Oke man.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
wie was die mevrouw die over de baby had gepraat
de baby [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
jij bent dan ook niet oudquote:Op maandag 22 juli 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
Bij mij is niemand aan de deur geweest met drinken
Lia van Bekhovenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Pedo.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou jou ook niet willen kennen als je naast me woonde.
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Waar zijn de bijhorende Pedo plaatjes?
Adi.quote:
tuurlijk welquote:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)bevolkingsteller.htmquote:Daar staat tegenover dat er op jaarbasis elke dag 380 mensen overlijden.
Damn, je was me voor.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
tuurlijk wel
[..]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)bevolkingsteller.htm
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Het klinkt misschien cru, maar het zijn wel de zwaksten die dood gaan. Met normaal weer zouden ze het misschien een paar weken extra hebben uitgehouden, maar het blijft uitstel van executie.
quote:De hitte versnelt een overlijden dat toch snel zou komen
Eens
Oneens
ik stel dan ook voor alle zwakkelingen in een koelcel te zetten als onderdeel van het hitteplanquote:Op maandag 22 juli 2013 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Het klinkt misschien cru, maar het zijn wel de zwaksten die dood gaan. Met normaal weer zouden ze het misschien een paar weken extra hebben uitgehouden, maar het blijft uitstel van executie.
Gebruik ik als koeler voor m'n laptop.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Geef die mensen zo'n ding1 euro bij de Action ofzo, opgelost!
[ afbeelding ]
eerste 20 minuten was leukquote:Op maandag 22 juli 2013 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Het programma heeft pijnlijk last van de komkommertijd, helaas.
zou zo God het inderdaad ook graag willenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:32 schreef waxmask het volgende:
Spijtig? Niks spijtig, dat is de natuur, grote schoonmaak houden, maar nee lekker tegen de natuur in druisen en met een bevolkingsoverschot kampen....
Een wielrenster.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:33 schreef nomenklatura het volgende:
Wie is die presentratrice? Leuke meid. Echt een typische politica.
Groenlinks politica.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:33 schreef nomenklatura het volgende:
Tijs van den Brink.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:33 schreef nomenklatura het volgende:
Boogie zat zelf ook 3 weken lang met een trollface over zijn dope gebruik te pratenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Boogerd is relaxed. Geen Genee die hem de hele tijd zit te trollen over zijn dopinggebruik.
Heeft hij ook verdiend die huichelaar, leugenaar en bedrieger. Als zijn vrouw zijnde zou ik me ook maar even af vragen of je hem wel echt kunt vertrouwen die bloedhond!quote:Op maandag 22 juli 2013 23:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Boogerd is relaxed. Geen Genee die hem de hele tijd zit te trollen over zijn dopinggebruik.
Marijn de Vries, wielrenster.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:33 schreef nomenklatura het volgende:
Wielrenster, Marijn de Vries.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:33 schreef nomenklatura het volgende:
Die is vorig jaar begonnen met wielrennen.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:33 schreef nomenklatura het volgende:
Morgen.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:34 schreef tralalala het volgende:
Heeft de baby geen naam trouwens, of heb ik dat even gemist?
LeShawn Angelo Wesley Delano of Cambridgequote:Op maandag 22 juli 2013 23:34 schreef tralalala het volgende:
Heeft de baby geen naam trouwens, of heb ik dat even gemist?
Johan is beter zonder autocue.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:35 schreef Martinello het volgende:
Johan en Maarten zullen Boogerd wel gewaarschuwd hebben dat presenteren toch vrij lastig is.
Bij Eurosportquote:Op maandag 22 juli 2013 23:37 schreef tralalala het volgende:
Die lichtshow op de Arc de Triomphe was gaaf
Redactie heeft ook geen zin meer.quote:De wielrenners die harder zijn gaan rijden, hebben doping gebruikt
Eens
Oneens
goed topic was dat. TS van dat topicquote:
sukkel.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:38 schreef matthijst het volgende:
Haha, ga je aan zo'n huichelende dopinghond vragen wat ie over iemand anders denkt... En doen alsof ie zelf nooit gebruikt heeft.
Wat een zielig stukje leven.
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Redactie heeft ook geen zin meer.
Ik weet niet eens wat ze nou bedoelen... harder dan wat / wie / wanneer?quote:Op maandag 22 juli 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Redactie heeft ook geen zin meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |