al afkickverschijnselen van de tdf?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Logisch, dat is een enorme afknapper.
Gewoon rustig verder kijken Tjack
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best wel.
Gelukkig vanaf volgende week maandag VI.
Dat compenseert behoorlijk!
Nee, nog nooit gepost daar, maar misschien ga ik het wel doen nu. Heb er een paar wat beter leren kennen op de TDF-topics dus dat zijn geen vreemden meer voor me.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]post jij altijd al bij de VI-hooligans?
maar nog even 2 uur werken en dan 3 weken vakantie
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gepost daar, maar misschien ga ik het wel doen nu. Heb er een paar wat beter leren kennen op de TDF-topics dus dat zijn geen vreemden meer voor me.
Oh lekker zeg, vakantie. Ga je nog weg?
En werk ze nog die twee uurtjes
Tof. Lloret om te feesten en te beestenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]leuk ik post soms tijdens uitzendingen.
ja, met vrienden naar liorret en ook nog lekker met mijn ouders naar kroatie.
ja, maar dat culturele is meer mijn vakantie hoor. laatste jaar met de jongens maakt niet uit hoe deze vakantie word.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tof. Lloret om te feesten en te beestenen met je ouders cultureel doen
Okee. Cultureel is dan ook hartstikke leuk. Dat feesten en beesten ken je nu wel (denk ik).quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, maar dat culturele is meer mijn vakantie hoor. laatste jaar met de jongens maakt niet uit hoe deze vakantie word.
inderdaad. ben sowieso meer een kroegmens hoor. laat mij maar zitten en met mensen praten, dansen ken ik toch niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Okee. Cultureel is dan ook hartstikke leuk. Dat feesten en beesten ken je nu wel (denk ik).
Heerlijk. Beetje slap kletsen in een kroeg en langzaam een beetje dronken worden terwijl het bandje speelt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inderdaad. ben sowieso meer een kroegmens hoor. laat mij maar zitten en met mensen praten, dansen ken ik toch niet.
Nét op tijd! Wilde het net a day callen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:55 schreef Blaadjes het volgende:
Avond mensen. lekker dagje gehad allemaal?
hallo ome blaadjesquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:55 schreef Blaadjes het volgende:
Avond mensen. lekker dagje gehad allemaal?
Ja ook lekker gewerkt. Wel een lange dag maar op een gegeven moment ben je over je dipje heen. Nu dus nog totaal niet moe. :Squote:Op donderdag 25 juli 2013 23:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nét op tijd! Wilde het net a day callen.
Lekker gewerkt . Jij ook?
Wens ik je nu welterusten. Je zal wel bekaf zijn.
Zullen we lekker gaan?
Promisequote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ook lekker gewerkt. Wel een lange dag maar op een gegeven moment ben je over je dipje heen. Nu dus nog totaal niet moe. :S
Maar goed ik drink nog een biertje en dan kom ik er ook aan. Niet op mijn plek gaan liggen he! zodat jij straks weer een koud plekje hebt.
Ok, Hier heb je vast een nachtzoen dan word je straks niet weer wakker als je al slaapt.quote:
Mogguh theguyver, heb je nog mooie verhalen over het feestje?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:21 schreef theguyver het volgende:
goeie morgen, zo was weer gezellig feestje gister
anarchie wasdag vandaag [ afbeelding ]
Pre-party voor het echte feestje komende zaterdag.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh theguyver, heb je nog mooie verhalen over het feestje?
Oh nou dat komt dan zondag of maandag wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Pre-party voor het echte feestje komende zaterdag.
En ik ben gewoon aan werk, dus... helaas moet ik je telleur stellen dit keer, zo spannend was het niet.
ehm?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh nou dat komt dan zondag of maandag wel.
Ben benieuwd of Dotteke zich een beetje weet te gedragen.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:43 schreef Dotteke het volgende:
Morgen eerst naar Enschede dan het weekend weg.
The Gyver lees me berichtjes maar niet, het is al warm zat
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oeps..
je komt op mijn feestje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |