SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is nogal watquote:Op maandag 22 juli 2013 22:40 schreef Chase_Utley het volgende:
Litmanen, hij moet 75% van het gemiddelde Eredivisie loon krijgen.
Moet, moet, moetquote:Op maandag 22 juli 2013 22:40 schreef Chase_Utley het volgende:
Litmanen, hij moet 75% van het gemiddelde Eredivisie loon krijgen.
Ja, moet ja. Mag natuurlijk wel hoger als een club dat wil.quote:
Je moet poepen en plassen. De rest is een keuze.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je moet poepen en plassen. De rest is een keuze.
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je moet poepen en plassen. De rest is een keuze.
Nee, die verdient meer omdat hij ouder dan 20 was toen hij het contract tekende. Die krijgt minimaal 450.000. Maar ik denk dat je daar toch al gauw aan zit als selectiespeler bij Ajax.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero verdiend dus ook zoiets te triest voor woorden eigenlijk
was geen jeugdspeler toen die kwamquote:Op maandag 22 juli 2013 22:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero verdiend dus ook zoiets te triest voor woorden eigenlijk
Schaal 1, 2 en 3 is het nog altijd volgens mij ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, die verdient meer omdat hij ouder dan 20 was toen hij het contract tekende. Die krijgt minimaal 450.000. Maar ik denk dat je daar toch al gauw aan zit als selectiespeler bij Ajax.
Je maakt mijn beeld op Serero er niet beter opquote:Op maandag 22 juli 2013 22:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, die verdient meer omdat hij ouder dan 20 was toen hij het contract tekende. Die krijgt minimaal 450.000. Maar ik denk dat je daar toch al gauw aan zit als selectiespeler bij Ajax.
Hij is geen grootverdiener hoor voor Ajax begrippen.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je maakt mijn beeld op Serero er niet beter op
Fischer verdiende in Jong Ajax ook al 4 ton dacht ikquote:Op maandag 22 juli 2013 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je maakt mijn beeld op Serero er niet beter op
Geld kun je beter in je zak houden ipv aan Serero gegevenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij is geen grootverdiener hoor voor Ajax begrippen.
Verschil is dat Fischer kan foebelen en Serero nietquote:Op maandag 22 juli 2013 22:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Fischer verdiende in Jong Ajax ook al 4 ton dacht ik
Nooit man.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Fischer verdiende in Jong Ajax ook al 4 ton dacht ik
Dar geldt ook bij Lukoki, Boerrigter, Enoh.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geld kun je beter in je zak houden ipv aan Serero gegeven
[..]
Zo zijn er nog wel meer. Boerrigter bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geld kun je beter in je zak houden ipv aan Serero gegeven
Jupquote:Op maandag 22 juli 2013 22:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dar geldt ook bij Lukoki, Boerrigter, Enoh.
Die sowiesoquote:Op maandag 22 juli 2013 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo zijn er nog wel meer. Boerrigter bijvoorbeeld.
Incident.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:56 schreef 16meter het volgende:
Zo opzienbarend is dat niet. Maar geeft weinig vertrouwen met het oog op de Jupiler League.
Dat is niet bestquote:Op maandag 22 juli 2013 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Opstelling Jong Ajax: Leeuwenburgh; Martina, Nieuwpoort, Sporkslede, Kuipers; Bazoer, Enoh, De Kamps; De Sa, Höner, Lazic
Kut opstelling speelde ze mee.
Tete en Gravenberch op EK O19, zullen wel een basisplaats krijgen denk ik.quote:
quote:Olympiakos wil Enoh
Ajax heeft Eyong Enoh toestemming gegeven om de onderhandelingen over een meerjarig contract te openen bij de Griekse kampioen Olympiakos Piraeus.
De Griekse topclub ziet in de middenvelder uit Kameroen, die het afgelopen seizoen was verhuurd aan het Fulham van Martin Jol, een grote versterking voor het elftal dat gaat deelnemen aan de Champions League. Enoh was voor Jol en Fulham onbetaalbaar, maar de Grieken denken Enoh wel te kunnen binnenhalen.
Bij Ajax heeft Enoh nog een contract tot de zomer van 2015, maar hij mag van trainer Frank de Boer vertrekken.Enoh, voor wie geen plek meer is in de selectie, kwam in 2008 via Cape Town in Zuid-Afrika naar Amsterdam. Olympiakos heeft zich al gemeld bij de leiding van Ajax.
Bron: Telegraaf
Precies. Er komen nog een man of zes bij? En dat zijn allemaal goede spelers, want anders mochten ze niet mee met de A-selectie.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tete en Gravenberch op EK O19, zullen wel een basisplaats krijgen denk ik.
Meleg ook en dan heb je nog de afvallers die niet in de selectie van 18 man komen.
eriksen is een spelerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:25 schreef Amoeba het volgende:
Ik hoorde iets over Eriksen en Liverpool en 21 met 6 nullen?
Volgens zo'n vaag kutkrantje ja..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:25 schreef Amoeba het volgende:
Cojfers?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
eriksen is een speler
Liverpool is een club
21 is zijn leeftijd
De nullen staan voor zijn cojfers dit seizoen
Sinds hij niet meer speelt kijk ik toch wat relaxter, verder niets tegen die jongen, de juiste mentaliteit en instelling, helaas niet genoeg kwaliteit.quote:
Wel genoeg kwaliteit maar te impulsief op zijn tijd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sinds hij niet meer speelt kijk ik toch wat relaxter, verder niets tegen die jongen, de juiste mentaliteit en instelling, helaas niet genoeg kwaliteit.
"Supporters boycotten supportersgroepen" welquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:42 schreef JanCees het volgende:
"Supportersgroepen Ajax boycotten Open Dag"
Al voorbij gekomen?
Is toch meer voor kinderen zo'n Open Dag. Toekomstige supporters werven.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:42 schreef JanCees het volgende:
Al voorbij gekomen?
belachelijk ookquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:42 schreef JanCees het volgende:
Al voorbij gekomen?
Voor op de bank?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
PSV had hem ook wel kunnen gebruiken
Dat is Pürrel Fränkel ookquote:
Ja best welquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij Willems ooit iets goed zien doen met een bal dan?
Johan Cruijff Schaal vergeten?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij Willems ooit iets goed zien doen met een bal dan?
Deze vrouwquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:59 schreef GarryKasparov het volgende:
De grootste fout die Ajax heeft gemaakt is om Zlatan en Suarez te verkopen. Dat was een leuk spitsenduo geweest, nu zitten ze met de gebakken peren.
En de Meer verruilen voor een stadion dat ze mogen huren was ook niet erg handig.
Groet,
Garry.
Prima club voor spelers die niet goed genoeg zijn voor Ajax.quote:
kloptquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:59 schreef GarryKasparov het volgende:
De grootste fout die Ajax heeft gemaakt is om Zlatan en Suarez te verkopen. Dat was een leuk spitsenduo geweest, nu zitten ze met de gebakken peren.
En de Meer verruilen voor een stadion dat ze mogen huren was ook niet erg handig.
Groet,
Garry.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
eriksen is een speler
Liverpool is een club
21 is zijn leeftijd
De nullen staan voor zijn cojfers dit seizoen
Ja echt dom inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:59 schreef GarryKasparov het volgende:
Groet,
Garry.
Was wel een bazenactie. Daarna ging het bergafwaarts met Willems.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Oh? Hier kwam anders een goal uit.
[ afbeelding ]
Oké dat was ik vergeten ( ook al was ik bij die wedstrijd). Al is het wel erg slecht verdedigd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ze langskomen voor Eriksen ben ik wel nerveus hoor. Chris moet blijven.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:55 schreef Marsenal het volgende:
Is wel een keer lekker, zo'n transferperiode waarin de spelers het idee krijgen dat je in Amsterdam tenminste zeker bent van Champions League. Ik wordt tegenwoordig minder nerveus als Liverpool komt shoppen dan voorheen.
Roken in Auschwitz is nooit grappigquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze hebben daar een sigaret weggeshopt, schande.
Laten we eerlijk zijn, begin van het seizoen dachten we dat hij nu ondertussen allang in de Ikea in Dortmund zou rondwandelen. So far so good.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze langskomen voor Eriksen ben ik wel nerveus hoor. Chris moet blijven.
Twee dode?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wou gewoon wat bestellen bij die mevrouw.
Denen wonen in Lego huizen niet in Ikea buizenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:58 schreef Marsenal het volgende:
Laten we eerlijk zijn, begin van het seizoen dachten we dat hij nu ondertussen allang in de Ikea in Dortmund zou rondwandelen. So far so good.
Maar het duurt nog zo lang die transfer markt. En als hij pp het laatste moment weggaat moet je de CL in met Serero of Klaassen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:58 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, begin van het seizoen dachten we dat hij nu ondertussen allang in de Ikea in Dortmund zou rondwandelen. So far so good.
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:25 schreef Amoeba het volgende:
We loten dit jaar zeker Bayern ofzoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:11 schreef GarryKasparov het volgende:
Het is te hopen voor de boys dat ze niet weer bij Real in de poule komen![]()
Die blamages hebben er btw wel toe geleid dat Cruijff zich weer met de club is gaan bemoeien.
Ben benieuwd wanneer het zichtbaar wordt op het veld.
En Man U en Barca.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We loten dit jaar zeker Bayern ofzo
Ik wordtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:55 schreef Marsenal het volgende:
Is wel een keer lekker, zo'n transferperiode waarin de spelers het idee krijgen dat je in Amsterdam tenminste zeker bent van Champions League. Ik wordt tegenwoordig minder nerveus als Liverpool komt shoppen dan voorheen.
Heel veel maakt het niet uit bij welke geplaatste ploeg ze komen. Als ze het op minder dan 5-0 houden is dat al weer een prestatie opzich.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We loten dit jaar zeker Bayern ofzo
Ja, of we hadden er al 2 inleggen die werden afgekeurd...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:20 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Heel veel maakt het niet uit bij welke geplaatste ploeg ze komen. Als ze het op minder dan 5-0 houden is dat al weer een prestatie opzich.
Real had er godver elke keer met 10-0 overeen kunnen lopen. Wat een schiettent was dat
Teken ik zo voor eigenlijk. Ben wel klaar met de 'mooie affiches'. Gewoon is een keer iets bereiken. Maakt niet uit wie we loten, ik koop toch wel een passe-partout, maar weer 2x thuis afgedroogd worden kan mijn hart niet aan denk ik. City-thuis is dan weer om nooit te vergeten..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal, Schalke en Celtic. Prima loting is dat.
Die loting die ik zei vind ik ook wel mooie affiches hoor. Als er maar geen Oostbloktroep bij zit. Dat is en geen aansprekende naam en je gaat er vast toch weer vanaf. Of ze naaien je later.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Teken ik zo voor eigenlijk. Ben wel klaar met de 'mooie affiches'. Gewoon is een keer iets bereiken. Maakt niet uit wie we loten, ik koop toch wel een passe-partout, maar weer 2x thuis afgedroogd worden kan mijn hart niet aan denk ik. City-thuis is dan weer om nooit te vergeten..
Tuurlijk zijn dat ook wel mooie affiches, maar ik bedoel meer dat je een wedstrijd krijgt zoals Ajax - Madrid; 'Goh, prachtig affiche. We zijn alleen wel kansloos.' Tegen Arsenal, Schalke en Celtic maak je absoluut een kans, een grote zelfs. Als er geen spelers meer weggaan, en we gaan op dezelfde voet verder..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die loting die ik zei vind ik ook wel mooie affiches hoor. Als er maar geen Oostbloktroep bij zit. Dat is en geen aansprekende naam en je gaat er vast toch weer vanaf. Of ze naaien je later.
quote:We spreken vanaf dit seizoen niet meer over sportpark De Toekomst, maar stadion De Toekomst. Het jeugdcomplex moet aan allerlei strenge eisen voldoen nu Jong Ajax uitkomt in de Jupiler League.
De eisen voor staanplaatsen zijn erg streng. Langs de zijlijn staan – al dan niet geleund over de reclameborden – gaat op De Toekomst ook tot het verleden behoren. Er wordt aan de lange zijde een tweede tribune gebouwd en we hebben van Ajax een animatie gekregen om met u te delen.
Er was tot op heden niet veel over deze tribune bekend, maar inmiddels is duidelijk dat deze plaats moet bieden aan achthonderd supporters. Er worden honderd stoelen gereserveerd voor uitfans, die via een dijkje bij Borchland hun plek kunnen bereiken.
Het uitvak wordt bovendien gescheiden van de rest van de tribune. Een animatie is natuurlijk slechts een animatie, maar met een klein uitvak in de buurt van de cornervlag en mogelijk een glaswand kunnen we ons voorstellen dat het zicht voor de bezoekende supporter niet geweldig wordt.
Naast de nieuwe tribune gaan er ook zaken veranderen op de Bob Haarms-tribune. Alle stoeltjes worden vernieuwd. Er komen stoeltjes met rugleuningen voor terug. Er waren voorheen ook wel wat stoeltjes met rugleuningen, maar niet veel.
Het is nog steeds de bedoeling om de verbouwing van De Toekomst zoveel mogelijk af te ronden voor de start van de Jupiler League. Jong Ajax speelt zondag 5 augustus zijn eerste thuiswedstrijd. Telstar komt dan op bezoek.
Die grote ploegen loten we dan wel in de KO fase.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn dat ook wel mooie affiches, maar ik bedoel meer dat je een wedstrijd krijgt zoals Ajax - Madrid; 'Goh, prachtig affiche. We zijn alleen wel kansloos.' Tegen Arsenal, Schalke en Celtic maak je absoluut een kans, een grote zelfs. Als er geen spelers meer weggaan, en we gaan op dezelfde voet verder..
Als je ze niet loot hoeft dat niet hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, als je de CL wil winnen moet je ook die teams verslaan.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je ze niet loot hoeft dat niet hoor.
Mooi man.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trolletjes zijn soms nog best grappig omdat ze goed de spot kunnen drijven en -hoewel gechargeerd- ergens nog wel gelijk hebben. In zo'n gevallen kan ik er voor een korte tijd ook nog wel om lachen. Andere trolletjes hebben vaak nog een goede reden, vinden ze zelf althans. Zijn meestal supporters van een vijandige club als Feijenoord die op deze manier nog wat aandacht proberen te trekken. Alleen beide lijkt me niet het geval bij jou. Je bent niet grappig, je hebt geen feitenkennis en de duur van je trollpogingen is ondertussen al zo lang dat het echt triest begint te worden. Doe jezelf en je waarschijnlijk zeer kostbare tijd een plezier en blijf weg.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:20 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Heel veel maakt het niet uit bij welke geplaatste ploeg ze komen. Als ze het op minder dan 5-0 houden is dat al weer een prestatie opzich.
Real had er godver elke keer met 10-0 overeen kunnen lopen. Wat een schiettent was dat
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Trolletjes zijn soms nog best grappig omdat ze goed de spot kunnen drijven en -hoewel gechargeerd- ergens nog wel gelijk hebben. In zo'n gevallen kan ik er voor een korte tijd ook nog wel om lachen. Andere trolletjes hebben vaak nog een goede reden, vinden ze zelf althans. Zijn meestal supporters van een vijandige club als Feijenoord die op deze manier nog wat aandacht proberen te trekken. Alleen beide lijkt me niet het geval bij jou. Je bent niet grappig, je hebt geen feitenkennis en de duur van je trollpogingen is ondertussen al zo lang dat het echt triest begint te worden. Doe jezelf en je waarschijnlijk zeer kostbare tijd een plezier en blijf weg.
Kasparov wordt hier toch even schaakmat gezet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Trolletjes zijn soms nog best grappig omdat ze goed de spot kunnen drijven en -hoewel gechargeerd- ergens nog wel gelijk hebben. In zo'n gevallen kan ik er voor een korte tijd ook nog wel om lachen. Andere trolletjes hebben vaak nog een goede reden, vinden ze zelf althans. Zijn meestal supporters van een vijandige club als Feijenoord die op deze manier nog wat aandacht proberen te trekken. Alleen beide lijkt me niet het geval bij jou. Je bent niet grappig, je hebt geen feitenkennis en de duur van je trollpogingen is ondertussen al zo lang dat het echt triest begint te worden. Doe jezelf en je waarschijnlijk zeer kostbare tijd een plezier en blijf weg.
[..]
Een analyse waar Jan van halst nog een puntje aan kan zuigen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:38 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ga deze bewaren voor bianconeriquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Die spaghettivreter post hier toch nauwelijks?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ga deze bewaren voor bianconeri
bedankt
Meer dan FC Portoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
20 miljoen ontvangen afgelopen seizoen.
Toch maar een karige marketpool.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeleken met de rest uit de poule best weinigquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Frankrijk ook best hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die van Engeland, Italie en Spanje.Teh fuck.
Weet je toevallig hoe dat wordt berekend?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die van Engeland, Italie en Spanje.Teh fuck.
How much you get from that pool is based on, in order of importance:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je toevallig hoe dat wordt berekend?
Dank je, alleen die TV markt heb je dus geen invloed op.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
How much you get from that pool is based on, in order of importance:
- The size of your domestic TV market
- Your final position in the previous season’s league.
- How many games you play in the competition
kampioen krijgt sowieso meer.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:53 schreef Adames het volgende:
Wist niet dat er verschil in marketpoule geld tussen verschillende clubs van hetzelfde land. Nog behoorlijk ook soms.
Ach, is ook niet zo gek natuurlijk.. We zijn gewoon de beste.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:15 schreef Robs234 het volgende:
Wel eens een of andere ranglijst gezien waar er een marketingscore aan elke erediviseclub werd toegekend. Ajax had het dubbele van 010 en PSV. En evenveel supporters als 010, PSV en AZ bij elkaar.
Dat doet me goed.
Met Meleg gaan we nog mooie dingen beleven, echt een supertalent.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Meleg scoort de winnende treffer voor Servië na te zijn ingevallen.![]()
En Toivomaki gaat terug naar FC Lahti.
Ik heb hem eerlijk gezegd nog niet zo veel zien spelen.. Gaat hij mee met het eerste of Jong Ajax?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:31 schreef Robs234 het volgende:
[..]
Met Meleg gaan we nog mooie dingen beleven, echt een supertalent.
Zondequote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb hem eerlijk gezegd nog niet zo veel zien spelen.. Gaat hij mee met het eerste of Jong Ajax?
Hehe, hoeveel miljoen is daardoor verloren gegaan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:04 schreef Chase_Utley het volgende:
De Ajax-Experience gaat gelukkig stoppen.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:04 schreef Chase_Utley het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:04 schreef Chase_Utley het volgende:
Volendam heeft interesse in een leasecontract met optie tot koop.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:42 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb hem eerlijk gezegd nog niet zo veel zien spelen.. Gaat hij mee met het eerste of Jong Ajax?
hahahahhahquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Volendam heeft interesse in een leasecontract met optie tot koop.
Dat stond vorige week al in het Parool.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Volendam heeft interesse in een leasecontract met optie tot koop.
Dat stond vorige week al in het Parool.
[..]
smartphone + Wifi?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:45 schreef Dven het volgende:
Ik ga waarschijnlijk de eerste en derde wedstrijd van het seizoen missen omdat ik dan in de trein zit. Precies de klassieker weer natuurlijk
Op beide tijdstippen zit ik waarschijnlijk ergens in de trein op het platteland van Servie, Hongarije of Bulgarije. Gaat hem niet worden. Met heel wat geluk ga ik de klassieker wel halen overigensquote:
Ik kan me de trein van Belgrado naar Novi Sad nog herinneren, daar zat inderdaad geen Wifi in. En dat is nog zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Op beide tijdstippen zit ik waarschijnlijk ergens in de trein op het platteland van Servie, Hongarije of Bulgarije. Gaat hem niet worden. Met heel wat geluk ga ik de klassieker wel halen overigens
Daar verheug ik me inderdaad op jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me de trein van Belgrado naar Novi Sad nog herinneren, daar zat inderdaad geen Wifi in. En dat is nog zacht uitgedrukt.
Oh nooit geprobeerd, maar in principe moet er prima Wifi te leveren zijn in een trein.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ja klopt, maar daar kan je nog niet eens een mp3 mee streamen
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:12 schreef Smoofie het volgende:
http://m.at5.nl/artikelen(...)x-boycotten-open-dag_!
Heb even rond gekeken en als ik het goed begrijp kan dat straks dus meer worden doordat FOX en Sport1 gaan vechten om de rechten en dus meer gaan betalen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dank je, alleen die TV markt heb je dus geen invloed op.
En terecht.Het wordt eens tijd de supporters meer inspraak krijgen in dit soort dingenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Net zoals die gasten die niet aanwezig waren bij het kampioensfeestje
Knap lullig.. Ik kom in de nacht van 17 op 18 augustus weer terug van vakantie.. Geen klassieker dus ivm vermoeidheid.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:45 schreef Dven het volgende:
Ik ga waarschijnlijk de eerste en derde wedstrijd van het seizoen missen omdat ik dan in de trein zit. Precies de klassieker weer natuurlijk
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Knap lullig.. Ik kom in de nacht van 17 op 18 augustus weer terug van vakantie.. Geen klassieker dus ivm vermoeidheid.
LOL, tuurlijk wel. Kaartjes al binnen
Ze beschuldigen de SVA van wat ze zelf zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:12 schreef Smoofie het volgende:
In het bubbelbad met de wijvenselectiequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:12 schreef Smoofie het volgende:
Ajax is hun eigendom . Althans dat hebben ze zichzelf wijsgemaaktquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kleuters kunnen ook alleen maar janken hé...
Ja en Feyenoord met al hun prestaties de laatste jaren, trouwens, wacht even. Als je 10de wordt speel je geen Europees voetbal. En die jaren daarna hebben ze ook niks gepresteerd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:37 schreef Elan het volgende:
Voor de UEFA-coëfficiënten is wel te hopen dat Psv het gaat redden. Ajax heeft met alle wanprestaties van de laatste jaren de ranking behoorlijk naar beneden gehaald.
Wat gaat redden?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:37 schreef Elan het volgende:
Voor de UEFA-coëfficiënten is wel te hopen dat Psv het gaat redden. Ajax heeft met alle wanprestaties van de laatste jaren de ranking behoorlijk naar beneden gehaald.
Ik snap het ook niet, hij heeft het over wanprestaties en hoopt dan op psv, dan is er toch iets goed mis in zijn kop.quote:
Tja, voor de UEFA-coefficienten is het wel te hopen ja. Maar voor ons financieel is het niet te hopen dat PSV de CL haalt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:37 schreef Elan het volgende:
Bedankt Feyenoord en Vitesse maarquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:37 schreef Elan het volgende:
Aanstaande dinsdag volgens mijquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, voor de UEFA-coefficienten is het wel te hopen ja. Maar voor ons financieel is het niet te hopen dat PSV de CL haalt.
Wanneer speelt PSV zijn eerste CL kwalificatie duel eigenlijk?
Ja dat ligt allemaal aan Ajax inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:37 schreef Elan het volgende:
PEC Zwolle ook niet. Je punt is?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja en Feyenoord met al hun prestaties de laatste jaren, trouwens, wacht even. Als je 10de wordt speel je geen Europees voetbal. En die jaren daarna hebben ze ook niks gepresteerd.
Psv heeft een aantal jaar geleden tegen Milan nog een halve finale bereikt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat ligt allemaal aan Ajax inderdaad.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Psv heeft een aantal jaar geleden tegen Milan nog een halve finale bereikt.
Is Ajax sinds 2005 überhaupt verder gekomen dan de poulfase?
Als ze zich niet blameerden in de voorronde.
Voor een club als Feyenoord of Utrecht of Twente is het juist goed als de landskampioen goed presteert in de Champions League dat levert nu eenmaal veel meer punten op dan een overwinning in de Europa-League.quote:
Hoe groot is de kans op Real Madrid dit jaar? 75%?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor een club als Feyenoord of Utrecht of Twente is het juist goed als de landskampioen goed presteert in de Champions League dat levert nu eenmaal veel meer punten op dan een overwinning in de Europa-League.
En die punten zijn weer nodig voor dat voor het coëfficiënt.
Straks halen landen als Rusland of Oekraïne Nederland in en hebben we helemaal geen rechtstreekse plaatsing voor de Chamionsleague of voorronden meer.
Minimaal ja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:21 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans op Real Madrid dit jaar? 75%?
Die clubs gaan er in de voorronde uit. Dat kost dus een club, terwijl het aantal punten wel door het aantal clubs gedeeld moeten wordenquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor een club als Feyenoord of Utrecht of Twente is het juist goed als de landskampioen goed presteert in de Champions League dat levert nu eenmaal veel meer punten op dan een overwinning in de Europa-League.
En die punten zijn weer nodig voor dat voor het coëfficiënt.
Straks halen landen als Rusland of Oekraïne Nederland in en hebben we helemaal geen rechtstreekse plaatsing voor de Chamionsleague of voorronden meer.
Leuk doe mij ook zo'n glazen bol.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Die clubs gaan er in de voorronde uit. Dat kost dus een club, terwijl het aantal punten wel door het aantal clubs gedeeld moeten worden
Vergelijk je Feyenoord nou met Zwolle? Oke, wel logisch natuurlijk. Beide clubs hebben de afgelopen jaren niks gewonnen en zullen dat ook nooit (meer).quote:
Ajax heeft een aantal jaar geleden de CL gewonnen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Psv heeft een aantal jaar geleden tegen Milan nog een halve finale bereikt.
Is Ajax sinds 2005 überhaupt verder gekomen dan de poulfase?
Als ze zich niet blameerden in de voorronde.
Klopt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax heeft een aantal jaar geleden de CL gewonnen.
Net zoals van Feyenoords laatste kampioenschapquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Schijnen nog zwart-wit foto's van te bestaan.
Dat was pas veel later.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Net zoals van Feyenoords laatste kampioenschap
1999quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was pas veel later.
Europees gezien is Feyenoord de laatste club in Nederland die iets gewonnen heeft![]()
En niemand in het buitenland die zich daar nog wat van kan herinneren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was pas veel later.
Europees gezien is Feyenoord de laatste club in Nederland die iets gewonnen heeft![]()
Gelul natuurlijk weten mensen dat nog. Pi-Air was en is een fenomeen zijn vrije trappen zijn bekend over de hele wereld.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En niemand in het buitenland die zich daar nog wat van kan herinneren.
Het ging me meer om afgelopen jarenquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk doe mij ook zo'n glazen bol.
Juist voor teams die geen CL spelen is het belangrijk dat de nummer 1 goed presteert. Punten pakken in de Champions League draagt daar veel meer aan bij dan de Europaleague.
Kwartfinale CL bereiken is meer punten dan de EL winnen.
Nee het ging er om dat anderen clubs konden profiteren als jullie in de CL goede zaken zouden doen al is die kans natuurlijk klein op basis van de resultaten van de afgelopen jaren. Daarom de opmerking over Psv niet eens als trol.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vergelijk je Feyenoord nou met Zwolle? Oke, wel logisch natuurlijk. Beide clubs hebben de afgelopen jaren niks gewonnen en zullen dat ook nooit (meer).
Echt de UEFA Cup stelt niet zoveel voor hoor. Ik zou je nu al niet meer kunnen vertellen wie hem 5 jaar geleden won.quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk weten mensen dat nog. Pi-Air was en is een fenomeen zijn vrije trappen zijn bekend over de hele wereld.
Over Ajax ik weet nog wel dat ze Real (uit ook nog eens!) helemaal zoek speelden dat was behoorlijk indrukwekkend al denk ik dat je de laatste jaren veel van het respect bij het Madrileense publiek verloren hebt door al die kansloze nederlagen op rij en slap voetbal.
Dit jaar misschien een paar Engelse clubs loten dat ligt jullie schijnbaar beter.
Ajax won van Cityquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was pas veel later.
Jazeker een puik resultaat maar je kwalificeerde je niet voor de volgende ronde. Terwijl sommige clubs uit nietige landen dat wel voor elkaar kregen en dus aan het coëfficiënt voor hun land hebben bijgedragen.quote:
Hoever kwam Feyenoord ookal weer?quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Jazeker een puik resultaat maar je kwalificeerde je niet voor de volgende ronde.
Owja, nu gaan we die troef spelenquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is toch het Ajax-topic begin dan zelf ook niet steeds over Feyenoord.
Is wel hypocriet hè. Ajax heeft nog punten gepakt. Feyenoord helemaal niks. Dus aan wie ligt het dan meer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is toch het Ajax-topic begin dan zelf ook niet steeds over Feyenoord.
Onzin, je krijgt voor een overwinning in de CL net zoveel punten als in de EL: 2,000quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk doe mij ook zo'n glazen bol.
Juist voor teams die geen CL spelen is het belangrijk dat de nummer 1 goed presteert. Punten pakken in de Champions League draagt daar veel meer aan bij dan de Europaleague.
Kwartfinale CL bereiken is meer punten dan de EL winnen.
Ben benieuwd hoe groot de concurrent psv straks is.quote:Vandaag in #VI: alles over de op handen zijnde samenwerking van #psv met de Doyen Sports Group, grootste voetbalinvesteringsfonds ter wereld
waarom moet dit in dit topic?quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:01 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe groot de concurrent psv straks is.
Dit is echt onzin. Volgens mij krijgt de winnaar van de EL minder premie dan een CL team die de groepsfase bereikt. Deze discussie is hier wel vaker langsgekomen en uitgezocht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 06:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onzin, je krijgt voor een overwinning in de CL net zoveel punten als in de EL: 2,000
En ja je krijgt 4,000 kwalificatiepunten en een bonus voor de kwartfinale, maar de kans dat een Nederlandse club meer wedstrijden wint in de EL is groter dan in de CL dus dat trekt dat voordeel van bonussen wel gelijk
messi naar psvquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:01 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over premies maar over punten voor de coeeficientenlijst... die zijn voor een overwinning in de CL en EL hetzelfde... en ja ploegen in de CL krijgen wat bonuspunten... maar stel dat Ajax in de CL groepsfase geen enkele pot wint hebben ze 4,000 punten... PSV zou in de EL met drie overwinningen al 6,000 verdienen...quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Volgens mij krijgt de winnaar van de EL minder premie dan een CL team die de groepsfase bereikt. Deze discussie is hier wel vaker langsgekomen en uitgezocht.
En hoe vaak gebeurt dat?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het niet over premies maar over punten voor de coeeficientenlijst... die zijn voor een overwinning in de CL en EL hetzelfde... en ja ploegen in de CL krijgen wat bonuspunten... maar stel dat Ajax in de CL groepsfase geen enkele pot wint hebben ze 4,000 punten... PSV zou in de EL met drie overwinningen al 6,000 verdienen...
quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Volgens mij krijgt de winnaar van de EL minder premie dan een CL team die de groepsfase bereikt. Deze discussie is hier wel vaker langsgekomen en uitgezocht.
Het wordt steeds triester en triester in Eindjequote:Op woensdag 24 juli 2013 09:01 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Als de gemeente op is, trekken ze nog steeds lades met geld leeg door die investeringsmaatschappijen. Blijft triest om te zien dat andere ploegen dan moeten vechten voor hun licentie terwijl PSV ongestoord door kan gaan met haar wanpraktijkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het wordt steeds triester en triester in Eindje
Dat klopt op zich wel maar die finalist heeft op weg naar die finale natuurlijk ook wel wat verdiend, hetzij via de CL (wat het meest aannemelijk is de laatste jaren) en EL, hetzij via premies in de ELquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Wat maak je je nou druk, ze hebben daar toch altijd boven hun stand geleefd en dat zullen ze blijven doen tot het echt niet meer kan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als de gemeente op is, trekken ze nog steeds lades met geld leeg door die investeringsmaatschappijen. Blijft triest om te zien dat andere ploegen dan moeten vechten voor hun licentie terwijl PSV ongestoord door kan gaan met haar wanpraktijken.
Hoezo wanbeleid? Een externe betaalt een aankoop, neemt het risico, maar krijgt ook de eventuele winst. Dan kost het psv dus niks meer. Zie het probleem niet zo, behalve de oneerlijke concurrentie danquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als de gemeente op is, trekken ze nog steeds lades met geld leeg door die investeringsmaatschappijen. Blijft triest om te zien dat andere ploegen dan moeten vechten voor hun licentie terwijl PSV ongestoord door kan gaan met haar wanpraktijken.
Officieel verboden. Naleving is (helaas) gebrekkigquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:52 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hoezo wanbeleid? Een externe betaalt een aankoop, neemt het risico, maar krijgt ook de eventuele winst. Dan kost het psv dus niks meer. Zie het probleem niet zo, behalve de oneerlijke concurrentie dan
Bron?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Officieel verboden. Naleving is (helaas) gebrekkig
Zo rollen ze daarquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Officieel verboden. Naleving is (helaas) gebrekkig
quote:
quote:Officieel staan de FIFA-reglementen niet toe dat een derde partij contractueel (een deel van) de transferrechten bezit. Een externe financier die met zijn investering een vastgelegd belang krijgt in een speler en daarmee ook de toekomst van die speler bepaalt is in strijd met de regels.
Ik denk dat ze die lening met de transfergelden heel snel afgelost hebbenquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:59 schreef HeatWave het volgende:
We hebben ook niets meer gehoord van de onderzoek van de EU naar de grondverkoop he? Die zullen allemaal wel een dikke Philips TV hebben hangen nu.
Lezen, zinsopbouw, punten en komma's is niet je sterkste kant he?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
'en daarmee ook de toekomst van de speler bepaalt'
Wie zegt dat daarvan sprake is?
Zulke clubs verdienen toch geen licentie? Constant maar alle bakken leeghalen en kleine clubs moeten lijdzaam toekijken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat maak je je nou druk, ze hebben daar toch altijd boven hun stand geleefd en dat zullen ze blijven doen tot het echt niet meer kan.
Ze gaan ervan uit dat wat zij doen wel legaal is, net als met die gronddeal en vooralsnog zijn ze niet terug gefloten, ben benieuwd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zulke clubs verdienen toch geen licentie? Constant maar alle bakken leeghalen en kleine clubs moeten lijdzaam toekijken.
Met als gevolg dat Cultheld Henky007 dit moet doen
En uiteindelijk verliezen ze de strijd en gaan failliet. Las ook gisteren/eergisteren dat AGOVV nog had kunnen bestaan als het een jaar eerder had plaatsgevonden met de transfers Mertens & CHadli. De opleidingsvergoeding was gewoon genoeg om alle schulden af te betalen.
Zelfde verhaal als die Portugese kutclubs.
Tsja, zolang het tegendeel nog niet bewezen is, is het gewoon legaal. Maar imo stinkt het gewoon heel erg.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze gaan ervan uit dat wat zij doen wel legaal is, net als met die gronddeal en vooralsnog zijn ze niet terug gefloten, ben benieuwd.
Leg uit?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lezen, zinsopbouw, punten en komma's is niet je sterkste kant he?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:14 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/up(...)een%20contract%20aan
Goed zo. We hoeven niet iedereen hier te hebbenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:14 schreef wieisboos het volgende:
Ze zullen het wel beter weten dan wij, denk ik tegenwoordig dan maar.. Wat natuurlijk ook zo is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:14 schreef wieisboos het volgende:
Een jodenclub die Moses niet wilquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:16 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Goed zo. We hoeven niet iedereen hier te hebben
Teemu Tainioquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Weg met die kut revolutie. Jol had hem allang binnen gehaald.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:22 schreef Sala-adin het volgende:
Kanker.
Opeens vlamt hij over 2 jaar bij een City of Arsenal
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op woensdag 24-07-2013 om 12:16:03Over 5 jaar zien we Moses Daddy schitteren bij Real Madrid en zegt de commentator in een bijzin dat hij ooit nog bij Ajax speelde reageer retweet
Cityquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:22 schreef Sala-adin het volgende:
Kanker.
Opeens vlamt hij over 2 jaar bij een City of Arsenal
@DuBlanqeBogarde Ook een mooi verhaal: Moses viel af voor het WK-17 en een maand later mocht hij wel naar het WK-20. Hoe dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op woensdag 24-07-2013 om 12:16:03Over 5 jaar zien we Moses Daddy schitteren bij Real Madrid en zegt de commentator in een bijzin dat hij ooit nog bij Ajax speelde reageer retweet
Nee precies, maar er wordt hier gesteld dat het per definitie beter is om in de CL te spelen voor die punten maar dat is dus niet zo... Los van Ajax die ik wel weer wat punten zie vergaren in de CL, ik zie het vernieuwde PSV aankomend seizoen eerder punten in de EL pakken dan in de CL...quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
En hoe vaak gebeurt dat?
Vorig jaar in de zwaarste poule ooit en daar pakken we nog punten in. Komt haast niet voor dat je Ajax zijnde 0 punten pakt.
Leeftijden in Afrika zijn nogal variabelquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
@DuBlanqeBogarde Ook een mooi verhaal: Moses viel af voor het WK-17 en een maand later mocht hij wel naar het WK-20. Hoe dan?
Competitiecoëfficiëntquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee precies, maar er wordt hier gesteld dat het per definitie beter is om in de CL te spelen voor die punten maar dat is dus niet zo... Los van Ajax die ik wel weer wat punten zie vergaren in de CL, ik zie het vernieuwde PSV aankomend seizoen eerder punten in de EL pakken dan in de CL...
Die bonuspunten in de CL tikken lekker aan... maar kijk eens naar vorig jaar:quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Competitiecoëfficiënt
De competitiecoëfficiënt bepaalt hoeveel clubs uit een competitie zich plaatsen voor Europees voetbal en in welk toernooi zij mogen spelen, Champions League of Europa League. De coëfficiënt wordt bepaald door de prestaties van de clubs uit een bepaalde competitie in het Europees voetbal over de laatste vijf jaar. Een overwinning levert 2 punten op en een gelijkspel 1 punt. Het aantal punten dat wordt behaald, wordt elk jaar gedeeld door het aantal deelnemende clubs per competitie. Dit getal wordt naar beneden afgerond op drie cijfers. Zo wordt de coëfficiënt van een seizoen berekend. Voor de totale coëfficiënt worden de coëfficiënten van de laatste vijf jaar opgeteld. De in de voorronde behaalde punten worden door twee gedeeld en er worden voor bepaalde resultaten ook bonuspunten uitgedeeld, nl.:
het bereiken van de Champions League (CL): 4 bonuspunten,
het bereiken van de tweede ronde CL: 5 bonuspunten
het bereiken van de kwartfinale, halve finale en finale CL en EL: 1 punt.
Hoe kwamen ze aan die 6 punten dan? Want de punten in de voorronde worden door 2 gedeeld.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die bonuspunten in de CL tikken lekker aan... maar kijk eens naar vorig jaar:
45 FC Twente Enschede EL 6 1 1 0 4 2 0 10.5
51 Ajax EL 0 0 0 2 1 5 4 9.0
60 PSV Eindhoven EL 2 0 0 2 1 3 0 7.0
136 Vitesse Arnhem EL 1 1 2 0 0 0 0 1.5
175 Heerenveen EL 1 0 3 0 0 0 0 1.0
213 Feyenoord EL 0 1 3 0 0 0 0 0.5
214 AZ Alkmaar EL 0 0 2 0 0 0 0 0.0
Twente pakt bijvoorbeeld meer punten dan Ajax, en ok die zaten wel in 3 voorronden maar toch... PSV kwam in de EL ook nog aardig in de buurt van Ajax...
Twente heeft volgens mij vanaf voorronde 1 in Europa meegedaan... en toen bijna alles gewonnenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoe kwamen ze aan die 6 punten dan? Want de punten in de voorronde worden door 2 gedeeld.
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/trank2013.htmlquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die bonuspunten in de CL tikken lekker aan... maar kijk eens naar vorig jaar:
45 FC Twente Enschede EL 6 1 1 0 4 2 0 10.5
51 Ajax EL 0 0 0 2 1 5 4 9.0
60 PSV Eindhoven EL 2 0 0 2 1 3 0 7.0
136 Vitesse Arnhem EL 1 1 2 0 0 0 0 1.5
175 Heerenveen EL 1 0 3 0 0 0 0 1.0
213 Feyenoord EL 0 1 3 0 0 0 0 0.5
214 AZ Alkmaar EL 0 0 2 0 0 0 0 0.0
Twente pakt bijvoorbeeld meer punten dan Ajax, en ok die zaten wel in 3 voorronden maar toch... PSV kwam in de EL ook nog aardig in de buurt van Ajax...
die andere 4 hebben het wel schandalig laten liggen...
Wat dat betreft is Utrecht ook lekker begonnen dit seizoen
Lijstje klopt ook niet, Twente heeft teveel punten. Heeft hij vast van voetbalzone oid.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:48 schreef ejfaar het volgende:
Dat lijstje is puur de EL. Ajax stroomt later de EL in en speelt er dus minder wedstrijden. Wat een dom argument zeg
Feyenoord had toch ook zoiets, met talent pools ofzo?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, zolang het tegendeel nog niet bewezen is, is het gewoon legaal. Maar imo stinkt het gewoon heel erg.
We waren er nog dicht bij tegen Dortmund ja, Vermeer die een pingel pakt en wij hadden ook nog flinke kansen gehadquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:47 schreef Stiggie het volgende:
Heb wel zin in de CL
Vorig jaar hebben we toch goede wedstrijden gespeeld. Met name de eerste tegen Dortmund (ookal wonnen we niet)finalist CL en natuurlijk tegen City 2 x.....
Hoop alleen dat we Real niet loten
quote:The World Football Elo Rating System
The World Football Elo Ratings are based on the Elo rating system, developed by Dr. Arpad Elo. This system is used by FIDE, the international chess federation, to rate chess players. In 1997 Bob Runyan adapted the Elo rating system to international football and posted the results on the Internet. He was also the first maintainer of the World Football Elo Ratings web site. The system was adapted to football by adding a weighting for the kind of match, an adjustment for the home team advantage, and an adjustment for goal difference in the match result.
These ratings take into account all international "A" matches for which results could be found. Ratings tend to converge on a team's true strength relative to its competitors after about 30 matches. Ratings for teams with fewer than 30 matches should be considered provisional. Match data are primarily from International Football 1872 - Present web site maintained by Raoul S. da Silva Curiel. Other sources are listed on the football links page. If you wish to be notified by e-mail every time the ratings are updated, use the sign-up form.
En al zou het lijstje wel kloppen. De CL-punten van Ajax worden niet meegeteld. De voorronde/groepsfase van de EL wel.. Ja, daar speelt Ajax niet in. Hoe kan je dat dan vergelijken? Ajax stroomt veel later in, met dus minder en moeilijkere wedstrijden tot gevolgquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Lijstje klopt ook niet, Twente heeft teveel punten. Heeft hij vast van voetbalzone oid.
Allemaal oprotten, nu ben ik voor niks zijn facebook friend.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Weg met die kut revolutie. Jol had hem allang binnen gehaald.
Dit is van een site die het al jarenlang bijhoudt en ook altijd alles goed bij houdt... Twente heeft gewoon belachelijk veel wedstrijden in de voorronde gespeeld en ook alle poulduels in de EL gespeeld... met name die voorrondes tikken aan met 1 punt per overwinningquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Lijstje klopt ook niet, Twente heeft teveel punten. Heeft hij vast van voetbalzone oid.
Wat wil je er nu mee bewijzen danquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is van een site die het al jarenlang bijhoudt en ook altijd alles goed bij houdt... Twente heeft gewoon belachelijk veel wedstrijden in de voorronde gespeeld en ook alle poulduels in de EL gespeeld... met name die voorrondes tikken aan met 1 punt per overwinning
De UEFA zegt dat Ajax 2x meer punten heeft binnen gesleept, ik hou me liever daar aan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is van een site die het al jarenlang bijhoudt en ook altijd alles goed bij houdt... Twente heeft gewoon belachelijk veel wedstrijden in de voorronde gespeeld en ook alle poulduels in de EL gespeeld... met name die voorrondes tikken aan met 1 punt per overwinning
Jij snapt er echt niks van.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij wil de CL-punten om een of andere vage reden niet meetellenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
De UEFA zegt dat Ajax 2x meer punten heeft binnen gesleept, ik hou me liever daar aan.
Nogmaals:
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/trank2013.html
Ah, vandaar dat Bayern 36.5856 punten heeft. Allemaal in de Europa League gehaaldquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hij wil de CL-punten om een of andere vage reden niet meetellen
Hier staan toch gewoon de coëfficiëntenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, de officiële.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:55 schreef TheVulture het volgende:
Die teamranking waar jullie aan refereren op dezelfde site rekent een andere methodiek.
De ranglijst klopt niet....quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:55 schreef TheVulture het volgende:
Dit is de ranglijst wat er per team is bijgedragen aan het landencoefficient:
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/ccoef2013.html
Op plek 20 staat Nederland en dan zie je dat Twente per saldo het meest heeft bijgedragen aan het landenresultaat, maar met name door de vele wedstrijden die ze speelden in de voorronde want in de poulefase EL hebben ze het lekker laten liggen...
Die teamranking waar jullie aan refereren op dezelfde site rekent een andere methodiek.
En ik wil hier alleen maar meer zeggen dat het onzin is dat een club die CL voetbalt per definitie meer bijdraagt aan het landencoefficient... met een goede run in de EL ben je voor je land misschien nog wel belangrijker
Ik denk dat we beter het lijstje van een gebruiker van voetbalzone kunnen vertrouwen dan UEFA hoor.quote:
Ja, dat zijn de officiële.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier staan toch gewoon de coëfficiënten
http://www.uefa.com/membe(...)ings/club/index.html
Goh.. Sherlock..quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:55 schreef TheVulture het volgende:
Op plek 20 staat Nederland en dan zie je dat Twente per saldo het meest heeft bijgedragen aan het landenresultaat, maar met name door de vele wedstrijden die ze speelden in de voorronde want in de poulefase EL hebben ze het lekker laten liggen...
En ik wil hier alleen maar meer zeggen dat het onzin is dat een club die CL voetbalt per definitie meer bijdraagt aan het landencoefficient... met een goede run in de EL ben je voor je land misschien nog wel belangrijker
Je kan zeggen wat je wilt. Maar UEFA rekent het op een andere manier, de OFFICIËLE manier.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:55 schreef TheVulture het volgende:
met Ajax op weg naar bovenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier staan toch gewoon de coëfficiënten
http://www.uefa.com/membe(...)ings/club/index.html
Nou blijkbaar niet, Twente heeft meer gewonnen in de EL en Ajax heeft toch meer punten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:58 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Goh.. Sherlock..
EL= makkelijker en levert dus meer punten op
quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:58 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Goh.. Sherlock..
EL= makkelijker en levert dus meer punten op
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter het lijstje van een gebruiker van voetbalzone kunnen vertrouwen dan UEFA hoor.
Dat dusquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt. Maar UEFA rekent het op een andere manier, de OFFICIËLE manier.
Dat is anders hetzelfde lijstje als wat hier staat:quote:
Twente won alleen de voorrondes. De groepsfase was al teveel gevraagd. Als Ajax groepsfase EL gespeeld had, had Ajax wel wat meer punten gehaaldquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet, Twente heeft meer gewonnen in de EL en Ajax heeft toch meer punten.
De kans is aanwezig dat PSV volgend jaar weer boven Ajax staat omdat er een goed jaar van Ajax gaat wegvallen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
met Ajax op weg naar boven
[ afbeelding ]
Moeten we maar weer een goed jaar hebbenquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De kans is aanwezig dat PSV volgend jaar weer boven Ajax staat omdat er een goed jaar van Ajax gaat wegvallen.
Bij de voorrondes worden je punten door 2 gedeeld.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:00 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Twente won alleen de voorrondes. De groepsfase was al teveel gevraagd. Als Ajax groepsfase EL gespeeld had, had Ajax wel wat meer punten gehaald
Weet ik, maar dat levert ze wel veel punten op.De tegenstand is daar zo slecht dat dat gratis punten zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bij de voorrondes worden je punten door 2 gedeeld.
Ik weet niet helemaal hoe dat lijstje werkt, maar daar wordt gezegd dat Nederland maar 4.214 punten heeft gehaald.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is anders hetzelfde lijstje als wat hier staat:
http://www.uefa.com/membe(...)s/country/index.html
De berekening voor de landencoefficient is een andere dan voor de teamranglijst.... bij die laatste scoor je wel meer punten in de CL dan in de EL...
Als het een beetje meezit dan komt er ook weer een goed jaar bij.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De kans is aanwezig dat PSV volgend jaar weer boven Ajax staat omdat er een goed jaar van Ajax gaat wegvallen.
First qualifying round elimination – 0.25 pointsquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat levert ze wel veel punten op.De tegenstand is daar zo slecht dat dat gratis punten zijn
Dat hebben we ook. Het totaal aan punten wordt door het aantal deelnemende clubs gedeeld.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal hoe dat lijstje werkt, maar daar wordt gezegd dat Nederland maar 4.214 punten heeft gehaald.
Ah oke.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hebben we ook. Het totaal aan punten wordt door het aantal deelnemende clubs gedeeld.
Feyenoord bedankt.
Dat bedoel ik dus... die teamrankings worden anders berekend dan de landenranking... op teamniveau scoort Ajax beter vanwege hun CL-deelname... maar voor het landenklassement is er in feite geen verschil tussen een overwinning in de CL en een overwinning in de EL... wel kun je in de CL wat meer bonuspunten vergaren voor die landenranking...quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal hoe dat lijstje werkt, maar daar wordt gezegd dat Nederland maar 4.214 punten heeft gehaald.
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hebben we ook. Het totaal aan punten wordt door het aantal deelnemende clubs gedeeld.
Feyenoord bedankt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah oke.
Dus Vulture verkondigt weer onzin.
http://www.uefa.com/membe(...)easonclub/index.htmlquote:Clubs Country Competition Matches Pts Coefficient
47 AFC AjaxAFC Ajax NED UEFA Europa League 8 9.000 9.842
69 FC TwenteFC Twente NED UEFA Europa League 6 4.000 4.842
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |