oh niet zover weg dusquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, ik woon ook in NoordHolland, in de Haarlemmermeer.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Alkmaar dus een echte WestFriese kaaskop.
jij volg mij gewoonquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Hey y'all. Even een kort berichtje.
Deze was weg uit myAT zomaar.
Dat merk je niet meer als je hier een poosje woont. Dan merk je het pas als er een poosje géén vliegtuigen opstijgen. Vreemde stilte.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
maar heb je niet vaak last van schiphol
Hey you!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Hey y'all. Even een kort berichtje.
Deze was weg uit myAT zomaar.
Trustenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat merk je niet meer als je hier een poosje woont. Dan merk je het pas als er een poosje géén vliegtuigen opstijgen. Vreemde stilte.
En nu:
Ook goeiemorgen morgen!quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:57 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Het heeft heel lafjes een beetje geregend maar het is alweer voorbij
Bij jou waren het 4 druppels?quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen morgen!
Dan is er bij jou meer gevallen dan hier.
Sterkte, je gaat hárdquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:15 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh en doei!![]()
Onderweg naar 57 uur deze week.
Zelfs dat nog niet eens.quote:
wtf dan kan je bijna een ei op je bureau bakkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:48 schreef theguyver het volgende:
toppunt van het warme weer, collega van mij in dubai vertelde me net dat het 56C is bij haar kantoor buiten en binnen is het ook maar paar graden minder, ze zijn nu bezig. let op met een brandslang de sprinklers te besproeien, omdat de glaasjes bij een tempratuur van 57 graden kapot springen.![]()
gevoels tempratuur... schrok al...quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wtf dan kan je bijna een ei op je bureau bakken
ja heerlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En, gehaald en zo ja, wat een supergevoel is dat he?
En nu kijken naar een leuk wagentje?
Logisch, dat is een enorme afknapper.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja heerlijk.
ben al bezig sinds vorige week dinsdag, maar ik kwam bij een particulier reed heerlijk dat autootje. en ik wou hem graag kopen, kwam ze er nog even mee dat het elecktrische raam stuk was. dat kost wel 235 euroom te laten maken. en zij zei een paar tientjes. dus toen had ik er geen zin meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |