Verliefd niet maar je bent niet de enige die Kate leuk vindt hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind dit zo leuke foto hè.
Vind kate zo leuk, ik ben een beetje verliefd
Ze heeft zo'n klein, ondeugend lachje, dus dat kan ik me wel voorstellenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind dit zo leuke foto hè.
Vind kate zo leuk, ik ben een beetje verliefd
Is dat goed of juist niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou voorlopig nog ploegen maar met minder mensen.
Dat is goed hoor. Er zijn tijdelijke krachten voor de topdrukte maar daar hoor ik niet bij.quote:
Feli!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook goed. Diploma opgestuurd gekregen vandaag![]()
Oh. Mooi zo!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is goed hoor. Er zijn tijdelijke krachten voor de topdrukte maar daar hoor ik niet bij.
Zeker mooi. Maar nu ga ik nog even voor de tv hangen met een lekker Duveltje en daarna naar bed. Dus weltrusten alvast allemaal!quote:
Dag dagquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker mooi. Maar nu ga ik nog even voor de tv hangen met een lekker Duveltje en daarna naar bed. Dus weltrusten alvast allemaal!
Truste B. Geniet van je Duveltje en tot morgen? Trustequote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker mooi. Maar nu ga ik nog even voor de tv hangen met een lekker Duveltje en daarna naar bed. Dus weltrusten alvast allemaal!
Ja morgen ben ik er weer hoor! Truste.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Truste B. Geniet van je Duveltje en tot morgen? Truste
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja morgen ben ik er weer hoor! Truste.
Ik zie het. Komt een lading onweer aan bij jouquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:14 schreef Blaadjes het volgende:
good murning.
Nou er zit weer een dikke wolkbreuk aan te komen hier.
Zo het gaat tekeer nu!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie het. Komt een lading onweer aan bij jou
Oh jasses, vind dat zo eng he, onweer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo het gaat tekeer nu!![]()
Wel sneu als je nu op de camping zit.
Nu heel dichtbij. flits..boem flits..boem.
Gek maar ik heb het altijd al zo mooi gevonden. Zeker vroeger in de ardeche op de camping. Dan bleef dat een beetje hangen tussen de bergen. man man wat een klappen waren dat.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jasses, vind dat zo eng he, onweer.
En over een paar uurtjes is het hier.
Duik wel onder de trap
Die zijn met 1 klap wegquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gek maar ik heb het altijd al zo mooi gevonden. Zeker vroeger in de ardeche op de camping. Dan bleef dat een beetje hangen tussen de bergen. man man wat een klappen waren dat.
Heb je nog plannen vandaag?
Ja, dat gaat mijn cluppie dus winnen hequote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha tja...
Vanavond jouw cluppie tegen het mijne he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |