je beter binnen gaan zitten met alle ramen en gordijnen dicht.
Nou....op het werk is het lekker koel met de aircoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:15 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nou ja, het is per definitie beter als op het werk. Dat dan weer wel.
Werken is tijdverspilling! Tuinhangen is het nieuwe werken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou....op het werk is het lekker koel met de airco
Dat is waarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:18 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Werken is tijdverspilling! Tuinhangen is het nieuwe werken.
Zoekende naar dat nummer op mijn NAS (om hem flink te laten knallen over de stereo), kwam ik deze tegen:quote:
zozo dat is een big mamaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zoekende naar dat nummer op mijn NAS (om hem flink te laten knallen over de stereo), kwam ik deze tegen:
..en wat dacht je van jezelf?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:51 schreef theguyver het volgende:
vanaaf weer party![]()
vraag me af hoe lang dit huis het vol houd
Ik trek het wel hoor vanaaf eerst voor 15 man pannenkoeken bakkenquote:
Hoeveel bak je er dan? Reken je 5 pp?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik trek het wel hoor vanaaf eerst voor 15 man pannenkoeken bakken![]()
ik lieg niet als ik zeg dat mijn pannenkoeken wereldwijd bekend zijn
ongeveer 100 ruwe gok, met beetje tempo op 4 platen tegelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoeveel bak je er dan? Reken je 5 pp?
Jemig wat een werk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
ongeveer 100 ruwe gok, met beetje tempo op 4 platen tegelijk.
laatste keer 70 gebakken was voor 10 man de overgebleven heb ik langs het leger des heils gebracht
ogh jah vind leuk om te doenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig wat een werk.
En dat met die warmte
famous last wordsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
ogh jah vind leuk om te doen![]()
maar ga niet te lang door feeschten morgen naar castle fest
Hoi L.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi B.
Lekker zaterdagavond vieren en morgen uitslapen
Ik hoor het al. Het was een fijne avondquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L.
Ja lekker hoor! Net bbq gedaan...hik...burp
Ach ja je bent lekker bezig he zo de hele week.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Het was een fijne avond![]()
Je hebt het verdiend na al dat harde werken
Ik dacht dat je het nooit zou vragen. Heerlijk!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ja je bent lekker bezig he zo de hele week.
Wijntje en een blokkie kaas? (oud)
Alstu!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen. Heerlijk!
Ja, heel fijn dagje. Veel gedaan en ook mijn tuin is weer helemaal op en top. Dus tevreden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Alstu!
Jij nog een lekker dagje gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |